Chandra
|
|
« Vastaus #30 : 25.11.2006 23:29:41 » |
|
Juuri tänään minä olen ollut IHANA!!!! Vihdoinkin jaksoin siivota paremmin ja koti näyttää ihanalta!Taustalla soi japanilainen musiikki,suitsukkeen poltin tuomaan tuoksua.Tänään jostain syystä valitsin kaakaon? Kynttilät palavat ja ihanan rauhallinen tunnelma. Taas vaihtui hieman järjestys ja vielä ne aivan oikeat omat paikkansa löytävät! Kissani on varmaan ollut Japanin elämissäni mukana!Niin kovasti ihastui uuteen cd levyyn,että piti siihen viereen mennä kuuntelemaan ja nukahtaa sitten.Ei nuku ikuna siinä paikassa? Eipä se aivan kaavojen mukaan mene,mutta sinne suuntaan ja oman mieltymyksen mukaan.Huomenna,jos yhä virkeä olo,jatkan. Paljon on turhaa häipynyt,mutta minne veisin pari rikkinäistä pientä sähkölaitetta?Minne ne yleensä saa laittaa?Nyt ovat vielä tuulikaapissa,komerossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #32 : 26.11.2006 09:17:25 » |
|
: Chandra, otapa siroon käteesi vaikka ruuvimeisseli, ja katso niiden rikkinäisten laitteiden sisälle, mikä siellä on vialla! Ihan vaan uteliaisuuttasi.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #33 : 26.11.2006 12:49:17 » |
|
: Ei kannata avata,kun toisessa kärähti johto.Vanha höyryrauta siis. Ja toinen tuotiin jo valmiiksi rikkinäisenä. Sen ehti jo eräs mies avaamaan,joten on tietysti sekoittanut kaikki osat. Jos ekana oisin päässyt avaamaan,niin johan olisi ollut jo kauan käytössä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #34 : 26.11.2006 13:24:36 » |
|
Eikös se ole naisten tehtävä, korjailla tavaroita miesten jäljiltä!! :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #35 : 26.11.2006 13:53:38 » |
|
Nyt,nyt,,, Olisi kai,jos moiseen leikkiin lähtee,mutta riittää ihan tämä omien jälkien korjailu. Ne penteleet kun ei ikinä kasva isoksi,eivätkä näin ollen opi korjaamaan jälkiäänkään. Sisäsiistit vierailijat riittävät!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #36 : 26.11.2006 16:43:24 » |
|
: : : Tarkoitin NOISSA, remonttihommissa!! :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #37 : 26.11.2006 18:42:13 » |
|
Niitähän minäkin! Mutta ihan niinkuin asiaan,niin eipä tänään tapahtunut paljon uutta. Vaikka asiallista turinaahan tuossa äskenkin oli. : Parit koukut kattoon ja yksi aurinko pääsi tuonne peilin päälle.EDISTYSTÄ KUITENKIN! Elämänilo!Kai se riittää,että on vain jotain yksittäistä edustamassa yhtä väriä,ettei kauhean psykedeelinen olo iske päälle. Siis jos oikeaoppisesti noudattaisin? Sellaista keskitietä haen,kultaistapa hyvinkin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 26.11.2006 19:07:26 » |
|
Niin..laskuista.. Kävin joskus kauan sitten tällaisen Marie Reginen 'kvantti-kursseja' ja sieltä jäi mieleen myös se, että laskut on rahaa... maksuthan on maksettava, ainakin jollain keinoin.. Jokainen lasku, joka luukustasi pläjähtää, kertoo sinulle, miten paljon vähintään sinulle on rahaa tulossa... (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/think.gif) Hmmm.. : Tuossa tapauksessa.. ..odottelen huomattavan suuria summia rahaa tulevaksi.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #39 : 26.11.2006 19:51:40 » |
|
Kai se riittää,että on vain jotain yksittäistä edustamassa yhtä väriä,ettei kauhean psykedeelinen olo iske päälle. Siis jos oikeaoppisesti noudattaisin? Hei "Chandra"
Jokainen elementti tukee/tuhoaa toista - esim. vesi tuhoaa tulen - puu tarvitsee vettä (http://www.nic.fi/~kirsini/kuvat/element.gif)
Veden elementti: musta, yönsininen, peili, lasi, kristalli esineet, akvaario, suihkulähde
Puun elementti; vihreä, kasvit, puiset huonekalut
Tulen elementti: punainen, kartio, tuli
Maan elementti: keltainen, multa, savi, kivi
Metallin elementti; harmaa, erilaiset metallit, lantin muotoiset kasvit
Hyvää Chi-energiaa kutsuvat kotiisi tuulikellot, roikkuvat kristallit, liikkuvat esineet, eläimet(http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Chiens_et_chats/chat-mange.gif) Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.11.2006 20:57:44 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 26.11.2006 20:26:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #41 : 26.11.2006 20:45:28 » |
|
Elämä on ihmeellistä! JOS, sen oikein oivaltaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #42 : 26.11.2006 22:30:35 » |
|
Oivalletaan,että KAIKKI miesten jättämät jäljet on korjattava! Sen olen jo oppinut. Elikä Kotkansilmä,sinun oppisi on mennyt perille! Mutta eiköhän täällä jo kaikkea kristallista eläimiin ja kasveihin ole.En jaksakkaan noin perusteellista.Mulle ei mikään järjestelmällisyys ja kaavamaisuus istu! Alan noudattaa tsung shui sisustusta.Se on niin yksinkertaista! Nyt kun vielä olen raskaanakin,niin voimia pitää säästää!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #43 : 27.11.2006 06:41:02 » |
|
Kaikkea se muutto AIHEUTTAAKIN, ei olisi uskonut! :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 27.11.2006 13:11:06 » |
|
Minulla on nyt 80litraa maalia (kolmea eri väriä) ja on teloja, suteja, tasoitetta yms... Joten kukapa ottaisi minua niskasta kiinni ja laittaisi aloittamaan pohjatyöt... Tarkoitus olisi ainakin olohuone saada maalatuksi perjantaiksi.. : Saapi nähdä mitä tulee...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|