Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä merkit sopivat yhteen?  (Luettu 26670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #15 : 21.10.2005 10:50:30 »

Jos näin lähdetään tarkastelemaan pelkkiä arskamerkkejä, niin just noi Stareyesin mainitsemat jutut on totta... Vesi ja maa sopii hyvin yhteen ja ilma ja tuli myös. Esimerkkinä. jouskari ja neitsyt ei perinteisesti sovi kovin hyvin yhteen eikä skorppari ja kaksonen... jotain tällasta... smitten coolsmiley

Lisäten vielä elementteihin (yleisesti)
 Vesi ravitsee maata, mutta myös  saattaa tukahduttaa liialla kosteudella Undecided
Ilma antaa Maalle kouhkeutta, mutta voi kuivattaa sitä Undecided
Tuli polttaa Maata, mutta näin myös antaa uuden alun :Smiley
Maa tukee maata, mutta voi tukahduttaa kasvualustan Huh

Ilma kisaa Ilman kanssa Smiley, mutta yhdesä he ovat vailla juuria
Tuli syö Tulta Huh, mutta he nauttivat toistensa kuumuudesta Wink
Vesi soljuu veden kanssa, heillä on syvällinen ote toisiinsa Smiley

Ilma antaa Tulelle elämän
Tuli tukahduttaa ilman

Ilma sekottaa Veden syvällisyyttä, mutta poistaa roskat henkäisyllään
Vesi vartoi Tulen räiskettä, mutta voi myös sammuttaa sen
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #16 : 21.10.2005 11:58:57 »

No Kaikkihan sopivat mutta toisissa se aiheuttaa ylivertaisia ongelmia ainakin aluksi.

tickedoff Mää en ymmärrä miksi minun kaikki suhteeni ovat olleet skorpioneihin ja härkiin.

Itse olen vaaka ja nämä on juuri ne kaksi merkkiä joita itse vihonviimeiseksi suosittelisin.

Mutta masokistin vikaa pitää olla niin vuosi vuodelta paranee. Itse olen jo yhdeksättätoista vuotta naamiaisissa skorpionin kanssa. Tosin härkätyttäreni kanssa elämme välillä myös kiehtovia hetkiä ja ovet paukkuvat - varsinkin hänen osaltaan minun vahvuuteni on tämä jäänkova ja kylmä rauhallisuus joka saa kenet tahansa lopulta raivoihinsa.

No jouskari pariskunta erosi juuri, vanhempani -molemmat rapuja olivat naimisissa loppuun saakka - onko se osoitus sopivuudesta vai pitkästä pinnasta ja sitoutumisesta.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #17 : 21.10.2005 13:22:10 »

Isäni on kaksoset ja äitini rapu. Shocked Varmaan vaikea yhdistelmä. :Smiley Toisaalta äitini kartalla on paljon kaksosta; merkurius, venus ja mars kaksosissa ja kuu jousimiehessä. Huh Isäni kuu varmaan kauriissa, merkurius ravussa, venus oinaassa ja mars leijonassa. Cool
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #18 : 21.10.2005 15:47:39 »

Stareyesin kuvaus ja selvitykst tuntuivat järkeenkäyviltä!

Smiley
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 21.10.2005 17:10:22 »

Lainaus

Tunnen useita rapu-oinas parinkuntia ja minusta vielä tuntuu, että nämä parit ovat suorastaan instituutiota, siis sellaisia vuosisadan parisuhteita jotka vain yksinkertaisesti hitsaavat hyvin yhteen. Hyvä julkkis esimerkki mielstäni on Riitta Väisänen(6xrapu ja kuu neitsyessä) ja Pertti Pasanen (aur oinas).

Kyllä minunkin mielestäni oinaat ovat kaikessa itsepäisyydessään viehättäviä, mutta mulla onkin runsaan rapukannan lisäksi hillitön stellium vaaàssa kartalla mm.mars.

Lainaus

Hei Timotheus!
Täällä yksi pässi joka on viettänyt monia antoisia vuosia rapu miehen kanssa  Smiley
Yhteisymmärrystä löytyy ja erilaisuudesta huolimatta myös samankaltaisuutta löytyy paljon. Tulen muutenkin hyvin toimeen rapuihmisten kanssa, johtuukohan nousevasta ravustani? Monet läheisistä ystävistäni on rapuja.
Aina vesi ja tuli ei olekkaan niin huono vaihtoehto  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 21.10.2005 17:12:03 »

Lainaus

Lisäten vielä elementteihin (yleisesti)
 Vesi ravitsee maata, mutta myös  saattaa tukahduttaa liialla kosteudella Undecided
Ilma antaa Maalle kouhkeutta, mutta voi kuivattaa sitä Undecided
Tuli polttaa Maata, mutta näin myös antaa uuden alun :Smiley
Maa tukee maata, mutta voi tukahduttaa kasvualustan Huh

Ilma kisaa Ilman kanssa Smiley, mutta yhdesä he ovat vailla juuria
Tuli syö Tulta Huh, mutta he nauttivat toistensa kuumuudesta Wink
Vesi soljuu veden kanssa, heillä on syvällinen ote toisiinsa Smiley

Ilma antaa Tulelle elämän
Tuli tukahduttaa ilman

Ilma sekottaa Veden syvällisyyttä, mutta poistaa roskat henkäisyllään
Vesi vartoi Tulen räiskettä, mutta voi myös sammuttaa sen
Lainaus

Tosi hyvin kirjoitettu!  Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 21.10.2005 17:26:16 »

Kiitoksia Artemis Cheesy

On kiva saada palautetta. Aloin vain riimittelemään noita elementtejä yhteen :Smiley, mutta meinas punaisenlangan -pää kadota, kun lapsukaiset mekkaloivat pirtissä tickedoff

Mutta ei se sitten näköjään haitannut, kun pidit siitä smitten

Halauksin
Stareyes ~Tulisydän Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 21.10.2005 17:35:11 »

Hei Stareyes!

Tiedätkö että juuri tänään mietin tuota asiaa mutta osasit ilmaista sen paremmin kuin minä sain sen päähäni aseteltua  Cheesy
Nämä hymiöt ovat huippuja  smitten Rauhaisaa ja rentouttavaa viikonloppua!
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 21.10.2005 17:43:35 »

Samoin Sinulle Artemis Smiley

Hyvää viikonloppua ja mielenkiintoisia tutkimusmatkailua astrologian maailmaan!

Tavataan taas Cheesy
terv. Stareyes Wink
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 21.10.2005 18:04:47 »

Jep, kiitos Stareyes  Smiley
tallennettu
Aglaia
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 21.10.2005 20:47:59 »

Jep turha tuijoittaa pelkkiä aurinkomerkkejä. Itse elän kauris-vaaka suhteessa...tosi harmoonista smitten ihan oikeesti.
Sitten taas jos auringot ovat tarkassa neliössä keskenään, onkin jo vallan toinen sävy vaaka-kauris-suhteessa knuppel2, sattuu yksi työkaveri oleen silleen...
tallennettu
misnomer89
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 10.07.2008 23:35:40 »

Oinas ja Vesimies  smitten

Vaikka joskus se saattaa olla tulta ja tappuraa, on se lopulta aika palkitsevaa. Oinaan ja Vesimiehen huumori on aika samantasoista, ja molemmat voivat opettaa toisilleen paljon. Olen itse vähän sellainen ujompi tapaus enkä aina uskalla sanoa kaikille että nyt ei jaksa, niin Oinaani sanoo puolestani, ja yrittää opettaa minua puolustamaan itseäni. Minä taas opetan Oinastani pyytämään, kun Oinailla on usein tuo käskyttäminen, ja se kiitos tuntuu unohtuvan turhankin usein. Nöyryyttä siis opetan, sekä sellaista rauhallisuutta, että Oinaalla ei koko ajan palaisi hihat asioihin, kärsivällisyyttä ja kykyä odottaa. Oinaani opettaa minulle myös raha-asioiden hoitoa koska Vesimiehet kun eivät kamalasti yleensä rahan kanssa tule toimeen. Meillä seksikin sujuu ja vähän väliä ollaan "piirtämässä värityskirjaan"- kovin nauravainen tämä suhde on ainakin meillä ollut. Kun taas sitten tapellaan, tapellaan ja kunnolla, sihahtaa julmia sanoja ja lauseita, tavaroita lentelee, huutoa ja kiljumista karjumista unohtamatta. Leppyminen tapahtuu suht pian jahka toinen pyytää anteeksi, molempien meistä on se vaikeaa tehdä, joten sekin on yksi prosessi, joka on työn alla. Mutta ite sanoisin että Ilman ja Tulen merkeistä nämä kaksi tulee parhaiten toimeen sekä ystävinä että suhteessa.
tallennettu

"Osa ihmisistä käyttää sanoja vain ajatustensa salaamiseen"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: