MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 28.11.2006 12:15:39 » |
|
Evil, eka ero meni kieltämättä noin.. sitten leikin että suren.. En minä suremisen leikki merkkiä näyttänyt, näytin hänelle että olin innoissani ja niin olinkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #46 : 28.11.2006 12:32:20 » |
|
Tarkoitan, 2004 ja 2005 muiden kanssa leikin surua..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 28.11.2006 12:35:44 » |
|
Outs, tulkinta virhe mulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #48 : 28.11.2006 13:02:51 » |
|
Niin kun oikeestaan Itsekseen on lystiä, kuten tiedämme. Mitens KS jakselee?? Nyt voit tehdä niitä asioita mistä pidät eikä mitään ongelmamiestä kuvassa.. aiheuttamassa harmia! http://www.danheller.com/images/California/SanFrancisco/People/Bathtub/Slideshow/img8.html
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 13:10:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #49 : 28.11.2006 15:28:51 » |
|
Kiitos kysymästä GS Hengissä ollaan Työkuviot näyttävät nyt lupaavalta Olen ollutkin jo pari vuotta kotosalla kun mieheni oli sitä mieltä ettei minun "kannata" käydä työssä... Ja kun tuli noita heppojakin hankittua. Sillä tavalla hän kuvitteli ettei minusta ole lähtemään suhteesta, että olisin riippuvainen hänestä ikuisesti ja hänen tuloistaan... Pankkikorttinsahan hän halusi jo samana päivänä, kun lasten kanssa lähdin ja varmaan aluksi kuvitteli etten tule pärjäämään ilman sitä ja että mammona on minulle tärkeämpää kuin se, että pysyn lasten kanssa suht.täysjärkisenä. (ei siis ole ikinä oppinut tuntemaankaan minua tämän pitkän taipaleen aikana ) Eteenpäin ja (välillä taaksepäinkin) mennään pikkuhiljaa. Tällä viikolla tontin hinta-arvio ja sitten alkaa taistelu rahasta joten stressi jatkuu edelleen, kunnes kaikki on joskus ohi jos nyt sitten koskaan!
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #50 : 28.11.2006 15:31:12 » |
|
Nauti ehdottomasti hepoista, sen voin sanoa että kukaan existäni ei ymmärtänyt hevosista, ja minusta mies kyllä voisi.. On se vielä ohi. Ja tuo on hämmästyttävää, kun ihmiset erkanee ja huomaa ettei oik. tuntenutkaan toista. Oltiinkin aika erilaisia (niinkuin minulla, eräs diggas vaatteita ja valehteli, minä en, ja sitten se hännän huippu jolla arvot ylösalaisin). Sitä vaan havahtuu ja sitten voi olla oma itsensä taas. Jos joku jossain on samanlainen, tule vetoa.. se loppuu mikä on loppuakseen. Onneksi hoidin rahani itse, ja niinhän se isoäiti neuvoi jälkeläisiään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 15:33:57 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #51 : 28.11.2006 16:02:47 » |
|
Eräs ei koskaan oppinut tuntemaan.. minua.. eikä tule koskaan enää olemaan ystäväksi lukeutuva--
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 28.11.2006 16:05:32 » |
|
Eteenpäin ja (välillä taaksepäinkin) mennään pikkuhiljaa. Tällä viikolla tontin hinta-arvio ja sitten alkaa taistelu rahasta joten stressi jatkuu edelleen, kunnes kaikki on joskus ohi jos nyt sitten koskaan! En ole tässä hommassa asiantuntija, mutta stressin minimoimiseksi kandee varmaan keskittyä vain elämiseen. Tarkoitan sitä, että tuttuja lasten kanssa eronneita seuratessa olen huomannut, ettei se taida olla ohi ennen kuin lapset täyttää 30v. Sinun voimasi on juuri siinä, ettet ole kiintynyt mammonaan, koska silloin osaat pitää puolesi oikeudenmukaisesti etkä ahneesti. Silloin voit siis nukkua yösi hyvin ja katsoa lapsiasi silmiin, kun tiedät itse tehneesi parhaasi ja olleesi myös omaisuuden jaossa tasapuolinen. Luulen, että exäsi nukkuu yönsä huonosti ainakin seuraavat kymmenen vuotta, koska hän ei niinkään osaa sopeutua olemassaolevaan. Tsemppiä! Asioilla on taipumus järjestyä! Enkeleitä elämääsi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #53 : 28.11.2006 16:16:43 » |
|
Kiitos sanoistasi.
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #54 : 28.11.2006 18:21:08 » |
|
Ei kukaan ole sanonut että rahaan pitää KIINTYÄ pitää vain olla taloudellisesti riippumaton, ja siksi siihen asiaan pitää ajoissa kiinnittää huomiota.
Silloin ei ole muiden/miesten/suhdanteiden jne armoilla, mikä taas vaikuttaa joka asiassa ajankäytössä, valinnoissa ja politiikassa. Jes.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #55 : 28.11.2006 18:42:27 » |
|
Meillähän siis mies luuli että minä olen hänen "rahoihinsa" kiintynyt ja taloudellisesti häestä riippuvainen. Asiat eivät kuitenkaan ole oikeasti niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #56 : 28.11.2006 18:48:17 » |
|
Exäsi tähtimerkki? Minun exäni on olleet normaalisti toimeen tulevia joten rahasta ei ole voinut olla kyse. Siksipä ihmettelen tunteiluani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #57 : 28.11.2006 20:57:22 » |
|
GS, Skorppari nousu neitsyt
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #58 : 01.12.2006 06:24:41 » |
|
Minä olen sitä mieltä että vaikka erotaan ei rakkaus ole se jonka välttämättä katoaa ja loppuu,,se muuttaa vaan muotoaan.Itse erosin ja edeleen tunnen että ex on rakkaus saralla sydämmessäni,,,vain eri muodossa,,hän uudesti naimisissa ja elää omaa elämäänsä.siltikin tunnen että me olemme yhteydessä.Elämä vaan ei aina suju yhdessä ja jäljelle jää vaan rakkaus ilman kosketusta,,,
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #59 : 01.12.2006 14:35:22 » |
|
Kun on yhteisiä lapsia niin on hyvä pysyä väleissä lastenkin takia jo. Aluksi on varmasti vaikeaa, tuntuu pahalta ja haluaa ajatella vain toisesta pahaa. Eron tullessa tunteet heittelevät, mutta ei se ole paha asia, ne kaikki tunteet kannattaa käydä läpi ihan rauhassa, ja jonain päivänä huomaa, että enää ei satu kun toista ajattelee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|