Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menestyksen merkit kartalla?  (Luettu 31458 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #30 : 25.11.2006 11:55:46 »

vaikuttako joku huone/planeetta itsetuntoon erityisesti?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 25.11.2006 13:13:34 »

Mitäs sitten kun 10 huone on ihan tyhjä? Olenko tavallinen taatelintallaaja lopun elämäni?!?!? Embarrassed

Ei hätää, tyhjä huone on "parempi"  kuin sellainen, jossa olisi jokin hankala planeetta. Nyt voit ilmentää 10. huonetta puhtaasti sen kärjen (MC) merkin mukaan. Ja tuleehan MC:lle varmaan jotain aspekteja?  Nekin voivat avittaa kymppihuoneen käyttöä, transiiteista puhumattakaan.

Ja niinkuin tuolla jo aiemmin Pikkusisko Yulungakin viittasi; mitä se menestys itse asiassa kenellekin on? Ei onnellista elämää tai ylipäänsä menestymistä voi mitata tittelillä tai ura-asioilla, kyllähän todellinen elämässä menestyminen vaatii syvempiä arvoja. Ja ne taas ei ollenkaan välttämättä näy 10. huoneessa.

tallennettu

Saakan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #32 : 12.06.2007 10:48:22 »

Hyvin mielenkiintoisesta aiheesta täällä puhutaan! Joten täytyyhän minunkin kantaa korteni kekoon, vai kuinka se menikään  Cheesy

Osaatteko sanoa mulle, mitä sitten tarkoittaa kun mulle on Chiron kaksosissa ja 10.huoneessa? MC on myös 10.huoneen lähellä, erittäin lähellä?

terv. Saakan
tallennettu
Hämminki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 18.06.2007 09:58:55 »

Niin mitähän tarkoittaa jos on Vesta ja MC 10.huoneessa ja kauriissa? Mitä merkitystä menestykselle on Sepon vhoroskoopissa esiin tulleilla kultaisella ja mahdollisuuksien kolmiolla?

Hämminki
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 19.06.2007 13:27:20 »

May :
Kymppihuoneen planeetathan ainakin kuvastavat vetoa julkisuuteen, menestystä uralla, näkyvyyttä  jne... Klassisin tapaus taitaa olla Aurinko MC:llä / 10. huoneessa.

hahaa... Mul on 10 huone typötyhjä! Ei tässä elämässä ilhmeellistä menestystä/ julkisuutta siis tule.. Oon tainnut kokea jo.

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 19.06.2007 13:36:31 »

No nyt sen oivallan!

Kymppihuone on tyhjä! Ilmankos olen metsään jäänyt!  Grin

Eikä tässä paha ollenkaan.

No höh, voihan muut huoneet tuoda sulle menestyttä. 2 huonehan on omaisuuden huone. Wink

Näinhän sitä sanotaan. Mulle on aina kerrottu että nain rahaa.. Grin
Just. Sen kun näkis. Missä ne rikkaat miehet on? Tai miehet ylipäänsä?
2 huoneesta löytyy siis  neptunus  aspect_con  aurinko  aspect_con  juno  jousimies ssä
2:ssa myös  merkurius  kauris iin merkissä. Tämä kuulemma antaa eväitä taloudelliseen menestykseen. Hoksottimeni pelaavat aina kun on kyse raha-asioista...Huh? Toisaalta varoitetaan laittamasta liian montaa rutaa tuleen yhtäaikaa.... Hyvä kun edes laittaisn yhden! HAH. Lottoan joskus.. Se on mun ainut ylimääräisenrahan liikeyritys. Mun hommissa ei isot rahat nääs pyöri. Ja sijoittamiseen ei kyllä ylimääräistä löydy. Heh.
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 19.06.2007 14:08:17 »

Metsätonttu, eihän se pelkkä kymppihuone uraa tee. Kyllähän tyhjälläkin kymppihuoneella on täydet menestymisen mahdollisuudet, etenkin jos vaikkapa MC:lle tulee tukevia aspekteja jne.. Tai kuutoshuoneessa on painotusta. Myöskin esim. Kauris merkkinä taitaa puskea itsensä eteenpäin, oli sitten kymppihuoneessa jotain tai ei, jne... jne...

Täältä löytyy... Surullista luettava...  neptunus  aspect_squ MC ja  aurinko  aspect_squ MC... Onneksi esoteerinen näkee asian positiivisesti verrattuna perinteiseen tulkintaan, anakin neptunuksenneliöintiin:Monet astrologian ammattilaiset ovat kautta aikain pitäneet tätä hyvin epäedullisena kuviona ihmisen ammatillista etenemistä ja asemaa ajatellen, koska niin monet tämän kuvion omistajista joutuvat jatkuvien petosten ja väärinkäytösten kohteeksi... Esoteerisen mukaan tämän kuvion ansiosta löytyy vaisto,joka varoittaa ja tunnistaa myös asiat jotka kannattaa jättää tekemättä. Vaistoa on vaikea kuunnella koska konkreettista näyttöä ei ole. On vain siis opittava kantpään kautta ja opittava luottamaan omiin tuntemuksiin. Tämän kuviopn avulla on kyky "nähdä"sellaista mistä muut eivät vielä tiedä mitään. Pitää vain siis luottaa itseensä....

Näin olen kieltämättä tehnyt. Ainakin kerran. Ja tulos oli tyydyttävä.

auringon neliö kehottaa tekemään vain sitä mistä nautin, silloin ja vain silloin menestyminen on mahdollista. ja oma terveyskään ei kärsi.

MC:lle on muitakin kulmia joita ei tulkinnoissani ole avattu. Niitä on
 kuu  aspect_sex MC
 merkurius  aspect_tri MC
 venus  aspect_squ MC
 mars  aspect_ssx MC
 uranus  aspect_sex MC... Nyt huijasin. Tälle löytyy: On kaikki edellytykset menestyä tehtävässä joka vaatii nopeaa oivallus-ja muuntumiskykyä... Olen siis oikenlaisessa hommassa!!

aspect_sex: alitajuinen valmius yhdistää kuun ja keskitaivaan energiat keskenään
 aspect_tri tietoinen ja käytännöllinen kyky yhdistää kahden tekijän myönteinen energia
 aspect_squ kehden energian voimakas ristiriita joka tulisi tiedostaa tämän elämän aikana.... Ei siis rakkaujuttuja töistä/töihin.  2funny
 aspect_ssx alitajuinen kyvykkyys tai haaste kahden energia yhdistämisessä..... Onko kenelläkään lisätietoa  mars  aspect_ssx MC:stä?

tallennettu

a.ankka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 29.08.2007 09:39:52 »

May peräänkuulutti kymppihuoneen planeettoihin olleita transiitteja ja niiden vaikutuksia.
Minulla ei ole mitään planeettoja kympissä, mutta nykyiseen työpaikkaani tullessani (minut pyydettiin) teki pluto kuusiota MC:lleni. Muutaman vuoden perästä pluto tulee suoraan MC:lleni, jota vähän kauhulla odotan - siitä itseasiassa jossain vaiheessa foorumilla keskustelinkin.

Taaksepäin katsoessani: aloitin opiskelut työn ohella saturnuksen ollessa pari astetta MC:ni ohittaneena eli kymppihuoneessa, samaan syssyyn vaihdoin pitkäaikaisesta työpaikastani toiseen paikkaan, jossa en viihtynyt ja olin siellä vain joitain kuukausia - uranuksen tultua kymppihuoneeseen vaihdoin jälleen työpaikkaa ja liittyneekö uranukseen, mutta silloin tämä firma oli alallaan hyvin edistyksellinen ja siitä kirjoitettiin paljon.

Aikanaan olin pätkän työttömänä ja kas, jupiterin kuusio MC:lleni ja ystäväni äiti järjesti minulle paikan heidän työpaikaltaan Smiley Sieltä lähdin seuraavaan paikkaan niin, että Uranus oli 30asteetta MC:stäni.

Olipa mielenkiintoista tutkia. Tämä on varmasti ensimmäinen tällainen tapahtumien ketju minulla, jossa on aina ollut joku planeetta tekemässä transiittia/huoneessa jota tutkitaan.

Ai niin, alkuperäinen kysymyshän oli menestyksen merkit kartalla. En tiedä menestyksestä, enkä ole kovin kunnianhimoinenkaan (10. ja 1. huoneet tyhjät), mutta tekevälle aina töitä löytyy ja liekö kauris kymppi huoneenani vaikuttanut siihen, että ahkeraksi ja tunnolliseksi mielletään ja sitä kautta vastuuta on tullut - vaikka itse en aina niin välittäisi.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 29.08.2007 10:17:42 »

HYM, minulla on  aurinko 22ast.  harka 49' ja  merkurius 13ast  kaksoset 13'
ja MC kymppihuoneessa-eli aurinko kympissa-mutta ei sitten menestyksen haiventakaan???
Missa se viipyy-niin odotan  2funny
tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 15.09.2007 11:29:12 »

May :
Kymppihuoneen planeetathan ainakin kuvastavat vetoa julkisuuteen, menestystä uralla, näkyvyyttä  jne... Klassisin tapaus taitaa olla Aurinko MC:llä / 10. huoneessa.

hahaa... Mul on 10 huone typötyhjä! Ei tässä elämässä ilhmeellistä menestystä/ julkisuutta siis tule.. Oon tainnut kokea jo.

Lasteni isällä tuo aurinko on kymppihuoneessa (vaaka) ja MC:llä. Hmm.. ---> Ei ole hänelle tainut tuo menestys ainakaan vielä kolahtaa!  Huh Ei silti, en näistä itse ymmärrä juurikaan mitään.. Voi olla, että kun pääsi meistä eroon niin sitä menestystä alkaa tulemaan!!! 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 15.09.2007 12:07:25 »

Minulla on 10. huoneessa  pluto skorpioni ja  vesta vaaka ja näistä päätellen minulla pitäisi jossakin vaiheessa tulla menestystä valitsemallani vestamaisella urallani (hoitaminen)..

Plutolla on seuraavanlaisia aspekteja  pluto aspect_kvi askendentti

Sulkeutuva semisekstiili = Nyt ollaankin sitten saavuttu kaikkein korkeimmalle ja suurimman keskinäisen toimivuuden takaavalle etapille kahden planeetan keskinäisessä energiassa. Näiden planeettojen edustama valmius auttaa sinut yli kaikkein pahimmistakin tilanteista, kunhan vain uskallat ottaa suuret mahdollisuudet käyttöösi. Näiden planeettojen yhtäaikaisessa hyödyntämisessä olet todellinen mestari, joten eipä sitten muuta kuin hommiin vain ja elämä risaiseksi.

eli pitäisi toimia,
sitten  pluto aspect_tri mars eli pitäisi olla poweria hyvinkin paljon,
 pluto aspect_opp  venus, en tiedä miten vaikuttaa muuten kuin rakkausasioissa? Kenties työssä ja uralla ongelmia arvomaailma-asioissa?
ja  pluto aspect_sex neptunus..

No, olen niin nuori, että eiköhän se menestys vielä tule.. Ainakin olen ehdoton ja päämäärätietoinen ja pidän kiinni arvoistani!  coolsmiley

vestan aspekteista ei sitten tietoa..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #41 : 28.09.2007 18:16:01 »

aurinko aspect_con saturnus eli menestys tulee kovan työn kautta, itse matkalla kompastuen eli onni ei tipahda taivaalta syliin. Voi tehdä virheitä nuorena, mutta jaksaa sitkeästi kohti päämäärää, jossa se palkinto odottaakin.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sarese
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 28.09.2007 19:56:16 »

Miten tulkita, jos ceres ja kuunsolmu ovat 10. huoneessa ja leijonassa? Jotakin perheeseen liittyvääkö? Huh
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 04.10.2007 14:31:29 »

No niin, sitten vain odotellaan sitä MENESTYSTÄ:-)
Mulla on nimittäin 10. -huoneessa  aurinko aspect_con saturnus aspect_con merkurius :aspect_con:MC. Mutta ilmeisesti menestys antaa odotuttaa itseään, sillä tämä koko stellium on neliössä ASC:iin. Tai sitten mun täytyy ensin saada oma ulkoinen olemukseni kuntoon (olen ihan sietämättömän ujo, arastelen puhua ajatuksiani yleisön edessä, änkytän ja punastelen) niin sitten se menestys pamahtaa silmille Cheesy
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**

Where you stumble, there lies your treasure

Profiili
« Vastaus #44 : 04.10.2007 18:29:47 »

Hmm.. kymppihuoneessa möllöttää vain kala-juno. Ilmeisesti avioliitollani jonkilainen merkitys/vaikutus menestykseeni.
 juno aspect_sex mars
 juno aspect_inc saturnus
 juno aspect_squ neptunus
 juno aspect_sex chiron

Saturnus majailee nelos huoneessa ja vaa'an merkissä. Saturnuksen aspekteja on..
 saturnus aspect_inc aurinko
 saturnus aspect_inc mars
 saturnus aspect_sex neptunus
 saturnus aspect_con pluto
 saturnus aspect_tri kuunsolmu
 saturnus aspect_con chiron

Osaisiko joku kertoa jostain nuista aspekteista?  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu