Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat unet  (Luettu 21284 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« : 15.11.2006 12:41:31 »

Pienenä näin toistuvasti täysin samoja unia;

  Unessa olin hyvin pieni jonkin jalkapallostadionin reunassa. Yhtäkkiä jalkapallo pyörii minua kohti ja kaikki pimenee... uni ei ollut sen kummempi, mutta se toistui aina täysin samana.
 
  Toinen uni oli yhtä lyhyt. Olin jälleen hyvin pieni, mutta tällä kertaa oraspensaan oksien ympäröimä ja katsoin taivaalle, taivas oli purppuranlila ja siellä lensi kotka ja siihen uni loppui.

  Ajattelin pienenä, että ne ovat unia entisestä elämästä. Kuvittelin olleeni hiiri.  Smiley  En ole nähnyt unia yli kymmeneen vuoteen. Mistäköhän ovat mahtaneet johtua nämä toistuvat unet lapsuudessani?
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2006 00:34:05 »

kun katsoo tuota sinun avatriasi, Pikku Myytä, niin taitaa pienuusteema olla edelleenkin läsnä sinulla.

ensimmäinen kysymys on , että oletko fyysisesti pienikokoinen?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2006 00:38:43 »

Olen kuullut, että monet näkevät erityisesti lapsena toistuvia unia, varsinkin painajaisia.

Itse näin 3-5-vuotiaana toistuvasti painajaista, jonka nimesin Luulisko-painajaiseksi. Unessa valtava dinosauruksen luuranko kierteli ympäri taloamme ja minä piileksin vessanpytyn takana isoveljeni ja isäni kanssa. Uni loppui aina siihen, että se lopulta löysi meidät ja ehdin nähdä sen ruman pään. Se oli aika ahdistava uni.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #3 : 16.11.2006 00:43:08 »

Näen vieläkin toistuvasti samaa painajaista, välillä useammin, välillä pitemmän jakson jälkeen.

Istun sellaisessa yksinkretaisessa lautakeinussa, ja se keinu on kaivossa. Syvä, pimeä kaivo, en näe pohjaa. Huudan parasta ystävääni nimeltä ja näen hänet reunalta. Pyydän nostamaan ylös. Siellä ylhäällä on myös joku poika, en tunne häntä enkä näe kasvoja, ainoastaan pitkät pitkät ruskeat hiukset. Kun sitten keinu saadaan ylös, näen että minut on hakattu kahtia lantiosta. Yläkehoa ei ole enää missään.

Tähän jo tottuu, tähän uneen, mutta kyllä se kalvaa aika useinkin. Se ei enää ahdosta kuten alussa, onhan tätä jatkunut jo jokseenkin puolisen vuotta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2006 16:56:46 »

Kyllä aivan oikein, olen hyvin pieni kokoinen vain vaivaiset 157 cm.   Cheesy
 
   Kiva kuulla, että muillakin on samanlaisia kokemuksia  Smiley
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2006 18:01:38 »

Minä puolestani olen viime aikoina nähnyt toistuvia unia vedestä, uimisesta ja kaloista.  :Smiley Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 14.02.2007 17:24:06 »



Toistuvasti näen unia joissa pakkaan ja olen menossa johonkin kulkuneuvoon.

Viimeksi näin unen, jossa taas pakkasin vimmatusti.
Oli olevinaan kova kiire junaan, jonka lähtö lähestyi.

Kun olin saanut pakattua, puuttui vielä joitakin papereita, jotka kyllä sitten löytyivät. Laitoin ne pieneen muovikassiin ja aloin juosta junalle.

Kumppanini oli ilmeisesti vienyt jo muut tavarat sinne.
Tapasi siinä miehen, joka ottikin pussukkani kantaakseen, aivan kuin en olisi itse jaksanut niitä kantaa.

Siinä samassa kuulin kun kuulutettiin, että juna lähtee 7 minuutin kuluttua.
Asema oli jo näköpiirissä ja helpotuin, että sittenkin taidan ehtiä junaan.

Olisipa mukava kuulla jos joku osaisi tulkita untani.
Mitä mahtaa esim. 7 minuuttia tarkoittaa?
Kiitos jos joku kertoo


 smitten    maarita             smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 14.02.2007 20:27:06 »

Mita uutta ajattelet elamassasi Maarita kun olet junalle menossa ja nakoaan jaat vastuuta miehellesi kun annoit osan tavaroista etukateen hanelle ja kuka mies lisaksi on avussa mukana?
Numero 7 symbolisoi lepopaivaa- etta mitas nyt oikein on tulossa, muutoksia vai vain lomamatkaa???
Jotain uutta jokatapauksessa on tulossa.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #8 : 14.02.2007 23:09:06 »


Kiitos Diamond

Niin, muutosta ajattelen, ja haluaisin.

Mutta melkein jokaisessa tämän tapaisessa unessa askeleet ovat äärettömän painavat, enkä meinaa millään joutua kyytiin.

Jonkun asian annan ilmeisesti jarruttaa haluamaani muutosta.
Nyt tuli mieleen, että ehkä se toinen mies olikin minun oman maskuliini-energiani ilmentymä.
Vähän eri tyyppinen tämä uni oli aikaisempiin verrattuna.
Nyt jopa olin joutumassa kyytiin, aikaisemmin olen aina myöhästynyt.

Lomaakin on tulossa, mutta näen näitä unia useasti muulloinkin.
Ehkä se numero 7 on sitten sitä lomaa.


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Yulunga
Vieras
« Vastaus #9 : 26.02.2007 22:14:55 »

Minä näin koko lapsuuteni painajaista, jossa silmissäni alkoi surrata ja kuin oranssi pyörremyrsky kaikki vain pyöri silmissäni. Naisen ääni voihki. Myöhemmin terapiassa kävin läpi tätä unta ja uskalsin tajuta, että kun kuulin vanhempieni rakastelevan yöllä, liitin voihkinnan siihen että isä yrittää tappaa äitiä... mistä tuo kaikki assosioitui oranssiksi pyörremyrskyksi. Kun selvitin unen, en sitä enää nähnyt.  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 27.02.2007 14:58:55 »

Unilla on tapana toistua niin monta kertaa, kunnes sen sanoma menee perille ja se ymmärretään. Mitä tärkeämpi sanoma, sen herkemmin uni toistuu. Joskus sama uni voi toistua hyvinkin lyhyen ajan sisään, joskus sama uni palaa kokonaan tai osina useiden vuosien päästä.

On vaikea sanoa, mitä lapsuuden toistuvat unet ovat mahtaneet tarkoittaa, koska unet liittyvät vahvasti aina sen hetkisiin elämän tilanteisiin, tapahtumiin ja haasteisiin.
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #11 : 27.02.2007 23:08:07 »

Itse näin yhteen aikaan unta, että olin yhtä kevyt kuin helium-ilmapallo ja lensin aina kattoon selälleni. Huusin ihmisiltä apua, että laskisivat minut alas, mutta se oli vaikeaa koska pyrin aina lentoon. Se oli todella ahdistavaa, ja onneksi en ole pitkään aikaan moisia unia nähnyt! Mitäpä nekin tarkoittavat...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #12 : 28.02.2007 09:33:08 »

kasittaakseni haet hengellisia kokemuksia ja koska olet viela "keskenerainen"-tunne ahdistaa sinua, eli et ole viela taysin loytanyt omaa itseasi, mutta olet oikealla tiella jopa huudat apua muilta.
Kylla se vastaus loytyy, mutta vain oman itsesi sisalta, kuten unesi hienosti esitti sinulle, ala pomppoile liian moneen suuntaan. Sinun pitaakaakin pysya heliumin sisalla-itsaestamme se totuus loytyy.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #13 : 28.02.2007 14:23:24 »

Itselläni oli lapsuudessa toistuva uni (toistumisväliä en muista), jossa juoksin jotakin pakoon... välillä pakokauhun vallassa ja välillä nauraen, että etpäs saa kiinni  idiot2 Tuossa n.20v.ikäisenä sama uni kerran taas tuli ja muistan kuinka oikein suutuin, että TAAS TÄMÄ  tickedoff hidastin vauhtia ja joku otti kiinni olkapäästä... hieman säikähdin, mutta käännyin ja pamautin oikealla suoralla niin lujaa kuin pystyin  Smiley Se jokin oli pikkusiskoni  Shocked
Koskaan jälkeen päin en nähnyt tuota unta tai sen maisemia  angel Tulkitsin sen jonkin sortin sisarkateudeksi, joka oli kalvanut minua lapsena...?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 28.02.2007 14:28:35 »

Unet, joissa jokin jahtaa sinua kertovat aina siitä, että pakenet todellisessa elämässä/päivätietoisuudessa jotain asiaa, jota et tahdo kohdata. Jahtaamisunet lakkaavat siihen, jos selvität mitä et halua kohdata elämässäsi tai jos pystyt, käännyt unessasi kohtaamaan jahtaajasi. Se toimii aina - sanot vain, ettet pelkää ja että tämä asia hoidetaan nyt.

Itse olen saanut lapsena käännytettyä minua ja muita jahdanneita olentoja pois. Kerran ajoin ala-asteellemme tunkeutuneen peikon pois juoksemalla eteisaulaan portaita pitkin ja huutamalla mörölle, että painuii ulos täältä, sitä ei täällä kaivata! Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: