Mielenkiinnosta kyselen kuinka moni on kuollut unessa ja millaisissa olosuhteissa? Itse olen hukkunut, taittanut niskani ja minua on ammuttu. Ilmeisesti liittyy jotenkin tietyn elämänvaiheen päättymiseen?
Minä olen. Parikin kertaa. Liittyen Pluton tekemään uudistukseen. Ensimmäisessä unessa olin hämärässä kallionkiellekkeellä ja murskasin omat kasvoni
, ajattelin ettei kukaan tunnista minua enää sen jälkeen, olin alasti. Kuvasti sitä, että en tahdo olla sitä mitä olen.
Toisen unen näin. Makasin vedessä (vesi oli kirkasta), katselin itseäni, kuinka kaunis ja hurmaava olinkaan ollut ihmiskehossa, kuinka paljon olin tehnyt työtä itseni eteen, olin irti ruumiistani ja sieluni oli onnellinen ja vapaa, se koki täydellistä olotilaani. Olin vapaa kokemaan kaikkea kun kehoni ei rajoittanut oloani
Ruumini puhui jonkun henkilön kanssa, tämä henkilö ei tiennyt, että puhui kuolleen kanssa, se ruumis puhui minun äänellä, vaikka itse olinkin irti siitä.
Sitten jokin sanoi, että minun täytyy mennä takaisin, ei ole vielä aikani. >"mene pian" ääni kehotti. En olisi halunnut mennä, koska se ilo ja rauha olivat selittämättömät - sanoin kuvaamattomat.
Sulautuminen takaisin kehooni vie aikaa. Makasin ruumiini päällä. Inhotti, kun se oli jo kuolonkankea ja kylmä, sieluni lämmitti sitä. En tiedä aikaa, koska aikakaahan ei ole, kun irtautuu tästä sfääristä.
No, loppuen lopuksi olin kehossa taas ja kun olisin niin mieluusti jäänyt sinne missä olin....
Työ on vielä kesken, siksi lupaa poistumiseen ei annettu ja se tuli ylempää kuin minä itse.