Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten koet uranuksen kartallasi? Miten se on sinulla aspektoitunut?  (Luettu 33952 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #60 : 25.09.2009 11:48:16 »

No tämäpä oli hauska ketju, laitanpa omat tietoni tähän myös:

Eli mulla Uranus Vaa'an merkissä huoneessa 2, tehden seuraavia aspekteja:
 uranus  aspect_squ  aurinko = Tämä tekee minusta varmaan sen epävakaan ja säntäilevän persoonan, kiinnostun yks-kaks jostain asiasta, ja jätän sen ihan yhtä yks-kaks oman onnensa nojaan. Leimahtelua, äkkipikaisuutta, vaikka olen laupias Kuu-Kalat  angel
 uranus  aspect_inc  kuu = Hmm, tätä en osaa sen koommin selittää, tämä kuvio on osa JOD:ia jonka toisena osapuolena on Mars Leijonassa...ehkä tämä tuo jotain ristiriitaa tunne-elämän puolelle. Sitä hermostuneisuutta ja sätkyilyä...
 uranus  aspect_tri  venus = No, tämä tuo tullessaan ihania, yllätyksekkäitä ihmissuhteita. Juuri sellaisia ilmavia ja hauskoja, jollain tapaa "yliluonnollisia", mutta silti maallisia.
 uranus  aspect_sex  mars = Tämä ilmenee mulla varmaan urheilullisuutena ja haluna purkaa energiaani fyysisin keinoin.
 uranus  aspect_opp  chiron = Tämä nyt on ikäpolevellani aika yleinen kuvio. En saa sille mitään erityistä luonnetta...

 uranus  aspect_tri  keskitaivas = Tälle toivosin merkitystä ammattillisessa mielessä...:-) Missä ne onnekkaat työpaikat oikein luuraa?!?!?  Grin
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #61 : 23.10.2009 23:41:47 »

Uranus Jousimiehessä
Ujo ja herkkä jousimies on toisaalta rohkea ja eloisa.

Saturnus yhtymä Uranus
Tiedät, kuinka erilaiset tilanteet hallitaan. Etenet itsepintaisesti haluamaasi suuntaan. Olet hyvin tuottelias ja aikaansaava ja saadessasi jonkun ajatuksen päähäsi viet tahtosi loppuun saakka.
Sitovuutesi voi olla ahdistavaa.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #62 : 25.10.2009 13:42:18 »



Marsin avautuva neliö aiheuttaa mulle vastoinkäymisiä ja pieniä loukkaantumisia siihen asti kunnes jälleen opin seuraamaan ja luottamaan omiin hetkellisiin tunteisiini. Ilmeisesti karman vaikutusta, koska Sepon mukaan edellisissä elämissä en voinut välttää kiusausta luovuttaa uudistajan lahjojani muiden käyttöön. Tästä syystä minulla ei tässä elämässä ole lupaa kuunnella muiden odotuksia tai vaatimuksia ilman kirveleviä takaiskuja. Samasta syystä tunnen oloni hyvin ahdistavaksi sitovissa olosuhteissa ja onnistun lahjakkaasti sotkemaan kaikki asiat joihin yritän tarttua. Läksyni on ymmärtää että jokainen takaisku on merkki siitä että ratakaisevalla hetkellä kuuntelin jotakuta muuta kuin itseäni.



No juu... Herran jestas! Olin unohtanut tämän koko Uranus jutun!!! Pieniä loukkaantumisia... Olin koko kevään paahtanut hommia pää höyryten ja loman kynnyksellä mätäkuun alkupuolella sattui haaveri joka pakotti olemaan paikoillaan lähes koko kuun... Missä uranus oli kesäkuun loppupuolella...? Pitääpä tarkistella... No, kyllä mä itseasiassa tiesin että pitää levätä mutta kyllä maailmankaikkeus tuossa tapauksessa oli hiukan liian osoitteleva.. Mun kesä meni sitäpaitsi pilalle!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: