Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ILMIÖ: VÄRIPALLOT  (Luettu 5489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« : 15.11.2006 10:34:43 »

ONKO KOKEMUKSIA?

Ystäväni pyysi taannoin "kaukolähetystä" pikkuvaivaan sekä huoliin.
Seuraavana yönä minä laitoin lähetyksen.
Jälkeenpäin tuli tekstari: kiitos "valontuoja".
Hämmästyneenä soitin hänelle, että mitä tarkoitit.
Hän oli yöllä niihin aikoihin herännyt ja nähnyt ympärillään erivärisiä pikkupalloja.

Ystävällisesti tiedustelen teiltä ystävät, onko tiedossa vastaavaa, tai löytyykö hyvää selitystä ilmiölle.
Itse kallistuisin enkelilinjalle.  angel
« Viimeksi muokattu: 09.03.2009 05:49:41 kirjoittanut valoveli » tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2006 10:55:25 »

Se saattaa olla mitä tahansa tuolta henkiseltä puolelta.. mutta auttajia kummiskin.. smitten smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2006 14:45:56 »

Luulen että valopallot siskosiluona olivat sinun luomiasi.

Joskus iltaisin kun mietiskelen rakkaudella ihan mitä vain, tulee sellaisia aikoja ihan yllättäen, että näen itsestäni irtautuvia valopalloja. En ole edes tehnyt parantavaa "kaukolähetystä" ja silti näin käy. Muutaman kerran olen kuullut että se, ketä ajattelin, on nähnyt myös nämä pallot.
Eli, kallistuisin sinun puhtaaseen sydämeesi ja ajatukseesi. smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2006 15:23:54 »


Niin minäkinajattelen, puhtaana välikappaleena olet parannusta eteenpäin vienyt ja ajatuksia, voipi hyvinkin olla ne pallot!
Minulla on sellaisia kokemuksia että olemme jonkun kanssa tai yksin rukoilleet tai lähettäneet energiaa, sen perillemenneelle on muodostunut erittäin kirkas valo ympärille juuri sillä hetkellä.
Samoista jutuista on kyse  smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2006 15:34:51 »

Minulla on sellaisia kokemuksia että olemme jonkun kanssa tai yksin rukoilleet tai lähettäneet energiaa, sen perillemenneelle on muodostunut erittäin kirkas valo ympärille juuri sillä hetkellä.
Kiva kuulla että se tosiaan toimii resonoiden, vahvistaen yhteisiä samankaltasia ajatuksia, jotka ovat enemmän kuin kummankin ajatukset yhteensä.
Saako mies sanoa: Aivan ihanaa  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 15.11.2006 16:57:45 »


Hyvänen aika Lari, saa sanoa!!!!!!!!
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #6 : 15.11.2006 17:18:18 »

Saako mies sanoa: Aivan ihanaa  smitten
Hyvänen aika Lari, saa sanoa!!!!!!!!
Ehkä tämä osoittaa sen, että minässäni on mies ja nainen yhtäaikaa  Wink

Olenpa kuullut sellaisen tositarinan että kolme sisarusta (jotka olivat käyneet reiki 1 kurssin) hoitivat sairaalassa olevaa isää, jonka parantaminen oli sairaalatiedon mukaan mahdotonta. Joka päivä he yhdessä "sydämen ajatuksilla" hoitivat häntä ja tapahtui ihme. Isä selvisi siitä.

Totuutta ei kukaan tiedä, mutta puhdas usko on voimakas
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #7 : 16.11.2006 10:48:22 »

Tuli mieleen toinenkin tapaus.  Smiley

Vastaavanlaisessa kaukolähetystilanteessa
ystäväni heräsi yöllä kyseiseen kellonaikaan.

Sängyn jalkopäässä hän näki valkoisen "sukupuolettoman
olennon".

Saattaa tietysti olla mielikuvituksen tuotetta.

Ps. Kiva kun muutkin miehet osallistuvat.
 
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: