Kuitenkin käytännössä hän on rauhallinen, ujo, tunteellinen ja melko sitoutuvainenkin. Viihtyy paljon kotona eikä tutustu helposti ihmisiin. Toki Neptunus askendantilla selittää vähän tunteellisuutta ja ujoutta, mutta kuitenkin. Ihan ihmeellistä. Pitäisikö hylätä astrologia?
arvanneeko kukaan mitä aijon ehdottaa
sideerisessä hänestä tulee aurinko härkä, nousu skorpioni ja kuu rapu.
Olen itse trooppisesti nouseva kaksonen...mutta vaikkei sitä näin uskoisi, olen "livenä" hidas puhumaan ja kuuntelija tyyppiä. Kärsin usein siitä että keksin sen oikean sanottavan vasta jälkeenpäin kun tilanne on mennyt. Minulle on kyllä annettu palautetta siitä että olen tokaissut ja töksäytellyt yksinkertaisen toteavasti joitakin totuuksia silloin kun sitä ei haluta kuulla ja sen tähden olen ehkä oppinut varomaan sanojani.
Olen aina ollut ylitsepursuavan vuolas vain kirjoittaessani :
Ajattelen paljon ja nopeasti mutta suullinen ulosantini ei pysy sen perässä, joten saatan jopa otsa kurtussa tavoitella ja metsästää sopivaa sanaa ja suullinen ulosanti vaikuttaa tyhmältä. olen kyllä harjoitellut asiaa ja saanut pikkuhiljaa suullisen ja ajatuksellisen enemmän tasapainoon keskenään.
*kaikki oikeudet modeille poistaa viestini jos sideerinen kommentti katsotaan asiattomaksi*