Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Räyhäävä koira + poliisit  (Luettu 3615 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.11.2006 09:16:20 »

Entäs tällainen uni sitten...

Olin jossain metsässä, lenkkipolulla tms. Siellä oli myös lapsia jotka pelästyivät irrallaan olevaa koiraa. Koira oli iso, riehakas, ärtyisä mutta se ei yrittänyt purra kuitenkaan, rähisi vaan. Sain koiran kiinni, selätin sen ja jäin odottelemaan poliisia (miksi, en tiedä, joku oli kuitenkin että poliisi piti kutsua paikalle). Jouduin odottamaan poliisia kauan, ja koira rimpuili otteessani. Painoin sen tiukasti maahan ja ärisin että "minä määrään täällä, älä edes yritä tempoilla". Välillä pidin sen kuonosta kiinni jotta se ei olisi louskuttanut leukojaan. Odotin poliiseilta kai sitä että olisivat vieneet koiran poliisilaitokselle jotta omistaja olisi voinut sen sieltä hakea. Mutta poliisit tulivat, ja ennenkuin ehdin sanoa sanaakaan, ne ampuivat ensin koiraa jokaiseen tassuun, jonnekin muuallekin kroppaan ja sitten lopettivat sen. Järkytyin hirveästi, koska koira ei ollut niin vaarallinen. Huusin ja itkin poliiseille, haistattelinkin niille.

Voisiko tällä olla yhteyttä viikko sitten tapahtuneeseen kolariin jossa metsämies lopetti kolaroimani metsäkauriin (löytyy Henkimaailman puolelta)? Vai mitä tuo räyhäävä koira tässä tarkoittaa?

*hämmentyneenä*

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2006 09:24:10 »

Aivan varmasti on yhteytta.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2006 22:43:19 »

Unikuva on ehkä aktivoitunut siitä tapahtumasta mutta se on silti viesti alitajunnaltasi, omalla symboliikallaan.

Veikkaisin, että tietoinen minäsi, se miten käyttäytyy julkisesti (poliisit) pitää nyt kurissa ja tukahduttaa jotain vaistojesi ajamaa toimintaa (koira). Ehkäpä sinun pitäisi seurata intuitotasi jossain asiassa, jossa "järki" taistelee vastaan?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2006 07:32:52 »

Itse olen tuota unta tulkinnut nyt kahdella eri tavalla. Toinen tulkinta liittyisi siihen kolariini, eli jotenkin se että unessa räyhäsin koiralle määrääväni tilanteen, tarkottaisi sitä että olen luullut jotenkin olevani "suojattu" liikenteessä vaikka kolaria olen aina pelännytkin. Ja pettymys poliiseja kohtaan kun ampuivat koiran, on pettymystä ja ahdistusta siitä että en olekaan ollut suojattu.

Tai toinen tulkinta, jos koira merkitsee ystävää, olin juuri unta edeltävänä päivänä jutellut ystäväni kanssa parisuhdeasioista ja siitä miten hän saa aina näpeilleen (koira = ystäväni, tassut = näpit). Juttelimme vielä poliiseistakin, jotka liittyivät ystäväni viimeisimmän poikakaverin elämään. Ampuminen koiran tassuihin tarkoittaisi ystäväni kolauksia miesasioissa (näpeilleen saamista). Tämä ystäväni voi jonkun silmissä vielä olla unessani esiintyneen koiran oloinen, pitää kovaa ääntä mutta ei vahingoita ketään.

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: