Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten oppia olemaan rakastamatta?  (Luettu 37978 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 20.11.2006 11:22:03 »

Onko sinulla Mirjam paljon kamaa 4, 5 ja 7 huoneissa?  coolsmiley (radiz tai AP)

KS, se sinun AP on just tota nyt kuten minulla ei tapahdu mitään (Saturnus 5) ja kyseenalaistaa koko rakkauden (vaikeaa nousuvaa´alle) ja myös sinulla oli seiskassa Jupiterilla neliöt kaikkeen mikä viittaisi onneen, menestykseen ja rakkauteen --   jupiter aspect_squjupiter aurinko venus niin katsos tähtitaivas päätti et tää menee nyt näin ja muuta sitten. TOIVOTTAVASTI olet viisastunut kertaheitolla.  angel
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 11:27:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #31 : 20.11.2006 11:27:05 »

4 tyhjä, siellä huoneen kärki  harka :ssä.
5. tyhjä, siellä huoneen kärki  kaksoset :ssa.
7.tyhjä,siellä huoneen kärki  kaksoset :ssa.
Ja tuo laskumerkki  kaksoset :ssa siinä kutos-seiska rajalla.

Eli ei siellä paljokaan kait mitään ole  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 20.11.2006 11:27:56 »

Outoa.

Mikä synt kartallasi voisi selittää mieskuhinat?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #33 : 20.11.2006 11:31:24 »

Outoa.
Mikä synt kartallasi voisi selittää mieskuhinat?  angel

Tjaa 'a... vaikea sanoa... itellä ollut ajatuksena, että ne on jotain syviä juttuja... siis liittyy ihan 'kosmiseen muutokseen' ja niihin planeetoihin... niiden kautta 'teen elämäntehtävääni' ja maailmaa muuttuu hiukan 'syvemmälläkin tasolla', siis minun oman yksilöllisyyteni kautta, mitä nyt yhden yksilön kautta mikään sitten muuttuukaan... enpä tiiä... en ole kovin ansioitunut astrologisessa tietämyksessä..  Huh
Olen vain jostain tulkinnoista näin käsittänyt... ja selvännöiskatsauksista yms...
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 20.11.2006 11:32:36 »

GS, Kyllä  saturnus ja  kuu vitosessa ja 2007 se on kakkosessa.
Justiin soitin kiinteistön välittäjälle...kyllä tämä tästä  crazy2

Mirjam, sinä olet selvinnyt hienosti  Smiley
Vaikka vuosia siinä sinullakin on kulunut  Huh

Minä aion kyllä hakea lempparibuutsini sieltä pikaisesti, ei meinaan  onnistu että niihin joku menee koskemaan  tickedoff Tanssikoot jokainen omissa tossuissaan!!
Ja muutenkin...vaikka ensin meinasin että en ota sieltä mukaani mitään, niin nyt kun olen jo "tullut järkiini" - älä naura GS  Wink
- niin olen päättänyt ottaa jokaisen oman tavarani ja vähän ylimääräistäkin mukaani! Ainakin kaikki antiikkiesineeni, sinne en niitä ainakaan jätä!!

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #35 : 20.11.2006 11:43:09 »

KS, niin minäkin ensin lähdin; "mitään en mukaani ota" ajatuksella, mutta sitten vain tajusin, että osaltaan se oli jotain sellaista tuskan ilmaisua tietyllä tapaa ja omalla kohdallani jopa epäonnistumisen ja syyllisyyden tunteiden ilmaisua.
Ja tosiaan, kun seuraava'emäntä' pukkasi tilalle, laittoi se vähän 'järkeä' ajatuksiin... sain siitä ehkä voimaakin ajatella, että olen omani 'ansainnut' ja kukaan ei kruunua päähäni laita, vaikka tyhjin käsin lähtisin...  Cheesy

Itse kun seurasin välillä 'tekojani ja sanojani' siinä tuskan ja repimisen eron ja luopumisen mylläkässä, sillä tapaa hiukan 'etäämmältä' itsestäni, ymmärsin, että moni teko ja sana, oli tunteen ilmaisua... ne ei olleet 'järkeviä tai johdonmukaisia' valintoja ja tekoja. Halusin ilmaista tunteitani niillä...
Uskon, että auttaa, jos niitä itsensä kanssa tarkastelee, pääsee paljon helpommalla, ehkä... mutta tosiaan, kun on 'tilanne päällä', se on paljon helpommin sanottu kuin tehty.
Ja pääasia että TUNTEE ja tekee, vaikka ei niin kovin 'rakentavaa' olisikaan... tekemättä jättäminen voi joskus jäädä enemmän harmittamaan, kuin että tulipas taas tehdyksi...  Huh

tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 20.11.2006 11:48:05 »

Muistaakseni minulla oli 2005 ap:lla

4.huone tyhjä, kärki  oinas
5.huone  mars, kärki  kaksoset
7.huone tyhjä, kärki  kaksoset, jollen väärin muista  idiot2
Ja laskukin taisi olla  kaksoset
elikkäs aikas saman näköstä kun sulla Mirjam  idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #37 : 20.11.2006 11:49:03 »

Hmm... mielenkiintoista... tuota  kaksoset :sta molemmilla...  Huh
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 20.11.2006 11:53:38 »

Niinhän se menee  Embarrassed
Tunteet heittelee laidasta toiseen tässä vaiheessa.
Onneksi aina jostakin toisen tempusta saa uutta voimaa jatkaa asioiden hoitoa  knuppel2
Olen samaa mieltä että on parempi vaikka touhuilla ja höpöttää "hölmöjä" kuin jäädä kotiin suruissaan makaamaan!
tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 20.11.2006 12:01:27 »

Niin, se  jupiter ja vielä  jousimies - omassa merkissään 2006- kartalla  knuppel2

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #40 : 20.11.2006 12:37:56 »

Uskoisin että omalla kartallani vaikuttaa esim.  aurinko aspect_tri uranusaurinko aspect_sex neptunusvenus  aspect_tri  mars ja 
kuu  aspect_con  venus .

Niitä vähän enemmän pinnan alla vaikuttavia... en tiedä...  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 20.11.2006 13:49:08 »

No KS tuntuiko että 2005 oli enempi rakkautta?

Olin ihme rakkaus ja rahahuumassa 2004 (AP nouseva vaaka, noususolmu/7), 2005 ei tosiaan ollut sitä ja nyt äijä on vain tekstari kännykässä ei muuta. Ihanan matemaattista tää astrologia..  knuppel2

Jupiter on aina hyvä.

Miehet tuntuu edelleen.. työ ja seksikoneilta, ne ei ole hienostuneita olentoja yleensä. Sielusta puheen ollen, sielujutut jää naisen kontolle.. usein..
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 14:09:37 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

MetalLady
Vieras
« Vastaus #42 : 27.11.2006 23:14:22 »

Minä kun erosin, niin toinen puolisko sai kengän kuvan persuuksiin. knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 28.11.2006 12:04:53 »

Evil, eka ero meni kieltämättä noin.. sitten leikin että suren..  smitten
tallennettu

napakettu
Satunnainen astroilija
*

rakkauden kaipuu

Profiili
« Vastaus #44 : 28.11.2006 12:15:19 »

Heip!

Huomasin tuossa viikonloppuna vanhoja valokuvia katsellessa
ikävän tosiasian... Cry

Olen itse halunnut eroa ja todennut sen kaikkien kannalta välttämättömäksi ja ainoaksi ratkaisuksi.

Silti se kolahti...myöntää itselle ,että rakastan yhä  smitten vaikka pitäisi vihata  tickedoff

Alkoi taas ahdistaa ja tarvitsisin hyviä neuvoja kuinka päästä tämän vaiheen yli  Embarrassed  buck2
Välillä menee huonosti ja sitten taas oikein huonosti...

uglystupid2  knuppel2   tickedoff

Tuollaisia tunteita on varmasti niiiin monilla ihmisillä. Johtuu mielestäni joissain tapauksissa siitä että on vain niin tottunut. Tottunut yhteiseloon eikä halua olla "yksin" ja tottunut siihen tuttuun tyyppiin jonka kanssa voi olla niin kotoisasti, tietenkin myös se, että toisesta tulee läheinen, perheenjäsen, eihän perhettäkään potkaista pois tai siitä erota vaikka menisi huonosti...tosin tuo oli aika huono vertaus. Tunne voi kuitenkin olla samankaltainen eli toiseen henkilöön on siteet ja pohjimmiltaa kuitenkin välittää vaikkei enää rakastaisikaan. Sitten saattaa olla hiukan pelkoa että löytääkö ketään toista ja haluaako joku minut tällaisenaan, siis joku muu kuin nykyinen puolisko. Rakkautta ei kannata tukahduttaa, mutta kannattaa syvällisesti pohtia minkälaista rakkautta se on. Pelkkää lähimmäisen välittämistä vai "parisuhderakkautta"...Pääasia että olet ja me kaikki olisimme onnellisia. Se mikä meidät loppujen lopuksi onnelliseksi tekee emme aina tiedäkään ennen kuin heittäydymme kokeilemaan ja välillä pettymisen kautta oppimaan. Tsemppiä vain smitten smitten smitten
tallennettu

" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: