Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miehistä,,  (Luettu 44373 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 21.11.2006 13:27:02 »

Miksi ja miten.

Nimenomaan tunne ja aura?

Luulin että ihminen on ihminen, auran tasolla.

Mutta hyvä tietää kun Saturnus vielä suojaa.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 13:30:40 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 21.11.2006 13:37:51 »

Käsittääkseni siksi, että kun olemme inkarnoituneena tänne miehen kehoon, niin meillä on mahdollisuus saada aivan erilaisia kokemuksia samoista asioista kuin miten kokisimme ne naisten kehossa. Toisaalta, mikäli meillä on enemmän miesenergiaa tai useampi edellinen inkarnaatio mieskehoon, niin koemme asiat maskuliinisemmin kuin kanssasisaremme, jolla on enemmän naisenergiaa tai useampi naiselämä takana. Pers.koht. minulla on energiat aikas fifty-sixty, mutta edellinen elämä on ollut mieselämä, joten toisaalta ymmärrän näitä ihania olentoja - joskus. Hankalahan niiden kanssa on joskus elää, mutta ilman olisi, sanoisinko jopa, puutteellinen olo  Kiss

No mutta takaisin asiaan...
Toinen selitys asialle on se, että alkukantaiselle miehelle oli tärkeää suvunjatkaminen ja heimon puolustaminen sekä metsästys - ja kun tunnejärjestelmä ei ole liian monimutkainen, niin pystyy keskittymään asioihin ihan toisella tavoin, kuin jos kokisi asiat vahvemmin tunne- kuin älykehon kautta. Silloin murehtisi viikkotolkulla metsästysreissulla ollessaan, että mitenkähän sen pikkuhilman hampaanpuhkeamisen kanssa kävi, ja tarkoittikohan se naapurin ville ihan tosissaan, ettei se enää puhu mun kanssa, välittääköhän anu minusta --- miehillä ei siis ole sosiaalisenkaan käyttäytymisen keskus ei ole yhtä laaja kuin naisilla.   coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 21.11.2006 13:42:08 »

Niin siis se perusjuttu että miehet käy intin ja heille on helpompi olla tunteeton ja tappaa ja vaikka iskeä monia naisia tai pitää päällekkäisiä suhteita, koska heidän geeneissään on se että pitää hakea useita ja paritella tms?

Tekee vaan yhä vaikeammaksi rakastaa niitä, pitäisi olla aidosti niin kehittynyt mies. Olen ilmeisesti ollut mieskin ennen, mutta tuo eläimellinen puoli on aika kauas taakse pudonnut.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 21.11.2006 13:43:09 »

Olitkin muoksannut sillä välin, kun sepustelin (ei tässä iässä enää kirjoita niin nopiasti kuin te nuoremmat...)

Ihminen on ihminen - mutta kuten sinulla ja minulla on eriväriset silmät (vai onko, mulla vihriät) niin samalla tavalla meillä kaikilla luoduilla on omat ainutlaatuisuutemme - aurojen värikin on kuulemma erilainen. Itse en ole auroja nähnyt muualla kuin Lautsian pihassa sen siniseksi maalatun, mutta näin olen antanut itselleni kertoa.

Mies on ihminen siinä kuin nainenkin ja päinvastoin, kaikella on sellainen määre, mikä on kunkin oma kokemus, eli olethan kuullut joskus miesten tarinoita, toki heilläkin tunteet on, mutta kyky kokea ne erilailla.

Limbinen järjestelmäkin on vain koostettu toisin, riippuen siitä, minkäverran kehossa on testosteronia. Voithan tehdä kokeen itselläsi, lisäät testosteronimäärää ja katsot sitten, koetko asioita edelleen samoin. Näkyy varmaan aurakentässäkin.  Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 21.11.2006 13:44:19 »

Hheheh

sitten varmaan alkaisin metsästää=tienata vielä vähän lisää ja iskeä monia=sekään ei nyt just huvita, mutta testosteronilla.. olet hauska!  mars venus
tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 21.11.2006 13:48:59 »

Kiitos, kun pidit hauskana, tajusin nimittäin, että ajattelemme näköjään niiiin eri tavoin näitä asioita - tuttavapiiriini kuuluu miehiä, jotka eivät ole käyneet inttiä sekä naisia, jotka ovat käyneet intin. En tunne henk.koht. kuin yhden miehen, joka on riistänyt tarkoituksella toiselta hengen. Tunteettomuus on usein lähtöisin jo lapsuudenkodista, missä yleensä kasvattajana on nainen - äiti. Kyse voi olla siis chakrojen epätasapainostakin. Mutta pääsääntöisesti jokaisella ihmiskehossa olevalla on tunteita.

Tunnen naisia, joilla on päällekkäisiä suhteita, ja iskevät miehiä sekä miehiä, joilla on sama tarve. Ei siis ole kyse vain ja ainoastaan miehistä. Geeneissä on tietty määrä kapasiteettia, mutta yleistyksesi eivät kuulosta mukavalta.

Olen todennäköisesti eläimellisempi kuin sinä, koska arvostan ihmisiä, olivat he sitten miehiä tai naisia. Kukin on arvokas sielu valitsemassaan kehossa, valitsemiensa oppikurssien ääressä.
 smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #21 : 21.11.2006 13:49:51 »

Smiley
Olen tässä viime aikoina nähnyt painajaisia ex:avosta.Mietin miksi ne nyt tulevat?Kaikki on jo puitu? Huh

Mitenkäs te muut asian koette?Tuleeko tuollainen vaihe aina eron jälkeen?Varmaankin lievempänä?

Hmm... painajaisia..jotain ehkä tunteita vielä nousematta? Tai ehkä tämä nykytilanne nostaa vielä jotain paljon paljon syvempää siihen nivoutuvaa ylös? Minulla on jännä tunne ollut jo jonkin aikaa, että jokin on nyt mahdollista jokaisen nostaa esiin ja asettaa se sisälleen kultaiseen kolmioon.  Grin mistähän tuon nyt keksin... siis kultaisen kolmion...  Grin Noh jotain sinnepäin..
Sorry, olen nukkunut viime yönä vain kolme tuntia ja ajatukset voivat olla hieman  Cheesy2funny
Siis mutta todella ainahan on mahdollisuus, mutta mahdollisuus nousee suuremmaksi, mitä useampi on liikkeellä 'samalla asialla' ja mitä useampi elää sitä läpi mahdollisimman syvällä tasolla... tätä kollegtiivista ilmasta nappaamista...
Ihan jo täälläkin on olleet selkeästi tietyntyyppiset topicit esillä enemmän viimepäivinä.... (naiset huomio)  Wink
Jokainen uusi hetki antaa meille mahdollisuuden ammentaa vaikka kuinka syvältä, vaikka ajan alusta asti... puhdistaa syvemmältä ja vapauttaa syvemmältä...Tämä hetki antaa virvelin käteen, miten pitkälle siiman kukin heittää ja mitä koukkuunsa jää.. *sekavaa*

Itse tokiinsa olen 'eronnut' monet monituiset kerrat parisuhteista ja ihmissuhteista ja olen tuntenut vihaa, katkeruutta ja väärin kohdelluksi tulleeksi tunnettakin. Totta ne on, jokaikinen, mutta tosiaan, kuten itsekin kirjoitit, ne on henk koht juttuja, ei yleistettävissä...
Enkä kyllä minä ainakaan ole täällä huomannut, että olisit jotenkin yleisesti 'mies-sukupuolta' halveerannut??  Huh
Minä itse en ole kyllä koskaan koko mies sukupolvea 'kironnut', vaikka kaikkea on ollut... (musta miehet on niin IHANIA! ) olen sen kohdistanut ensin kyseiseen 'aiheuttajaan', mittaillut, mikä on hänen osuuttaan, mikä minun ja etsinyt rajan 'sinun ja minun' välille.
Noh, ei ihan noin yksinkertaista käytännössä ja aikaakin se vie. Sisäistä tutkiskelua kyllä.

Sellainen tuossa tuli juuri hetki sitten mieleeni, että mikä on AITO tunne, sehän se tunne, joka tulee, NYT ja NYT ja seuraavaksi NYT. Ei ole muuta aitoa tunnetta.... ja mikä taas on linkki syvään intuitioon ja alkuvoimaan ja jopa ehkä Luojaan... eikös se ole aito-tunne... Huh
Tunnetaan siis juuri sitä mitä nyt tunnetaan, eikä lähdetä sitä arvioimaan arvottamaan... niin ollaan aidosti mitä ollaan ja ehkä jopa sen 'Jonkin' ohjauksessa, ilman välikäsiä... ja manipulaatiota..
Ei nyt menee kyllä niin sekavaksi.... ja varmaan jo off topic..  Embarrassed
*päiväunet taitaa kutsua*  :Smiley  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 13:51:27 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 21.11.2006 13:50:36 »

Suonet anteeksi, minusta ihmiset on muutaman vuoden jo tuntuneet joko suorituskoneilta (pidän intohimoakin suoritteena) tai nukeilta. En tiedä auttaako elämistäni, ainakin.. keventää..

Näkyyhän se elämässä sitten. Mirjamin mielestä "miehet on niin ihania" eli hän hankkiutuu suhteisiin, minusta miehet ei ole ollenkaan "niin ihania". Koetan siksi ymmärtää näiden tunnemaailmaa.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 13:52:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 21.11.2006 13:53:16 »

Voisiko olla GS, että olet jotenkin kovettanut itseäsi ikävien ja surullisten kokemusten myötä - ja peilaat nyt sitten siten toisiin?  Cry

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 21.11.2006 13:54:52 »

Elän Saturnuksella vielä maaliskuulle (vitosessa).  saturnus

Minulle on myös tullut läheisiin työ/rakkaussuhteisiin todella kovia ihmisiä=miehiä. Nimenomaan LÄHEISET, suku ja kaverit ja "rakastetut". Oikeuslaitos, poliisit, vartijat puolin ja toisin vilisseet silmissä, petokset, ahneus, valta ja ilkeys. Heheh.. no mutta tästähän on hyvä kääntää asia toisinpäin loppuelämälle.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 14:00:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 21.11.2006 14:07:19 »

Näkyyhän se elämässä sitten. Mirjamin mielestä "miehet on niin ihania" eli hän hankkiutuu suhteisiin, minusta miehet ei ole ollenkaan "niin ihania". Koetan siksi ymmärtää näiden tunnemaailmaa.

Huh Voi on minua petetty ja loukattu ja satutettu todella syvästi myös miesten osalta... todella raakoja juttuja, joita en enää jaksa setviä (olihan minulla myös osuuteni niissä, aina kun on kaksi, on kaksi tekijää ja kokijaa)
Mutta koskaan en ole lopullisesti koko mies-sukupuolelle katkeroitunut tai pitänyt heitä sitten lopun viimeksi muuta kuin IHANINA!  Kiss

En edes haluaisi oppia tietämään mitä 'miesten pään sisällä tai tunteissa' tapahtuu, vaan mielummin koen sitä... elän sitä... yhdessä heidän kanssaan tai joskus ilmankin ja yksinkin..toki se on ollut ja on prosessi ajassakin, uskaltaa antautua vuorovaikutukselliseen suhteeseen ilman mitään vaateita ja lupauksia... 'ottaa vastaan naisen voima sisältään ja samalla löytää sen herkkyys'.  Cheesy Ja kuka muu sen erilaiuudessaan (vastakappaleena)sieltä voisi esiin peilata kuin mies...
(sorry vähän karrikoitua)

Noh, mutta meitä on niin monenmoisia.. syntymäkartoiltamme ja muutenkin... luultavasti se, etten ole etsinyt koskaan 'sitä oikeaa' enkä toivonut pitkää sielunpari avioliittoa kauniine kulisseineen, ei ole minua myöskään saanut pettyneeksi... en tiedä...?? kovin vähän minulla on ollut odotuksia ja vaatimuksia.. paitsi itseäni kohtaan...  Undecided
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 21.11.2006 14:10:16 »

GS  Smiley ... ja blondi kysyy, että onko Saturnus siis sinun syntymä- vai ap-kartalla vitoshuoneessa vai mitä tarkoitat? (pohtii mikä teema itsellä on menossa kun on pakka niiin sekaisin)

Vitsin vitsi, kun kirjoitit noin, niin tuli heti Tom of Finland pojut mieleen ja näin heidän parveilevan tiukoissa nahkahousuissaan ympärilläsi - saturniaalistako-kö  police  2funny

Suo anteeksi Chandra, mutta nyt näköjään on mopo päässyt karkaamaan käsistä, joten nämä saattaa olla vähän offtopikkia koko filharmonia - ehkä on tai sitten ei  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 21.11.2006 14:12:09 »

Saturnus on vitosessani radixilla ja nyt myös AP kartalla. On tehokasta, kukaan ei väräytä tunteita, en ymmärrä missä ne miesnuket on joidenka tunnemaailmassa mennä kahlaamaan.. äskettäin "unohdin" lähettää synttärionnittelut miehelle.. hmm.. tai en halua pitää yhteyttä..

En ole lopullisen katkeroitunut, en siis vain rakasta ketään. Miestä. Nyt.

Oikeastaan Saturnus vitosessa saa ottamaan kaikki suhteensa todella vakavasti, mutta Mars neliö Venus radixilla tekee niistä hankalia. Ja Pluto neliö Kuu.

Miksi Mirjam miehet on ihania? Miten? Minusta ne vaan käy töissä, urheilee, on jonkun naisen kanssa tai ei oo.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 14:16:03 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 21.11.2006 14:15:33 »

Kiitos, Ap:lla näkyy olevan Saturnus 8 -huoneessa ja radixilla 6-huoneessa, joten ilmankos ei natsaa minuun.
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 21.11.2006 14:16:07 »

Mitä siellä energiahoitajalla sitten tehdään, jotta aurat saadaan erilleen? Siis ihan konkreettisesti?
Alkaa nyt tämä kiinostaa (mielummin ku 8 vuotta "kärvistelyä").

idiot2
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: