Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elävältä hautaaminen  (Luettu 5851 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« : 17.11.2006 18:23:06 »

Mitähän meinaa tarkoittaa, kun mua yritettiin haudata elävältä?
Jotain natsitouhua kuin olisi ollut tai ainakin salassa sitä kaksi ihmistä touhusi. Oli muitakin tuntemattomia ihmisiä ja koiria haudattavana. Omakin koira oli, mutta tätä ei vielä haudattu. Pääsin tämän kanssa pakoon. Kun pääsin ulos (tapahtui sisätiloissa lavereilla), niin olinkin tullut meidän talosta ja juoksin naapuriin. Voimat alkoivat loppua ja minua seurattiin. En ehtinyt naapuriin vaan yritin jollain kettingillä hakata vastustajaani, mutta se ei oikein onnistunut, kun voimat olivat kadonneet jäsenistä. Siihen uni taisi loppuakin.
Meitä haudattiin hiekkaan ja minut yritettiin tukehduttaa kelmulla siinä samalla.

Ihan ihme uni. Oon tunnistanut viime aikoina paljon unissani tapahtumia, telkkariohjelmia tms. mutta en ole kyllä hautaamiseen törmännyt missään.  Shocked
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2006 10:30:42 »

Mielenkiintoinen uni, mutta myös samalla varmasti karmaisevan pelottava nähdä itsensä haudattavan elävältä.

Haudatuksi tuleminen elävältä - tietää pitkää ikää.

Hauta ja hautajaisunet ovat yleensä vastakohtaisuusunia.

Hautajaisissa oleminen - tietää hyviä uutisia.
Laiminlyödyt haudat - sydänsuruja
Haudan yli käveleminen - onnetonta elämää

Hautausmaaunet taas symbolisoi siteitä menneisyyteen.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 25.11.2006 20:12:26 »

Ilmeisesti sinulta haudattiin joku piirre itsestasi-se on ihan ok, monet nakevat
nyt hautajaisunia-myos itse nain pari viikkoa sitten-on helpompi menna henkista polkua eteenpain kun poistuu joku turha piirre milla ei ole enaa mitaan merkitysta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: