Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten koet uranuksen kartallasi? Miten se on sinulla aspektoitunut?  (Luettu 34016 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #15 : 16.11.2006 19:03:55 »

Mun kartasta joskus tulkattuja uranus osioita, jotka pitää aika hyvin paikkansa. Smiley

Uranus Neitsyessä
Vaikka neitsyellä on hieman epävakaa luonne, hänen vaistonsa on hyvä, toisinaan jopa nerokkaan tarkka.

Uranus huoneessa XI
Vapaus on sinulle tärkeää, jopa ystävien suhteen. Saatat liioitella omaperäisyyttäsi ja yksilön vapauttasi. Sinun ei ole helppo löytää samankaltaisia ympäristöstäsi.

201 Yhtymä Mars - Uranus yhtymä
Olet kuin jonkun suuremman voiman otteessa, impulsiivinen ja joskus uhkarohkea. Otat käsittämättömiä riskejä kaikilla elämänalueilla. Suuri tarpeesi riippumattomuuteen vie sinua seikkailusta toiseen. Toisten on vaikeaa, jopa mahdotonta ymmärtää tätä puolta sinusta, rauhallinen perhe-elämä ei tahdo onnistua, ovatpa muut aspektit sitä tukemassa kuinka paljon tahansa, koska kosminen Uranus toimii aina kaikessa, mihin ryhdyt.

136 Yhtymä Uranus - Pluto yhtymä
Taistelukykysi ja tahdonvoimasi päivittäisessä elämässä on suuri.

58 Trini Jupiter - Uranus yhtymä

Huomaat ympäristösi tapahtumat heti ensi silmäykseltä. Olet tiedonjanoinen ja hyvä organisaattori. Arvostat riippumattomuutta ja vapautta toimia epävirallisesti. Suvaitsevuus yhteistyössä ei estä sinua olemasta vaativa.

-46 Neliö Kuu - Uranus oppositio
Olet levoton ja kykenemätön rentoutumaan. Liiallinen optimistisuus vie sinua muutoksesta toiseen, toteutat niitä täydellä höyryllä. Et oikein saa otetta mistään, etkä pysty saattamaan loppuun asioita, mikä tuokin rutkasti ongelmia ammatillisella kentällä. Sama hermostuneisuus heijastuu myös rakkauselämän alueelle.

18 Sekstiili Uranus - Neptunus yhtymä

Olet kiinnostunut okkultismista. Mielikuvituksesi on lennokas siivittäen sinua kohti mitä hurjimpia seikkailuja. Idealismi kantaa mielikuvitusmatkojasi.





tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #16 : 16.11.2006 19:09:01 »

Minulla tuo uranus on vaa'assa ja 8.huoneessa.
Ainutlaatuinen yksilöllisyyteni ja henkilökohtainen kumouksellisuuteni toimivat sovittelevasti ja vaihtoehtoja punniten jatkuvan ehdottoman uudistumisen ja menetyksen kohtaamisen alueella.
Uranus huoneessa VIII
Sinulla on kiinnostusta antiikkiin, arkeologiaan ja historiaan, joita tutkiessasi voit mennä pitkälle. Taloudellinen tilanteesi voi heitellä suurestikin elämäsi eri vaiheissa mutta ongelmista selviämistä voi auttaa merkittävä perintö.

Yhtymä Jupiter - Uranus yhtymä
Huomaat ympäristösi tapahtumat heti ensi silmäykseltä. Olet tiedonjanoinen ja hyvä organisaattori. Arvostat riippumattomuutta ja vapautta toimia epävirallisesti. Suvaitsevuus yhteistyössä ei estä sinua olemasta vaativa.

Trini Aurinko - Uranus yhtymä
Olet ennen kaikkea riippumaton ja persoonallinen. Pidät muutoksista ja haluat uudistaa ympäristöäsi. Voimakas persoonallisuutesi kiehtoo toisia ja saatkin helposti ystäviä.

Yhtymä Uranus - Pluto yhtymä
Taistelukykysi ja tahdonvoimasi päivittäisessä elämässä on suuri.

Oppositio Kuu - Uranus oppositio
Olet levoton ja kykenemätön rentoutumaan. Liiallinen optimistisuus vie sinua muutoksesta toiseen, toteutat niitä täydellä höyryllä. Et oikein saa otetta mistään, etkä pysty saattamaan loppuun asioita, mikä tuokin rutkasti ongelmia ammatillisella kentällä. Sama hermostuneisuus heijastuu myös rakkauselämän alueelle.

Syntymäkartalla lisäksi;
Uranus oppositio Chiron
Neptunus avautuva sekstiili Uranus

Noh, ainakin elämäni on ollut jatkuvaa uudistumista, halusin tai en..
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 19:14:42 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #17 : 16.11.2006 19:37:29 »

Uranus 12 astetta Vaakaa yhtymä nousumerkki 10 astetta Vaakaa..Uranus tarkka oppositio kuu 12 astetta Oinasta..Näistä syntymäaspekteista olen jo aika paljon saanut purettua aiemmissa topiceissa..
Lisäksi neliöt MC-IC-akseleihin..ja onhan tuota tullut perhesuhteissa ja osoitteissa paljonkin vaihtelua, samoin uramuutokset ovat jälleen kerran tapetilla..
Tuntuu että Uranus myös nousevana planeettana lisää muutoshalua, paikalleen jämähtäminen ei edes kiinnosta. "Mikään ei ole niin varmaa kuin että kaikki on epävarmaa", vai kuinka se sanonta menikään, pätee kyllä Uranus-nousuun erinomaisen hyvin..
Transitoiva Uranus pakittaa tälläkin hetkellä melko lähelle Aurinkoani, mutta tarkat yhtymät ovat jo takanapäin..onneksi  Grin
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2006 19:59:49 »

Minun urkki sijaitsee 1. huoneessa ja kauriin merkissä. Planeettana se on jotenkin uhkaava ja pelottava ja luo sellaista turvattomuuden tunnetta, vaikka sen rooli tuntuu kartallani jokseenkin tärkeältä. Se on osa mm. stelliumiani ja muistaakseni vielä nouseva planeettani.

Aspekteja:
 aurinko aspect_squ uranus
 kuu aspect_squ uranus
 venus aspect_squ uranus
 mars aspect_inc uranus
 saturnus aspect_con uranus
 neptunus aspect_con uranus
 noususolmu aspect_sex uranus
 chiron aspect_opp uranus

Näkyykö tuossa mitään *köh* pahaenteistä o__o? Voisiko se aiheuttaa sellaista suurta henkistä ahdistusta, erilaisuutta, eristyneisyyttä ja vapaudenkaipuuta mitä tunnen...
 



tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #19 : 17.11.2006 07:17:11 »

minulla se on  aspect_con askendentti mutta h.12 puolella...

se on varmaankin sitä että olen mielestäni tosi omalaatuinen ja tästä johtuen ihmissuhteeni ovat aika vähäisiä  Grin

 aspect_tri venus ...ihmissuhteissa ja arvoissa löytyy myös kiinnostusta "epätavalliseen"  Huh

 aspect_sex kuu ...ulkomaat kiinnostavat?

 aspect_tri mars ..."epätavalliset" miehet?

 aspect_sex keskitaivas sitä samaa?, eh  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #20 : 17.11.2006 10:22:36 »

Umm, Uranus on Jousimiehessä 6. huoneessa.

uranus aspect_ssx kuu
uranus aspect_squ merkurius
uranus aspect_tri jupiter
uranus aspect_con saturnus
uranus aspect_opp chiron

En kyllä koskaan ole Uranuksen merkitystä kartallani miettinyt paljoakaan Undecided Pitää varmaan tutkailla.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 17.11.2006 12:30:46 »

 uranus :neitsyt:stelliumissa,8 huoneen puolella,
minä olen jotenkin unohtanut koko uranuksen,en koe sitä mitenkään erityisesti, :skorpioni:stellium on taasen uranuksen huoneessa,
joten jokapäiväistä pullaa taitaa olla tuo,
ehkäpä se on tuo konjuktio plutoon,samaan syssyyn menee nuo hyrskyn
myrskyn meiningit ettei jaksa sen kummemmin reagoida,
ehkä se on tuonut tuota symboliikkatajua,ollessaan vielä okkulttihuoneessa,sähköiskujen pelkoa,joita saan erittäin herkästi,
pelkään paimenlankaa laitumella kuin pirua konsanaan,
ukkosta taasen en,itseasiassa tykkään kovasti...
uranusta on jotenkin vaikee määritellä,
se on kuin kevätahava tai syysmyrsky,tai pureva pakkanen,
nautittavan raikas

avoin neliö askendentille,OI VAPAUS!
kvinkunssi saturnukseen,TEEN NIIN KUIN HALUAN +  aspect_con pluto
ja
oppositio  jupiter chiron kalat yhtymään,TURHA PUHUA POTASKAA
ja
nuo myyttiset asteroidit kimpassa, ceres vesta juno,
 uranus puolustaa cerestä siinä pluton kanssa käsikynkkää,
että
jotenkin se uranus toimii ihan omalla painollaan,
ja varmasti toimiikiin,tein niin tai näin..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #22 : 17.11.2006 12:46:10 »

AH nikki
sinullakin siis jonkinasteinen sähkökammo?

Paimenesta olen minäkin saanut penskana muutamat tällit..

..Ollessani raskaana en suostunut koskemaan sähkölaitteisiin saati laittamaan töpseliä seinään..

Ja vaikken entisistä elämistäni ole millään lailla tietoinen, aavistelen että lähtö on tullut sähköiskusta kenties edellisessä..

Ukonilmasta olen kyllä aina pitänyt, jos mahdollista, lähden aina järvenrantaan ihastelemaan sitä raivoamista..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.11.2006 13:07:09 »

joo,tilojen isännät naureskelevat paimenpoikakammoani,
irrotan aina virran kun lasken lehmiä laitumelle ja varmistan sen
sen seitsemän kertaa että se VARMASTI ON IRTI...
ukkosella taasen "tanssin" heinäpellolla ja nautin sen raivosta,juu,
salama on ollut kyllä uhkakin,sytyttänyt pari kertaa kotitalon nurkan tuleen,sähkölinjan viimenen talo,onneks "ylätuvan ukko" sen myös sammutti vesisuihkullaan..

että kuolemantuomio sitten sähkötuolissa saatu...
tai hullujenhuoneella rauhoteltu....
ammoin muinoin
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #24 : 17.11.2006 13:24:10 »

Mulla samoin kuin *Mirjam* eli Uranus 8.huoneessa Vaa´assa.

Tekkee aspekteja:

 uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_opp chiron

Uudistumista tavalla tai toisella mullakin ollut elämä..
Enpä enempätä ossaa tulukita...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #25 : 17.11.2006 14:05:30 »

Minulla Urkki vaa'assa tokassa huoneessa ja aspektit ovat seuraavat

 aspect_con merkurius
 aspect_squ pallas
 aspect_opp chiron (joka meillä suurella osalla)

Uranus ei minulla tee kulmia esim aurinkoon, kuuhun tai Asciin, joten se on minulle lähinnä tuon merkuriuksen kaveri...

 uranus merkurius -yhtymä kakkosessa kai kärjistetysti tarkoittaisi sitä, että saan elantoni joko jollain mullistavalla keksinnöllä tai astrologina Grin.

Toistaiseksi en ole huomannut muita vaikutuksia, kuin että TOIVOISIN kovasti saavani elantoni jostain muusta kuin kahdeksasta neljään puurtamisella, mutta se lienee aika yleinen toive, olivat planeettasijainnit mitkä tahansa.
Toinen vaikutus näkyy varmaan tavastani ilmaista itseäni. Usein lauserakennelmani ovat aika monimutkaisia ja sanajärjetys lauseissa ehkä vähän epätavanomainen. Tämä johtaa joskus siihen, että ihmiset pitävät minua TODELLA älykkäänä, vaikka en olisi sanonut heille mitään kovin älykästä... 2funny


tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #26 : 17.11.2006 14:11:18 »

En ymmarra astrologiasta holynpolya, itsellani Uranus on 11 huoneessa ja ravussa-ainoa asia jonka olen huomannut ovat oivallukset-niita tulee niin tiheassa tahdissa etta ei kerkia kirjoittaa paperille kaikkea..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.11.2006 18:59:49 »

Tässä olen tutkaillut erään miehen karttaa, jolla on seuraavanlainen T-risti tarkoin orbein:

 aurinko aspect_con chiron Oinaassa, joista  aspect_opp uranus Vaa´assa ja edellä mainituista  aspect_squ mars Kauriiseen.

Kyseessä on ulkomailla syntynyt mies, joka on joutunut Suomeen vastoin tahtoaan. Pakolainen siis. Hänen tarkka syntymäkellonaikansa ei ole tiedossa, mutta ajankohdaksi on annettu aamu ja nousu-Häräksi veikkaan häntä tällä hetkellä. Aurinko ja Chiron tulisivat näin huoneeseen 12 ja Uranus huoneeseen 6. Tämän veikkauksen mukaan Uranus ja Neptunus olisivat olleet hänen MC:llään kun hän on Suomeen joutunut muuttamaan. Mutta tämähän on tietysti vain spekulointia ilman tarkempaa kellonaikaa. Kuumerkki on tod. näk. Härkä ja Kuu on yhtymässä Saturnukseen.

Joka tapauksessa tuo T-risti näyttää ilmenevän hänellä ainakin kolmella eri tapaa:

1. onnettomuusalttiutena
2. tappeluhalukkuutena
3. jatkuvana toiminnan tarpeena

Tämä mies on ollut ainakin kahdessa auto-onnettomuudessa, joista toisessa hänen setänsä - auton kuljettaja - kuoli. Mainittakoon vielä, että ainakin kaksi muuta hänen perheensä jäsentä on kuollut liikenneonnettomuudessa. Melkoinen arpi hänellä on leuassaan myös polkupyöräonnettomuudesta.

Hän on kyllä rauhallinen ja herkkäkin, mutta joutuu useahkosti tilanteisiin, joissa häntä yritetään pakottaa johonkin sellaiseen, mihin hän ei halua ryhtyä. Adrenaliiniryöpyssä hän kuulemma kävelee vaikka seinistä lävitse ja sen kyllä uskon.

Aurinko-Oinaana mies olisi varmasti muutenkin toimelias, mutta näillä kuvioilla hänen on vaikea pysyä paikoillaan ja olla tekemättä yhtään mitään. Kotona hän viihtyy huonosti ja viettää töissä kaikki loma-aikansakin. Tämä on taas heijastunut hänen ihmissuhteisiinsa, jotka ovat vähän retuperällä...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #28 : 17.11.2006 20:43:03 »

Lilli mainitsi tuon aurinko neliö uranus ja huomasinpa nyt tutkaillessani että itselläni oli uranus neliössä syntymäkarttani stelliumiin eli  aurinko  kuu  mars ja  venus silloin kun elin vaikeaa aikaa, voisiko olla uranuksen ravistelua?
En joutunut onnettomuuksiin mutta vuosi oli muuten helvetillinen. Vuoteen osuivat niin oma sairastuminen, läheisten kuolemat, työpaikka stressi, parisuhde kriisi.

Minulla on uranus neliössä mc:hen ja eräs tulkinta sanoo etten tule toimeen ihmisten kanssa jotka sanovat minulle mitä minun tulisi tehdä  Smiley
Hmmm... totta  Grin

Merkurius uranus kolmio sanoo että saatan viehtyä helposti psykologian opiskelusta, astrologiasta jne...
Luovuutta myös..

Uranus kolmiossa askendanttiin sanoo että tarvitsen vapautta, tilaa. Vanhat tavat eivät ole minua varten. Sopeudun muutoksiin hyvin sanoo tulkinta.

Jupiter sekstiilissä uranukseen kertoo että haluan elää vapaana rajoituksista. Totta!
Keksijän vikaakin  Grin
Saattaa kertoa onnekkuudestakin  :Smiley ja olen kuulema optimisti joka uskoo asioiden aina järjestyvän  Smiley Totta!


tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #29 : 17.11.2006 20:47:16 »

Merkurius uranus kolmio sanoo että saatan viehtyä helposti psykologian opiskelusta, astrologiasta jne...
Luovuutta myös..

Juh! Täällä myös. Psykologia, astrologia, kaikki epätavallinen kiinnostaa... No ehkä tuo epätavallinen liittyy siihen että  merkurius on minulla Vesimiehessä ( uranus Vaa'assa).

Minusta voisi tulla keksijä.   Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: