Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten koet uranuksen kartallasi? Miten se on sinulla aspektoitunut?  (Luettu 34000 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #45 : 23.08.2009 19:04:56 »

Uranus minulla 3. huoneessa, Skorpionissa. Tuo mukanaan vilkkaan mielen, levottomuutta ja ideoita jotka voivat olla hieman omalaatuisia. Äkillisiä käänteitä opiskeluelämässä  :Smiley. Pidän matkailusta, jolloin koen olevani vapaa. Vapaus saada muodostaa oma mielipiteensä ja ajatella omalla tavoin on Tärkeää. Olen ollut aina hieman kapinallinen ja aatteeni sivuaa anarkaistaisuutta  Smiley.
 Urkki tuo varmaankin myös läjän uteliaisuutta ja kiinnostusta uusiin asioihin.

 Aspekteista,  aspect_kvi  merkuriusaspect_opp  venusaspect_squ  saturnusaspect_ssx  pluto
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #46 : 23.08.2009 20:04:04 »

 uranus huoneessa 6, skorpionissa.
Työpaikat on vaihtuneet, juu. Ja kriittistä analysointiakin tulee harrastettua  Grin

You have a tendency to do things in an unconventional manner, and you are likely to be rebellious in relation to managers, unless you are one   :Smiley

 uranus  aspect_tri  mars
 uranus  aspect_squ  saturnus
 uranus  aspect_sex  keskitaivas
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #47 : 24.08.2009 11:38:08 »

Urpo sijaitsee scorpionissa huoneessa 2, oppositiossa venus-marssiin 8, sekä neliöi saturnusta kympissä.
 uranus osana t-ristiä siis.
Ja,
onhan noita ihmissuhteita katkennutkin. Eikä miessuhteet ole ihan tavanomaisia olleet, ei... :Smiley

Toisaalta  uranus antaa hyvin liikkumatilaa ja väljyyttä tuohon muuten intensiiviseen  venus aspect_con mars:iin

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #48 : 24.08.2009 12:04:58 »

Jaa, 2.huoneessa yhtymässä Venukseen. Tarkoittaa kohdallani lähinnä epäsäännöllisiä tuloja ja viehtymystä kiiltäviin pukineisiin. idiot2
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #49 : 27.08.2009 15:34:52 »

 uranus on  aspect_con  vaaka  askendentti 12 huoneesta. Aikas omituinen otus muutenki. Kovin intuitiivinen. On myös kovin aspektoitunut muutenki  aspect_sex  mars - miesmaku omituinen,  aspect_tri  vesimies  aurinko ja  merkurius mikä lisää omituisuutta.  aspect_squ  venus Jonkinlaista 'magnetismia' luonteeseen. Erilaisuutta, erikoisuutta. 12 huoneessa se ei kyllä mitenkään edesauta teknistä ymmärrystä niinkus muuten vois. Pikemminki päinvastoin taannuttaa niinku  vesimies teini-iän jälkeen
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 15:38:07 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 27.08.2009 19:14:24 »

Meikäläisellä Urpo on 10.huoneessa ja  vaaka:ssa.
Pukeutumistani ja yleistä elämäntyyliäni kyllä kiitellään ja ihaillaan,
mutta töissä olen se, joka aina erottuu ja jolla on liuta parannusehdotuksia jo ensimmäisen päivän jälkeen. Grin

Aina siitä ei ole tykätty, etenkään suomalaisessa työkulttuurissa,
jossa ainakin minun aikanani parannusehdotukset otettiin lähinnä valituksina
nykyisen toiminta mallin huonoisuudesta.

Minulle on jopa sanottu, että miksi haluat työskennellä täällä, jos tämä nykyinen malli ei kelpaa?,
-ehdotukseeni parantaa johdon ja työntekijöiden välistä kommunikaatiota ja tiedonvälitystä
ja ylipäätään välejä esim. tiedottein yhtiön päätöksistä ja suunnitelmista työntekijöille
ja palaute/ideapostin perustamista työntekijöille tilanteessa,
jossa ongelmana oli työntekijöiden epävarmuus ja kielteiset lausunnot asiakkaille
ja kilpailijoiden edustajille ja ennen kaikkea epäluottamus yhtiön johtoon.

Eli toisin sanoen, arvioin tilanteen helpommaksi, mitä se onkaan ja huomaan sitten
kahmaiseeni isomman palan, mitä pystyn käsittelemään. buck2

Kind of (k)apinallinen olen, mutta töissä jostain syystä minusta leivoutuu
aikamoinen diplomaatti ja tasapainottelija. Jos asia ei minua koske tai en voi asiaan vaikuttaa,
annan sen olla.
Jos erottuu porukasta, on parempi olla se hyvä tyyppi silloin -> kokemuksen opetus. Wink

Samasta syystä minulla saattaa jotkin hyvät haasteet mennä sivusuun,
koska tasapainottelen kahden erivaihtoehdon kanssa liian pitkään,
miettien niiden eri puolia.

Myöskin joskus on ollut tilanteita, että olen luopunut/tehnyt toisin
rauhoittaakseni kateelisten mielenrauhaa ja tietenkin,
saadakseni paitsi itse rauhaa, niin myös tasapainon ko. ympäristöön.

Joskus se on sen arvoista, joskus ei.

Mulla aspektoituu  uranus avautuva  aspect_tri merkurius kaksoset,
joten olen hyvä diplomaattinen puhuja ristiriitatilanteissa, jos ne koskevat uraa ja ammattia -> oma etu.
Esim. täällä Astrossa en käytä paljonkaan diplomatiaa, enkä ole kiinnostunut miellyttämään ketään
-> ei varsinaista kosketusta/vaikutusta normaaliin elämänrytmiini/laatuuni.

Sitten  uranus avautuva  aspect_squ venus  rapu ja kait olen avomielisempi
erilaisille tavoille saada elämästä nautintoa..? :Smiley Tongue

Ja  uranus aspect_opp chiron ja taitanen olla ihmissuhteissa aika impulsiivinen.. :Smiley



Olisiko tuo  uranus vähän "oma etu"-planeetta tai ainakin enemmän minä-planeetta? Huh
Vähän niin kuin egon oma planeetta... :Smiley  Tongue
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 19:23:24 kirjoittanut Sasha » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 27.08.2009 19:23:15 »

ei o,
se on kosminen ja yhteinen,
aspektisi merkuriukseen tekee siitä omakohtaisen "egoilijan", joka saattaa ajaa kyllä yhteistäkin  uranus hyvää.Sulla  uranus vaaka? Ja "ei" avioliitolle? Happi loppuu ilmakolmiolla,jos joku meinaa rajoittaa vapautta?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 27.08.2009 19:29:11 »

ei o,
se on kosminen ja yhteinen,
aspektisi merkuriukseen tekee siitä omakohtaisen "egoilijan", joka saattaa ajaa kyllä yhteistäkin  uranus hyvää.Sulla  uranus vaaka? Ja "ei" avioliitolle? Happi loppuu ilmakolmiolla,jos joku meinaa rajoittaa vapautta?

Ah, olisiko siis niin, että onnistun egoillessani ajamaan myös muiden etua?

Tekisi ikään kuin järkeä siihen, että mistä olen saanut egoilijan mainetta,
niin itseasissa, hiukan myöhemmin siitä nauttii/käyttää hyödykseen juuri ne egoilijaksi leimaajat
ja se juttu ei sitten enää olekaan niin egoismia kuin alussa. Tongue

Aivan ja amen! Sitä ei hapen loppumista yhtään helpota  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies Grin 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 27.08.2009 19:51:59 »

 venus rapu pitää huolen omista tarpeistaan,ehkä enämpikin sitä egoilijaa?
ja neliöllä Uranukseen osaa hyödyntää tilanteet myös omaksi hyväkseen/hyödykseen.
 venus saturnus rapu kai siinä on vastuuntuntoakin mukana kuin myös tuota ajantajua ja omien rajojen asettelua.Oma psyyke etusijalla?
 kuu vesimies:hän edesauttaa tätä tilanteiden "aistimista",että mistäs nyt "tuulee".
 kuu vesimies on järkevä.Ei se haihattele joutavia.
 uranus aspect_opp chiron pitäisi tuoda oikeudenmukaisuuden tarpeen?
Se on meillä useilla ,vaikka eri merkeissä ja eri planeetoilla höystettynä.
Itselläkin,  neitsyt/ kalat linjalla. Se tavallaan kyseenalaistaa vanhat traditiot.
Ettäkö miksi pitäisi hitaasti kituuttamalla kuolla tai kärsi,kärsi,kirkkaamman kruunun saat.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 27.08.2009 20:26:20 »

uranus aspect_opp chiron kyllä tuo minulle vahvan oikeudenmukaisuuden tajun,
mutta se ei kerro vielä sitä, että olisin (aina) oikeudenmukainen.
Aina ei voi olla -luonnollisestikaan
-kait tuon  kuu vesimies ja  venus saturnus rapu: vaikutuksesta.

Veskari-miehelläni on myöskin  uranus aspect_opp venus ja hän on juristi
ja sano olevansa maailman pahin prostitoitu. Cheesy
Asiakas kun voi olla vaikka minkälainen roisto, mutta asiakas on "aina oikeassa". buck2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #55 : 28.08.2009 10:03:02 »

Mulla Urkki  jousimies 10. huoneessa, tarkasti  keskitaivas :n päällä. Kai tuo viestittelee, etten välttämättä sovellu 8-16 työaikoihin ja tiukkoihin rutiineihin, pidän työssä siitä, että saan tehdä vaihtelevia hommia ja aikataulu ei ole millintarkka. Ehkä hullun tiedemiehen (-naisen) vikaa, tykkään kehitellä töissä kaikkea uutta, tutkia asioita, pohtia niitä, tuoda ratkaisuja ja uusia vaihtoehtoja idiot2  Ja eikö tuo uusien ideoiden tuominen keskelle vanhaa systeemiä ole juurikin uraanista vaikutusta Huh

Lisäksi tuo Urkki Keskitaivaalla meinaa sitä, että olen ehkä jollain tapaa se ikuinen kapinallinen. En voi sietää tiukkaa kuria, mitä tiukempi kuri, sitä enemmän kapinoin. Pyytämällä nätisti tottelen suht säntillisesti, mutta käskemällä tai pakottamalla en tee mitään - varsinkaan, jos käskystä ei koidu itselleni mitään hyötyä (esim. töissä mukava korvaus jostain hommasta tms.).

Urkki ainakin itselläni on myös erittäin ilmaisuvoimainen planeetta. Mulle on elintärkeää saada ilmaista itseäni VAPAASTI, ihan sama, tykkäävätkö muut. Kunhan saan vain olla täysin oma (ärsyttävä) itseni. No, johtuneeko tuo itseilmaisun tärkeys sitten 10. huoneen Auringosta ja/tai dramaattisesta Leijona-Kuusta idiot2

No, ne Urkin aspektit:

 uranus aspect_con aurinko
 uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_con jupiter
 uranus aspect_con pallas
 uranus puoli- aspect_squ juno
 uranus aspect_squ vertex
 uranus aspect_con keskitaivas

Eli semmottia Smiley  Outous on minua itseäni ( aspect_con aurinkoaspect_tri kuu ), lisäksi tietyllä tavalla perinteitä karsastavat miehet/erikoiset persoonallisuudet houkuttelevat (puoli- aspect_squ juno ), tosin arvoilta olen aika perinteinen (lue: tylsä). Tuota Vertex-aspektia en sitten osaa tulkita, kohtaamiset ja kapinallisuuteni ristiriidassa? Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #56 : 02.09.2009 16:13:33 »



Eikö uranukseen liity juuri se, että jos se on näkyvällä asemalla kartalla, ihminen pystyy olemaan silloin ihan vain olemuksellaan muiden silmissä ärsyttävä. Selvä olemushan liittyy asciin, toimintatavat mc:hen, persoonallisuus aurinkoon, tavat ilmaista tunteitaan kuuhun jne. Ja tuo ärsyttävyys siis syntyy siitä, että tämä ihminen tahtomattaankiin herättää toisissa (sillä alueella missä uranus sijaitsee) uusia tunteita, joita he eivät vielä ole valmiita käsittelemään. Samaahan voisi soveltaa myös synastriaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 02.09.2009 22:49:50 »



Eikö uranukseen liity juuri se, että jos se on näkyvällä asemalla kartalla, ihminen pystyy olemaan silloin ihan vain olemuksellaan muiden silmissä ärsyttävä. Selvä olemushan liittyy asciin, toimintatavat mc:hen, persoonallisuus aurinkoon, tavat ilmaista tunteitaan kuuhun jne. Ja tuo ärsyttävyys siis syntyy siitä, että tämä ihminen tahtomattaankiin herättää toisissa (sillä alueella missä uranus sijaitsee) uusia tunteita, joita he eivät vielä ole valmiita käsittelemään. Samaahan voisi soveltaa myös synastriaan.

Meikäläisellä selittäisi aika paljon, jos noin.

Minun nimittäin ei tarvitse edes avata aurinko merkurius kaksoset ja  askendentti skorpioni -kielenkantojanikaan, kun jo jollain on herne nenässä. Cheesy
Minulle käy usein niin, että käyn lähikaupassa 150 m päässä,
niin johan on joku vetämässä draamaa.

Se on aina joko nuorempi nainen/teini-ikäinen tyttö
tai/ja vanhempi nainen ja/tai hyvin feminiininen homomies. Cheesy
Ja ilman, että avaan edes suutani! Riittää, että kävelee ohi/vastaan. 2funny

tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #58 : 09.09.2009 23:48:20 »

Edelliset kirjoitukset siis selittävät sen että ärsytän suunnattomasti omaa perhettä ja lähisukulaisia.. Grin Sad Angry

 uranus skorpioni aspect_ssx pluto vaaka 4.huoneessa

Ainakin muutoksia (ja muuttoja) kodin alueella on ollut paljon.


Ainakin veemäisesti aspektoitunu..tai mun mielestä (onks se joku mielipidejuttu vai 2funny)

  aspect_squ aurinko
 aspect_squ kuu
 aspect_squmerkurius
 aspect_squ mars

  Levotonta levotonta.. buck2
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 23:52:27 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #59 : 22.09.2009 14:17:10 »

Löysin uranuksesta mielenkiintoisen näkökulman, joka todellakin on totta. Nimittäin uranus on kaikkein itsekeskeisin planeetta. Uranuksen vaikutuksen alla ei enää tippakaan kiinnosta tehdä kompromisseja. Uranus on myös niin nopeatempoinen, ettei sen oman mielipiteen ilmaisun jälkeen enää jaksa ottaa vastaan mitään poikkeavia ajatuksia, koska se ei enää ole kiinnostavaa. Uranus antaa kyllä vision, mutta kääntöpuoli on juuri se, että uranus ei jaksa jäädä hiomaan mitään kun se ei enää ole mielenkiintoista, ja toteuttaa ne omat juttunsa ajattelematta lainkaan muita. Ja jotenkin niin jännä lause oli että: "The only thing that excites uranians is themselves."
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: