Näyttää meitä olevan useampiakin, tavallaan onneksi...
Mulla on opeteltavana just nyt muutama asia.
- Tämä ego tuntee hirveää yksinäisyyttä ja läheisyyden kaipuuta, mutta oikeasti Minä olen niiiiin paljon enemmän kuin tämä keho. Haluaisin mieluummin elää kuin tätä kehoa ei olisikaan, haluaisin mieluummin elää sitä 'suuruutta'.
Minun pitää oppia 'saamaan sitä läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta' olemaan läsnä tämän kehon ajatuksissa ja tuntemuksissa. Minun pitää oppia elämään tämän kehon kautta täysillä. (Kun pääsen kunnolla sinuiksi tämän kehon ja sen tuntemusten kanssa, pääsen tuosta tupakastakin kokonaan eroon)
- Rakasta jokaista hetkeä. Siis todella tunne rakkautta jokaista elämääsi hetkeä kohtaan. Jouduin halaukseen ihmisen kanssa, josta on tullut energiaimuri, hänen läheisyydessään tuntuu, että kaikki mun energia häviää. Halauksessa muistin, että rakasta jokaista hetkeä, myös tätä hetkeä, vaikka se tuntuikin hirveän vaikealta. Muistutin pariin otteeseen, että rakasta tätäkin hetkeä. Minähän tunsin siinä hetkeä kohtaan rakkautta ja melkein aloin nauramaan.
Aina kun vain ehdin muistamaan, niin muistutan itseäni, että ihan oikeasti rakasta tätäkin hetkeä elämässäni.
- Olen lukenut pari uusinta kirjaa sarjasta Keskusteluja Jumalan kanssa, Uusi ilmestyskirja sekä Huomisen Jumala. Päällimmäisenä jäi opintomielessä tajuttavaksi, että asioilla on juuri se merkitys minulle, jonka minä niille annan. Jos ajattelen, että tupakoiti tappaa, niin se tappaa, mutta jos ajattelen, että tupakassa on jotain tällä hetkellä minun keholle tarpeellista ja se on nyt minulle hyväksi, niin se on minulle nyt hyväksi eikä se minua tapa.
Kun kerroin energiaimuri-ihmiselle, että minulla on menossa pari juttua elämässä opittavana, mutta että hänelle jos kertoisin, niin menisi yli hilseen. Hän siitä otti jälleen kerran vähän nokkiinsa ja yritti pelotella, että mietihän vähän maallisemmin jos haluat elämääsi jonkun ihmisen, joka voisi minua ymmärtääkin
Mutta mitä minä hänen sanomisistaan välitän, minä tiedän, että kohta elämääni astelee mies, jonka kanssa pystyn kaikki asiat jakamaan ilman hullun leimaa. Mies, jossa on jotain käsittämättömän tuttua, jonka kanssa tulee toimeen kuin vanhat ystävät konsanaan ja tyttärenkin kanssa ovat kuin vanhat tutut. Minä tiedän tämän ja minä uskon siihen, niin sehän kyllä tapahtuu, kun on oikea aika ja hetki.