Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten koet uranuksen kartallasi? Miten se on sinulla aspektoitunut?  (Luettu 33953 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 16.11.2006 13:56:20 »

Miten koet Uranuksen?
Missä huoneessa se sijaitsee ja miten tulkitsisit sen vaikuttavan sinun kartallasi?
Mitä aspekteja uranus tekee kartallasi?
Onko se aiheuttanut omituisuuksia, kuten tuossa alla olevassa tekstissä mainitaan "Uranus-jaksolla tulevia muutoksia ei pidä edes yrittää ymmärtää".

 Smiley




Tämä on kopioitu tuolta missä selitetään planeetat:

Monilla meistä on kuitenkin omat pinttyneet ajatusrakennelmamme, jotka eivät halua taipua ajan vaatimiin muutoksiin. Pitäessämme kiinni omista henkilökohtaisista suunnitelmistamme Uranus-jakson aikana, muutumme kosmisen maailmankaikkeuden syöpäsoluksi ja saamme vastaamme sellaisenluonnon ja ympäristön hyökkäyksen, ettei elämässämme jää kiveä kiven päälle. Uranus-jaksolla tulevia muutoksia ei pidä edes yrittää ymmärtää, niihin tulee vain sopeutua parhaalla mahdollisella tavalla, olivatpa ne mitä hyvänsä ja tulivatpa millä elämän alueella tahansa. Puu, joka ei taivu myrskyssä, katkeaa. En kehota sinua taistelemaan Uranuksen muutosvoimia vastaan, mutta jos sinussa elää epäilys nyt lukemaasi kohtaan, niin siitä vaan testailemaan heti seuraavan Uranuksen ohituksen tullessa kohdalle. Eihän suomalainen usko, ennen kuin kokeilee, joten siitä vaan.

Koska Uranus on ensimmäinen kosminen planeetta, se ohitusta tehdessään alistaa kaikki aiemmin käsitellyt planeetat ja niiden energiat palvelemaan kulloinkin edustamaansa muutosta. Hyväksyessämme Uranuksen edustamat uudistukset elämässämme palvelemme koko maapallon kehitystä ja palkkiomme on oleva sen mukainen. Tätäkin voi kokeilla ja mieluummin ennen edellä mainittua paljon riskialttiimpaa vaihtoehtoa.

 
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 16:47:29 kirjoittanut Lilli » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2006 14:47:48 »


Moi Artemis

Minun uranukseni on 10 huoneessa leijonassa.
Olen huomannut oman itsekritiikin ja vaativuuteni työn ja itseni suhteen olevan melkoisen vaativaa. Oma urani, ammatini on kokenut monet muutokset elon saatossa. Oma elämäntarkoitukseni on alkanut nyt vasta todella valkenemaan minulle. Olen aina piiskannut itseäni, ollen aina tyytymätön (ja sitten kuvitellut ettei kukaan muukaan ole tyytyväinen minun työhöni tai tapaani toimia).
En siedä arvostelua, jos TIEDÄN että se ei ole oikeanlaista.
Olen myös ahminut aina kaikkein suurinta ja silleen...........
Vaadin myös toisilta paljon! voivoi  Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2006 15:12:19 »

10.huoneen uranus tosiaan voisi tuoda sellaista halua toimia "vapaasti" työssä, ilman että niskaan huohotetaan ja arvostellaan. Vaihtelevuuttakin kai.
Itselläni Uranus vertexin kanssa yhtymässä viidennessä huoneessa. On aina ollut hankala tulkita jotenkin... Jostain luin että monella astrologilla on tuo asetelma muunmuassa.
tallennettu
Spacek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #3 : 16.11.2006 16:45:51 »

Hmm...minulla uranus esiintyy tällaisissa yhteyksissä. Mukana on myös niiden selitykset, jotka eräs sivusto teki automaattisesti. Tuntuu pitävän paikkansa, mutta en ymmärrä kunnolla lausetta "Sitovuutesi voi olla ahdistavaa".

Uranus huoneessa IV:
Olet riippumattomuutta rakastava, jopa perheen piirissä haluat vapautta. Kaikenlainen byrokratia ja pitkäjännitteisyyden puuttuminen tuottavat sinulle ongelmia. Arvostat yksilöllistä vapauttasi, etkä suvaitse, että siihen puututaan.

139 Sekstiili Saturnus - Uranus yhtymä:
Tiedät, kuinka erilaiset tilanteet hallitaan. Etenet itsepintaisesti haluamaasi suuntaan. Olet hyvin tuottelias ja aikaansaava ja saadessasi jonkun ajatuksen päähäsi viet tahtosi loppuun saakka. Sitovuutesi voi olla ahdistavaa.

48 Trini Kuu - Uranus yhtymä:
Sinulla yhtyy Kuun herkkyys ja intuitiivisuus Uranuksen mentaaleihin, riippumattomuutta hakeviin värähtelyihin. Et missään nimessä ole "tavallinen", yksilöllisyytesi ja älykkyytesi vie sinua kohti tiedonhankkimista maailmasta, ei kuitenkaan perinteisin lukemisen keinoin, vaan omakohtaisiin kokemuksiin perustuen. Pidät sensaationomaisista uusista asioista. Vaistosi ovat erittäin herkät, sinulla on ns. kuudes aisti. Tällaisella luonteella ei voi joutua muualle kuin mielenkiintoisten yksilöllisten ihmisten ja taiteilijoiden seuraan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.11.2006 16:46:58 »

Itselläni Uranus on Neitsyessä huoneessa 4. Aspektit ovat seuraavanlaiset:

 aurinko aspect_squ uranus
 askendentti aspect_sex uranus
 merkurius Q  uranus
 neptunus aspect_sex uranus
 pluto aspect_con uranus

Uranus on lisäksi MC:n hallitsija.

No mikäs minä olen? Perustiedemies ja astrologian harrastaja. Ah, kuinka uraanista. Huone 4 viittaisi erikoiseen lapsuuteen, jossa on muutettu paljon, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Olen asunut yhdessä ja samassa paikassa 21-vuotiaaksi asti äärimmäisen turvallisessa ympäristössä. Sen sijaan aikuisiällä kämpät ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin ja pidän itseäni kodittomana. Jokainen asuntoni on vain väliaikainen majoituspaikka.

Ihmissuhteeni ovat alkaneet ja loppuneet aika usein Uranus-transiitin siivittämänä. Suhteet ovat alkaneet näissä tapauksissa todella nopeasti ja kiihkeästi. Uraaniset erot ovat myös olleet täynnä yllättäviä käänteitä ja dramatiikkaa.

Koska Uranus on pääaspektissa Aurinkoon, tämän planeetan vaikutus näkyy ihan perusluonteessakin. Minulla on tasan kaksi vaihdetta: stop ja turbo boost.  crazy2. En pysty tekemään mitään tasaisen tappavaan tahtiin tai vähän kerrallaan. Joko en tee mitään tai vaihtoehtoisesti toimin kuin pyörremyrsky. Turhautuminen on vaarallisin tunteeni ja sen vallassa voin saada yllättäviä päähänpistoja ja pistää elämän uusiksi kertarysäyksellä. Kyllä siinä läheiset ihmettelevät, että mikä tuolle taas tuli?? Viime aikoina olen tosin yrittänyt opetella asioiden kunnollista pohjustamista ja "hidasta muutosta", koska liian nopeat muutokset eivät ole hyvästä nekään.

Itselläni muuten Uranus-transiitit näkyvät aika konkreettisesti jonakin elämänmuutoksena, tavallisimmin juuri yhtenä tai useampana muuttona (yhdessä tapauksessa jopa ulkomaille), työpaikan vaihdoksina tai ihmissuhdedramatiikkana. Nythän minulla on ollut päällä  uranus aspect_squ aurinko -transiitti ja viime kesänä olin ihan kirjaimellisesti joutua salaman iskemäksi. Arvatkaa pelottiko???
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 16.11.2006 16:53:33 »

Uranus tekee minulla myös kolmiota Ac:hen ja merkuriukseen ja on sekstiilissä jupiteriin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 16.11.2006 16:55:25 »

Lilli, ymmärrän tuo turhautumisen, itsekään en voi tehdä mitään tappavan tasaista. Joko täysillä tai ei ollenkaan, mistäköhän se johtuu  Smiley

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 16.11.2006 16:57:18 »

Salamaniskemäksi? Huh! Pelkän ukkosta kovasti. Varmasti pelästytti!
Uranuksen temppuiluako?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #8 : 16.11.2006 17:00:43 »

Pitäisikö uranuksen mukaan mennä vaan eikä estellä, niinkuin tuossa tekstissä mainitaan? Vai onko uranuksen päähänpistoja edes mahdotonta vastustaa? Jännä kaveri. Täytyykin tutkailla vielä tuota uranuksen vaikutusta omaan elämään.
Onko uranus tosiaan syy nopeisiin muutoksiin ja äkillisiin mullistuksiin?
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #9 : 16.11.2006 17:14:56 »


mullakin seksitiili jupiteriin ja myös  aspect_con plutoon......
minä kyllä kuittaisin uranuksen jyräämisen muutoksiin ja äkkinäisiin käänteisiin. Mutta kaipa siitä jotakin hyvääkin sitten löytyy?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #10 : 16.11.2006 17:19:18 »

Transiitti uranus juuri nyt yhtymässä syntymäkartan aurinkoon ja matkaamassa seuraavaksi kohti merkuriusta.

Vahvasti tuntuu vaikuttavan. Koko vuoden olen ollut harvinaisen uudistushaluinen ja myös rohkeampi siihen. eron huomaa hyvin selvästi edellisiin vuosiin.

Pidän tuosta tulkinnasta, koska se kannustaa heittäytymiseen ja siihen, että aina ei voi olla heti järjellä selvillä millainen muutos on kyseessä.

tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #11 : 16.11.2006 17:49:27 »

Minulla  uranus on 2. huoneessa Leijonassa.Aspekteja on  aspect_opp  marsaspect_kvi  saturnus , aspect_opp  ceres  sekä  aspect_con  askendentti .
Ja vaikutus  Cheesy : Inhoan sääntöjä (esim. se on pakko tehdä näin koska se ON AINA tehty niin  2funny) Tarvitsen ehdottoman vapauden omissa asioissa ( ahdistun jos tulee tunne, että en voi toimia niin kuin haluan), Saan hetkellisiä "inspiraatioita" joita toteutan ajatuksen mukaan (kaikki ei sitä ymmärrä  2funny ), Aikaisemmin olin aina valmis auttamaan toisia, kun he olivat avun tarpeessa, vaikka en olisi omien asioiden takia joutanutkaan, mutta siitä olen onneksi aika lailla päässyt irti.Yleensäkin inhoan kaikenlaista sitovaa, koska sellaiset sitoumukset estävät minua toimimasta niin kuin haluan.Minä taidan monessa mielessä olla vähän sellainen "kapinallinen", vaikka en sitä niin näytäkkään, mutta sisäinen onnen tunne kun saan toimia oman mielen mukaan kertoo kyllä sen  2funny .En tiedä johtuuko se URANUKSESTA, mutta olen kyllä mielestäni hirveän rohkea.Jotenkin sellainen voimakas ja vahva varsinkin sisältä.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #12 : 16.11.2006 17:49:48 »

Hyvä sign9, heittäytymiseen olen ajautunut minäkin tänä vuonna,enkä ihan pieneen. Nyt ei voi vielä sanoa onko tulos hyvä vai ei, mutta helpottunut olen. Niin se järki, se pitäis heittää välillä kankkulan kaivoon, olis paljon helpompaa  knuppel2
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #13 : 16.11.2006 18:35:53 »



Heip!

Minulla  uranus neitsyt ja huoneessa kymmenen, kärki  leijona
Radix-kartalla tekee neliön  mars ja  venus, lisäksi yhtymän  pluto
Paluukartalla  uranus kalat, huoneessa 12.

Ainakin odottamattomia käänteitä riittää, räjähdyksiä ja kapinallisuutta  idiot2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 16.11.2006 18:47:40 »

Hyvä sign9, heittäytymiseen olen ajautunut minäkin tänä vuonna,enkä ihan pieneen. Nyt ei voi vielä sanoa onko tulos hyvä vai ei, mutta helpottunut olen. Niin se järki, se pitäis heittää välillä kankkulan kaivoon, olis paljon helpompaa  knuppel2

 Smiley niin, järki on joskus vaan rajoite. (paraskin sanoja, huh huh)

Kun mistäs sitä tietää että se järki minkä luulee omaavansa sillä hetkellä, onkaan parasta mahdollista järjen käyttöä, eikä vaan kaavoihin kangistumista. Menneisyydessä roikkumiseen en ala enää, ja sellaiset ihmiset jotka näyttävät puhuvan mun entiselle minälleni herättää karvat pystyyn reaktion.Joskus on voitava muuttua, eikä aina mitata itseään sen perusteella mitä oli aikaisemmin. Aivan sama mitä oli, sillä ei tavitse välttämättä olla tekoa sen kanssa mitä voi olla nyt.

Hauska kuulla että sulla on "hyppäys" tehty, onneksi olkoon Smiley

minä olen lähinnä katkonut sisäisiä kahleita ja konkreettinen hyppy on tekemättä, mutta niissä kahleissa onkin ollut katkomista. Mutta kyllä se siitä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: