Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 21.11.2006 20:02:25 » |
|
May, no hartaasti on täällä astrologiaa harjoitettu, mutta noihin syntisiin sessioihin en nyt kommentoi mitään. : Numerologiasta tulee 7, riippuen vähän millä tavalla sen nyt laskee sitten, mutta tuo mitä Nikki sanoit Katjalle 7 sopii hyvin tännekin. Olen kyllä tavannut entisen asukkaan, mutta en tiedä minkälaista elämää on viettänyt. : Oliko niitä sessioita jo silloin... Miettikää kun ennen ihmiset ovat kuolleet kotonaan, se on ollut ihan luonnollista. Nykyään kuolema suljetaan johonkin silmien ulottumattomiin. Tästäköhän johtuu, että vanhojen asuntojen energiat ovat jotenkin erilaisia kuin uudempien? Tosin kerrostaloissa taas ihmiset vaihtuu suht usein jne... Tuota puhdistamista en oikein hallitse, jotenkin, mutta samaa mieltä olen siitä, että kyllä jo se muuttaa niitä asunnon energioita, että itse kotiutuu ja elää ko. asunnossa. Olivat entiset asukkaat sitten millaisia tahansa. Ps. avaimet sain pari tuntia ennen kuin viimeiset pahvilaatikot oli tuotu sisälle. Vuokrasopimus kirjoitettiin paria viikkoa ennen. Pps. mitenkä asunnon kartalla näkyy tv-lupatarkastaja, joka tuli 20min sen jälkeen kun olin saanut tavarat sisälle? Onko se Saturnus? Vai kenties se Pluto? Vaikka mitään hämärää asiassa ei ollut. Tarkastaja kehui vain että olenpas esimerkillinen opiskelija.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 21.11.2006 20:12:26 » |
|
Mietin tuossa numerologisesti, että jos otan vain talon numerot, niin pysyy numero täysin samana kuin edellisessä, eli yhteensä 6. Ainoastaan uuteen asuinpaikkaan on tullut lisäksi kirjain F. Postinumeroista jos lähtisi eroa hakemaan 'entiseen' olisi edellinen 5 ja nyt 4. Ei juurikaan muutoksia, ellei lähde muuntamaan vaikka kadunnimeä numorologisesti...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #17 : 21.11.2006 20:20:14 » |
|
ja eikö se ole toisaalta mielenkiintoista,jos talolla/asunnolla on historiaa, tähänkin taloon tuli yks kesä evakkoja muistelemaan menneitä, tässä talossa on harrastettu musiikkia,kirkkokuoroa,mieskuoroa, yks jäsenistä kuollut tänne sydänkohtaukseen, puhallinsoittoo,yhdistystoimintaa,maanviljelyä ja veljesriitaa, mäkitupalaisia jne.. siksipä minusta ei taida "sivistyksen" pariin olla, kaipaan tällästä historian "hönkää" niskaani... Juu, samaa mieltä. Olen koko ikäni asunut oikeastaan vanhoissa tai vanhahkoissa taloissa, ja jotenkin mulle tulle niistä sellainen kotoisempi fiilis.
Ajatus esimerkiksi kokonaisesta uudesta juuri rakennetusta asuinalueesta tms. ei kyllä kiehdo minua asuinpaikkana yhtään. Kai sitä historina hönkää tosiaan jotenkin kaipaa. Ja mielenkiintoistan se on ennen kaikkea.
Minun talon numeroksi tuli 3, ilman postinumeroa, joten nyt numerologiaopuksia kaivelemaan..
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #18 : 21.11.2006 20:28:44 » |
|
mirjam, onhan noilla symbolisesti paljonkin eroa, 4 rakentaa tukevaa perustaa,juuria,asettuu aloilleen, 5 on kuin mustalainen,aina menossa,levoton, ja kutonen sitten venuksen kauneutta ja rakkautta.. muuten, laskekaapa huviksenne puhelinnumeronne numerologinen arvo... mitä se teistä kertookaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 21.11.2006 20:52:31 » |
|
Kiitos nikki! No aika osuvaa... kun muutin tänne ja isäni tuossa soitteli ja sanoi minulle, että; "Voisit sinäkin jo asettua aloillesi ja lakata elämästä tuota mustalaisen elämää ja elää kunnon ihmisten lailla" Noh, hänelle ehkä tuo paikoilleen juurtuminen on tärkeämpää kuin minulle, mutta numerologisesti se siis kuitenkin vahvistaisi tuota juurtumista... jossei paikkaan, niin ehkä johonkin muuhun. Edellisessä en tosiaan asunut kuin pari vuotta, vaikka remontoin ikäänkuin asuisin siellä lopun elämäni. Puh numeroni on numerologisesti 9. On tuo samainen numero jo ollut hmm.. ainakin 6vuotta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #20 : 21.11.2006 20:58:54 » |
|
Laskin myös oman asuntoni numerot yhteen ja tuli 9. Puhelin numero myös 9 ja ensivuosi on 9 vuosi. Jokohan tässä alkaa se loppuunsaattaminen tai uuteen astumisen valmistelua.
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 21.11.2006 21:10:13 » |
|
Kämpän numero kutonen (ilman postinumeroa) ja puhelimen ykkönen.. Pitääpä joku päivä kaivella vanhoja papereita joissa olisi nuo lukemattomat entiset osoitteet numeroineen tallella, jotta mitäs mistäkin paljastuu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dimma
|
|
« Vastaus #22 : 22.11.2006 12:47:19 » |
|
Talon numero on 9 jos jätän postinumeron pois. Siinä on jotenkin järkeäkin, ysi on sellainen huipentuma- yhden asian loppu mutta positiivinen sellainen. Sen jälkeen tulee sitten 1, uusi alku. Kummassakin tekemässäni kartassa (kaupat & muutto) talo on nouseva vesimies, se vaikuttaa ihan hyvältä- ehkä mä vielä keksin tähän jotain aikaansa edellä olevaa vesimiesmäistä toimintaa!
|
|
|
tallennettu
|
To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 22.11.2006 13:54:53 » |
|
Kannattaakos sen asunnon kartta laskea muuttopäivästä vai sopimuksen allekirjoituksesta? Vai peräti siitä, kun on käynyt katsastamassa ko. kämppää? Kellonaikaa on kaikissa tapauksissa aikas vaikea jäljittää, mutta eiköhän se keskipäivä riittäne.. Muuttopäivä sattui viimeksi Härän aurinkomerkkiin, ja olenkin toivonut, että saisin asua nykyisessä kodissani hieman pitempään kuin yleensä eli ainakin vielä parikolme vuotta.. Muoksista.. käväisin tekaisemassa kartan muuttopäivälle tässäpä jotain poimintoja siitä: Aurinko 22 astetta Härkää huoneessa 10 Nousu 23 astetta Jellonaa Kuu 19 astetta Rapua huoneessa 11 IC:n kärki skorpparissa, koko neloshuone tyhjä, Ceres-asteroidia lukuunottamatta.. Kuu ja Saturnus yhtymässä Ravussa ja tekevät väljähköä kolmiota Mars-Uranus-yhtymään Kaloissa huoneessa kahdeksan..Hmmm Eli asunnon kartalla kiinteät huoneet ovat suht korostuneita, lupailiskohan kerrankin juurtumista johonkin..? Niin ja muoks..noista energioista..Aiemmilla asukkailla oli sattumalta sama sukunimi kuin tyttönimeni, (jonka olen jo ottanut takaisin ) he olivat asuneet kämpässä kymmeniä vuosia, saaneet kaksion jotenkin tukahdutetuksi järkyttävällä tavaramäärällä ( no asian olen korjannut askeettisempaan suuntaan).. Ensimmäisenä viikonloppuna uudessa kodissani sattui naapurihuoneistossa muuan välikohtaus ja aluksi ajattelinkin että mihin ihmeeseen olen oikein muuttanut...Äänieristyksessä on ollut toivomisen varaa ja talon sijainti melko villkaasti liikennöidyn tien läheisyydessä ei sekään luo kovin rauhallista vibaa.. Mutta tykkään tästä silti, on sitä kummallisemmissakin paikoissa tullut asuttua
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 15:27:40 kirjoittanut Lemniskata »
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #24 : 22.11.2006 14:16:31 » |
|
Taisitpa itse vastata kysymykseesi heti seuraavassa lauseessa. Uranus DC:llä voi kertoa jollain tavalla erikoisista ihmissuhteista, erikoisista persoonista, naapureiden suuresta vaihtuvuudesta, tietynlaisesta omaperäisyydestä jos ei tietynlaisesta "omituisuudestakin". Uranuksen oppositio Lilithiin voi liittyä väkivaltaan ja kun Lilith on 12. huoneessa, naapureilla saattaa olla synkkiä pikku salaisuuksia (ei nyt ehkä sentään ihan tyyliin pääkallo jääkaapissa). 12. huoneessa ollessan se edustaa myös lääkkeitä, itsetuhoisuutta jne.. Hih, kylläpä mielikuvitus alkoi lentämään. Toivottavasti todellisuutesi asunnossasi on sentään vähän rauhallisempaa kuin hurjat kuvitelmani. Edit: Nousukuu, lueskellessani ketjua eteenpäin huomasin, että olitkin kertonut seuraavassa viestissäsi asunnostasi lisää. Tarkoititko sillä juuri asuntoa, jonka kartalla Uranus DC:llä opp. Lilith Asc:lla? Jos kyseessä on sama kämppä, niin sitten alkaa tuntua, että mielikuvitusrikas säveltämiseni osui oikeampaan kuin kirjoittaessani luulinkaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 14:22:55 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #25 : 22.11.2006 18:46:15 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 18:53:48 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #26 : 23.11.2006 08:40:00 » |
|
Hei Elämänilo!
Numerologiasta en ymmärrä juurikaan mitään, joten toivottavasti vaikka Nikki tai joku muu selventäisi noita laskemiasi numeroita. Ja onhan niistä jo juttua ollutkin tuolla edellisissä viesteissä.
Kartan sen sijaan tein antamallesi päivämäärälle. Mielenkiintoinen kartta. 7. huoneessa (ihmissuhteet)Vesimiehessä Merkurius/Neptunus-yhtymä, kolmiossa 11. huoneen Kuu-Saturnukseen Kaksosissa. Tuo voisi viitata siihen, että asunnostasi on muodostunut eräänlainen ystäväpiirin, samanhenkisten kohtaamispaikka, jossa keskustelunaiheet kulkevat yleensä hyvin vesimiesmäisissä asioissa kuten vaihtoehtohoidot, maailmanparantaminen, astrologia, rajatieto ylipäänsä jne.... Kun kuvioissa on mukana Neptunus 7. huoneessa, se voi merkitä myös sitä, että olet toivonut asuntoosi vilkasta seuraelämää ja samanhenkisiä ystäviä, mutta se ei ehkä (?) ole kaikilta osin onnistunnut (Kuu on yhtymässä rajoittavaan Saturnukseen ja molemmat ovat mukana myös haastavassa T-ristissä). Kävisipä kuvioon muuten sekin, että olisit ystäviisi enimmäkseen yhteydessä tietokoneen välityksellä (Vesimies ja Uranus edustaa tietokoneita).Jotain tällaista heittäisin hatustani näin yhtäkkiä.
Muuttopäivän sijasta - tai ainakin sen lisäksi - tekisin kartan myös esim. kauppakirjojen tai vuokrasopimuksen allekirjoitushetkelle. Se kun on tavallaan virallinen sitoumus, "liitto", asunnon suhteen. Kannattaa myös verrata asunnon karttaa omaan karttaan, siitä saa varmasti hyödyllisiä lisävinkkejä siitä, mikä on juuri kyseisen kodin "tarkoitus" juuri sinulle juuri nyt.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.11.2006 08:42:36 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
Aquarius
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 23.11.2006 09:26:34 » |
|
Heippa taas kaikille pitkästä aikaa (tainnut vierähtää ainakin vuosi hiljaiselossa...) Itse tekisin itselleni asunnon kartan sille päivälle, jolloin luovutin vanhan asunnon avaimet pois. Tämä johtuu siitä, että muuttoni avomieheni asuntoon taisi tapahtua pikkuhiljaa liukumalla! : Pääsin ainakin henkisesti eroon koko muuttoprojektista vasta saatuani annettua vanhan asunnon avaimet seuraavalle asukille. Tietysti yhteenmuuttamisella on paljon muitakin symbolisia merkityksiä. Tällä laskutavalla päiväksi tuli 28.3.2006 kellonaika 18 paikkeilla, paikkakunta Turku. Aurinko oinaassa yhtymässä kuuhun (kalat) seitsemännessä huoneessa. Venus ja kuu tekevät yhtymän DC:lle, muttei toisiinsa. AC Neitsyessä, Mars MC:llä kaksosissa. Neptunus yhtymä venus, vesimies 5. huone ja uranus yhtymä merkurius, kalat 6. huone. Tässä ehkä ne oleellisimmat, mitkä silmiini osuivat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #28 : 23.11.2006 12:33:40 » |
|
Tervetuloa takaisin Aquarius! Varmaan ihan viisas - ja ainoa mahdollinen - kartantekopäivä. Samaa mietin tilanteessa, jossa esim. rakennetaan omakotitalo. Tällöinhän ei ole olemassa kauppakirjan tai vuokrasopimuksen kirjoitushetkeä (talopaketin kauppakirjakin tuntuu vähän kaukaa haetulta) ja usein omakotitaloon muutetaan juuri vähän liukuen, silloin tällöin mukana jotain vieden.. Tässäkin tapauksessa vanhan asunnon avaimien poisluovuttamisen hetki voisi olla hyvä kartantekohetki kuten myös omassa tapauksessasi! Aquarius, kartta kuulostaa vallan ihanalta! Auringon ja Kuun yhtymä 7. huoneessa, Venus ja Kuu DC:llä... voisiko yhteenmuuttavan pariskunnan ensiasunnon kartta enää paremmalta kuulostaa. Ainakin kartan em. tietojen perusteella teidän voisi kuvitella olevan todella onnellisia asunnossanne. Ja muuten, onhan tuo kartta tavallaan suhteennekin jonkinlaisen "virallistamisen" kartta tapaamispäivän, mahdollisen kihlaus ym. päivien lisäksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 23.11.2006 13:40:49 » |
|
Mun on kyllä pakko uskoo ton hetken karttaan, minkä jo aiemmin tein. Tutkin sitä tarkemmin ja sitä todemmalta se alko vaikuttaa. Tolta kartalta löytyy T-risti ja mahdollisuuksien kolmio. Voi miten tunnistankaan noi kuviot nimenomaan tähän aikaan liittyen, jonka tässä asunnossa oon asunu. Oon keskittyny enemmän itteeni ku koskaan ennen. Voimat ei oo todellakaan riittäny muiden ihmisten ongelmille. Mahdollisuuksia olen myös miettinyt. 9.huoneesta löytyy Aurinko ja Venus, Kuu on 10. huoneessa ja Saturnus Ravussa 7. hmm... Neptunus ja Uranus perääntyviä molemmat tolla kartalla. Miten mulle tuli sellanen olo, että tavallaan tää on mun karttani siitä millanen tässä asunnossa oon... tai jotain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|