Mikä on vahvuutta niin.
Vahvuutta voi olla myös se, että on oppinut toteuttamaan oman karttansa energioita positiivisesti.
Esimerkiksi kala, joka uskaltaa ja osaa toteuttaa kalaenergioiden herkkyyden ja auttamisen hyviä puolia, on jo varsin vahva, sillä se vaatii vahvuutta pystyäkseen siihen. Herkkyyden osoittaminen on vahvuutta, mutta taas joku toinen kuin tämä kala, ei luonnostaan ole yhtä herkkä. Tämä toinen ihminen on vahva jollain toisella tavalla, ei voi määritellä samaa kriteeristöä vahvuudesta näille molemmille.
Entä jos vahvuutta on se, että on kohdannut ja selvinnyt niistä asioista, mitä omassa elämässä on asetettu haasteiksi? Toisille jokin asia voi olla paljon vaikeamman tien takana kuin toisille.
Totta tuo, että jokaisen kohdalla on omat yksilölliset vahvuudet, jotka voi kartaltakin lukea. Eri asia sitten on, miten ja missä elämänvaiheessa niitä toteuttaa, vai toteuttaako ollenkaan.
Mun kohdalla
ja
10. huoneessa tuo ainakin luonteenlujuutta ja sitkeyttä, jotka lukisin vahvuuden merkeiksi, ja olen iän myötä osannut hyödyntää näitä piirteitä paremmin. Myöskin noita Saturnuksen asettamia haasteita olen kohdannut ja voittanut, eli sen aihepiirin alueelta olen aika lailla itsevarmempi, tai varmempi ylipäätään, ja näin ollen vahvempi. Mutta kyllähän noita haasteita on paljon muitakin, luullakseni ihmissuhteisiin liittyviä juttuja on vielä paljon edessä..