Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiopas?  (Luettu 27378 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 13.11.2006 22:56:11 »

Kertokaapa "ensitreffeistänne" henkioppaidenne kans! Eilenillalla just ennen nukkumaanmenoa (jo sängyssä silmät kiinni) rukoilin että saisin yön aikana vähän lisävalaistusta tästä elämän moninaisuudesta. Yhtäkkiä näin silmissäni harmaahiuksisen, parrakaan miehen (vois melkeenpä kuvata Sean Conneryn näköiseksi, kuitenkin oman näköinen) jolla oli musta amish-hattu ja musta kaapu. Tuo oli aika voimakas näky sinänsä, että tunnistaisin kasvot edelleen jos vastaan tulisivat, toisin kun vaikka naapurin, jonka kasvojen oppimiseen mulla meni yli 2 vuotta  Embarrassed
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2006 10:14:28 »

Aika "kokenut" henkiopas on mullakin. Siis vanha ja viisas. Ensi kerran näin hänet meditaatiossa. Sen jälkeen "nähnyt" muutamia "olentoja" toiselta puolelta.. Kaikki ovat tyynen rauhallisia ja huokuvat viisautta. Tuli tässä mieleen, että sun opas on sit vissiin ollut kauan sun mukana..( tuosta kuvauskesta päätellen ) Olisko opas vaihtumassa kun tuli näyttäytymään?  Cool
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 14.11.2006 11:44:50 »

Toissa viikonloppuna kun makasin kauheessa krapulassa niin näin yhtäkkiä niinku sellasta sinistä ja sen sinisen keskellä jonkinlaisen hahmon. Se oli just sellanen vanhan ja viisaan olonen. En edes muista tarkkaan oliko se nainen vai mies. Jotenkin vaan tuli heti sellanen ajatus, että toi on mun henkiopas.

Näin myös samaisena päivänä pienen tytön. Sen kuva ilmesty mun eteeni ja tosi lähelle niin selvänä ja yhtäkkiä että oikeesti hätkähdin.

En tiedä oliko noi vaan jotain ihme krapulahoureita, mutta.  Huh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 14.11.2006 11:59:43 »

muistakaa kuitenkin HAASTAA kaikki värihenget  smitten silloin ei pääse kiusaajia ja väärille poluille johtavia tyyppejä megeen.

Eli kolme kertaa kysytte tuleeko se kristuksen valosta tms. Mulla noi valot aina katoaa siinä vaiheessa.


minun henkioppaat on aina melkein olleet eläimiä. Meditoidessa kotka lentää suhahti kerran olalleni istumaan. Sudet ovat tulee unissa, kettu on tullut muissa merkeissä.  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 12:01:24 kirjoittanut Pikkusisko » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 14.11.2006 12:26:51 »

no tää tyyppi oli ensimmäinen mulle "naamansa näyttänyt". en oo ehtiny vielä tehdä syvällisempää tuttavuutta ku tuo pikkuneiti pukkaa hampaita ja on nuhainen  Sad
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 14.11.2006 12:33:38 »

Sama täällä, toi oli kans ensimmäinen kasvonsa näyttänyt ja jotenkin ne tuli niin äkkiä ja olin niin hämmentyny, etten huomannu haastaa.
Täytyypä muistaa vastaisuudessa.
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #6 : 14.11.2006 12:46:20 »

No mä en tiedä, oliko mun lapsena näkemä hahmo mun henkiopas, mutta sopisi ehkä olemaan. Se oli kanssa mustassa kaavussa. Reilu puoli vuotta sitten enkelimeditaatiossa omasta mielestäni se oli mun henkiopas, jonka sain houkuteltua tulemaan tutustumaan. Tämä kyllä hyppäs suoraan mun sisälle..  Cheesy Kuitenkin mulla oli se tunne siitä, ettei kyseessä ollut enkeli. Se oli pukeutunut tummempaan. Olin jo ennen meditaatiohetkeä tietoinen, että mun oikealla puolen seisoi mun keltainen suojeluenkeli (vaikken ole tätäkään koskaan ajatellut niin).
On tosi hassua, kun mun serkulla on ilmeisesti indigotyttö (ellei kristalli...) ja tämä sanoo, että mun sydämen väri on keltanen. Hän sanoo omansa olevan vaaleanpunainen. Kyselin häneltä vielä äitinsä ja mummonsa sydämen värejä. Tämä tyttö siis näkisi ihmisten aurat? Tämä tyttö myös kertoi vähän aikaa sitten nähneensä yöllä keltaisen enkelin sänkynsä vieressä.

Mutta tämä tästä. Meni vähän off topic.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 14.11.2006 15:23:00 »

Olen täällä jo kertoillutkin, mutta minun "henkioppaani" on Jeesus Kristus.  angel
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #8 : 14.11.2006 15:38:02 »

Kävin tuossa männä viikolla läpi yhtä entistä elämääni terapeuttini kanssa, kerta oli ensimmäinen matkani "taakse". Kyse oli siitä miksi minulla tuntuu ja on aina tuntunut keuhkot jakaantuneilta kun ylä- ja alaosaan ja sitten on ollut jokin valtava suru ja sääli itseä kohtaan, joka on tuntunut olevan niin suuri etten ole voinut sitä tähän maiilmaan tai elämään yhdistää..
Löysin siltä matkaltani Claudiuksen.. tuossa hän tököttää oikealla puolellani ja on läsnä  heti kun vaan tarvitsen tai haluan.
"Hän" eli (omien sanojensa mukaan pimeällä) 1700-luvulla jolloin koettaessaan pelastaa vanhempansa vaaralta, josta oli saanut tiedon.. aiheuttikin vakavan onnettomuuden jossa oli myös itse rampautunut. Vanhemmat kuolivat. Claudius jäi eloon kantaen tästä lähin taakkanaan vanhempiensa kuoleman syyllisyyttä, jota pahensi vielä ihmisten silloinen taikauskoisuus. Hänestä tuli onnettomuudessa rujo ja sai keuhkovamman vankkureiden ajettua rintalastan päältä.
Claudius. Nyt kun hän on tunnustetusti läsnä ei siinä ole mitään eroa aikasempaan. Hän on aina kulkenut rinnallani. Hän itse eli ja kuoli elämänsä yksin- erakkona, vailla rakkautta ja valoa.. vaikka kantoikin sitä sisällään. Kerroin hänelle kuinka hänen osansa on ollut ratkaisevan tärkeä minulle, sillä enhän olisi tässä ilman häntä.
Tunnustettuani hänet.. poistui rautavanne rinnaltani.. se oli hänen tapansa tehdä itsensä huomatuksi. Ja hän kärsivällisesti odotti, että sain valmiudet ottaa hänen tukensa vastaan.
Luin tuon Laken laittaman "demoni sisälläni" tekstin ja mietin.. että omalla kohdallani oli onni, että "löytö" sujui hyvin hallistusti ja oman terapeutin läsnäollessa. Toiseksi.. tuli mieleen lause "kaikki mikä ei tunnut jollain tavalla "tutulta" kannattaa sivuttaa". Onhan noita "korvaanhuutajia" ollut käymässä itsekullakin. Onnekseni vain käymässä/ yrittämässä. smitten
Tuli vielä mieleen, että tunnistatekko/ muistatekko kuka tai mistä henkiopas on ... onko teillä muilla ns. historiaa "hänen" kanssaan kuten esim. minulla. Kovasti tuntuu, että puhutaan henkioppaista ja niiden "ihanuudesta", mutta mietitäänkö alkuperää/ syytä miksi juuri kyseinen opas. Minulle itselleni ratkaisevan tärkeää tietää, että meillä on oma spesifi historiamme Claudiuksen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 16:54:54 kirjoittanut puhdistava savu » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #9 : 14.11.2006 19:40:01 »

Tuli vielä mieleen, että tunnistatekko/ muistatekko kuka tai mistä henkiopas on ... onko teillä muilla ns. historiaa "hänen" kanssaan kuten esim. minulla. Kovasti tuntuu, että puhutaan henkioppaista ja niiden "ihanuudesta", mutta mietitäänkö alkuperää/ syytä miksi juuri kyseinen opas. Minulle itselleni ratkaisevan tärkeää tietää, että meillä on oma spesifi historiamme Claudiuksen kanssa.

Voi että olisikin kiva tutustua henkioppaaseen vähän tarkemmin - pukeutumisestaan päätellen hän on "historiallinen" eli ei todennäköisesti 1900-luvulla(kaan) elänyt.

Olisiko teissä miesten muodin tuntijoita? Oppaallani oli siististi leikattu lyhyt tukka ja (lyhyt)täysparta, joten mikään "perinteinen juutalainen" tai amish hän ei ole vaikka pukeutuikin täysmustaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 14.11.2006 22:05:44 »

Tuli vielä mieleen, että tunnistatekko/ muistatekko kuka tai mistä henkiopas on ... onko teillä muilla ns. historiaa "hänen" kanssaan kuten esim. minulla. Kovasti tuntuu, että puhutaan henkioppaista ja niiden "ihanuudesta", mutta mietitäänkö alkuperää/ syytä miksi juuri kyseinen opas. Minulle itselleni ratkaisevan tärkeää tietää, että meillä on oma spesifi historiamme Claudiuksen kanssa.

Kyllä. Yhteistä historiaa on minullakin "oppaani" kanssa...  :Smiley Syy siihen miksi laitan hänet " merkkeihin on se, että hän on niin paljon muutakin kuin henkioppaani. Ja myös minulle oli tärkeää tietää ja ymmärtää, koska sitä oli aluksi niin vaikea uskoa, että miksi juuri Jeesus on oppaani. Kuitenkin kaikki vain tuntui jotenkin loksahtavan kohdalleen, tajusin monia elämäni seikkoja ja asioita joita olin lapsesta lähtien ihmetellyt. Ne saivat selityksensä. Kun sitten vielä itsekin jälleen muistin kaiken... Sisimmässäni olen lapsesta asti kuitenkin jollain tasolla aina tiennyt...  smitten

Hyviä olet muuten miettinyt Puhdistava savu.  coolsmiley Noitahan voi hyvin jokainen kysyäkin oppaaltaan, että miksi jne.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 14.11.2006 22:07:42 »

Olisiko teissä miesten muodin tuntijoita? Oppaallani oli siististi leikattu lyhyt tukka ja (lyhyt)täysparta, joten mikään "perinteinen juutalainen" tai amish hän ei ole vaikka pukeutuikin täysmustaan.

Valitettavasti en ole mikään miesten muodin tuntija, mutta jostain syystä tuota kysymystäsi lukiessani minulle tuli mieleeni körttiläinen, körttiläisyys.  idiot2 Pappi?  :Smiley
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #12 : 15.11.2006 00:05:34 »

Mammamma saat varmaankin vastaukset "häneltä" itseltään. Henk koht. uskon, että henkioppaamme haluavat tulla tunnustetuiksi ja myös tunnistetuiksi.. uskon myös, että Claudiukseni on jollain lailla samalla nk. suojelusenkelini. Claudius on ikäänkuin minun kautta saanut mahdollisuuden tuoda edes "persoonattomasti" fyysiseen maailmamme sen hyvän/ valon, joka häneltä itseltään jäi omassa elämässään sekä olosuhteiden kypsymättömyydestä että hänen henkkoht. syistä antamatta.
Mielenkiintoinen aihe tämä "henkiopas".. Kiitos upeista kommenteistanne!
Ja rakkauden enkeli " merkit hänen ympärillä ovat minullakin käytössä.. I know what you mean!!
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #13 : 15.11.2006 12:01:32 »

Mammamma saat varmaankin vastaukset "häneltä" itseltään. Henk koht. uskon, että henkioppaamme haluavat tulla tunnustetuiksi ja myös tunnistetuiksi..

Joo, oon vaan vähän malttamaton  Embarrassed nyt, varsinkin kun yöt menee vauvelin kans hypätessä, ei ehdi nukkua / "vaeltaa" kunnolla  Sad
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #14 : 15.11.2006 15:41:01 »

mammamma ja puhdistava savu, mistä tiedätte, että kyseessä ovat henkioppaanne, eivätkä esim. aiemmat inkarnaationne?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: