Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä merkit sopivat yhteen?  (Luettu 26683 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Trixy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.10.2005 00:30:54 »

Niin, siinä se kysymys jo tulikin. Mietin vain, että voiko sanoa mitkä merkit sopivat kuinka hyvin yhteen ja mitkä ei, vai voiko kaikki sopia kaikille? Ja kysytään nyt suoraan ja omaa etuani ajatellen, mitkä merkit sopisivat skorpionille? Tai onko jotain sellaista merkkiä jonka kanssa skorpionin kemiat eivät sovi mitenkään yhteen? Millainen olisi esim. skorpionin ja jousimiehen välinen parisuhde?

Kiitos vastauksista Smiley
tallennettu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2005 05:39:36 »

Yhteensopivuutta katsoessa pitää ottaa huomioon koko kartta, eikä pelkästään aurinkomerkki, mutta jos nyt pelkästään sen perusteella jotain pitäisi sanoa niin yleensä ilman ja tulen merkit tulevat hyvin toimeen toistensa kanssa ja samoin veden ja maan merkit keskenään. Mutta tuo nyt on kamala yleistys. Wink

Skorpionille sopisi parhaiten toiset veden merkit, eli kalat ja rapu. Mutta painotan edelleen että myös muut tekijät kartalla kannattaa ottaa huomioon, ja että astrologiaa ei liikaa kannata tuijotella näissä asioissa. Vaikka kartat eivät näyttäisikään yhteensopivilta kannattaa silti aina yrittää jos siltä tuntuu. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
solnesko
Vieras
« Vastaus #2 : 20.10.2005 07:28:06 »

...yleensä ilman ja tulen merkit tulevat hyvin toimeen toistensa kanssa ja samoin veden ja maan merkit keskenään. Mutta tuo nyt on kamala yleistys. Wink
Juu... Vanhalla foorumillakin tästä muistaakseni puhuttiin... Kun itse olen moninkertainen pässi ja puolisoni on rapu, niin lähes poikkeuksetta kaikki selostukset sanovat meidän suhteestamme, että "pakene, kun vielä voit... tuhoon tuomittu... älkää edes yrittäkö...Huh Mutta mitä sitten? Meillä on upea yhteinen sävel, eikä minun edes tarvitse olla se, joka määrää kaapin paikan... Minä vain olen se, joka sen kaapin lopulta kantaa...  Grin[/size]
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2005 07:36:04 »

auringon, kuun, marsin ja venuksen sijainnit kartalla ovat tärkeimmät. Jos noi taivaankappaleet on suht. samoissa elementeissä (tuli, maa, vesi, ilma) niin hyvin pitäis mennä...Toisaalta, jos ei kaipaakkaan mitään täysharmoniaa, niin sitten voi ristiriitasemmatkin elementtiparit natsata Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
solnesko
Vieras
« Vastaus #4 : 20.10.2005 07:53:30 »

Niin no... mikä kulloinkin on "harmonia", kenen näkökulmasta, millä historialla ja mistä tarpeista katsottuna...  Parisuhteet tulevat olemaan aina mysteeri...  Shocked Huh :Smiley Tongue uglystupid2
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 20.10.2005 08:47:39 »

Joo, kaikki on suhteellista  Grin smiley6600
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2005 09:42:01 »

Heippa Smiley

Olen Missan kanssa samoilla linjoilla laugh, eli Skorpionille sopivat Rapu, Kalat = vedemerkit. Ja sitten Käyvät Kauriit, Härät ja Neitsyet = maamerkit. Voisi yleistää niin, että:"Vesi voitelee maata, maa saa ravitsevaa elämäneliksiiriä vedeltä"
Ja tämä on vain pelkkä yleistys buck2

Eli yhteensopivuuteen vaikuttaa, kuten Missa tuossa mainitsi  synastriakartan väliset aspektit.

Esim. Tulenmerkit, Oinas, Jousimies, Leijona eivät välttämättä "tule toimeen", koska  kahdella henkilöllä voi olla "likaa" tulielementtiä kartalla, tai sitten  hiertäviä aspekteja  Undecided

Kaikki riippuu aina ihmisten henkisestä kehityksestä, että vaikka kartoilla olisi hiertäviä aspekteja, jos ne otetaan rakentavaan käyttöön ja niitä työstetään hyvällä tavalla, niin miksei suhde silloin toimisi :Smiley?
« Viimeksi muokattu: 01.09.2013 15:42:00 kirjoittanut Stareyes » tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 20.10.2005 09:46:20 »

Pelkkä synatria on todellakin riittämätöntä. Yhrteiskartat kertovat usein paljon enemmän siitä, millaiseksi voi muodostua. Eikös sinulla solensko ollut partnerisi kanssa se huikean 7. huone painotteinen  yhteiskartta ? Wink
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2005 10:12:04 »

Totta mitä Papessa ja stareyes sanoitte Wink

Olen aina ollut kovin kiinnostunut synastria ja kompositio-kartoista, mutta nykyisin katson vain nuo elementti ja neljän mainitsemani planeetan suhteet.. En usko, että koko kartasta löytyy sen enempää totuutta kuin noista persoonallisista planeetoistakaan... Tätä nykyä tuntuu siltä  Sad
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
dorothea
Satunnainen astroilija
*

oma haave...

Profiili
« Vastaus #9 : 20.10.2005 10:27:36 »

no mun mielestä kaikki merkit ei sovi toisillee... tai ainaki ite oon huomannu sen. mut sit ne merkit joiden pitäis sopia, ainaki rakkauden osalta, ei sovi. itellä ei ainakaa oo semmone tuuri käyny...  Cry
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 20.10.2005 10:32:03 »

Ootsä Dorotea katsonut teidän yhteiskartat? Niistä se totuus todennäköisesti paljastuu.. Jos siellä ei ole mitään yhteistä tai paremminkin ristiriitoja niin todennäköisesti teilläkään ei ole mitään yhteistä tai korkeintaan ristiriitoja...

Jos näin lähdetään tarkastelemaan pelkkiä arskamerkkejä, niin just noi Stareyesin mainitsemat jutut on totta... Vesi ja maa sopii hyvin yhteen ja ilma ja tuli myös. Esimerkkinä. jouskari ja neitsyt ei perinteisesti sovi kovin hyvin yhteen eikä skorppari ja kaksonen... jotain tällasta... smitten coolsmiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Timotheus
Vieras
« Vastaus #11 : 20.10.2005 14:52:11 »

Juu... Vanhalla foorumillakin tästä muistaakseni puhuttiin... Kun itse olen moninkertainen pässi ja puolisoni on rapu, niin lähes poikkeuksetta kaikki selostukset sanovat meidän suhteestamme, että "pakene, kun vielä..[/size]

Tunnen useita rapu-oinas parinkuntia ja minusta vielä tuntuu, että nämä parit ovat suorastaan instituutiota, siis sellaisia vuosisadan parisuhteita jotka vain yksinkertaisesti hitsaavat hyvin yhteen. Hyvä julkkis esimerkki mielstäni on Riitta Väisänen(6xrapu ja kuu neitsyessä) ja Pertti Pasanen (aur oinas).

Kyllä minunkin mielestäni oinaat ovat kaikessa itsepäisyydessään viehättäviä, mutta mulla onkin runsaan rapukannan lisäksi hillitön stellium vaaàssa kartalla mm.mars.

Yhdet merkit jotka myös tuntuvat menevän hyvin yhteen ovat scorpioni ja oinas... johtunee tuosta scorpparin historiasta marssilaisena. Tehokas pari... oinaat varmaan arvostavat vesimerkkejen sitkeyttä. Vanhempani ja itseasiassa parhaan ystäväni vanhemmat ovat juuri äiti scorp ja isä oinas... kummatkin parinkunnat kuppiloitsioita:)
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #12 : 20.10.2005 15:04:43 »

Cheesy Exäni oli scorp.... ja meillä on toimiva YYA-sopimus yhä edelleen voimassa  Grin
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 20.10.2005 15:21:29 »

Minäkin mietin, minkälaisia aurinkomerkkiyhdistelmiä löytyy tuttavapiirini pariskunnilta. Pitkissä ja ainakin minun tietääkseni onnellisissa avioliitoissa näyttää olevan lähinnä kahdenlaisia yhdistelmiä: Pariskunnan jäsenien aurinkomerkit ovat joko samaa elementtiä
(esim. skorpioni-kala ja vesimies-vaaka) tai sitten ne neliöivät toisiaan (esim. leijona-skorpioni tai skorpioni-vesimies). Itse taas olen ilmava vaaka, joka jostain syystä näyttää haksahtavan "tulisiin" miehiin.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 21.10.2005 08:07:18 »

Hmmm smitten
Nyt päästiin lempiaiheeseeni  Smiley Miehet + naiset  uglystupid2

Pähkäilin tuossa taannoin, miten minulla on taipumus ihastua/tapailla sellaisia miehiä, joilla on vahva neitsytvaikutus. Toinen erikoinen piirre on jousimies kuu. Kolmella miehelläni on ollut jouskari kuu... Itsellänihän on jouskarissa "vain" mars, neppari, uranus ja laskusolmu.. Lisäksi leijonakuukin on muutamilla miespuolisilla ystävilläni..

Pääsääntöisesti vahva neitsyt ja jousimiespainotus. smitten
Aa, ja kaksosta... buck2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: