Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teidän yliluonnolliset kokemuksenne  (Luettu 12821 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.11.2006 23:53:10 »

Otsikosta voikin jo päätellä, että haluan kuulla omia yliluonnollisia kokemuksianne, jos niitä löytyy. Ja tottakai kokemuksia lähipiiristäkin, mielellään tarpeeksi läheltä, ja ihmisiltä joista olette varma etteivät puhu palturia tai tahallaan paisuttele asioita.

Syyt tähän ovat tietysti itsekkäät, sillä haluan jonkin verran vahvistaa omaa uskoani.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2006 00:12:41 »

Yliluonnollisia kokemuksia mielestäni täällä on ympäriinsä viljelty. Tosin kaikkia ei edes kerrota.

Toisaalta on niinkin että on olemassa harhoja. Sellaisia jotka vahvalla tahdolla luo ja luulee näkevänsä jotakin mikä ei olekkaan totta. Kun vahvasti uskoo siihen epätodelliseen siitä tulee totta. Oli epätodellista tai ei.

Jos jotain paljastasin mitä en vielä ole kertonut. Hmmm.... No, ruumiista irtaantuminen. Mitään ihmeellisen loistokasta en ole kokenut tämän yhteydessä kuitenkaan. Minulle ihmeellisiintä on irtaantumisen hetki, eikä sekään ole kuin uusi kokemus. Turhaa touhua sanoisin ehkä-pä-hö-hän  Wink

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 23.11.2006 12:20:18 »

Ryhdyin miettimään omia yliluonnollisia kokemuksiani ja päädyin lopulta pohtimaan mikä edes on yliluonnollista. Monet omat kokemukseni liittyvät energioihin ja henkimaailmaan, mutta oikeastaan en voi sanoa, että pitäisin niitä yliluonnollisina. Itse olen varsin paljon tekemisissä energioiden kanssa ja jollain tapaa voisin sanoa ymmärtäväni maailmaa "niiden kautta". Tästä johtuen en pidä outoina tai yliluonnollisina kokemuksiani telepatiasta ja erilaisista näyistä...listaa voisi jatkaa vielä aika pitkälle. Entä mikä on teidän muiden mielestä yliluonnollista ja mikä ei? Menee vähän ohi aiheen, mutta en usko sen liiemmin haittaavan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2006 13:12:02 »

(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e010.gif) (http://www.e-maigrir.com/forum/images/smiles/Nvx/casserole-manger.gif)

Komppaan täysin Ratkaisun puheenvuoroa. En jotenkaan miellä noita energiajuttuja tai henkimaailman kanssa kommunikointia yliluonnollisiksi kokemuksiksi. Ja silleen ne ovat loppupeleissä aika jokapäiväisiä juttuja, ettei niitä kaikkia muista tai osaa luetteloida.

Tietty muutamia "kohokohtia" ja vaikuttavia kokemuksia on ollut..vaikkapa ensimmäinen oma kanavointi, mikä on jäänyt silleen erityisesti mieleen. Wink

Mutta mikä sitten olis yliluonnollista..? En tiedä, ehkä aineskin pelästyisin jos joku päätön kummitus leijuis kadulla vastaan..  2funny Tosin kyllähän sekin olis mahdollista..mutta ei ehkä ihan niin arkipäiväistä kun nuo omat energia- yms jutut.  Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 23.11.2006 13:17:27 »

Ehkä slslsl tarkoitti juuri näitä normaaleita henkimaailman juttuja. Jos kaikki on normaalia, miten voi pitää jotain yliluonnollisena.

Kyse ehkä on jostain mitä toinen ihmnen ei välttämättä näe/koe/tunne samoin.

Tässä vaiheessa kaivan korvaa omalla pienellä energiasormella  uglystupid2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 23.11.2006 13:36:17 »

Minäkin yritin miettiä jotain tosi mullistavaa, koska en osaa pitää energiamaailmaa yliluonnollisena ja sitten muistin yhden pikkujutun meediotilaisuudesta. Meediona toimi Pennasen Marja ja hänen jututtaessaan vainajaa, pöydällä oleva kukkakimppu heilui tai paremminkin kallistui oikealle ikäänkuin vastauksena Marjan kysymykseen. Tämä tapahtui vain kerran istunnon aikana eikä pöydän ääressä ollut ketään fyysisiä ihmisiä. Se oli ihan kiva juttu nähdä.   Smiley

Ai niin, nytpä muistinkin vielä sen, että kerran yhdellä kurssilla tanssitimme pöytiä energian voimalla. Pidimme siis vain paria sormea pöydän päällä ja pöytä tanssi pitkin huonetta niin, että tanssittajilla oli vaikeuksia pysyä sen perässä. Meidän porukka ei onnistunut yhtä hyvin kuin pari muuta ryhmää. Kokemuksena oli kiva nähdä se livenä. Tätä kai voisi pitää nk. yliluonnollisena kokemuksena ainakin jonkun mielestä.  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 23.11.2006 13:51:44 »

Yliluonnollisia kokemuksia mielestäni täällä on ympäriinsä viljelty. Tosin kaikkia ei edes kerrota.

Niinpä. Ja minulle mikään ei enää edes ole yliluonnollista. Kun niihin asioihin tottuu ja tulee sinuiksi, tulee niistä ihan normaaleja ja suht arkipäiväisiäkin kokemuksia.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2006 13:58:41 »

Tässä vaiheessa kaivan korvaa omalla pienellä energiasormella  uglystupid2

Apua! Tuo kuulostaa tosi yliluonnolliselle!! 2funny

tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 23.11.2006 13:59:40 »

Tarkoitus ei ollut tietenkään kyseenalaistaa kenenkään maailmankatsomusta määrittämällä yliluonnollinen, vaan kysyä ihan sellaisia juttuja, joita voisi pitää eri tasolta tulleena. Kuten enneunia, enkeli-ilmestyksiä, nappiin osuneita ennustuksia, mitä vain.

tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2006 14:20:26 »

Itselläni ei ole mitään "yliluonnollisia" (laitoin varm. vuoksi lainausmerkkeihin) kokemuksia, outoja sattumuksia sen enemmän.

Kuten esimerkiksi auton hallinnan menettämisestä syntynyt shokkitila, josta en muista yhtään mitään. Tapahtuma kävi nopeasti, enkä tiedä muuta kuin että tein kaiken oikein, sillä mitään ei sattunut. Auto ei edes suistunut tieltä tai mitään, ts. sain kaiken hallintaan, vaikka minulla ei ollut edes ajokorttia enkä ollut ajanut autoa kuin muutamia kertoja. Kenellekään, auto mukaanlukien, ei sattunut mitään. Nyt en ole varma, mutta silloin olin vakuuttunut suojelusenkelin läsnäolosta. On kokeneellekin kuljettajalle vaikeaa toimia kunnolla vaaratilanteen aikana.

Näitä on enemmänkin, kuten pelottavan linnakundin kohtaaminen paikassa, jossa yleensä ei käy ketään. Tästä voisin kertoa paljonkin, mutta kerron kuitenkin sen, mitä tästä hiljattain tajusin: henkilö muistutti hyvin paljon minua itseäni, tai ainakin sitä mikä minusta voisi tulla. Siksi ymmärsin parantaa tapojani tietyssä asiassa.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #10 : 23.11.2006 14:25:21 »

Ai niin, nytpä muistinkin vielä sen, että kerran yhdellä kurssilla tanssitimme pöytiä energian voimalla.

Heh. Tuli tästä mieleen hauska linkki ja kuva Cheesy
(https://www.astro.fi/foorumi/Smileys/Astro2/2funny.gif)
http://www.ilmatar.net/~np/opinions/noituus.html
(http://www.ilmatar.net/~np/opinions/noituusajatus.jpg)
« Viimeksi muokattu: 23.11.2006 14:38:52 kirjoittanut Lake » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 23.11.2006 14:29:50 »

Itsenikin on pakko peesailla edellisiä - tuskin mikään enää pääsisi "yllättämään" minua. Ehkä vakuuttavin oli mun ensimmäinen energiahoito, kun en mitään asiasta vielä tiennyt. Olin hierojalla, joka oli asiaa opiskellut, ja pyysi luvan käyttää mua "koekaniinina". Hän meni sitten jalkopäähäni, ja lähetti energiakimpun, joka kulki ensin jalkoja pitkin selkärankaan, päähän saakka ja palasi sitten takaisin. Aikaa tuohon meni ehkä sekunti - pari.
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 23.11.2006 14:31:57 »

Tuo Laken juttu on jo aika korkealentoista, en osaa enää sanoa yhtään mitään.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 23.11.2006 15:00:54 »

Asioita kannattaa tutkailla ja mietiskellä sen mukaan, mikä itsestään tuntuu hyvälle. minun totuuteni maailmasta ei ole sama kuin sinun totuutesi maailmasta. jokaisella on oma totuutensa joka on juuri sopiva hänelle itselleen. Toisian sanoen kukaan ei ole väärässä eikä oikeassa Wink Kaikki vain ovat.

Itselläni ja lähipiirillä on paljon yliluonnollisia kokemuksia aina ufoista vainajiin ja luonnonhengistä poltergeisteihin. Omalla kohdallani mm. ruumiistairtautumisia, selväkuuloisuuskokemuksia, selvännäköä, luonnonhenkiä, vainajia, enkeleitä, itsestään liikkuvia esineitä, vähän matalampivärähteisiä olentoja jne. Sellaisia, joita varmaan suurin osa forumin käyttäjistä on kokenut. En kuitenkaan muiden käyttäjien tavoin osaa pitää asioita mitenkään "yliluonnollisina". Kaikki on luonnollista ja normaalia.

Kokemuksia on niin hirgveästi, etten tiedä, minkä niistä kertoisin! Ne kaikki kuulostavat varmaan hirveän jännittäviltä henkilöistä, jotka alkavat vasta perehtyä asiaan! ^____^ Se on vain hyvä, olen iloinen jos omista kokemuksistani on kimmoketta jollekulle toiselle.

Viimeisin kokemus oli hyvinkin arkinen energioiden napsahtelu meditoinnin aikaan. Siskoni, joka on luonani nyt käymässä, valitti, ettei meinannut saada unta viime yönä, kun mikroaaltouuni napsui koko ajan. Hän irrotti töpselinkin ja silti se vain napisi. Pahoittelin ja kerroin meditoineeni, jolloin ympäristön energia reagoi omaan nousevaan energiaan ja aiheutti napsahduksia. Viime illan meditaation napsahdukset olivat yllättävän kovia, yleensä kuuluu vain pikkuista napinaa.

Voin itse lähettää enemmän omia kokemuksia sinulle YV:llä, jos sinua muiden yliluonnolliset kokemukset kiinnostavat. Smiley

tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #14 : 23.11.2006 15:13:00 »

Yli luonnon menee tämä maapallon homma että tähän hommaan tuli lupauduttua me kaikki, turhaa haRhaa murhetta ylä-alamäkiä ja erillisyyttä. Ja vain sydänsäikeen varassa ja sitä pitkin ryömiskellä kohti luonnollisuutta.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: