Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miehistä,,  (Luettu 44368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #60 : 23.11.2006 23:04:27 »

No tätä ajoin ehkä takaa.. ihmiset eivät ole välttämättä ihania tai kamalia, ovat vaan..? Toivottavasti ovat edes hauskoja, joskus.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #61 : 23.11.2006 23:08:18 »

tosi on, että omasta asenteestahan se useimmiten on kiinni. Kannattaisi siiis etupäästä nousta oikealla jalalla ylös eikä väärällä... Wink
Mutta, onneksi vielä ainakin meikäläisellä on enemmän oikealla jalalla nousuja kuin väärällä, joten useimmiten miehet ja naiset ovat keskimääärin ihania. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 23.11.2006 23:10:26 »

Miten saisin "Miehet" vaikuttamaan ihanammilta?  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #63 : 23.11.2006 23:13:18 »

hei, nouse oikealla jalalla vuoteesta, siitä se on kiinni. Ajattele sitä jo illalla kun menet nukkumaan, niin ehkä aamulla onnistut oikein. Grin
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #64 : 23.11.2006 23:18:08 »

K***pääkin voi olla IHANA, kun sitä katsoo syvillä silmillä  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 23.11.2006 23:24:42 »

Onnea vaan k*päiden kanssa (ei kiinnosta). Purin tuntojani oinasmiehelle joka kokenut samat kurimukset kuin minä (tiedän, mies voi kokea jotain samaa kuin nainen).

Koetan nousta eri jalalla huomenna, silti tuntuu että miehet menee vaan töihin eikä ole kiinnostavia.  2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 23.11.2006 23:35:28 »

sanotaan nyt näin että tänäänkin suhtauduin "miehiin" aika neutraalisti mutta  ei mitään hätkähdyttävää niiden kans tapahtunut, ehkä jotain hassua, yksi asia. usein vaan on niin että "kiintoisat miehet" egonsa takia tuppaa olemaan aika hankalia. tavallisemmat on helpompia..mut..

suhtaudutko sinä naisiin positiivisesti, sanoithan että pelkäät naisia.

minä kieltämättä kavahdan voimakkaita tunteita miesten kans koska ne ei koskaan ole olleet yhtään keveitä nämä suhteeni.

olen jo..vuosia odotellut positiivista ylläriä..  Kiss
« Viimeksi muokattu: 23.11.2006 23:42:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 24.11.2006 01:00:44 »

GS! Smiley

Mitenkähän tulkitsit lausumani:"En toki jätä komiaa miestä katsomatta"?
Aika tekee tehtävänsä ja tuolla jossain aivan alussa kerroinkin siitä,miten havahduin että yleistän liikaa.

Olen sanonut paljon asioita,joissa olen joutunut/saanut muuttaa käsityksiäni myöhemmin.
Ei katsominen vielä johda yhtään mihinkään.Keväällä tosiaan ajattelin,etten katsokaan miehiä,vaan vilistän toiselle puolen katua kun vastaan tulee. Grin
Eikä niin komeata kai olisi ollutkaan,että olisin katsonut.Onhan niitä pettymyksiä ollut,ja tämä oli pahin.Mutta menen tästäkin yli.

Ja pitkälti olen jo mennytkin.Mutta itsekseen ongelmat ei poistu.
Jos toinen ei pysty millään tasolla kommunikoimaan,niin työ on tehtävä ajan myötä itse.Ennen ei ole valmis mihinkään uuteen.

Mutta kuka kieltää katsomasta?Katson kauniita korujakin,enkä silti osta.Kauniin naisen nähdessäni katson häntäkin siten,että onpa joku saanut kauneutta kerrakseen!Kauniita ihmisiä ja kauneutta yleensä,on mukava katsoa.

On aika mennä eteenpäin.Ja minulle ei taas mitkään bisnekset sun muut ole ajankohtaisia.En ole koskaan ollut sillä lailla kunnianhimoinen.
Pidän enemmän ihmisten kanssa työskentelystä.

Oletko koskaan miettinyt,mitkä ovat kriteerisi miesten suhteen?
Olen aina ihastunut ihmiseen,on sitten ollut renttu tai"kunniallisen" ammatin omaava.
Jos ihastun,niin IHASTUN ja siinä kohtaa ei järjellä ole enää mitään tekemistä.Se ilmenee myös luonnehoroskoopissani.
Onneksi en ihastu helpolla ja tiedän itseni.Mutta ei nyt anneta muutaman ihmisen pilata koko elämää. knuppel2

Olisi kamalaa elää katkeruudessa lopun ikäänsä yhden sairaan takia.Muut erot ovat olleet täysin ymmärrettävissä.Jokaisessa erossa vaan on suruaikansa ja se menee ohi! smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #68 : 24.11.2006 08:27:48 »

GS! Smiley

Jos ihastun,niin IHASTUN ja siinä kohtaa ei järjellä ole enää mitään tekemistä.Se ilmenee myös luonnehoroskoopissani.
Onneksi en ihastu helpolla ja tiedän itseni.Mutta ei nyt anneta muutaman ihmisen pilata koko elämää. knuppel2

Hmm, miulla on ihan sama juttu...Mikä luonnehoroskoopissasi viittaa tuohon?
Katsoin, että meillä on yhteistä kuu skorpparissa...Sekö?
Niin, miekin ihanstun todellla harvoin.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #69 : 24.11.2006 08:29:00 »

*Jää kuulolle*, kuu-skorpparien ihastumistavoista...  Cheesy Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 24.11.2006 08:50:28 »

Valvoin eilen yöllä yhteen asti miettien, onko Miehet tuoneet enemmän hyviä vai huonoja kokemuksia.

Nooo??? varmaan haluatte tietää..

Mieleen tuli heti 15-16 miestä joista huonompi kokemus, ja sitten noin 38 miestä joista hyvä. Ja kyseessä oli muutama rakkaussuhde ja loput bisneksiä, sukua ym. Hyvä. Siis pitäisi ajatella että miehet tuottavat pääsääntöisesti hyviä kokemuksia.

Mutta kysehän on siitä että jos juuri rakastettuihin pitää pettyä, niin siinä menee matto jalkojen alta yleensä suhteessa miehiin. Ja juuri rakastettuihinhan olen pettynyt, koska ketään ei ole jäänyt elämään, oli syy mikä tahansa. Erityisesti viimeisin tunteiden välttelijä ja selostaja kannattaa pitää kaukana.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 08:58:11 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #71 : 24.11.2006 08:57:43 »

Mutta eihän periaatteessa kukaan tuo meille meidän kokemuksia/tunteita/asenteita, vaan ne kumpuaa oman itsen sisältä...  Huh
Toki ne muokkauttuu siinä kohtaamisten/kosketusten kiirastulessa, mutta omasta itsestä ne pohjimmiltaan kumpuaa....

Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 24.11.2006 08:59:08 »

Niin siis jos joku pettää sinut kun kolme tekee bisnestä ja kaksi lyöttäytyy yhtä vastaan, ja puukottaa selän takana, kukaan ei ole tehnyt sinulle mitään vaan sinä vaan funtsailet tuntemuksia? Kaikki saa tehdä sinulle mitä vaan mutta sinun täytyy pitää heistä ja sanoa, ovatpa he ihania?  idiot2 hah, anteeksi en mene tuohon lankaan-- enää.

Olin kerran yhteistyössä jäbän kanssa josta sanottiin "kaupungin vihatuin mies" ja hän sanoi itsestään "minulle on tehty omatunnon ohitusleikkaus." Sanon sen nyt vielä tännekin, että jostain syystä nimenomaan (musa)tapahtumiin liittyen on tullut ikävimmät kokemukset, voi olla että siellä ei ole arvot ihan kohallaan, no tämä oli minun kokemukseni bisneksistä siellä kulissien takana, aivan samaa rataa meni hlö joka on suorituspuolella siellä eikä rahahanoissa kiinni.

Sanoin hänelle, niin, minut on ennenkin pettäneet ystävät juuri näissä bisneksissä mutta katsotaan voidaanko olla ystäviä, eikä siitä mitään tullut. Harmi että nämä oli juuri lähimpiä "ystäviä" ja sen jälkeen jotenkin luottaa naisiin enemmän.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 09:05:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #73 : 24.11.2006 09:04:25 »

Wink No ei nyt ihan niinkään...
Tärkeäähän on nimenomaan valita miten antaa itseään kohdella.
Mutta sen jälkeen se on takana, mennyttä...
Herää kysymys, olisiko itse kuitenkin halunnut juuri sen tietyn ihmisen 'omakseen', mutta ei sellaisena kuin hän oli, vaan sellaisena kuin itse toivoisi hänen olevan...  Huh
Luopumista...
Ja uskoa tulevaan, mahdollisuuksien antamista itselle ja muille.
Luottamusta elämään, itseen ja ihmisiin.
Kokemus tulee kun on valmis, kun on kaksi valmista.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 24.11.2006 09:06:41 »

Niin puhuinkin kaiken kaikkiaan ihmisiin ja rakkauteen luottamisesta.

Mutta äsken tuli sekin aivan hassu ajatus, että ehkä sillä ei tosiaan ole väliä jos rakastettuihin pitää pettyä. Sittenpä tietää ettei tuntenutkaan heitä niin hyvin kuin luuli. Ja kun oppi tuntemaan, näki mitä tapahtui.  Wink Miksi muka rakkaus tekisi jostain ihmisestä tai tilanteesta hyvän?

Rakkautta voi tuntea vaikka miten paljon ja toinen voi silti tehdä ikäviä asioita. Hmmm..
Shocked

Eihän mikään ole takana ja mennyttä jos tietää miten ihmiset voi tulevassakin toimia. Koskaan ei ole takeita mistään.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 09:09:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: