Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miehistä,,  (Luettu 44372 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 20.11.2006 15:38:06 »

Smiley

Olen tässä viime aikoina nähnyt painajaisia ex:avosta.Mietin miksi ne nyt tulevat?Kaikki on jo puitu? Huh

Niissä vaan toistuu joka kerta sama teema ja se on kuin suoraan omasta elämästäni.
Elikäs nyt ensimmäisenä pyydän nöyrimmin anteeksi teiltä miespuoliset foorumilaiset ja miehiltä yleensä!  angel
Eikä horoskooppimerkeillä ole mitään vaikutusta,siis kaikilta!

Olen syyllistynyt keväisen eroni jälkeen ja ennen sitä jo syntiin nimeltä YLEISTÄMINEN! Smiley
En usko että tietyissä merkeissä (vaikka 2 kaurista ex:nä),on mitään tekemistä,jolla voisin yleistää.Viimeinen oli nimittäin veskari ja yleensä tulen mainiosti veskareitten kanssa toimeen.

Tosin en juuri aijemminkaan ole moiseen uskonut.Toki miehet ja naiset ajattelevat monista asioista aivan eri tavoin,ja pidän siitä,että osaan tehdä myös ns.miesten töitä.
Mutta en koskaan ole pitänyt yleistämisestä missään asiassa ja nyt poloinen olen tehnyt sitä parin pettymyksen takia,joista viimeinen vielä psyykeeltään sairas.Hyi minä! knuppel2 tickedoff

Siksi kai nämä unet alkoivat yht äkkiä,että hei,herää pahvi!
Sekä naisissa,että miehissä on omat omituisuutensa,mutta ei silti voida kaikkia lyödä nippuun.Johan alan omissa korvissanikin kuullostaa Hitleriltä tyyliin juutalaiset,tai rasismiin yleensä.
Että tällaisissa mietteissä tänään on päivä kulkenut.

En löytänyt sopivaa topiikkia,joten taas piti aloittaa uusi.Jos aihetta jo käsitelty,niin on mennyt ohi!
Mitenkäs te muut asian koette?Tuleeko tuollainen vaihe aina eron jälkeen?Varmaankin lievempänä?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2006 18:06:44 »

Ai nyt minä ymmärrän Ärrimurri miksi olit niin herkkänahkainen. Ei sitä nyt itseään pidä huonona pitää, varsinkin jos omaa oikeasti hyvän luonteen. Minä olen vain kokenut - todellakin kokenut - äärimiehiä ja on oman terveyden takia pitänyt tehdä stoppi koko tälle asialle.

Ei ole  hyvä elää tunteettomana, mutta toisen tunteista ei koskaan tiedä. En minä nuorena, siis ihan nuorena tyttönä vilpittömine tunteineni koskaan arvannut mitä kaikkea pitäisi käydä läpi. Ja että päätyisi just siihen että ei halua tutustua. On kuin kaikki eläisivät kuin kiireiset maantiejyrät, ei se mitään, työ ja raha on ihan hyviä asioita, mutta ei ne kyllä koko loppuelämää voi täyttää.

Ei voi kuin toivoa että ne kohtaavat, joilla on samanlaisia tunnetarpeita.

Toivon kaikille kuitenkin onnea. Unista, niin, ehkä ne aikansa kiusaavat Chandra, minua ei enää. Sitä vähemmän mitä kauemmas eräistä pääsen.

Ärrimurri, pitää heti kehua siitä että sinulla on nousuvaaka ja kuuleijona, näitä juuri toivoisin itse, eli siinä ainakin on hyvää. Vaikket viimeksi pusuja huolinut.

Mitä Chandra yritit loppujen lopuksi sanoa? Miehistä vai skoopeista?
« Viimeksi muokattu: 20.11.2006 18:11:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 20.11.2006 21:15:35 »

Ärrimurri! Smiley
Kaipa tuo itsensä vähätteleminenkin kuuluu aina eron jälkipuintiin.
Samaa olen paljon tehnyt.Sen myötä myös laitoin luukut kiinni ihastumisille,tai muulle vastaavalle.Ovat kyllä edelleenkin.En ole valmis mihinkään uuteen.Mutta katselen tätäkin taas osana sielun suunnitelmaa. angel

GS! Smiley
Unet ovat alkaneet vasta nyt ja niillä on tietty viestinsä.Tiedän että keskiviikkona tapahtuu jotain!Mutta myös se,että elä elämääsi eteenpäin,älä enää katso taakse.

Halusin nimen omaan pyytää anteeksi yleistävää ja välillä alentavaakin sävyäni miehiä kohtaan.Omaan tosiaan mukavia miespuolisia ystäviä. smitten

Ja tuohon horoskooppijuttuun pelkän aurinkomerkin perusteella en usko.Kaikki eivät ole samasta muotista tehtyjä.Esim.vastamerkkejäni rapuja on osunut tielleni erityisen paljon.Sekä miehiä,että naisia.He ovat ihan omia persooniaan,mutta ei mitään negatiivista sanottavaa kenestäkään.
Ihastumisessa ja rakastumisessa on aina omat riskinsä.Ei voi tietää lopputulosta,onneksi.
Mutta tunteille täytyy kuitenkin antaa sijaa.Voipi löytyä helmiäkin. smitten
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #3 : 20.11.2006 21:45:03 »

No kyllä se eron läpikäyminen kytee tuolla pinnan alla vaikka kuinka kauan. Ikävöimästä itseni yllätin, poikakeveria teinivuosien kaipailin.. Erostamme on vuosi, seukkasimme kolme vuotta. Minä jätin. Hän löysi erosta kahden kuukauden päästä uuden, minä en...

Olen onnellinen että hän on onnellinen, mutta joskus kuukausi sitten *nApS*.. (eka kerta koko eron jälkeen kun tuli tällainen "kohtaus") Kuulin kun kaveri kertoi nähneensä heidät kebabilla SIELLÄ MISSÄ ME KÄYTIIN ENNEN.. Silmät pullahti ulos ja suu loksahti auki, päässä vaan pyöri "miten ne kehtaa ees liikkua julkisilla paikoilla, koska ennen ME liikuttiin niillä yhdessä"... Sitten silmissä vilisi, että mun ex nauraa sen tytön kanssa, hassuttelee, jumaloi sitä, kiukuttelee, oikuttelee, mököttää, syö sen tekemää ruokaa, käy sen kanssa kahvilla, pussailee, harrastaa seksiä, kaikkia niitä asioita mitä se teki MUN kanssa... Ja mikä pahempaa, niillä voi olla hauskempaa kuin meillä oli ikinä.. Shocked Shocked

Juu, tyhmää lapsellista mustasukkaisuutta, mutta ei ollut kyllä mikään maailman hehkein tunnetila kyllä... Kai minä sitä miestä edelleen kaipaan, pitäis vaan tajuta että minä hänet jätin ja se oli harkittu teko... Jälkeenpäin sitä on niin helppo nähdä kaikki niin täydellisenä.  Huh
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 20.11.2006 22:50:08 »

Minusta kaikki tuo mistä sinä Irish kirjoitit,on ihan normaalia ja varmaan suurin osa tuntee noin.Riippumatta siitä,kumpi jättää.

Näin minäkin olen tuntenut normaali eroissa. Grin
Mutta tämä olikin vallan muuta kuin normaalia ja piti siksi juurta jaksain selvittää,miten kummassa joku noin käyttäytyy.
Tässä ei voi tuntea mustasukkaisuutta.Mies toiminut aina saman kaavan mukaan,ja tulee toimimaan.

Enkä myöskään ollut onnellinen koko yhdessä asumisen aikana.Eli opin senkin,että ei enää saman katon alle kenenkään kanssa.
Aina ero arpia jättää,haluaa sitä kumpi tahansa.Minulle se on ollut merkki epäonnistumisesta.
Mutta että onnistuin kehittämään melkein miesvihan yhden jutun takia,niin siinä mennään jo yli. buck2
Ja oma valinta siinäkin on,että riittikö jo minun kohdallani,vai haluaako vielä joskus jotain. Wink

tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 21.11.2006 07:14:49 »

Halusin nimen omaan pyytää anteeksi yleistävää ja välillä alentavaakin sävyäni miehiä kohtaan.Omaan tosiaan mukavia miespuolisia ystäviä. smitten

Kuule, mie olen rehellisesti sanottuna sitä mieltä, että kun välillä pääsee naisporukassa manaamaan miehet sinne missä pippuri kasvaa, niin johan tekee hyvää.
En tiedä mistä johtuu ja periaatteessa olen muutenkin yleistyksiä vastaan, mutta itselläni on juuri eilen ja nytkin vielä ollut käyrä nousussa KAIKKIA miehiä kohtaan. Kyllä minä tiedän, että jokainen mies on yksilö jne..., mutta välillä joutuu sellaiseen porukkaan tai tilanteeseen, että käyrä väkisin nousee. Ja silloin kyllä helpottais, kun pääsis jonkun ystävättären kanssa purkamaan tuntojaan ja oikein kunnolla yleistämään, miehet sitä, ja miehet tätä... Grin Sitten sen päälle alkaa yleensä naurattamaan ja miehet alkaa taas tuntua ihan mukiinmeneviltä. Grin
Luulen, että tällaisessä yleis käpynäolo-tilassa se onkin parempi pauhata jollekin toiselle naiselle, kuin jonkun viattoman miesraukan niskaan kaata koko p****, joka saa kaikki muutkin miehiä kohtaan tuntemat ärsytykset kontolleen saman tien. Ja minä luulen, että miehet tekevät keskenään sitä samaa ja kaikin mokomin. Jos he sen avulla kestää paremmin tippaleipäaivoisia-naisia, niin antaa palaa vaan!
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 07:17:13 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2006 09:35:26 »

Chandra. Aika. Usko. Se kun ei tapaa, ja ajattelee ettei tuntenut häntä aina, se tekee kumman olemattomaksi koko tyypin. Onneksi sen kans en asunut, opin edellisestä asumuserosta.

Itse ajattelen, että miehestä TAI NAISESTA voi löytyä pirulainen, ikävä puoli jne, odottelen vain mitä kaavaa loppuelämä niinkuin noudattaisi. Toki pää on täynnä ajatuksia että näinhän se ennen meni. Exäni oli se joka pystyi kaivamaan sen pirun esiin jota en tiennyt minussa olevan. MUTTA, olen pirullinen vain HÄNELLE. Siis ilkeä, piittaamaton, kylmä, kiireinen. Muistan kun kysyin suoraan, oletko muille mukava ja minulle ilkeä, niin ei, on siis niin kamalasti sitä porukkaa, mut on hän ollut monelle ilkeä ja just pitää sitä mennä pyytään anteeksi.. kukkuu  idiot2 (ja jatkaa samaa rataa)

Exät on aina hyviä esittämään että on SITTEN NIIN HAUSKAA kaverien ja uuden tytön kans. Ja mitä ne niille esittää, eka kuulema puolusti minua vaimolleen? en todella tiedä..

duunia.. Cool
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 09:49:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 21.11.2006 10:07:29 »

Hei Chandra  Smiley

Voisiko olla niin, että nämä unet ovat puhdistavia unia - päästät niiden avulla irti menneestä, koska mikä on ollutta, niin se on mennyttä.

Kukkaterapiassakin ihminen alkaa avautumaan usein unien kautta, koska ne ovat lempeämpiä ja symbolisempia tapoja nostaa asioita päivätietoisuuteen(kin). Esim. jäikö jotain kesken - sanomatta... jäikö jokin asia epäselväksi...

Diana Cooperin enkelikirjassa (olikohan se Ihanat Enkelit - nimeltään) on kerrottu siitä, kuinka me mennessämme naimisiin tms. sitoudumme ja se sitoumus vahvistetaan todistajien läsnäollessa. Näinollen tälle asetetaan enkeli varmistamaan että sitoumus pitää. Mutta sitten kun eroamme, niin ei siinä ole samanlaista juhlatilaisuutta saati selkeää sitoumuksen purkamista. Siispä meillä on hyvin paljon sitoumuksia, joista emme ole irrottautuneet - ja siinä kirjassa oli upea harjoitus, jonka avulla sen voi tehdä. Kun tein sen, niin kävin nykyisen lisäksi läpi menneitten elämienkin sitoumuksia - mm. yksi oli haaremiin kuulunut nainen, joka antoi pois sitoumuksen merkkinä olleen kaulakäädyn, jossa oli paljon jalokiviä. Hän kertoi, että hän oli ottanut rakkaudella vastaan tämän kunnianosoituksen, mikä oli ollut liiton merkkinä - mutta ajan mittaan siitä oli tullut hänelle raskas kahle, mikä sitoi hänet ihmiseen, joka ei enää piitannut hänestä lainkaan. Tämä ja monta muuta kävin tuolloin läpi, ja tajusin sen, kuinka energiasidokset jäävät pitämään meitä kiinni sellaisissa ihmisissä (ja myöskin instituutioissa, kuten mm. minulla olleet luostarilupaus, ritarinlupaus), joista olemme jo luulleet irrottautuneemme.

Nämä näkymättömät energiasidokset ovat tärkeitä silloin, kun on yhteinen 'projekti', kuten parisuhde. Mutta sitten kun se on päättynyt, eikä energisidoksia pureta, niin se purkaa energioitamme ikävällä tavalla - jäämme 'roikkumaan' suhteeseen ja pyörittelemme päässämme siihen liittyviä asioita. Voisimme käyttää senkin energian tässä hetkessä olemiseen. Samoin tämä toinen osapuoli...

Suosittelen siis, että päästät tietoisesti irti vanhasta suhteesta ja kiität siitä, mitä se on antanut sinulle - kaikella on ollut tarkoituksensa, mutta se on tarkoituksensa täyttänyt. Eikö niin  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.11.2006 10:32:23 »

Niin, siis kuten olen monelle sanonut, je reikihoitajan luulisi tietävän, energiasidokset täytyy joskus raa´asti purkaa energiahoidossa. Siinä ei tipat auta. Tietty tuo enkelivalojen purku voi avittaa asiaa.

Jos joku "sielun side" on ikuinen, se ei sitten taas katkea ikinä, mutta ainakin ne voi työntää pois, ei se kaksoisliekkikään minulla maan päällä tunnu. Ja tällä tarkoitan sitä että JOS on ollut alkusielun valo, joka alkoi jakaantua.. en ole osannut vieläkään todistaa asiaa.. pitäis piirtää sellainen kaavio. Esim jakauma kahteentoista.

Vika vinkki Chandra; jätä asia viideksi (7-20v) vuodeksi. Jos asia on oikeasti jäänyt kesken, joko tapaat tyypin tai asia ratkeaa sitten. Tähän luotan itse.

Antaa hullujen elämöidä kuunnellen vaikka psykedeelistä musaa..
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 10:37:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 21.11.2006 11:06:11 »

Antaa hullujen elämöidä kuunnellen vaikka psykedeelistä musaa..

Cheesy

Painajaisia ja ei painajaisia tulee ja menee.
Kai niillä joku tarkoitus on. Itse koen sen niin, että tavllaan alitajunta käy niitä asioita läpi vaikken itse olisi halukas  Angry

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 21.11.2006 12:39:25 »

Elektra! smitten

Tuota olen tehnyt!!Yritän löytää kaikki mahdolliset siteet ja katkoa ne omalta osaltani.Pyydän usein jopa AE Mikaelia apuun katkaisemaan vielä jäljellä olevat.En nyt voi yksityikohtaisemmin kertoa,kun tämä ei tosiaankaan ollut tavallinen suhde ja puidaan useissa instansseissa.

Kun lopputulos on selvä,on viimeisen siteen katkeamisen aika.
En halua miettiä vuosikymmeniä,en vuosiakaan tätä samaa ihmistä.Minusta olen sen jo kesän aikana tehnyt ja ottanut selvää esim.useilta ex:ltä ja aikuiselta tyttäreltä,ovatko juttunsa pitäneet lainkaan paikkaansa.Huvittavinta tässä on se,että ihminen jonka luota siirtyi minun kumppanikseni,on ollut minulle korvaamaton apu.Siis niin,että tiedän nyt,että minun pääni ei liiraa (KUTEN JO EPÄILIN),vaan tämä sama on toistunut jokaisessa suhteessa.Hän pelkää ja on sillä tavoin sairas,että se tulee esiin vasta kun elää hänen kanssaan.Lapsensa tietävät sen myös.

Ja suhteemme alkoi aivan muissa merkeissä.Olin pitänyt häntä vuosia kuvana miehestä,joka on täydellinen.Eli katson tätä opetuksen kannalta myös.

Olen siinä kanssasi samaa mieltä KULTAINEN SULKA,että unet tuovat pintaan sen,mitä ei enää halua puida,mutta on silti vielä tarpeellista.

Näen jonkin verran enneunia ja siksi onkin jännittävää nähdä,mitä tuo päivä,jota kahdessa unessa on viestittänyt,tuo tullessaan! Cheesy

GS!Ei ole minulle oikea tapa jättää asiaa ikään kuin kesken.Se ratkeaa pian ja sen jälkeen ei asiaa,eikä miestä enää tarvita viemään energiaani.Loppuratkaisu ei ole minun käsissäni,onneksi!Vaan tyydyn siihen,mitä ammatti ihmiset päättävät.En osaa työntää asioita syrjään,vaan kaivan vastaukset pohjamutia myöten.Siten se tulee loppuun käsitellyksi,vaikka olisi miten ikävä juttu.
Meillä on kaikilla omat tapamme ja jokainen kohdallaan varmaan tietää,mikä itselle on parasta. smitten smitten
Toivottavasti viralliset päätökset!Sitten olen VAPAA KOKO JUTUSTA!!!

Juu Elektra.Myös minä katkon siteitä entisiin elämiin ja sanoudun irti kaikista lupauksista,joita en tässä elämässä enää tarvitse.
KIIITOS VASTAUKSISTANNE!Kaikista löydän aina jotain uutta,tai tukea sille miten olen toiminut ja toimin.

Ja kyllä sitä äijäporukkaa saa naisvoimin välillä arvostellakin,mutta huomasin vain,että menin liian pitkälle,koska miehet eivät yleisesti ole ansainneet parjaamista. Smiley
Ovat ne ihan lutusiakin ja voi sitä loppuikänsä olla vain ystävätasolla.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 21.11.2006 12:48:30 »

TARKOITIN - kuunteletko sinä tätä muuten - että mene energiahoitajalle katkomaan aurat, sydänsiteet, kaikki mahdollinen astraalitason mössö (auranne on muutoin yhdessä sen 9kk laskien keväästä), sitten se on siltä tasolta poissa. Ehkä sinulle on tärkeää viranomaispaprut, eräästä en koskaan sellaisia tule kuulemaan. Ei se terve ollut se sinun, vaikka et yhtään viranomaislappua saisi. Meikän exän exä oli myös samaa mieltä, että jotain vinksahti kesän 2005 jälkeen pahasti.

Eli siis sitä tarkoitin. Jos menisit energiahoitajalle niin ehkä joku liikahtaisi että PAHA OLO menisi pois ja henkilö lakkaisi olemasta todellinen touhuineen. Sitten voit katsoa näetkö 20v kuluttua tai ei. En tiedä onko reikissä ja reikissä eroa, siteiden katkaisu pitää kai tehdä konkreettisestikin eikä vain visualisoiden jotain enkeleitä.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 12:51:38 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 21.11.2006 13:18:22 »

Chandra  smitten
Kiitos, jos koit pohdinnoistani olevan hyötyä sinulle. Itseasiassa hyvinhän sinulla on jo pullat uunissa. AE Mikaelin energia on todella voimallista ja toivotan voimia sinulle loppurutistukseen!

GS  smitten tuohan oli hyvä idea, sitä voin varmaan suositella sellaisille ihmisille myöskin, jotka vatvovat vanhoja suhteitaan ihan alvariinsa, pääsemättä niistä irti ja eteenpäin.  smitten Olen kylläkin ottanut tipat tukihoidoksi - nehän ovat energiahoitomuoto siinä missä reikikin. Ja tipat auttaa. Sama paradoksi kuin homeopatiassakin  Wink

Joskus näissä arjen hässäköissä tahtoo unohtua se, että meillä jokaisella on omat polkumme, ja joudumme itse tekemään sen valinnan, miten niitä kuljemme. Omaan kokemusmaailmaan vertaaminen ei ole kovin kauas kantavaa, mutta siihen näin noviisina tulee sorruttua vielä ajoittain. Tärkeää on kuitenkin muistaa, että toinen ihminen ei ole omine kokemuksineen erilaisessa asemassa kuin itse, eli siinä missä on käynyt oman kokemuksensa päätökseen niin toinen on saattanut vielä jäädä siihen jumiin. Siksi on hyvin tärkeää kiittää niitä kaikkia asianosaisia, joiden energiasidokset päästää irti - pyrkiä päästämään ne sidokset irti rakkaudella ja kiitollisuudella siitä, että on saanut sen kokemuksen tämän toisen kanssa. Kun napanuorakin leikataan, niin se solmitaan kauniisti. Tämän vuoksi kokisin että mikäli siteet vain katkotaan, niin niitä ei varsinaisesti pureta ja päästetä kokemuksesta kiitollisena menemään. Katkaistu voi kasvaa takaisin kiinni - irtipäästetty on lähetetty takaisin siunauksen kera  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 21.11.2006 13:21:48 »

Sehän se suhteen lopetuksessa sattuu kun aurat on kauan yhdessä vaikka toinen touhuaisi mitä missä. Eräs naispuolinen joogaope sanoi että miesten on helpompi vain lopettaa seksisuhde kuin naisten. Olen miettinyt asiaa samalla kun suhtautunut varovaisuudella asiaan. Kieltämättä tuntuu että se voi olla niin.

Onko miesten tunnekeho sitten muka niin erilainen? Naisistahan sanotaan että ovat yleensä herkkätuntoisempia.

Exäni teki aika ilkeitä temppuja mm kosketti sydämeni aluetta kädellä ja sanoi, sydämesi tuntuu olevan sekaisin (ed. keväältä) - ja teki just mitä edellinenkin. Hmm.. se miehille avautumisesta.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 13:24:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 21.11.2006 13:26:29 »

GS  smitten
Sehän on tutkittu juttu jo fysiologisestikin, että miehet kokevat asioita eri tavalla kuin naiset. Siis tunnepuolella.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: