Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten koet uranuksen kartallasi? Miten se on sinulla aspektoitunut?  (Luettu 33981 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #30 : 17.11.2006 20:54:05 »

Joka tapauksessa tuo T-risti näyttää ilmenevän hänellä ainakin kolmella eri tapaa:

1. onnettomuusalttiutena
2. tappeluhalukkuutena
3. jatkuvana toiminnan tarpeena

Tämä mies on ollut ainakin kahdessa auto-onnettomuudessa, joista toisessa hänen setänsä - auton kuljettaja - kuoli. Mainittakoon vielä, että ainakin kaksi muuta hänen perheensä jäsentä on kuollut liikenneonnettomuudessa. Melkoinen arpi hänellä on leuassaan myös polkupyöräonnettomuudesta.

Minulla on eräs samantyyppinen ystävä. Hänellä on kartallaan  uranus ja  mars neliössä ja hän on kiinnostunut toiminnasta ja "kovista asioista", nainen jota kiinnostavat lähinnä autot ja nopeus ja rämäkkyys. Hän joutuu myös aina riitatilanteisiin.

Huh, onneksi itselläni  uranus ei tee yhtään kovaa aspektia syntymäkartalla. Tosin kun tr.  uranus teki neliötä  mars:iin niin joutui tappeluun rauhallinen Kauriskin...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #31 : 17.11.2006 21:08:02 »

Merkurius uranus kolmio sanoo että saatan viehtyä helposti psykologian opiskelusta, astrologiasta jne...
Luovuutta myös..

Juh! Täällä myös. Psykologia, astrologia, kaikki epätavallinen kiinnostaa... No ehkä tuo epätavallinen liittyy siihen että  merkurius on minulla Vesimiehessä ( uranus Vaa'assa).

Minusta voisi tulla keksijä.   Smiley


Keksithän superterveellisen suklaan minulle  Wink

Itse huomaan ajattelevani omalaatuisia ajatuksia joita kukaan muu ei välttämättä ole ikinä ajatellut, mietin laitteita joita ei ole olemassa mutta jotka olisivat todella käytännöllisiä ja mahtavia, tosin ei toteutettavissa  Grin Mieheni pitää minua hassuna kun pohdin välillä ääneen aivoituksiani.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #32 : 18.11.2006 00:23:42 »

Mullekin Uranus on aina ollut jotenkin "läheinen" planeetta - olenhan muutenkin luonteeltani käänteentekevä ja mullistava , kuten joku joskus osuvasti kuvaili  laugh ... ja siis Uranuksen "oma tyttö" (Vesimies).

Konjunktiota pukkaa kuun yläsolmuun skorpparissa VI huoneessa... En oikein osaa tulkita tuota? Liittyisiköhän elämäni kehitystehtävään yllättäviä käänteitä ja muutoksia? On kyllä liittynyt.

Jostakin löysin tällaisen kuvauksen:
"Uranus Skorpionissa saattaa kärsiä vaihtelevista mielialoista (ai, miten niin - kun AC:kin on sentään Kaksoset?!), jotka saavat hänet vaikuttamaan epäluotettavalta ja epäjohdonmukaiselta. Hän kapinoi, jos häntä yritetään painostaa tai määräillä. Hän suhtautuu harvoin neutraalisti asioihin ja hänellä on ehdottomat mielipiteet, usein ilman mitään selvää syytä. Hän pitää kaiken pinnan alla, eikä aina oikein ymmärrä itseään. Toisinaan se voi purkautua pelottavina raivonpuuskina"

Ei mikään mukava tyyppi siis...  Grin Jos joku löytää positiivisemman, kopioithan tänne! Olisin kovasti kiitollinen  Wink
 
"Uranus VI huoneessa: Halu tehdä itsenäisiä päätöksiä työssään. Työn mielenkiintoisuus tärkeämpää kuin iso palkka. Levoton ja huolehtiva asenne, stressejä. Työn tulisi olla jollakin tavalla uutta luovaa tai epätavallista. Tylsä työ aiheuttaa turhaumia."

Muutos on aina uusi mahdollisuus.

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #33 : 19.11.2006 17:49:46 »

Uranus löytyypi Skorpionista 14 astetta huoneeasta 1 n.3 asteenpäässä huoneen kärjestä. Yhtyy  askendentti  kuu  vesta  pallas. Muodostaa  aspect_sex MC ja  aspect_ssx  neptunus ja  aspect_ssx  aurinko . Löutyy myös
 mars  aspect_squ  uranus ... Onhan noita.

seppon mukaan:
Uranuksen vaikutus nousumerkille aiheuttaa "omalaatuisen persoonan"  johon kuuluu perinteisten arvojen ja mallien murtaminen. Olen persoonallisuuteni kautta toteuttamassa kosmisten lainalaisuuksien rakentamista maapallolle. Siksi en voi olla tietoinen mitä milloinkin olen tekemässä puhumattakaan, minusta olisi selittämään edesottamuksiani muille ymmärrettävällä tavalla.... Juupa. Olen huomannut tämän silloin tällöin. Nykyään vähemmän.
Yrityksistäni huolimatta en pysty tinkimään vapauden kaipuustani vaan tulen irrottautumaan sitoviksi muodostuvista asioista uudelleen ja uudelleen.. Siis myös ihmisistä.... Ei käy kieltäminen.

Uranuksen ja kuun yhtymä. Kuu symbolois sielua ja siten niin sisäistä ja ulkoista turvallisuutta. Uranus jatkuvasti tapahtuvaa uudistumista sielun maisemissa. Tehtäväni on toteuttaa oman sieluni kehityksessä valtaisa uudistuminen ja vapautuminen tämän elämän aikana.

Ja nämä yhtymät vielä voimistavat toisiaan. Ovat harmoniassa. Täytyy kyllä sanoa ettei tuo uranus ainakaan ole helpottanut elämääni. Sen mukaan minun pitäisi olla itsekäs ja elää omien luovien ideoideni mukaan.   uranus  aspect_ssx  aurinko tähdentää juuri tätä. Uranus painottaa vapuden ja riippumattomuuden merkitystäehtonahenkisten päämäärieni toteutumiselle
Pitäisi ellä asenteella Ei helmiä sioille Ja mun mielestä tuo asenne on kamalan raaka ja itsekäs.
 neptunus aspect_ssx uranus kertoo että ikäryhmäni on mukana kosmisten energioiden materiaalisessa törmäyksessä jossa kohtaavat nept. edustavat mediaaliset ja passiiviset ryhmittymät ja toisaalta uranusta edustavat vallankumoukselliset ja aktiiviset ryhmittymät.  Tässä sodassa jokainen häviää taistelunsa ja siksi onkin viisaampaa pitää mölyt mahassa eikä lähteä toitottamaan niitä toisinajatelevian tilaisuuksiin..

Marsin avautuva neliö aiheuttaa mulle vastoinkäymisiä ja pieniä loukkaantumisia siihen asti kunnes jälleen opin seuraamaan ja luottamaan omiin hetkellisiin tunteisiini. Ilmeisesti karman vaikutusta, koska Sepon mukaan edellisissä elämissä en voinut välttää kiusausta luovuttaa uudistajan lahjojani muiden käyttöön. Tästä syystä minulla ei tässä elämässä ole lupaa kuunnella muiden odotuksia tai vaatimuksia ilman kirveleviä takaiskuja. Samasta syystä tunnen oloni hyvin ahdistavaksi sitovissa olosuhteissa ja onnistun lahjakkaasti sotkemaan kaikki asiat joihin yritän tarttua. Läksyni on ymmärtää että jokainen takaisku on merkki siitä että ratakaisevalla hetkellä kuuntelin jotakuta muuta kuin itseäni.


 Huh Huh Huh Olipas tässä materiaalia. Viesti siis on että mun pitää olla itsekäs p. Jotta elämä rullais hyvin...  Grin Grin Just joo.

Mut kaiken kaikkiaan ei tuouranuksen vaikutus mikään helppo juttu ole. Ja jostain luin ettei sen vaikutukseen pidä suhtautua ollenkaan heppoisesti.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #34 : 19.11.2006 18:00:12 »



Jostakin löysin tällaisen kuvauksen:
"Uranus Skorpionissa saattaa kärsiä vaihtelevista mielialoista (ai, miten niin - kun AC:kin on sentään Kaksoset?!), jotka saavat hänet vaikuttamaan epäluotettavalta ja epäjohdonmukaiselta. Hän kapinoi, jos häntä yritetään painostaa tai määräillä. Hän suhtautuu harvoin neutraalisti asioihin ja hänellä on ehdottomat mielipiteet, usein ilman mitään selvää syytä. Hän pitää kaiken pinnan alla, eikä aina oikein ymmärrä itseään. Toisinaan se voi purkautua pelottavina raivonpuuskina"

Ei mikään mukava tyyppi siis...  Grin Jos joku löytää positiivisemman, kopioithan tänne! Olisin kovasti kiitollinen  Wink
 


 Grin Cheesy Grin Cheesy Grin  entäs kun on Uranus ja nousumerkki molemmat skorpionissa!!!!  2funny 2funny  En kyllä tunnusta noita pelottavia raivonpuuskia.. On ehdottomat mielipiteet kyllä mutta olen oppinut sen että perustelut pitää olla olemassa, jos joku uskaltaa kysyä.  Wink
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #35 : 19.11.2006 18:25:18 »

Jatkoa edelliseen tekstiini. Kaivelin noita asteroideja:

Vesta Uranus

Uranuksen ja Vestan aspektit kehottavat yksilöllisyyteen ja intuitioon. Henkilöillä, joilla on tämä yhdistelmä on mahdollisuus saada käyttöönsä yksilöllisyys ja universaali ymmärrys henkilökohtaiseen olemukseen.

Harmoniset aspektit edustavat mielen kykyä intuitiivisuuteen . tätä kykyä he voivat hyödyntää tieteen parissa tai suuntautumalla okkulttiivisesti. Kyvyt voivat ilmetä myös politiikan, henkisyyden ja vallankumouksellisten aatteiden uudistusten esilletuonnissa. Poliittisesti tämä asema voi johtaa valtaa ilman vastuuta ajatteluun. Henkilöt voivat myös käyttäytyä seksuaalisuuden alueella perinteisiä seksuaalisia käsitteitä ja normeja vastaan.

Pallas- Athenen ja Uranuksen  aspekteissa mentaali älyllisyys yhdistyy yksilöllisyyteen ja intuitioon. Tämä yhdistelmä tuo kyvyn nähdä universaalisti ja vaikuttaa tulevaisuuden visionäärinä.

Harmonisissa aspekteissa yksilöllä on yksilöllinen tapa tarttua asioihin ja nähdä visiona mahdollisuuksia tieteen ja teknologian alueella. Tämä voi ilmetä mahdollisuutena näkymättömien sähköisten energioiden käyttämisenä parantamisessa. Henkilöt voivat valita sosiaalisen uudistamisen kentän, ihmisoikeuksien puolesta taistelun tai vallankumouksen tien. Nämä aspektit osoittavat myös mahdollisuutta humaanisuuteen, joissa on kyky olla ystävä kaikenlaisten ihmisten kanssa.

 pallas  Skorpionissa  , paneudut asioihin perusteellisesti selvittääksesi ne seikat, jotka sinua kiinnostavat, tongit maat ja mannut kuin Salaisissa Kansioissa, että totuus tulisi julki. Parantajille tämä Pallas - Athen sijainti on hyvin voimakas antaen kyvyn mennä aina tuntemattomille alueille, tutkimusmatkat juontavat sinulla ongelmien alkulähteille etkä helposti luovuta ennekuin ongelman todellinen syy on löytynyt. Et tyydy puolinaisuuksiin tai vallalla oleviin vastauksiin. Parantajana sinulla on kyky käyttää symboleja, kuten astrologia, mandalaa ja Kama Sutraa ja toimia seksuaalisen alueen terapeuttina.

I Ensimmäinen  huone edustaa omaa itseä ja näin ollen tässä huoneessa Pallas Athene symboloi sielun tasapainottamista tai perustavaa laatua olevaa mies/nainen stereotyypin kyseenalaistamista.

 vesta Skorpionissa asemassa Vesta ilmentää itseään täydellä, kaikki tasot läpäisevällä voimalla. Henkilöt, joilla on tämä asema, etsivät täysillä ja syvältä kaikissa elämänsä yhteyksissä.
Kaikkeen mihin he ryhtyvät, mennään sata lasissa.
Seksuaalisuuden alueilla syvää kokemusta hakeva asema, joka voi ravistella yhteisön moraalisia normeja. Myös syyllisyyden tunteminen voi tässä asemassa olla syvää, häpeän tunne seksuaalisuutta kohtaan voi johtaa syvään seksuaalisten alueiden lukkiutumiseen tai hallitsemattomuuteen - itsensä esineellistämiseen ja arvottomaksi kokemiseen.
Sekä valtaisaa hajaannusta tai omistautumista asialleen, voi tässä asemassa esiintyä, varmaa on vain se, että koskaan ei mennä keskitiellä.

 vesta XII Kahdennentoista huoneen Vesta edustaa "itsensä uhraamista" pyytee-töntä palvelua ja henkisten arvojen tavoittelua Vestan neitsyt symboliikan mukaisesti. Tässä esiintyy jo nuoresta tiedostamatonta halua vetäytyä luostariin, yksinäisyyteen samoin kuin henkisyyden kokemista. Menneiden elämien kokemukset voivat vaivata ja tuoda pelkotiloja hen-kistä elämää häiritsemään. Tiedostamattomilta alueilta voi nousta syviä seksuaalisia pelkoja ja estoja joista tulee päästä yli ja saada tasapainotettua henkisyys ja seksuaalisuus , sielu ja ruumis. Fyysinen olemus on sidottu loputtomaan kaipuuseen päästä jo pois sielun kierrosta, yhteyteen äärettömän alkuperän kanssa.

... Täässä kannattanee mainita että vesta on oppositiossa  chiron :iin samoin kuin kuu.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #36 : 19.11.2006 21:16:01 »

Vau, sä Meruska oletkin todellinen Uranus-Skorppari  Smiley Syvällinen, syvällisyydessäsi perusteellinen, voimakastahtoinen ja omaperäinen...? Ja kaikessa monimutkaisuudessasi epäilemättä myös aikast mielenkiintoinen persoonallisuus Wink

Mulla on kans välillä taipumusta aika ehdottomiin mielipiteisiin (silloin, kun olen vakuuttunut oman näkemykseni oikeudesta). Johtunee nimenomaan tuosta Uranuksesta... Jostain syystä tykkään myös kasata kaikenlaista pihinää ja puhinaa sisääni, joka sitten loppujen lopuksi saattaa ryöpsähtää kerralla ulos - mutta noita "pelottavia raivopuuskia" mäkään en kyllä tunnusta  angel

Munkin  uranus  skorpioni tekee kvintiilin  pallas  oinasvenus  kauris ja semikvintiilin  neptunus  jousimies ... Käsittääkseni ovat kuitenkin ns. "vähämerkityksellisempiä" aspekteja?
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ave^^
Vieras
« Vastaus #37 : 19.11.2006 23:31:50 »

ennen kun oli neptunus minulle niin mielenkiintoinen planeetta, nyt se on kyllä siirtynyt uranukseen.

uranus on minulla keskitaivaalla, sen takia laskenkin sen aika vahvaksi. olen aina halunnut tehdä asiat omalla tavallani.  Cheesy
omituinen olen, todella..

lisäksi se kuuluu karttani polttopisteeseen, missä ovat jupiter, neptunus ja saturnus seurana.

jatkuva uudistumisenhalu ei kyllä välttämättä kuuluu tähän..se minulta myös löytyy. johtuu kai auringosta 8 huoneessa.  Smiley

aspekteja:
 aspect_sex  kuu
 aspect_con  merkurius
 aspect_opp  jupiter
 aspect_con  saturnus
 aspect_con  neptunus
 aspect_con  keskitaivas

lisäksi uranus on lähes kaikkien planeettojen keskipisteessä!
vahva, sanoisin.
 Cheesy

tässä pienesti myös toivon jos joku osaisi noista aspekteista sanoa jotain..ehkä.  Tongue
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #38 : 20.11.2006 00:19:19 »

Vau, sä Meruska oletkin todellinen Uranus-Skorppari  Smiley Syvällinen, syvällisyydessäsi perusteellinen, voimakastahtoinen ja omaperäinen...? Ja kaikessa monimutkaisuudessasi epäilemättä myös aikast mielenkiintoinen persoonallisuus Wink



Heh. Kiitos. Pitää kyllä aika hyvin arviosi paikkansa. On se kyllä niin et nykyään olen tajunnut sen miten vaikeasti ymmärrettävä tyyppi olen. Mutta toisaalta käytän sitä myös hyväkseni.. Luo "salaperäisyyttä".. Todellisuudessa kuitenkin yritän päästä itse itsetäni perille ennen kuin voin vaatia keneltäkään muulta yhtään mitään, saatikka ymmärrystä.

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Irish
Vieras
« Vastaus #39 : 20.11.2006 00:29:01 »

Uranus  jousimies 2. huoneessa

 aspect_sex keskitaivas
 aspect_opp aurinko
 aspect_opp merkurius
 aspect_sex  jupiter
 aspect_opp chiron

"Henkinen päämääräsi tämän elämän osalta on niin tärkeä koko ihmiskunnalle, ettei sinulla ole pienintäkään mahdollisuutta poiketa omalta polultasi kenenkään toisen ihmisen vuoksi. Sinulla ei ole mahdollisuutta elää edes itsesi luomissa sitovissa olosuhteissa ilman repiviä muutoksia elämässäsi. Lapsuutesi ei ole antanut sinulle järin vahvaa itseluottamusta, jota kuitenkin aivan ehdottomasti tulet elämässäsi tarvitsemaan. Siksi kohtaat aikuiselämäsi alkutaipaleella monia vaikeita ja kohtalokkaita tilanteita, joista sinun on pakko selvitä omin nokkinesi ja kantaa raskas vastuu jokaisesta päätöksestäsi. Kaikkien tapahtumien tarkoituksena on kasvattaa itsetuntosi ja tietoisuutesi riittävän vahvaksi, jotta uskaltaisit seisoa eturivissä vastaanottamassa uudistuksia kaikkialla elämässäsi ilman pienintäkään epäilyä toimintasi oikeellisuudesta."

"Monia saman kuvion omaavia kohtalotovereitasi on raahattu hullujen huoneelle etenkin vanhaan hyvään aikaan, vain siksi etteivät muut puhuneet heidän kanssaan samaa kieltä. Kun joku elää aikaansa edellä pidetään häntä hulluna, vaikka tilanne todellisuudessa on päinvastoin. Sinä olet tehnyt aikaisempien elämiesi aikana valtavasti töitä oivalluskykysi eteen ja nyt olet saanut kutsun eturiviin taistelemaan sellaisten ideoiden ja ajatusten puolesta, joita ihmiskunta ei ole valmis vapaaehtoisesti hyväksymään jokapäiväiseen elämäänsä. Siksi sinulla saattaa olla kommunikointi vaikeuksia muiden ihmisten kanssa. Tehtäväsi on uskaltaa elää oman ajatusmaailmasi mukaisesti meidän tavallisten pulliaisten keskuudessa, jotta me pikkuhiljaa oppisimme omaksumaan uusia ajattelumalleja. Elämäsi saattaa olla todella hankalaa niin kauan kun yrität muokata ajatusmaailmasi muiden hyväksymään muotoon, sillä sehän ei ole mahdollista. Uskalla vain elää ja ajatella omalla tavallasi tietäen että olet oikeassa."

Tuossa oli sisäisestä soturista pari pätkää (eivät kokonaisina enkä sano mistä aspekteista, jotta kukaan ei voi syytellä näiden levittelemisestä ilmaiseksi)..

On jotenkin niin ajankohtaisen tuntuisia teemoja vain että ding dong.. crazy2

muoks* olipa hölmö ajatusvirhe minkä juuri korjasin.. 2funny
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 19:16:11 kirjoittanut Irish » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #40 : 20.11.2006 00:53:20 »

ennen kun oli neptunus minulle niin mielenkiintoinen planeetta, nyt se on kyllä siirtynyt uranukseen.

uranus on minulla keskitaivaalla, sen takia laskenkin sen aika vahvaksi. olen aina halunnut tehdä asiat omalla tavallani.  Cheesy
omituinen olen, todella..

lisäksi se kuuluu karttani polttopisteeseen, missä ovat jupiter, neptunus ja saturnus seurana.

jatkuva uudistumisenhalu ei kyllä välttämättä kuuluu tähän..se minulta myös löytyy. johtuu kai auringosta 8 huoneessa.  Smiley

aspekteja:
 aspect_sex  kuu
 aspect_con  merkurius
 aspect_opp  jupiter
 aspect_con  saturnus
 aspect_con  neptunus
 aspect_con  keskitaivas

lisäksi uranus on lähes kaikkien planeettojen keskipisteessä!
vahva, sanoisin.
 Cheesy

tässä pienesti myös toivon jos joku osaisi noista aspekteista sanoa jotain..ehkä.  Tongue

Mulla on toi sepon soturitulkinta, joten en voi sua kamalasti auttaa. Kaarina Pääkkösen sivuilta löytyy jotain, mutta ei tarkkaa erittelyä koska Pääkkösen mukaan hommasta tulisi siten liian monimutkaista.. yllättäen kun on uranuksesta kyse.

Tän verran sain irti: Uranus nsimmäinen kosminen planeetta ja näinollen sen ilmenemä maanpäällä ei ole konkreettista.  Uranus edustaa Mentaali tasoa, jolle voimme päästä kun tunteet on läpikäyty. Se edustaa myös maapallon kokonaisuutta ja sen suhdetta kosmiseen.  Syntymäkartalla voimakas Uranus antaa persoonalle kykyä loogisuuteen ja nopeaan ratkaisuntekoon tai haasteellisissa aspekteissa hoputtaa edellämainituissa asioissa eteenpäinmenoon.
Henkilön itsensä kannalta tärkeintä on Uranuksen aspektit persoonallisiin planeettoihin ja huonesijainti sekä suhde AC:hen ( askendentti), IC:hen(koti, keskiyö), MH:hon (keskitaivas, työ) ja DC:hen ( deskendentti)
 Huonesijainti osoittaa lähinnä sen, millä alueella Uranuksen näkymättömät sähköiset energiata vaikuttavat ja aspekti persoonalliseen planeettaan osoittaa tavan ja persoonallisen planeetan sijainti huoneessa, elementissä ja laaduissa sen, miten asia fyysisellä tasolla ilmenee. 

Yhtymässä planeetat toimivat yhdessä, U antaa *persoonalle,* toiminnalle,*reaktioille,*hermostolle*arvomaailmalle *suuntautumiselle oman symboliikkansa mukaisen latauksen kosmista energiaa.

Sekstiilissä henkilöllä on valmiudet käyttää U:n symboloimaa universaalia tietoisuutta persoonallisen planeetan mukaisesti.

Neliössä tässä elämässä on ikäänkuin kosmisella laiskanläksyllä laajempien kokonaisuuksien ymmärtämisen suhteen.

Kolmiossa henkilöllä on paljon vanhaa viisuatta, joka tulisi nyt soveltaa tähän aikaan ja ottaa käyttöön hyödyntämään laajempia piirejä. (Suhde jupiteriin tai saturnukseen?)

Oppositiossa henkilön on mentävä tässä elämässä eteenpäin tavalla tai toisella. Laajemman ymmärryksen kehittymistä voi edustaa yllättävät, voimakkaat tapahtumat. Erilaisia onnettomuuksia tai vajavaisuutta hermotoiminnassa voi ilmetä.

Aspekteissa*:
*AC:hen Uranus antaa henkilön ulkoiseen olemukseen mangneettista karismaa, joka voi kätekä hyvinkin herkän ihmisen.
*Aurinkoon nousee persoonan hallitsevaksi piirteeksi rohkeus, uhmakkuuskin.
* Kuulle tulee esille reaktioiden vaikea hallitseminen ja pahimmillaan hallitsematon tuhoisa käytös.
* Merkuriukseen Uranus hallitsee hermotoimintaa ja puhetta sekä kaikkea muutakin kommunikaatiota.
* Venukseen, nousee yksilön arvomaailman ja kauneuden sekä rakkauden kysymykset esille, jopa epäsovinnaisesti mutta ainakin uraauurtavasti.
* Marsiin kanssa Uranus on mahdollisimman huono kumppani, tässä voi nousta esille tuhoavuus, varsinkin jos Saturnus on mukana....

Ymmärtääksen Kaarinaa on tässä edellisessä kyse pääasiassa yhtymistä.

 Tässäpä tätä. On hankala planeetta kysymyksessä kyllä.

Jos haluatte käydä tutkimassa lisää, käykää www.aumanet.fi/kaarina.paakkonen
Sieltä löytyypi kaikkea kivaa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
the_planet
Vieras
« Vastaus #41 : 20.11.2006 13:51:40 »

Mä en oikein ole tuon uranuksen kohtaloon vielä päässyt oikein kiinni, että jos joku voisi avata hieman  Smiley

uranus skorpioni 4.huoneessa

Aspekteja:
 aurinko aspect_con uranus
 kuu sesquisquare  uranus  orbi
 merkurius jousimies aspect_con uranus
 venus skorpioni aspect_con uranus  orbi
 mars leijona aspect_squ uranus  orbi
 saturnus neitsyt aspect_sex uranus  orbi
 uranus aspect_ssx pluto vaaka  orbi
 uranus aspect_opp keskitaivas harka orbi
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #42 : 21.11.2006 19:20:16 »

 uranus vaaka , 5.huone. Ja pahuksen aspektoitunut, Pullen "rankkaa" sen karttani toiseksi vahvimmaksi planeetaksi!

 uranus aspect_squ askendentti
 uranus aspect_tri keskitaivas
 uranus aspect_kvi kuu
 uranus aspect_con aurinko
 uranus aspect_con merkurius
 uranus aspect_con venus
 uranus aspect_con Lilith (aivan tarkka yhtymä  Tongue )
 uranus aspect_tri mars
 uranus aspect_tri saturnus
 uranus aspect_opp chiron

Eli ainoastaan Plutoon, Jupiteriin ja Neptunukseen se EI tee mitään pääaspektia...

Vähän vaikeaa sanoa, miten sen KOEN kun se on osana stelliumia ja sekoittuu muihin. Ylivoimaisesti vaikeimpana aspektina pidän sen kvinkunssia karttani hallitsijaplaneettaan Kuuhun... Oppositio Khironiin Uranuksen omassa huoneessa on sekin aika mietityttävä. Eikä tuo sijainti plus Lilith-yhtymä viitoshuoneessa ole tehnyt ihmissuhde-elämästä mitään tylsää, nuorena tuli niin sanotusti tanhuttua paljon ja vaihtelevasti! Sähkölaitteisiinkin aiheutan aina häiriöitä Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #43 : 23.08.2009 16:39:10 »

Oma uranukseni on vesimies ja 9.huoneessa.
Aspektejakin löytyy pari...
aspect_con kuu
aspect_sex pluto
aspect_con neptunus

Sattuikin juuri olla omassa merkissään tuo uranus Tongue
« Viimeksi muokattu: 02.09.2009 17:52:02 kirjoittanut Cippa » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #44 : 23.08.2009 17:48:42 »

11 huone  skorpioni peruuttavana
 aspect_squ saturnus
 aspect_tri mars
 aspect_ssx pluto

Omassa huoneessaan ihan yksinään.  En tiedä miten lie vaikuttelee  crazy2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: