Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuuliviiri rapumies  (Luettu 27223 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 20.01.2008 19:05:11 »

ps Anna Sofia.. hmm.. herkkyys, huumori, flirtti.. kuulostaa tutulta.. ja kun minä EN halua sitoa häntä, mutta silti pitäisi olla hieman enemmän. jutussa. tänään juttelin taas monen miehen kanssa messuilla. pitänee vaan pitää silmät auki vaikka aina ajattelen, ettei yhtaikaa monia.. se on miehen silmät, joku voi olla mukava mut kun ei ole kipinää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #31 : 20.01.2008 19:55:40 »

Ei sun tarvitse olla äiti miehellesi...ööh sinun täytyy vain...hmm syrjäyttää äiti!  Grin
Muutaman erittäinkin flirttailevan ja charmikkaan rapumiehen naisseikkailuja seuranneena voin todeta, että rapumiehen äitiä ei niinvaan syrjäytetäkään, sen verran korokkeellearvostava suhtautuminen tuntuu heillä olevan - ja rapumies osaa arvostaa muissakin naisissa just nimenomaan niitä oman äidin äidillisiä piirteitä Tongue

Liekö syynsä sillä, että kaikkien näiden tapausten isät ovat heidät hyljänneet joten pojat ovat ehkä asettuneet enemmän ja aikaisemmin miehen rooliin perheessä.
Yksinhuoltajaäiti on kuitenkin ollut vahva ja sallinut poikansa olla lapsi -
tästä voisi kehittyä rapumiehen poikamainen mutta silti ah niin miehekäs viehätysvoima Kiss

Liekö tuuliviirimäistä luonteenlaatua ihan vaan aurinkomerkin perusteella arvioida?
Tuuliviirin kuumerkistä voisi löytyä vaikkapa  vaaka ... Undecided
tallennettu
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #32 : 21.01.2008 18:50:44 »

Hei olen uusi täällä.
Minä kaksostyttö olen korviani myöten uponnut rapumieheen. Shocked
Sutinaa ja vipinää meillä on ollut monet vuodet, aina vain toinen tai molemmat ovat olleet varattuina. Salaista viehätystä olemme tunteneet aina... Ny sitten molemmat vapailla markkinoilla!
viikko riitti viestejä ja puheluita, vihdoin kun tapasimme viikonloppuna tämä nilviäinen tickedoff vetäytikin taka-alalle ja ei todellakaan mitään kiinnostustusta tai tunteista puhettakaan minua kohtaan!
Nyt on kaksos tyttö suru puserossa - mitä tämä tarkoittaa?! onkohan minulla vielä toivoa? onko tuo "normaalia" käytöstä? etäsisyyden ottamista miettimis mielessä..? monet vuodet tässä valuivat hukkaan... Cry

tallennettu

Varpasillaan
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #33 : 04.06.2008 18:33:10 »

Hauskaa, minä taas olen Rapu ja poikaystäväni Jousimies (sinänsä outo yhdistelmä), mutta ainakaan vielä ei ole kumpaakaan alkanut ahdistaa. Tietysti asiaan vaikuttaa se, että olemme melko itsenäisiä ihmisiä kummatkin ja meillä on omat menomme, harrastuksemme ja kaverimme, emmekä ole koko ajan toisissamme kiinni. Mutta toisaalta myös yhteisiä kavereita ja harrastuksia löytyy, ja silloin kun olemme yhdessä, läheisyyttä ja hellyyttä löytyy kyllä yllin kyllin. Eli hyvin tasapainoinen suhde, ainakin tähän asti. Toivottavasti jatkossakin.

tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #34 : 04.06.2008 18:52:01 »

Hauskaa, minä taas olen Rapu ja poikaystäväni Jousimies (sinänsä outo yhdistelmä), mutta ainakaan vielä ei ole kumpaakaan alkanut ahdistaa. Tietysti asiaan vaikuttaa se, että olemme melko itsenäisiä ihmisiä kummatkin ja meillä on omat menomme, harrastuksemme ja kaverimme, emmekä ole koko ajan toisissamme kiinni. Mutta toisaalta myös yhteisiä kavereita ja harrastuksia löytyy, ja silloin kun olemme yhdessä, läheisyyttä ja hellyyttä löytyy kyllä yllin kyllin. Eli hyvin tasapainoinen suhde, ainakin tähän asti. Toivottavasti jatkossakin.



Hienoa  Smiley meillä taisi olla hiukan epätasapainossa juuri se, että minulla on oma elämä ja toisella ei juurikaan. Ihastuttavan herkkä ja hellä ihminen, mutta suhde ei tällaisella pohjalla oikein toiminut. Tuuliviirinä kyllä vähän pidin tätä herraa, mutta se siitä  Cool
tallennettu
HeliuMhead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #35 : 25.05.2010 21:42:07 »

Huhhuh, tästä keskustelusta löydän juuri itselleni ominaisia piirteitä! Grin Tosin olen rapunainen, mutta ongelmat ovat tunteiden osoittamisessa ja tuuliviiri käyttäytymisessä niin kuin näissä rapumies esimerkeissä. Asioista on helpompi keskustella ottaneena tai kirjoittamalla. Suhteita on vaikea aloittaa ja kehittää.
 Itselle on myös äiti tärkeä, mutta tämä äitisuhteeni on vinksahtanut sillä tavalla että olemme enemmänki kavereita kuin äiti ja tytär. Muutenkin jaamme samat ongelmat hänen kanssaan ja kaiken lisäksi olemme hyvin samannäköiset. Pelottavaa... Suhteeni isään on heikko. Ehkä siksi, että hän ollut poissa kuvioista jo aikaisin. Ja nyt, nykyisessä elämäntilanteessani on käynyt niin että olen alkanut tapailemaan rapumiestä. Hän on ääripäätä klassisessa rapumies tyypissä, siinä että on hyvin iholle käyvä. Ja ajatukseni ovat olleet yhtä tuiverrusta tämän myötä. Tekisi mieli lähteä karkuun ennen kuin tämä johtaa parisuhteeseen, koska en ole vieläkään valmis jakamaan toisen ihmisen kanssa mitään syvempää, surullista. Oma pää on aivan sekasin ajatuksista eikä niistä ota Erkkikään selvää. Toisaalta, en tiedä tarvitsenko juuri sen toisen ihmisen auttamaan muurini murtamisessa myös... Yhtä helvettiä se ainakin tulisi olemaan. Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #36 : 25.05.2010 21:48:57 »

voi varpasillaan, tiedän täsmälleen mitä tarkoitat, muistathan, että ravulla on tapana vetäytyä kuoreensa, kyllä ne sieltä esille tulevat, kun taas uskaltavat, mutta töitä tuon miehen kanssa saat tehdä, kaksosella ei välttämättä moiseen kärsivällisyyttä riitä. Itse olin aikoinaan aivan samassa tilanteessa kuin sinä ja suuri huokaus tosiaan...
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #37 : 25.05.2010 22:06:07 »

Oma miehenihän on tosissaan moninkertainen rapu ja täytyy muutenkin sanoa, että rapuja tuntuu ympärilläni pyörivän paljonkin. Tuo on mielenkiintoista tuo isä ja äiti suhteet. Miehellänikin isä hylkäsi ja äiti oli yksinhuoltajana, mutta erinäisistä syistä johtuen isä on noussut sellaiseksi idoliksi ja äitiä ei oikein arvosteta. Äiti tosin roikkuu pojassaan vähän liikaakin ja pyrkii kontrolloimaan. Vaikea tälle pojan naiselle, kun et ole koskaan sen äidin mielestä tarpeeksi hyvä.

Mutta joo, ravuissa on aika jännä, että ovat usein sellaista uskomattoman flirttiä ja aistillista tyyppiä, uskomattoman seksikkäitä. Usein kuitenkin täytyy ymmärtää, että he ovat yleensä aika suosittuja naismarkkinoilla ja he ovat kehittäneet itselleen hyvät keinot flirttailla ja olla viehättävä. Kun he löytävät sen ihmisen jonka kanssa haluavat asettua niin ovat kyllä erittäin omistautuvia. Pientä flirttiä toki saattavat harrastaa, mutta riippuu ihan itsestä miten siihen suhtautuu. Koen kuitenkin, että rapumiehet arvostavat parisuhdettaan melkein kaiken muun edelle ja vaikka sinkkuina olisivat meneviä niin parisuhteessa heistä paljastuu pikkuhiljaa se suloinen ja kotia rakastava mies. =)

Tälläisiä kokemuksia itsellä. Ravuista pidän myös sen takia, että koskaan et oikein voi alkuun tietää pitävätkö he sinusta vai eivät, lisää jännitettä kummasti. Wink
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: