Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiopas?  (Luettu 27370 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« Vastaus #15 : 15.11.2006 15:56:20 »

No tuo inkarnaatiovaihtoehto ei käynyt kyllä mielessäkään, henkiopas tuntui ihan itsestäänselvältä. Kokeilin tuossa taas hetki sitten meditaatiota, ja hän pyörähti taas edessäni, tällä kertaa hieman hymyillen Smiley
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #16 : 15.11.2006 16:39:30 »

Luin taannoin tämäntyyppiseltä keskustelupalstalta, että monille oli ilmestynyt erilaisia kasvoja (useimmat vanhanaikaisissa asuissa) ennen nukkumaanmenoa. Siellä tämä ilmiö tulkittiin omiin inkarnaatioihin tutustumiseksi.

Miksei yhtä hyvin voi olla kyse henkioppaista!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #17 : 15.11.2006 16:45:05 »

Luin taannoin tämäntyyppiseltä keskustelupalstalta, että monille oli ilmestynyt erilaisia kasvoja (useimmat vanhanaikaisissa asuissa) ennen nukkumaanmenoa. Siellä tämä ilmiö tulkittiin omiin inkarnaatioihin tutustumiseksi.

Miksei yhtä hyvin voi olla kyse henkioppaista!

Kyllä minäkin olen noita kasvoja pitänyt vanhoina inkarnaatioina. Niitä on liian paljon ollakseen kaikki oppaita. Oppaitani en ole tenttiin laittanut, koska minulle se ei ole tärkeää. Luulen, että siinäkin on kyse inhimillisistä erilaisuuksista ken tahtoo nimen, osotteen ja puhelinnumeron oppaalle ja kuka on ihan tyytyväinen saamiinsa neuvoihin ilman henk.koht. tietoja. Mulle riittää se, että ovat aina paikalla ja valmiudessa kuin partiolaiset ja neuvot ei ole koskaan menneet vikaan. Jos joku on menny vikaan, niin itse olen virheet tehnyt. Oppaat kun ei pakota mihinkään, mutta tosi hyviä vinkkejä ne antaa.   Grin
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #18 : 15.11.2006 17:45:13 »

Julietta.. luitko ensimmäisen tekstini..? Kerroin siinä miten nimenomaan löysin Caludiuksen enstisestä elämästäni... Lueppa teksti Smiley
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #19 : 15.11.2006 18:54:14 »

Savu, luin toki viestisi, mutta se oli hieman kryptinen. Kerrolisää; mistä lähtien Claudius on ollut kanssasi? Mielenkiintoista, että uudelleen syntymisen sijaan hän on päässyt/joutunut henkioppaaksi.

Aivan mahdollista, että välillä opiskelemme astraalitasolla, välillä maan päällä. Toisaalta olen kuvitellut, että henkioppaat olisivat muita kuin 'tavallisia sieluja'...
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #20 : 15.11.2006 22:41:57 »

Julietta ja muut..
Me emme ymmärrä tarpeeksi hyvin kieltä, jolla valo-olennot kommunikoivat meille.. tarvitaan siis hahmo johon pystymme samaistumaan. Itse muoto missä opas tulee on irrelevantti. Claudius on muoto, jolla henki_opas minulle näyttäytyy, eihän hengellä ole fyysistä muotoa ilman olemusta/hahmoa.
Kyseisen henkioppaani tarkoitus tällä hetkellä on auttaa minua selvittämään nopeammin vanhoja traumoja (paras muoto on omassa menneisyydessä, Claudiuksessa) ja saada selvyys siihen mitä kaikkea kannan mukanani turhaan. Tarkoitus on vapauttaa minut "ajan kahleista" ja antaa enemmän todellista kapasiteettia ja energiaa tähän nimenomaiseen elämään, siitä mitä muuta hänellä on minulle annettavaa selviää sitten omalla ajallaan.
Jos meille tapahtuu jossain elämässä jotakin hyvin dramaattista kuten Caludiukselle jää se vaikuttamaan meihin niin kauaksi aikaa kunnes tavalla tai toisella (vähemmän tai enemmän tiedostaen) käsittelemme sen pois päiväjärjestyksestä, muuten ne heijastuvat jopa seuraaviin elämiin. Kyseissä muodossa jossa oman Claudiukseni sain on annettu minulle mahdollisuus toimittaa useampia asioita kerralla. Henkioppaan "tulon" syiden laajuuteen kannattaa todella paneutua.
 
KIITOS... herrajesta kun on selkeenee tässä kirjoittaessa nämä asiat itsellekin!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 15.11.2006 22:45:22 »

Aivan mahdollista, että välillä opiskelemme astraalitasolla, välillä maan päällä. Toisaalta olen kuvitellut, että henkioppaat olisivat muita kuin 'tavallisia sieluja'...

Kyllä he voivat olla ihan "tavallisiakin" sieluja. Kaikkihan me olemme kuitenkin ainutlaatuisia.  Wink Yleensä oppaat ovat toki jo maaelämiensä kierron lopettaneita, mutta ei suinkaan aina... Jokaisella on juuri itselleen sopivin ja tarkoituksenmukaisin henkiopas.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 15.11.2006 22:48:23 »

Näinhän se on Puhdistava savu.  smitten
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #23 : 16.11.2006 10:23:44 »

Näin pienenä enkelin. Jos se oli minun henkiopas, niin sitten. Mitään muuta en ole nähnyt ja olen asettanut tuonkin kokemuksen kyseenalaiseksi.  Aikuisuus on vähän tylsää. Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Lake
Vieras
« Vastaus #24 : 16.11.2006 10:30:53 »

Koska todetaan että se "henkiopas" onkin oman korkeamman minän ilmentymä? Cheesy
Tai sitten "henkiopas" onkin vain viranomaisten mielenhallintakokeilu? Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 11:12:51 kirjoittanut Lake » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #25 : 16.11.2006 10:33:44 »

Minusta tuntuu silta etta henkiopas on oman minan piirteita jotka ilmestyvat esille laajennettuamme tasoamme-sehan periaatteessa voi olla inkarnaatiota, jotain tasollemme sopivaa ja kuten Astrobug kirjoitti etta pienena han naki enkelin- se oli silloin hanen tasolleen sopiva henkiopas.
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #26 : 16.11.2006 12:05:44 »

Olinkohan pienempänä korkeammalla tasolla kuin nykyisin, kun en näe enää yhtään mitään? Shocked idiot2 Kehitys mennyt alaspäin.. Grin
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Lake
Vieras
« Vastaus #27 : 16.11.2006 12:12:50 »

Olinkohan pienempänä korkeammalla tasolla kuin nykyisin, kun en näe enää yhtään mitään? Shocked idiot2 Kehitys mennyt alaspäin.. Grin

Todennäköisesti. Pienempänä keho on ollut puhtaampi myrkyistä ja yhteiskunta ei ole vielä aivopessyt torjumaan outoja ilmiöitä. Smiley

tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #28 : 16.11.2006 14:56:43 »

Jos olemme siivilöimässä jotain voi siitä tehdä omaa henk.kohtaista näkemystäni kuvaavan esimerkin..
Siivilä on fyysinen olemuksemme. Siitä läpi siivilöitävä "tavara" (oli se kenelle mitä tahansa) on Henki.

Kaupasta ostettaessa siivilä on puhdas ja tukkeeton, samoin kuin me tänne tullessamme.
Meille ei kerrota, että siivilää olisi hyvä puhdistaa. Kuten meidän maailamassamme keskitymme melko vähän yleisessä mittakaavassa siihen henkiseen puoleen ja sen aktiiviseen "puhtaana" pitoon.
Ajan ja käytön myötä tämä onneton melkoisen yksinkertainen siivilämme alkaa tukkeutua. Aivan kuin me elämän mukana tuomissa ikävissä tai vähemmän ikävissä tapahtumissa tukkeudumme ja suodatamme aina vain enemmän Henkeämme, se vääristyy ahtautuessan ulos tukkoisesta persoonallisuudestamme (fyysisestä olemuksesta). Toisinaan täysin hyvää tarkoittava asia tulee "siivilämme" läpi ottaen mukaansa jotain siihen kiinni jäänyttä "törkyä/likaa" ja se vääristyy.. silloin löydämme itsemme tilanteesta jossa, asian vastaanottaja kuulee sinulle postiivisen asian täysin kökköisessä ja likaisessa muodossa.. tosin tähän vaikuttaa MYÖS hänen oma tukkoisuutensa.
Havahdumme puhdistamaan siiviläämme pahimassa tapauksessa vasta kun se on melkein kokonaan tukossa ja aivan pinttynyt. Aivan kuin me omine pinttyneine ajatuksinemme ja näkökantoinemme.
Saatamme ohitaa vielä jonkun aikaa siivilän pesun ja puhdistuksen, sillä emme pidä jynssäämisestä ja tiskaamisesta. Aivan kuten me olemme melko usein aika laiskoja tekemään todellisiä ratkaisuita elämässämme. Jossain vaiheesa alkaa kuitenkin jynssäys ja puhditus,, silloin olemme matkalla puhtaaseen olemuksemme.

Varmaan aika turhaa kohdistaa keskittymistään yhteiskuntaan tahi muuhun ulkoiseen kuinka laajaan asiaan tahansa,, itsehän valitsemme tiemme ja sen kuinka kuljemme sen. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 16.11.2006 15:09:26 »

Koska todetaan että se "henkiopas" onkin oman korkeamman minän ilmentymä? Cheesy

No siinä tapauksessa minunhan pitäisi olla Jeesus tässä elämässä naisen kehossa.  Cheesy 2funny
Itse kyllä nykyään tunnen ja tiedostan tämän korkeamman minänikin energiat, mutta sitten kyllä Jeesuksen energiat "erikseen" toisenlaisina...  :Smiley angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: