Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ssri-lääkkeiden lopetus  (Luettu 13093 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 20.11.2006 13:50:35 »

Elektra, olet puhunut tuosta ruusunjuuresta. Tilasin juuri eräältä Kemiläiseltä perheyritykseltä kotona itse uutettavaa juurta, tuolla se nyt lilluu 60% kossussa... Onko sinulla kokemusta uutemuotoisesta ruusunjuuresta? Minua jotenkin miellytti se, että se on täällä pohjoisessa kasvanutta, tietää paremmin mitä saa...

Oletko Pikkusisko sinä koittanut kyseistä juurta, sehän on nähtävästi myös luonnollinen mielialojen tasoittaja?
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #16 : 20.11.2006 14:24:21 »

kun menee ohi aloittamasi topicin.  Embarrassed
hehe, eikä mee Willow  Wink
(http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/didimiss.gif)
No mutta siitähän ei pääse yli eikä ympäri, että rasvahappoaineenvaihdunta on aivoille tärkeää

Embarrassed no, enpähän taas ajatellut asiaa "nirppanokkaani" pidemmälle.. Grin Oikias ootta!
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.11.2006 15:10:41 »

VE!, onhan minulla kokemusta noista kossujutuista ja tipottelustakin  Wink  Cheesy  Grin

Tilasit varmaankin Siniltä juuri juurta - ja siinä pussukassahan olikin 'valmistusohjeet'. Tipottelet sitä sitten päivän mittaan, kun se on valmista - itseään kuulostellen löytää sen sopivan annostuksen.  Smiley

Venäläinen lemmenrohto, Nastojka, sisälsi votkaa ja ruusunjuurta saman verran ja sitä otettiin kolmesti päivässä aterioiden yhteydessä, että makuuhuoneessa jaksettiin kunnostautua.

Käytin jonkin aikaa kaupasta saatavaa uutosta, mutta nämä puristeet, mitä nyt käytän, ovat tuhdimpaa tavaraa ja minullahan tarpeen, koska on ollut kiitettävän reipas stressi päällä viimeiset parisen vuotta.  Vaikka tilanne on jo lauennut paljon, niin ei vielä  ihan totaalisesti (Uranus oppositio Asc sekoittaa pakkaa ym. muuta kivaa  crazy2 )
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 20.11.2006 15:24:42 »

Venäläinen lemmenrohto, Nastojka, sisälsi votkaa ja ruusunjuurta saman verran ja sitä otettiin kolmesti päivässä aterioiden yhteydessä, että makuuhuoneessa jaksettiin kunnostautua.

Huhuu, Nyt kyllä siippa riemastuu  Cheesy Grin smitten!!!

Juu juuri Sinin juuri on kyseessä... Minua kiinnostaa erityisesti se energisoiva ominaisuus, kun tuppaan olemaan vähän tuollainen laiskanpulskea, härkä minäkin. Mulle kyllä vaikuttaa kaikki tropit aika rivakkaan, niin että mieluummin otankin jotain vähän miedompaa tavaraa (niin no 60%  :Smiley)

Se vaan on harmi, ettei tämä passaa miehelle, se kun on sattuneista syistä lopettanut juomisen tykkänään...
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 21.11.2006 08:58:25 »

Vitalaksen ruusunjuuritoimitus kesti aika kauan, mutta saapui vihdoin eilen postiluukusta. Puolen vuoden kuuri aloitettu, sen jälkeen tarvitsee keho tauon palautuakseen ohjeen mukaan. Omegat vielä tähän lisäksi itselle ja lapsille. Miehelle en voi näitä tyrkyttää, koska hänellä on munuaissiirrännäinen. Toivottavasti en itse muutu duraselliksi.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: