^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #15 : 16.11.2006 12:11:40 » |
|
Mene energiahoitajille, hanki uus suhde.  En jotenkin jaksa uskoa että ukkos on kovin ihmeellinen?
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 12:13:44 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #16 : 16.11.2006 12:35:37 » |
|
No niin sana on vapaa muille. Minä analysoin jokaista exää jo aivan tunteetta tosin on noin 22 kk sitten mennyt suhde poikki viimex.
*Lues nuo Jinxin jutut, saat nauraa.. vier. ketju..
Mies on parhaimmillaan sinkkuna avo- tai parisuhteessa. Pelkkä sinkkuna olo aivan ypöyksikseen on lähinnä äidin luona vierailua, likaisten sukkien ja alushousujen paalittamista, "naistenlehtien" kuvien katsomista, penkkiurheilua, mallaspitoisten pirtelöiden nautintaa.
Miten mies haluaisi erota? Kivuttomasti, jotta pyykki- ja ruokahuolto ei kärsisi. Miehellä on eron kohdatessa yleensä jo valmiina tyttöystävä. Uutta suhdetta helpottaakseen, olisi miehen ex-naisen syytä huolehtia keskeisistä askareista kohtuullisen pitkän siirtymäkauden aikana. Mikäli mies ei ole ehtinyt hankkia uutta tyttöystävää ja miehen äiti on kuollut, naisen on maltettava odottaa parempaa ajankohtaa erolle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 13:33:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : 17.11.2006 10:30:39 » |
|
Eronneille suosittelen jotain eroseminaaria itsensä ja toipumisensa takia. "Rakkaus on kirkas valo, joka valaisee pimeimmänkin kolkan." 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #18 : 17.11.2006 10:40:58 » |
|
Kiitti Sininen enkeli, Sellainen varmaan olisi hyvä, tuskin vaan täältä tumppukylästä ainakaan löytyy. Täytyy katsella järjestetäänkö sellaista jossakin lähiseudulla. : 
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #19 : 17.11.2006 11:10:43 » |
|
Piti vielä laitta tuo tämänpäivän viikkovillitys, kun on aika sopiva.
Aurinko neliö Saturnus
Energiasi ovat yhdessä matalammista vaiheistaan ja siksi koet armotonta väsymystä kaikkea sellaista kohtaan, mikä ei enää kuulu sinulle. Väsymys ja uupumus ovat tärkeitä merkkejä muutosten tarpeellisuudesta, mutta niitä ei ole helppo seurata. tämä on sinulle luopumisen aikaa jostakin vahnasta.
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #20 : 17.11.2006 11:12:19 » |
|
Huomaan että tarvitsisit todella piristystä.
Matka, risteily, maiseman vaihto, uusi harrastus, sivutyö, jne!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #21 : 17.11.2006 17:37:07 » |
|
Hmmm... Matka, tosi kauas  Joo, kyllähän se kelpaisi  ... Vaikkei itse asiaan varmaan vaikuta Onneksi on ystävä, joka potkii persauksille, kun menee liian synkistelyksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : 17.11.2006 20:17:56 » |
|
Minä olen opetellut rakastumatta siihen mun musaystävään, vaikka hän välillä puhuu niin että ihan meen sanattomaksi. En tiedä mitä siitä etes tulisi onhan hän kiireellinen mies.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #23 : 17.11.2006 20:46:52 » |
|
Rakkaus ei usein lopu eroon ja se on tuskallista. Olisikin helppoa jos vain lakkaisi rakastamasta eron hetkellä. Muttase on elämää, tuskineen kaikkineen. Hirmuisesti tsemppiä! Voin vain lohduttaa sanomalla että ajan myötä helpottaa ja tulet vielä olemaan onnellinen 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
 |
« Vastaus #24 : 17.11.2006 20:53:16 » |
|
Minä olin niin onnellinen kun joskus eron sain. Muistan vielä sen kun hain tuomiopäätöksen postista ja lukasin sitä innoissani ulkona, niin kiljaisin riemusta ja eräs tuttava tuli luokseni uteleen mitä kiljun.  Meillä meni aiemmin näin että heitin exäni pihalle mutta rakkaus ei antanut periksi vaan otin 3kk jälkeen hänet takaisin, kunnes 2kk jälkeen huomasin vihaavani häntä.  ....ero olikin helppoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #25 : 17.11.2006 21:18:25 » |
|
Voi kultainen sulka, kurja kuulla. Ero on lapsille aina kolaus. Itse olin onneksi niin pieni kun vanhempani erosivat etten oikein muista siitä mitään. Lapset ovat kuitenkin kestäviä ja sopeutuvia ja toipuvat kyllä. Uusi kumppani voi taatusti olla lapselle kova paikka. Toivon teille koko perheelle jaksamista Kyllä se ajan kanssa helpottaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #26 : 17.11.2006 21:47:51 » |
|
Kiitos 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #27 : 20.11.2006 10:47:24 » |
|
Näinhän ne tekee. Mies voi puhua lapsen tärkeydestä mutta kun tosi paikka tulee..  Ihmettelee vain sitä höplästä vedettävien naisten määrää, jos heidät suurilla puheilla ja seksillä saa siihen lankaan, että ne ottaa nämä hankalat tapaukset. :  Pieni talo Preerialla, eikös siihen satuun kuulu kunnon mies?  Onks sil uudel pitkät vaaleet kiharat ja buutsit? 
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 11:25:25 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #28 : 20.11.2006 12:16:13 » |
|
Buutsit, mekko ja kiharat on tärkeitä ainakin miestenlehdissä rekvisiittana. :  No ei, totta puhuen, koetas nyt saada omat jutut kasaan ja pois sieltä ent. idyllistä.  Luojan kiitos en muuttanut yhteen viimeisen kanssa, ja avioerokin oli aikas helppo siis taloudellisesti.  Saturnus, oliko se nyt sinun vitosessa vai? AP? Minulla oli -91/-96 hankalan kanssa ja mm nyt.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 12:21:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
 |
« Vastaus #29 : 20.11.2006 12:21:12 » |
|
Minä olen tuon 'saman' kokenut muutamia vuosia sitten "Kultainen sulka". Ei ollut helppoa ei... uusi emäntä meni taloon ryminällä, lapset 'shokissa'... minä rikki, loukattuna... ym... Minun kenkiäni jopa käytti siellä (vaatteet ei sentään hänen päälleen mahtuneet)  . Se oli pitkä ja tuskallinen taival, mutta nyt jo hmm... neljän vuoden jälkeen olen suht 'sinut' asian kanssa. Jotenkin 'lopullisesti' pääsin yli, kun he menivät naimisiin ja muistan miten (vaikka itse lähdin ja halusin erota) joku suuri itkun, surun ja rakkauden mylläkän möykky vapautui sisältäni ulos. Jotenkin sen ymmärtäminen ja yhdistäminen, että 'rakastan' sitä yhteistä mennyttä aikaa, ja se oli arvokasta, eikä ole tarkoitus sitä katkeruudella ja vihalla peittää. Se mitä sen jälkeen tapahtui, ei ollut enää meidän yhteistä elämää ja minä osaa jo suoda hänelle sen onnen, jonka hän jälkeeni löysi. Sitä minä en olisi voinut siinä muodossa tarjota koskaan, miksi siis ottaisin sen häneltä pois, jos joku muu sen hänelle kykenee tarjota... Helppo tuota ei todellakaan ollut läpi käydä... mutta nyt kaikki on sen osalta jo ookoo. Meillä on hyvin läheiset välit nykyään ex-mieheni kanssa ja olemme juuri vanhemmuudessa löytäneet sen yhteisen hienon vuorovaikutuksellisen sävelen, mitä emme ehkä koskaan olisi avioliiton sisällä löytäneet. Me olemme vanhempina todella hyvä tiimi nykyään. Ja rakastavaisuudet sitten 'hoitelemmekin' eri suhteissa. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|