Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feng Shuin abc,,  (Luettu 58187 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #75 : 27.08.2008 11:16:13 »

Mitä kilpikonna symboloi kotona,kaulakoruna,pihalla? Huh
Minulla on vihreä kilpikonna,mutta se on vain parvekkeella koristeena,enkä sitä hankkiessani tiennyt Feng Shuista tuon taivaallistakaan.
Elikä nyt se on eteläänpäin olevalla alueella.

Entäs kun oikeesti tuo "vuoreni",korkea kallioinen metsä on kaakossa ja kilppari melkein sinne suuntaan,niin vienkö sen nyt sitten toiseen suuntaan suuntaan?
...

Hei "Chandra"

Kuuntele intutiotasi.

musta kilpikonna tai kilpikonna ja käärme
yhteenkietoutuneena pohjoisessa

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 11:17:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 27.08.2008 11:28:48 »

Grin

Intuitio sanoo että pidä kilppari siellä missä vuoresikin on ja ei käärmettä missään muodossa kotiin.
Se on kyllä voimakas ja positiivinen symboli.Esim.kundaliininkuljettajana,mutta siihen liittyy myös teeskentely ja tietty "niljakkuus",joten ihan kotiin en halua.

Joki virtaa pohjoisella puolella asuntoani ja tässä on kyllä hyvältä tuntunut asua.Olen nyt vaan tutkaillut kahta eri Feng Shuin suuntausta ja niissä rahanurkat eri kohdissa,joten raha asioihin saisi tulla kyllä positiivisempaa energiaa. Huh
On rahapuut ja kiinalaiset rahat ja kolikkokulho ja jos vaikka mitä,mutta ehkäpä esitän toiveeni vielä "yläkerran väelle". angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #77 : 16.09.2008 08:57:37 »

Hyvää Chi-energiaa kutsuvat kotiisi
tuulikellot, roikkuvat kristallit,
liikkuvat esineet, eläimet

*Näitä piisaa..

Hei "Chandra"
Raha-alueella pidetään pariton luku rahapuita
- toisen voit laittaa minne alueelle tahansa
esim. hoitohuoneeseesi

*Oliko rahapuu sellainen jossa on pienet pyöreät lehdet?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rahapuu
« Viimeksi muokattu: 16.09.2008 09:12:39 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 16.09.2008 09:17:21 »

korjaanpa sen verran  tuota elämänilon tietoa että mikäli käärmettä käytetään viidentenä eläimenä niin käärme tulee keskelle edustaen sinua itseäsi ja omaa elementtiäsi. pohjoiseen kuuluu vain tuo musta kilpikonna.
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 20.04.2012 09:50:11 »

Äh. mulla palaa hiha. en osaa asettaa noita lukujani tohon neliöön. Vuosilukuni on siis 5, kuuluku 1 ja akseliluku on 9. On siis mulla tommonen kirja mutta ko en vaan tajua
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 02.05.2012 21:00:20 »

coolsmiley

Minulla on kaikki palikat sekaisn.

Nurkat pursuu, eikä

edes käärmettä

n ä y .

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,