Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Asunnon kartta?  (Luettu 57633 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #45 : 24.11.2006 19:19:44 »

Hei Elämänilo! Hyvin se näkyy mutta on hieman työläs katsoa kun se on niin suuri ettei näy kerralla koko kartta.

Hei "nousukuu"

Mä en saanut "Leniskatan" karttasivua auki
- tuli oranssi palkki esiin

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #46 : 24.11.2006 19:31:07 »

Tosta taas tulee mieleen Iiriksen kuvaukset harjoittelupaikastaan.
 Grin Wink

En usko, että mikään 12.huoneen edustama asia olis mitään kauheen konkreettista. Varsinkin kun puhutaan vielä Kuusta.  Huh
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #47 : 24.11.2006 19:49:02 »

Joku täällä ainakin joskus sanoi että kun hänellä on kuu kaksoset niin kämppä vaihtuu koko ajan...

Pöh, tuo ei pidä paikkansa minun kohdalla ainakaan.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #48 : 24.11.2006 19:53:56 »

Hei Elämänilo! Hyvin se näkyy mutta on hieman työläs katsoa kun se on niin suuri ettei näy kerralla koko kartta.

Hei "nousukuu"

Mä en saanut "Leniskatan" karttasivua auki
- tuli oranssi palkki esiin

Tällanenko?

(http://www.astro.com/tmpd/achart_dp6fileP6N6oR-u1152287906.35835.24780.gif)

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 24.11.2006 20:05:51 »

Tällanenko?
Hei "MetalLady"

Just tollanen
- kuva tallennettava ekaks omalle koneelle

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
enska
Vieras
« Vastaus #50 : 25.11.2006 12:03:32 »

Toivottavasti nyt osasin..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #51 : 25.11.2006 12:14:20 »

Nin elikkä tuo  kuu aspect_con saturnus..Jos se on kovin monellakin tuossa asunnon kartassa, niin oispa kiva kuulla kommenttia...May?
Voisko se tarkoittaa es.äitiä ja isää. Itse olen täällä molemmissa rooleissa, hyörin milloin kauha milloin vasara kourassa.

Perinteisesti tuo yhtymä liittynee mm. tunne-elämän rajoittuneisuuteen, älyn voittoon tunteista. Myös auktoriteetti-asemaan pyrkimiseen..No, ainakin olen herra talossa ja vastaan aivan kaikesta kotiin liittyvästä omin päin..

Mitäs muuta tuosta kartasta vois nähdä?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 25.11.2006 13:08:41 »

Nin elikkä tuo  kuu aspect_con saturnus..Jos se on kovin monellakin tuossa asunnon kartassa, niin oispa kiva kuulla kommenttia...May?
Voisko se tarkoittaa es.äitiä ja isää. Itse olen täällä molemmissa rooleissa, hyörin milloin kauha milloin vasara kourassa.

No lähinnä kai tulee mieleen meidän äitien ja naisten jatkuva raataminen kodin eteen, tauottomat velvollisuudet kodinhoidon ja perheen suhteen jne... Toisaalta siinä tapauksessa Saturnus-Kuu-yhtymä pitäisi olla useimpien meistä kartoilla... Ainakin itselläni tuntuu tänään kaikkien joulutohinoiden ja velvollisuuksien keskellä, että kotini kartalla kerta kaikkiaan _pitää_ olla Saturnus-Kuu-yhtymä vielä Plutolla (pakkotilanteet) höystettynä, mietiskelee nimim. Uupunut perheenäiti. (En ole tehnyt karttaa, kun en muista tarkkaa muuttopäivää, muistatte kai vertauksen suutarin lapsista). crazy2

Merkki, huone ja aspektit toki vaikuttaa tulkintaan niinkuin tuolla ylempänä yhdistäessäni ko. kuvion Elämänilon kartalla ystävyyssuhteisiin (huone 11).

tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #53 : 25.11.2006 13:15:13 »

Merkki, huone ja aspektit toki vaikuttaa tulkintaan niinkuin tuolla ylempänä yhdistäessäni ko. kuvion Elämänilon kartalla ystävyyssuhteisiin (huone 11).

Näyttäisi mullakin olevan 11. huoneessa..Tosin en ole koskaan oikeen tykännyt kutsua ystäviä jne kotiini, huono emäntä ja sellainen kun olen..Niin ja nousukuu, kyllä tuo yhtymä täälläkin näkyy askeettisuutena, jaksa mtn krumeluureja..

Mites May tulkitsisit tuon  mars aspect_con uranus kasihuoneen kärjellä? Se siis yhtymässä radix-Aurinkooni? Vähän arveluttava aspekti ja sijainti  Huh
« Viimeksi muokattu: 25.11.2006 13:19:30 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 25.11.2006 17:25:23 »

Toivottavasti nyt osasin..

Hei "Lemniskata"

Olet hyvä oppimaan
- nyt karttaasi on helppo tutkiskella

tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 25.11.2006 17:38:08 »

Mites May tulkitsisit tuon  mars aspect_con uranus kasihuoneen kärjellä? Se siis yhtymässä radix-Aurinkooni? Vähän arveluttava aspekti ja sijainti  Huh

Onpa erikoinen kuvio! En osaa muuta kuin heittää muutamia arvauksia...
Äkkinäisiä käänteitä raha-asioissa, erikoisella tavalla (perintö, arpajaisvoitto) saatu asunto, paikka jossa harrastat aktiivisesti rajatiedon tutkimusta...? Väkivaltaisuus tai ainakin aggressiivisuus tulee väkisinkin kuviosta mieleen tai ainakin räjähtävä toimintatarmo... Mutta tämä on pelkkää hatusta heitettyä arvailua yhden ainukaisen kuvion perusteella.

Enempää en osaa sanoa.... Mitä itse ajattelet kuviosta?
« Viimeksi muokattu: 25.11.2006 17:45:15 kirjoittanut May » tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #56 : 25.11.2006 17:51:00 »

Öh..Lars Johanssonin Astrologian maailma kirjassa on lyhesti tuosta yhtymästä: Onnettomuusalttiutta, vaikeuksia sähköjohtojen ja elektronisten laitteiden kanssa, tulipalo tai räjähdystilanne...huijui... Shocked Shocked
Ja kuten mainitsin aiemmin, muuttopäivän iltana naapurihuoneistossa oli ns. tapaturma, väkivaltainen sellainen. Ja outo yhteensattuma oli sekin, että vain pari viikkoa myöhemmin eräälle exäni lähisukulaiselle sattui lähes identtinen onnettomuus, josta hän ei ole vieläkään täysin toipunut.( mm. joutuu vaihtamaan alaa..)

Samaisessa myös: Nopeita ja hetkellisiä päätöksiä..

No sähkökammohan mulla on jo entuudestaan.. Voisikohan tuo yhtymä meinata myös sitä, että muutin ns.omilleni avioeron yhteydessä, sitäkin tuo erikoisella tavalla "saatu" kämppä voisi tarkoittaa. Paljon tuolta kartalta näkeekin myös senhetkisiä, eroon liittyviä transiitteja syntymäkarttaani nähden:
Lähes tarkka Kuun-Saturnus oppositio Venukseen
Jupiter melkein Ascilla
Uranus yhtymä Aurinko (huone 5)

Mutta tuo onnettomuusalttius kyllä vähän hmmm... Shocked Embarrassed

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 25.11.2006 21:52:40 »

kuu aspect_con saturnus
ja asunnon kartalla: kotini on linnani!
turvapaikkani,yksinäisyyden vuoreni,paikka mietiskellä,
paikka,jossa voin turvassa osoittaa tunteitani,seinät,rajat,ympärilläni,
palautumispaikkani työn ja ihmisvilinän jälkeen,
unennäköalapaikkani,oma yksityinen henkisen kasvun paikkani,
pesäkolo vuoren kupeella

lemniskata
vastaan vaikken toukotyttö olekaan,
mutta kun molemmat planeetat ovat kasihuoneessani,
siis sinulla  mars aspect_con uranus,
eihän mars ole pelkästään oinaan pää edeltä veteen-meininkiä,
se on myös skorpionin säilövää energiaa,
tiedonjyvänen,tiivis pakkaus pinnan alta noukittavaksi,
vaikka uranuksen sähköisen viestinnän avulla googlettamalla...
yllättäviä ahaa-elämyksiä,
toisten tallettamia tietoja hyödynnät ja yllätät itsesikin,
okkulttista energiaa,tiedonvirtaa
räjähtävää alkuvoimaa,luomisvoimaa,
kestokykyä yllättävissä tilanteissa,vaikkei kasihuoneessa enää mikään yllätä....
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #58 : 25.11.2006 22:06:52 »

Sähinää ja kihinää pinnan alla radix-auringolla..
Kiinteä huone kahdeksan ne tiivistäköön
toivottavasti purkautuminen päätyy hallitusti..

Ja..enneagrammi-vitonen olen
mihin pääsisin tiedonjyvien nokkimisesta siis..

Kiitos nikki
rauhoitit mielikuviani tuosta yhtymästä
silti en jätä töpseleitä seiniin
silti saan lamput räiskähtämään..

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 25.11.2006 22:24:48 »

lemniskata
tuli mieleen Mannisen puheet Päivölän pihamaalla..
tuo sinun  mars aspect_con uranus voipi hyvin kuvastaa
vallanvaihtoa,
kaikkinensa,aurinkokin mukana,vallanhaluisen pluton huoneessa,
valtikka omaan kouraan vaikkakin alitajuisesti
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: