Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: keskosuus vaikuttaako karttaan?  (Luettu 3123 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« : 12.11.2006 14:14:58 »

Niin tuossa se kysymys tulikin..eli vaikuttaako se karttaan mitenkään?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 12.11.2006 14:31:19 »

No en minä nyt tiedä, vaikuttaako se muuten kuin ettei se kartta sitten ole se, mikä se olisi ollut jos olis syntynyt laskettuna aikana.. Wink Anteeksi tyhmä itsestäänselvä vastaus... uglystupid2

Tarkoititko että näkyiskö se jossakin planeettasijotuksissa tai aspecteissa, että on keskonen? Aika mielenkiintoista jos näkyisi. Mutta kukin meistä syntyy juuri silloin kuin on tarkoitus!

Minä olen syntynyt 8 viikkoa liian aikaisin... Eli toisin sanoen minun kuuluisi olla leijona, mutta synnyin sittenkin kaksoseksi, taisin olla vähän kärsimätön jo siinä vaiheessa kun päätin vaan puskee ulos sieltä... Wink

Tässä kohtaa minulla herää mielenkiintoinen ajatus; oliko sieluni suunnitellut alunperin syntyvän leijonaksi, mutta tuli sitten raskausaikana toisiin päätöksiin? Tarvitsivatko vanhempani sittenkin enemmän kaksoslasta kuin leijonaa? Siskojeni kartoissa on jonkin verran sekä kaksosta että leijonaa, vanhempien suhteen tilannehan heijastuu lasten merkeissä... Muuttuiko se tilanne sitten? Vai tarvitsiko äitini sielu tuon kokemuksen keisarinleikkauksesta? Tähän liittyy vielä se, että äiti odotti kaksosia, siis minulla olisi kaksoisveli, jos hän vain olisi säilynyt hengissä... Hän tuli ulos jossain melko raskauden alkupuolella.. Mietityttää sekin, miksi hän ei viihtynyt kanssani siellä kohdussa, olinko liian ärsyttävä.. Undecided idiot2 :Smiley

Ja vielä mitä keskosuuteeni tulee, kaverit aina sanovat että "no sehän selittää sitten kaiken.."... Ilmeisesti viittaavat henkiseen kieroutuneisuuteeni.. uglystupid2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 12.11.2006 21:16:10 »

Juu..tästä olisi kiva tietää enemmänkin..ehkä vain meistä säntillisimmät ovat syntyneet juuri laskettuna aikana  Grin
Niin ja jotkut syntyvät taas hieman yli mm. sisareni..

En tiedä pystyiskö tuota asiaa jäljittämään esim. prenataali-kuun kautta vai jotain muuta.. idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: