Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astronautti  (Luettu 4249 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.11.2006 09:55:53 »

Niin, tuli sitten ihme hassu uni nähtyä viime yönä Smiley. Yleensä osaan tulkita omia uniani, mutta tätä en. Osaisikohan joku muu smitten? Uni lyhykäisyydessään; olen odottamassa viiden muun ihmisen kanssa tuloksia, josta selviää pääseekö astronautiksi. Kolme vaan valitaan ja haluaisin olla yksi valituista. Puolentoista kuukauden "reissun" pääsisi tekemään kuuhun, jos tulee valituksi. Herään hetkeksi, mutta uni jatkuu kun nukahdan. Nyt olen metsän keskellä, mökissä, muitakin ihmisiä on. Kerron, että olen päässyt astronautiksi ja osoitan kuuta ja kerron meneväni sinne Grin. Sitten kuuluu metsästä ihme ääniä ja pakenemme mökkiin. "Pelottava otus" metsässä onkin norsu, joka on hyvin leikkisä :Smiley. Herään unesta. Tuo astronautiksi haluaminen ja kaipuu kuuhun jäi ihmetyttämään coolsmiley idiot2. Osaako joku auttaa??
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.11.2006 11:46:05 »

luepa kuunkierrosta mahdollisuuksien kolmiosta,josta just kirjoitin,
luku viisi on merkuriuksen luku vieläpä,
puolentoista kuukauden päästä on vuodenvaihde ja pluto galaktisessa keskipisteessä,avaruuteen astronautin mieli,
viisi on myös muutoksen ja seikkailun luku,
eilenkin oli  uranus aspect_opp kuu,
outoja odottamattomia tapahtumia,vaikka unissaan kuun myötä,
ja eikös norsu ole viisas otus?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 14.11.2006 11:50:49 »

Mulla tulee mieleen, että sulla ja parilla muulla harvalla ja valitulla on mahdollisuus tehdä jotakin kivaa viisaan oppaan kanssa Smiley Ja nyt sulla vois olla motivaatio kohdallaan  smitten
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2006 08:56:12 »

Kiitoksia vastauksista smitten... hmm, odottomattomia yllätyksiä on ollut ja halu muutokseen kova :Smiley. Niin ja uuden oppaankin vasta tapasin unessani Kiss eli osuitte molemmat asian ytimeen. Kiitos coolsmiley
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2006 09:12:01 »

Tahan haluaisin viela jatkaa, etta REM unessa on joku jaanyt epaselvaksi ja jatkoit untasi NREM unessa joka on jatkoa selvittelyyn,Nikkihan jo vastasi 3 ja 5 merkityksen ja kuu yhdistetaan viisauteen=intuutiohon.Norsuhan on myos aitiyden ja onnen symboli.Samoin 3 yhdistetaan onneen ja harmoniaan=ystavat ja perhe..ja aitiyteen?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: