Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Asunnon kartta?  (Luettu 57624 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 19.11.2006 21:49:46 »

Niin voisiko esim muuttohetken kartta kertoa jotain siitä millaista elämää ko. asunnossa tulee viettämään?

Tutkin itselleni tällaista karttaa viime muutolle ja sain Aurinko Vaa´assa, Kuu Skorpionissa, Nouseva Jousimies tarkka  aspect_con pluto

MC Skorpioni...

Ainakin tunne-elämä on tässä asunnossa ollut ilmeisen intensiivistä ja voimakasta. Liittäisin sen tuohon Skorpioniin.

Onko kenelläkään ajatuksia, ideoita, kommentteja mitä tuosta kuviosta saisi irti ja mitenkäs teidän muuttokartat? Onko kukaan tutkinu?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2006 00:03:46 »

Onko kenelläkään ajatuksia, ideoita, kommentteja mitä tuosta kuviosta saisi irti ja mitenkäs teidän muuttokartat? Onko kukaan tutkinu?

Hei "Lilja-82"

Feng Shui asiantuntija osaa
varmasti valaista tätäkin puolta
- Feng Shuihin liittyy myös ajankohdat
- esim. milloin on hyvä muuttaa,
 mennä naimisiin,
mikä ilmansuunta on hyvä asunnollesi .... ymv.
- itse en osaa tuohon vastausta antaa

Astrologinen puoli em.
asiasta kiinnostaa kovasti

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.11.2006 00:34:12 »

vielä kun lasket numerologisen arvon osoitteestasi,
antaa se viitteitä tuon kodin energioista..
tuo pluto jousimies askendentilla voipi tuoda jatkuvia muutoksia elämään,levottomuuttakin,lähtemisiä ja tulemisia
mutta myös syvempää ymmärrystä elämän suhteen,
reppu aina pakattuna valmiina lähtöön?
vaaka  aurinko harmoniaa ja kauneutta,liitto kodin kanssa,
mutta muutoksille alttiina..
tein kartan vuokrasopimuksen irtisanomiselle enkä löydä sitä nyt mistään,oisin tutkaillut,liekö tuo karttaosiolla tallessa,
askendentilla muistaakseni  ceres neptunus ja vastapäätä  saturnus,
itsestä huolehtimista vaiko vanhasta isästä huolehtimista tästä eteenpäin..sitäpä pähkäilen..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #3 : 20.11.2006 07:46:51 »

Minäkin innostuin tekemään kartan tähän asuntoon muuttopäivälle ja hetkelle ja aika mielenkiintoinen kartta tuli.
 aurinko ja  merkurius  rapu :ssa 9.huoneessa,  mars vesta ja  juno  leijona :ssa 10.huoneessa.
 kuunsolmu ja  kuu  kalat :ssa 5.huoneessa,  askendentti  vaaka :ssa 5.huoneessa,  jupiter  skorpioni :ssa 1.huoneessa..  venus  kaksoset :ssa 8.huoneessa ym ym..

Hmm... jotenkin tietysti nyt kiinnitin tuohon venuksen sijaintiin huomioni, sekä nuo leijonassa olevat planeetat, eikö ne ole ammattiin ja uraan ja voimavaroihin...liittyvässä huonessa (10.huone)..liikaa mahtailuako... liian suuria haasteita...
Kodinhuoneessa kaikki  vesimies :ssä....
Pitänee vielä tutkailla...  Huh

tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.11.2006 09:34:00 »

Niin voisiko esim muuttohetken kartta kertoa jotain siitä millaista elämää ko. asunnossa tulee viettämään?

Tutkin itselleni tällaista karttaa viime muutolle ja sain Aurinko Vaa´assa, Kuu Skorpionissa, Nouseva Jousimies tarkka  aspect_con pluto

MC Skorpioni...

Ainakin tunne-elämä on tässä asunnossa ollut ilmeisen intensiivistä ja voimakasta. Liittäisin sen tuohon Skorpioniin.

Intensiiviseltähän tuo kuulostaa. Jospa asunnossasi vietetään villejä, syntisiä sessioita tai mystisten asioiden (kuten astrologia ym.) tutkimista... Ei tarvitse kertoa, kumpi osui oikeampaan - jos kumpikaan.  Wink

Muuttopäivän lisäksi voisit muuten tehdä kartan myös esim. kauppakirjojen tai vuokrasopimuksen allekirjoitushetkelle, siitäkin saisit lisävinkkejä. Samoin kannattaa verrata asunnon karttaa omaan karttaasi (synastria) nähdäksesi sen, miten juuri tuon asunnon energiat osuvat sinun omien energioidesi kanssa yksiin.

tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 20.11.2006 10:59:49 »

Mielenkiintoista!

Olen nimittäin muuttamassa myöskin. Uutta kotia ei ole vielä löytynyt, mutta muutto on kuitenkin jo sellainen savolainen projekti (=aloittamista vaille valmis)

Eli voisin sitten haravoida sopivan astrokartan mukaisen päivän, jotta saisin harmoniaa kotiin?
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 20.11.2006 17:37:55 »

Hmm...tosi mielenkiintoinen ja ajankotahinenkin aihe. Varmasti palaan tähän uudelleenkin ihan ajan ja ajatuksen kanssa, viimeistään sitten, kun tämä oma muuttomme on saatu pois jaloista ja nettiyhteys taas avattu uuteen osoitteeseen.

Sellaista vaan tässä jo mietiskelin, että mitä kellonaikaa olette käyttäneet noita karttoja tehdessänne? Oletteko pistäneet vaan oletusarvoksi keskipäivän, vai ihan jotain todellista hetkeä ja kellonlyömää käyttäneet? Ja jos todellista, niin mitä? Sitä hetkeäkö, kun uuteen asuntoon ensimmäiset pahvilootat sisään kannetaan? Kun avaimet on saatu vai mitä?

Meillä on siis muutto uuteen kotiin edessä 1.12.06. Tarkkaa sisäänmuutto ajankohtaa en kuitenkaan vielä tiedä ja saas nähdä, muistaako siinä H-hetkelläkään sitten kello kourassa olla. Avaimet käydään kuitenkin lunastamassa jo maanantaina 27.11.06 ja samana iltana varmaan mennään jo vähän fiilistelemään uutta kotia, siivoilemaan paikkoja ja ottamaan tilaa ns. haltuumme. Nyt sitten pähkäilenkin, jotta tekisinkö kartan tuolle varsinaiselle muuttopäivälle, vai jo tuolle sitä edeltävälle maanantaille, jolloin asunto jo periaatteessa siirtyy hallintaamme niiden avaimien saamisen myötä :Smiley. Voisihan karttoja tietty halutessaan tehdä useammankin ja sitten katsoa, mikä loppupeleissä tuntuu olevan lähimpänä totuutta ja kodin todellista henkeä ja tunnelmaa...mutta en tiedä, se tuntuu vähän fuskulta jotenkin Undecided

Sitten vielä jotain ihan yleistä tähän muuttoaiheeseen liittyen. Eli onko teillä ollut tapana muuttoa tehdessä kiinnittää huomiota asian..ööh...miten sen nyt muotoilisi..."henkiseen puoleen". Tarkoitan, että oletteko esim jo käydessänne asuntoa katsomassa kiinnittäneet huomioita asunnon energioihin tai mahdollisuuksiin vaikkapa just tuota feng shuita ajatellen tms? Onko teille tärkeää tietää esim millaisia ihmisiä asunnossa on aikaisemmin asunut, millaista elämää siellä on vietetty ja millaisia energioita sinne on mahdollisesti kertynyt vuosien saatossa?

Itse en feng shuita harrasta (mielestäni se rajoittaa liikaa intuitiivista tilan käyttöä ja jo olemassa olevien energioiden hyödyntämistä). Asunnon "historian" suhteen sen sijaan saatan olla kiinnostunut, mutta en oman perusluonteeni vuoksi ole kovin hanakka tällaisista asioista itse kyselemään ja selvittelemään, joten se useimmiten jää enimmäkseen hämärän peittoon, kun on kyse näistä vuokra-asunnoista, joissa vuokralainen on saattanut vaihtua tiuhaankin vuosien varrella ja jonka esittelynkin yleensä hoitaa joku huoltomies tmv. jolla ei mitään henkilökohtaista suhdetta asuntoon tai sen edellisiin asukkaisiin ole. Jos kuitenkin saisin tietooni jotain asunnossa aijemmin vietytstä elämästä, se voisi vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti siihen päätökseen, haluanko itse muuttaa asuntoon vai en. Luultavasti hylkäisi muuten erittäin mieluisankin asunnon esim siellä muinoin suoritetun rikoksen tai väkivallanteon vuoksi. En tiedä liekö jotain taikauskoa sitten, mutta pelkään, että tuonkaltaisista ikävistä, murheellisista asioista voi jäädä ikäviä, murheellisia jälkiä asunnon energiakenttään (äh, kuulostaako tää jo ihan hihhulilta Cheesy ). Ja kun en sitten sitä voi varmaksi tietää, mitä asunnossa on tapahtunut ja millaista elämää vietetty, onnellista vaiko onnetonta, ennen meidän sinne muuttoamme, olen pitänyt aina varmimpana jollain tavalla koittaa "puhdistaa/neutralisoida" asunnon energioita ja muuttaa niitä meille suotuisammiksi ennen sitä, kun tavarat sisään kannamme. En nyt siis mitään massiivisia hartausmenoja rupea pitämään (tyyliin symbaalit soiden ja suitsukkeet käryten), mutta jotain sellaista pientä ja lähinnä symbolista; lausunut mielessäni pyynnön, että vanhat, negatiiviset energiat poistuisivat ja antaisivat tilaa uusille ja positiivisille ja lisäksi olen saattanut jättää jonkin luonnonjalokiven tai useamman asuntoon sieltä poistuessani niitä hyviä energioita kutsumaan, polttanut tuoksulampussa jotain eteeristä öljyä tms. Mielestäni myös se siivous ja tuuletus, jonka tykkään käydä tekemässä kämpässä jo aina vähintään paria päivää ennen varsinaista sissänmuuttoa (silloinkin, vaikka asunto olisi luovutettu meille täysin moitteettomassa ja siistissä kunnossa), on eräänlaista hyvin arkista ja käytännönläheistä energioiden puhdistusta ja tilan haltuun ottoa.

Voi olla, että tuollainen toiminta tuntuu useimmista täysin järjettömältä ja tarpeettomalta vouhotukselta, mutta itselläni on paljon parempi olla, jos nämä "temput" saan tehdä ennen muuttoa. Vaikutus voi tietenkin olla täysin placeboa, mutta sama se. Olen kerran muuttanut asuntoon ns. kylmiltään, ilman että olin siellä päässyt paikan päällä käymäänkään (muutimme paikkakunnalta toiselle ja mieheni oli käynyt katsomassa asunnon ja solminut vuokrasopimuksen annettuani puhelinselostuksen jälkeen luvan). Myös kaikki nämä "poppaskonstit" jäivät tuon pitkän välimatkan vuoksi tekemättä. En tiedä siinäkö sitten syy vai missä, mutta juuri tuota asuntoa en koskaan oppinut oikein kodiksi tuntemaan ja se jäi minulle ehkä kaikista asunnoistamme (ja niitä on ollut monia) vieraimmaksi.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 20.11.2006 17:56:04 »

Sellaista vaan tässä jo mietiskelin, että mitä kellonaikaa olette käyttäneet noita karttoja tehdessänne? Oletteko pistäneet vaan oletusarvoksi keskipäivän, vai ihan jotain todellista hetkeä ja kellonlyömää käyttäneet? Ja jos todellista, niin mitä? Sitä hetkeäkö, kun uuteen asuntoon ensimmäiset pahvilootat sisään kannetaan? Kun avaimet on saatu vai mitä?

No minä tuossa ainkin pikku hetken mietin, että mikäkö se 'todellinen' muutto aika sitten olisi ja itse laitoin sen kellonajan, jolloin viimeinen pahviloota oli sisään kannettu ja oli olo, että *huoh* nyt ollaan uudessa kodissa, vaikkakin kaaoksen keskellä.  Smiley Sitä en sitten tiedä, oliko se 'todellinen' muutto aika...  Huh Tunnepuolella ainakin kyllä.   Smiley

Lainaus
Sitten vielä jotain ihan yleistä tähän muuttoaiheeseen liittyen. Eli onko teillä ollut tapana muuttoa tehdessä kiinnittää huomiota asian..ööh...miten sen nyt muotoilisi..."henkiseen puoleen". Tarkoitan, että oletteko esim jo käydessänne asuntoa katsomassa kiinnittäneet huomioita asunnon energioihin tai mahdollisuuksiin vaikkapa just tuota feng shuita ajatellen tms? Onko teille tärkeää tietää esim millaisia ihmisiä asunnossa on aikaisemmin asunut, millaista elämää siellä on vietetty ja millaisia energioita sinne on mahdollisesti kertynyt vuosien saatossa?

Kyllä minä ainakin kiinnittin näihin kaikkiin huomiota, vaikkakin tämä talo ja asunto 'kolahti' heti. Kiersin ehkä noin viidessä asunnossa ja tässä asunnossa entinen asukas toivotti meidät lämpimästi tervetulleeksi jo asuntoa katsomaan mennessämme, jopa tulevat naapuritkin tuossa kävivät jo moikkaamassa. Kahvia olisi keitetty ja tarjottu. Kadun nimi myös vaikutti. Yksityisyyssyistä en sitä tähän laita, mutta taivas siihen liittyy vahvasti.  Wink
Entinen asukas oli tasapainoisen oloinen kanttori.  Wink
Ja kyllä minä näitä 'energioita' täällä fiilistelin. Oli sitten hullua tai ei. Ne vaikuttaa aina minuun, jokaisessa valinnassani.
Ympäristö oli kaunis.. rauhallinen, kuin pesässä päättyvän kadun päässä, metsää, peltoa, merta... jne...ja silti kaupungin kupeessa.

Feng Shuillisestikin katselin huoneiden jakoa. (lähinnä kylppärit yms ja ilmansuunnat), mutta ne ei sinällään suoranaisesti vaikuttaneet, koska olin jo tuntenut jossain syvällä, että 'tämä on se oikea'... Ne kertoi vain minulle, millaista tulevaisuutta ehkä olen 'hakemassa' ja miten elämäni voi ehkä muuttua... mitä olen intuitiivisesti siis jo valinnut.

Uskon kuitenkin että 'elämä sisälläni' ohjaa minut aina 'oikeaan' eikä minun tarvitse niin kovin yrittää sitä manipuloida ja pähkiä päivätajuisesti tai vielä vähemmän 'pelkopohjaisesti'...
En siis varsinaisesti 'pelkää' vanhoja 'energioita'... vaan tiedän ne 'valinneeni'.... niistä voi kasvaa... tai jotain....   Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.2006 18:13:55 »

vielä kun lasket numerologisen arvon osoitteestasi,
antaa se viitteitä tuon kodin energioista..

Meidän uuden kodin osoitteen numerologinen vastine olisi 7. Miltäs kuulostaa? En itse ole kovin perhetynyt numerologian saloihin, joten mielelläni kuulisin vaikkapa sinulta, nikki, millaisia viboja tuollainen mystinen luku antaisi tulevasta kotikolostamme.

Hih, ainakaan siellä ei tule syntymään seitsemännen pojan seitsemäs poika. Ehkä korkeintaan ensimmäisen tyttären ensimmäinen poika, jos siis kohdussani kannan nyt poikalasta. Muuten sitten ensimmäisen tyttären toinen tytär. Ja senkin soisi syntyvän sairaalassa, ei kotona.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2006 19:28:36 »

Kun muutin omaan asuntooni niin  aurinkomerkurius ja  venus olivat jousimiehessä.  aurinko ja  merkurius olivat 10.huoneessa ja venus 9.huoneessa.
Kuu oli silloin ravussa 7.huoneessa. Askendanttina kauris.
Mars 1.huoneessa vesimiehessä kuten myös uranus ja neptunus.
4.huoneessa oli saturnus.

Enpä ole ajatellutkaan että muuttohetkelle voisi tehdä kartan  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.11.2006 19:48:49 »

tuo may tuolla mainitsi tuon vuokrasopimuksen tai ostohetken,
tekisin kyllä kartat niistäkin,
onhan se tavallaan "virallinen liitto" tuon kodin kanssa,
olet pistänyt nimesi alle tuon uuden osoitteen kanssa,sitoutunut siihen,
satuin katsomaan kelloa silloin kun keittiössäni allekirjoitin vuokrasopimukseni IRTI,eli tuo kartta kuvaa ilmeisesti nyt tätä aikaa,
mistä vapauduin tai mitä tuleman pitää tästä lähdön myötä,
puolen vuoden viiveellä,
ja
nousukuu,
hah,ilkikurisesti,"löydät itsesi yllättäen toisen naisen roolista..."
tai joudut selvittelemään merkiuksellasi kolmiodraamaa,
eikö kaksonen ole tuonut uteliaisuutta ja leikkisyyttä asumiseen,tekemiseen,vaiko niihin harrastuksiin kodin ulkopuolella?
nousuneitsyt ja lusikat sylikkäin laatikossa...

katja q
seitsemän ja itsetutkailu
lepo,itsetutkiskelu ja vetäytyminen,
perinteinen sunnuntai,pyhitetty levolle,sisäänpäinkääntyminen,
mietiskely,itsetuntemusoppeja (tätäkin)opiskelemaan samanhenkisten kanssa,
luonto tärkeä tekijä,veden äärelle,hiljaisuuteen,
rauhaa ja rakkautta,
onpi neptunuksen alainen luku,
ettei koti sitten ihan pilvilinna kuitenkaan ole..laskutkin luukusta kolahtaa..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 21.11.2006 14:37:07 »

Jos laskette asunnon numerologisen numeron, lasketteko yhteen kadun-nimen kirjaimista tulevat numerot, asunnon tai talon numeron, postinumeron ja vielä kaupunginkin nimen mukaanlukien vai mitkä otatte huomioon?
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 21.11.2006 16:26:07 »

Sain talon numeroksi viisi, mutta mitäköhän se mahtaa symboloida?
Periaatteessa hankin tämän paikan jo tammikuussa, mutta lopullinen muutto tapahtui vasta viime viikolla- siis pysyvästi. Eli kauris vai skorpioni- talo..hmmm.

Itse asiassa aika hauska yksityiskohta tuossa tammikuun kartassa oli että se sisälsi paljon kaurista- nyt tiedän että se tarkoittaa varmasti kaikkea sitä remonttia ja työtä mitä tähän joutui tekemään ennenkuin oli täysin muuttovalmis. Tai mulle toi kauris on aina yhtä kuin työ  Grin

Täytyypä tutkia tarkemmin- aika mielenkiintoista! Cheesy
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 21.11.2006 16:33:03 »

Mielenkiintoinen aihe todellakin. Pitääpä laskea kartta omalle kodille tänään.

Tässä on ollut juttua noista energiapuhdistuksista sun muusta uuteen kotiin muuttaessa, ja mulle se on ainakin tärkeää. Silloin kun muutin tähän, niin en kyllä yhtään miettinyt onko tämä koti mulle viboiltaan hyvä vai huono, koska olin eroamassa silloisesta suhteestani, ja otin ensimmäisen asunnon joka eteen tuli. Kiire ja pakkotilanne muuttoon oli kova.

Tämä on sellainen tosi vanha kerrostaloasunto, ja vuokrasopimukseen kuului, että teen vähän remppaa tänne ennen muuttoa.

Ja kyllä täytyy sanoa, että kun remontti oli valmis, niin tämä jos joku paikka tuntui kodilta, kun oli itse ollut mukana laittamassa uutta lattiaa ja niin edelleen. Vaikka itse remontin teko olikin tälläiselle lyhytpinnaiselle kaksoselle yhtä kärsimystä.. :Smiley

Mutta siis, säännöllisesti teen edelleenkin energiapuhdistuksia tähän paikkaan. Lähinnä reikillä ja merisuolalla. Ja hyvin olen viihtynyt.

Vähän kyllä vaikutti yksi asia, jonka sain tästä asunnosta kuulla naapuriltani puolisen vuotta sitten. Sota-aikana tästä  minun kodin ja naapurini seinän välistä on mennyt pommi joka tappoi asunnossani silloin asuneen lääkäriperheen. Ja kuulemma tuolla kellareissa ovat ihmiset olleet sotaa paossa ja joitain nääntynyt sinne kuoliaaksi.

Tuli kyllä kylmät väreet kun ajattelin asiaa. Mutta sitten toisaalta, en mie ole tässä mitään pahoja viboja aistinut, ja eiköhän hekin ole jo rauhan löytäneitä. Ja kun kerran tätä puhdistelen mutenkin säännöllisesti, niin rauhassa olen saanut olla.

Mutta juu, kertokaapa miten laskette tuon asunnon numerologisen numeron?
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 16:34:34 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 21.11.2006 19:43:30 »

ja eikö se ole toisaalta mielenkiintoista,jos talolla/asunnolla on historiaa,
tähänkin taloon tuli yks kesä evakkoja muistelemaan menneitä,
tässä talossa on harrastettu musiikkia,kirkkokuoroa,mieskuoroa,
yks jäsenistä kuollut tänne sydänkohtaukseen,
puhallinsoittoo,yhdistystoimintaa,maanviljelyä ja veljesriitaa,
mäkitupalaisia jne..
siksipä minusta ei taida "sivistyksen" pariin olla,
kaipaan tällästä historian "hönkää" niskaani...

tuosta numerologiasta,
kukin laskekoon tavallaan,
minä en ole ottanut kuin selvät numerot,
asunnon numerot,ei postinumeroita,
ehkäpä se A,B,C ..kadun ja asunnon välillä myös muttei muuta,
tässä muutettiin tien paikkaa välillä ja numero muuttui 4:sta 3:seen,
työstä huviin,tais sattua vielä eron tiimellykseen....
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: