Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuuliviiri rapumies  (Luettu 27248 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #15 : 25.11.2006 10:55:10 »

Lainaus
quote]Lähetetty: 24.11.2006 19:05:53Kirjoittanut: Melodrama
Nyt olen vihdoin vapaa kenenkään tuuliviirin kieputuksesta,huh,mutta käsittämätöntä ja satuttavaa tuollainen käytös on,vaikka sitä onkin ymmärtäväinen ihminen.
[/quote]

Niin, se on loukkaavaa ja käsittämätöntä kun mies sananmukaisesti pakenee keskustelutilannetta ja läheisyyttä.Viimeksi takin liepeestä sain kiinni, mutta rapu riuhtaisi itsensä vapauteen. Sitä jäi todella yksin tuijottamaan miehen perään huuli pyöreänä, että ei voi olla totta Shocked
Ja kun rapu osaa kyllä mesen välityksellä ilmaista ajatuksiaan, mutta kai se on helpompi sitä kautta kun ei näe toista.
Mutta, jos tuollaisen ihmisen kelkkaan lähtisi asumaan, niin se saattaisi olla sitä että, 2 tietokonetta kahdessa eri huoneessa ja mesen välityksellä keskustellaan asioista kun ei kasvotusten pysty. Cheesy
Eilen illalla rapu selosti mesessä että ei enää etsi uutta naista, mutta yrittää saada ajatuksensa ja toiveensa kuntoon... idiot2
Mitenköhän tuokin nyt pitäis tulkita?
En tosiaankaan jää odottelemaan että kauanko herran "kuntoutuminen" kestää, sillä hänen tapauksessaan se on vaivalloisempaa!
Olen kuitenkin tehnyt päätökseni jäädä hänen kaverikseen, mutta parisuhteeseen meistä ei ole.
Olen siis vapaa tuuliviirin kieputuksesta, ja nautin tästä omasta vapaasta olostani...vaikka sitä välillä kaipaakin rapua...
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #16 : 25.11.2006 11:23:44 »

Kokemuksena otan tämän tapauksen, että on sitten kokemusta halaamiskammoisesta miehestäkin  2funny
Se vaan on säälittävää että aikaa myöden tämäkin rapu ja hänen kaltaisensa taas antavat periksi, ja alkavat suhteeseen jonkun muun kanssa, ja taas sama kuvio toistuu - mies pakenee. Ja sitten ihmetellään, että kun ei hänellä ole koskaan onni myötä naisten kanssa.
Joo, ei ole niin kun ei yhtään haluta joustaa niistä omista pinttyneistä tavoista, toisen ihmisen hyväksi.
Itse haluan niin kovasti halauksia ja hellyyttä etten voisi olla ihmisen kanssa jolta en sitä saa.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Irish
Vieras
« Vastaus #17 : 27.11.2006 12:41:56 »

Minä alan olemaan kohta halaamiskammoinen kun tuo rapumies ei muuta teekään kun halaa ja pitää hyvänä.. idiot2

Onhan se kivaa, mutta jos katsotaan leffaa, niin mielestäni sitä leffaa voi oikeasti välillä katsoakin kaiken sen hempeilyn keskellä.

Eilen hän sanoi että olen kyllä ihmeellinen tapaus, että musta ei ota itse pirukaan selvää, kun mä käyttäydyn epäjohdonmukaisesti, eka olen hempeä sit taas viileä ja sitä rataa.. Viittasi ilmeisesti siihen että kesken pussailun työnsin hänet vähän kauemmas ja sanoin ihan asiallisesti että haluun katsoa leffaa, kohta tulee hyvä kohta... Sit katoin leffaa 15min ja nauroin kuollakseni, toinen vaan makasi vieressä silmät kiinni..

En ymmärrä sitä, että pitää nyhjätä ihan koko ajan. No, ehkä kiusaan häntä vähän tahallaankin.. Juuri kesken intohimoisen suutelemisen saatan kysyä "voitko keittää kahvia?" tms... Ja sitten toinen menee keittämään kahvia... :Smiley
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #18 : 03.12.2006 12:07:08 »

 2funny No niin, halauskammoinen rapumies palannut katuvana ja nöyränä ja jopa keskustelutaitoisena kuvioihin,ihmetellen jopa itse itseään kun niin rumasti käyttäytynyt minua kohtaan, vaikka on suuret tunteet minua kohtaan  Cheesy
Keskusteltu on ahkerasti ja olen yrittänyt tunnustella miehen todellisia ja syvimpiä ajatuksia... Mutta,ota siitä nyt selvää,kun mies on niin tuuliviiri, niin tuuliviiri kuin olla ja taitaa. buck2
Kaverina hän on elämässäni, mutta parisuhde tasolla en voisi luottaa, sillä aina saisi pelätä että koska saan taas lemput hetken mielijohteesta...Hoh hoijaa. Tongue
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #19 : 03.12.2006 12:44:29 »

jotenkin nyt tekisi mieli sanoa, ketään loukkaamatta toivottavasti, että ihmiset ovat heijastumia teistä itsestänne. Jos toinen haluaa halata kamalasti, niin jee, silloinhan sinä olet niin auki ja valmis ottamaan sen vastaan, että anna mennä vaan. Joudut kohtaamaan omat kammosi, mutta paras lääke on juurikin se sinulle tuotu ihminen.

Jos taas toisella on kammo halata, niin sama juttu. Sinun alitajunnassasi saattaa olla halauskammo, minkä yli olet kävellyt ja tuo toinen on tullut paljastamaan sen.

Varmaan nyt älähdätte ja suututte, mutta jos oikein rehellisesti näitä asioita tarkastelee niin...  Wink
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #20 : 03.12.2006 15:01:59 »

Yulunga, puhut ihan täyttä asiaa!  Smiley

Jokaisella ihmisellä elämässämme on jokin tarkoitus, tähän minäkin uskon aivan täysin. Opiksi ja ojennukseksi olemme toisillemme. Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #21 : 18.01.2008 08:34:31 »

Ailahtelevaisia ne rapumiehet tosiaan on, ja oman kokemukseni mukaan eivät oikein osaa olla lähellä muita ihmisiä, esim. halata  Smiley
tallennettu
Vuffi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


+ > -


Profiili
« Vastaus #22 : 18.01.2008 13:15:00 »

Minä olen itse rapumies, ja kyllä melko klassinen tapaus. Äiti on vieläkin tärkeä vaikka olen jo yli parikymppinen  Wink Onnekseni hän on ollut hyvin vahva ja samalla osannut näyttää tunteensa joten sellainen kai minustakin on tullut. Eli halaan, pussaan ja puhunkin vielä muunkin kuin mesen välityksellä  Cheesy Mä luulisin että ravuilla yleensä kun on menossa ne sisäiset tunnetarkkailut ja prosessit niin siksi meillä saattaa olla just minuutista kiinni milloin halaus passaa ja milloin ei. Ja sitten emme välttämättä tajua sitä että kun itse haluamme osoittaa kiintymystä toiselle että jos hänellä on silloin muuta tekemistä tai häntä ei huvita  Grin Mä oonkin keksinyt siihen hyvän lääkkeen! On oltava nalle lähettyvillä varalta että jos kumppania ei halailu kiinnosta.  smitten  Tuo tunteiden vaihtelujen ääripäästä toiseen jonkinlainen hallitseminen kun kai onkin se rapujen "elämäntehtävä".  Tunnen kyllä rapuja, joiden äidit ovat heidät "hylänneet" jolloin  tosiaan kaikki naiset saavat siitä maksaa kun ovat muka syyllisiä siihen ettei äiti heistä välittänyt tarpeeksi. Itse asiassa suurin osa ravuista voi enemmän tai vähemmän olla tässä tilanteessa! Angry  knuppel2  Olen pohtinut tätä rapujen äiti-juttua. Siihen voinee liittyä se alkurakkaus jonka rapu kokee äidin sylissä, ja tuota voikin sitten olla melko hankala tulevien kumppanien korvata. Kaksipiippuinen juttu, sillä rapu tarvitsee sen kunnollisen äidin, mutta mun tapauksessa kun mun äiti on päättäväinen, rakastava ja vielä erittäin kauniskin niin noita yhden illan juttuja sitten on ollutkin enemmän kuin laki sallii ja niissä onkin sitten ollut se "jaahas tuo on taas joku tunnekylmä/eikä niin hyvän näköinenkään" (=ei yhtä välittävä kuin äiti) . Tässä onkin ollut tekemistä kun horoskoopinkin mukaan kauris/vesimies olisi se "oikea". Ja löytääpä sitten niistä sellaista kiintymyksensä näyttävää joka uskaltaa "tunnevammailla" Cheesy 

Puhun siis tietysti vain omista näkymyksistäni enkä kaikkien rapujen puolesta  smiley6600
tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 18.01.2008 13:21:03 »

Kauheeta mitä lätinää olin laittanut tänne, nyt ku on kiva  rapu kehissä eikä aikaa sotkuille, menee hyvin.  Cool Cool Cool Eikä ole tuuliviiri kun kumpikin sielussaan taitaa tietää miten tää juttu hoidellaan.  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.01.2008 13:29:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vuffi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


+ > -


Profiili
« Vastaus #24 : 18.01.2008 13:25:11 »

Sama mullakin vain muutama minuutti tuon mun edellisen kirjotuksen jälkeen, oon muuta mieltä parista seikasta siinä mutta tämähän vain sopii yhteen viestiketjun otsikon kanssa  2funny
tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
Vuffi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


+ > -


Profiili
« Vastaus #25 : 19.01.2008 19:08:44 »

Kannattaa muuten lukea tuo Seppo Tanhuan "Astrologiaa Sinulle" ja siitä "Lapsuus- Lapsuuden kokemukset avaumena kehitykseen" Sieltä avautuu tuo rapulapsen "tehtävä" tosi hyvin! kaikki omatkin kiukutteluni äidille saivat sieltä lisävalaistusta. Ja muillekin merkeille tietenkin on kuvaukset. Suosittelen lämpimästi, siinä on paljon semmoista jota ei yleensä astrologiassa nosteta esille. Vaikka onkin "vanha" kirja (1992)

Tiedän että tuo poikalapsi - äitisuhde on monille jonkinlainen tabu  laugh Muistan pienenä kuin muita poikia tuli isit hakemaan niin meitsiä tulee hakemaan äiskä ja se tietty vähän nolotti  Embarrassed  Paitsi kun tajusin että mun äiskä sanoikin esim. vanhempain kokouksissa mitä halusi kun muiden isit istui kiltisti hiljaa  Grin Ei ainakaan sosiaalisia pelkoja ole hänellä, kun on ollut mm. uutistenlukijana tv.ssä  angel

Myöhemmin sitten tajusinkin äidin roolimallin voimavarana. Isä oli juoppo joka asui kaikenmaailman juottoloissa eikä näkynyt, joten miesten maailma ja siihen monesti liittyvä machoilu ei jotenkin oo senkään takia avautunut. Näinhän yleensä ravuilla onkin faija jossain ties missä, eläinradan orpolapsia kun ollaan kuten Seppo sen taisi sanoa.
Nyky-yhteiskunta avautuu helpommin niille jotka osaavat kommunikoida ja siihen naiset ovat yleensä parempia roolimalleja kuin miehet. En tässä kuitenkaan yritä siirtää omaa "miehistä vastuutani" mihinkään, ei toinen poissulje toista =)

Näkeehän sen jo Kalevalastakin, Siinä on Väinämöiset kummissaan kun pohjan akka pitää järjestystä ja eräskin neito muuttuu mielummin kalaksi kuin alkaa väinämöiselle seksiobjektiksi  Grin

Kannattaa siis katsoa millaisesta äidistä ravun kohdalla on kyse, siitä kun riippuu PALJON. Kuten muissakin merkeissä, missä kutenkin...Vielä kerran mainostan tuota Sepon kirjaa ellei ole jo luettu  Cool
tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #26 : 20.01.2008 01:23:22 »

rapumiehesi ehkä pelkää tekevänsä väärän ratkaisun. ehkä hän pelkää että sinun kanssasi seurustelusta ei tule mitään.. ja sitten hän pelkää että entäs jos ilmankaan ei tule mitään.
anna hänelle aikaa, hän kokee ehkä helpommaksi olla lupaamatta mitään.

älä painosta liikaa. mutta muista että sinä voit tehdä asialle lopun milloin tahansa, hän ehkä toivookin että sinä olet se joka sen päätöksen tekee Smiley
koita kestää..ravut nyt vaan on vähän vaikeita..



 smitten rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 20.01.2008 02:04:25 »

hm

minulla on rapumiehen kanssa nyt vaihe että pitäisi olla koko ajan platonista. siis tiedän että juttu ei kestä ikuisesti ja että minulla pitäisi olla ehkä vahvempi ja vanhempi tapaus, mutta mistä kehittää taas mr täydellinen.
sanoinpa vaan että missä on läheisyys nyt ollut, ei kuulema tällä hetkellä kiinnosta - samalla mietin mikä on toisen arvo minulle siis? ei kiinnosta seurata urheilua, mikä taas yleensä kiinnostaa miehiä. miehet.

joten.. ok, olimme kirjakaupoissa ja syömässä ja nauroimme kovasti, kunnes tajusin.. no sitten sanoin, että todella, en ole vain paikka jossa piipahtaa ja joku joka tarjoaa. kai se sen tajuaa, jos ei hyvällä niin kovemmalla, ja kuitenkin eihän ravun  rapu kanssa voi olla kova.

en sano että on aivan sama lähteekö, mutta mitens se taas menikään suhteiden kanssa tämä nousu ja laskuvesi? ehkä voin lopettaa teeskentelyn että hänen kulttuurinsa hirveesti kiinnostaa, kiinnostaa kemiat, jos niitä ei pidetä yllä.. taidan herätä aamulla hieman viileämpänä.  tämä on tuntunut antavan paljon aikaa juttuun ja halunnut joka vapaa hetkeni, kuitenkin on asioita joita en usko hänelle.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 09:58:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #28 : 20.01.2008 03:43:30 »

Kannattaa muuten lukea tuo Seppo Tanhuan "Astrologiaa Sinulle" ja siitä "Lapsuus- Lapsuuden kokemukset avaumena kehitykseen" Sieltä avautuu tuo rapulapsen "tehtävä" tosi hyvin! kaikki omatkin kiukutteluni äidille saivat sieltä lisävalaistusta. Ja muillekin merkeille tietenkin on kuvaukset. Suosittelen lämpimästi, siinä on paljon semmoista jota ei yleensä astrologiassa nosteta esille. Vaikka onkin "vanha" kirja (1992)

Kiitos vinkistä  Smiley Lähinnä kai eniten askarruttaa se, etten koskaan halua olla äiti miehelleni. Enkä sellaista miestä halua. Mutta tässä taitaa olla nyt muusta kysymys. Luen, elän ja opiskelen  Smiley
tallennettu
Vuffi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


+ > -


Profiili
« Vastaus #29 : 20.01.2008 14:30:44 »



Kiitos vinkistä  Smiley Lähinnä kai eniten askarruttaa se, etten koskaan halua olla äiti miehelleni. Enkä sellaista miestä halua. Mutta tässä taitaa olla nyt muusta kysymys. Luen, elän ja opiskelen  Smiley
[/quote]

Ei sun tarvitse olla äiti miehellesi...ööh sinun täytyy vain...hmm syrjäyttää äiti!  Grin
tallennettu

rapuaurinko , askendenttimerkurius , venus
 leijona : kuu
 skorpioni : jupiter
 vaakamars , saturnus , pluto
 :
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: