Asioita kannattaa tutkailla ja mietiskellä sen mukaan, mikä itsestään tuntuu hyvälle. minun totuuteni maailmasta ei ole sama kuin sinun totuutesi maailmasta. jokaisella on oma totuutensa joka on juuri sopiva hänelle itselleen. Toisian sanoen kukaan ei ole väärässä eikä oikeassa
Kaikki vain ovat.
Itselläni ja lähipiirillä on paljon yliluonnollisia kokemuksia aina ufoista vainajiin ja luonnonhengistä poltergeisteihin. Omalla kohdallani mm. ruumiistairtautumisia, selväkuuloisuuskokemuksia, selvännäköä, luonnonhenkiä, vainajia, enkeleitä, itsestään liikkuvia esineitä, vähän matalampivärähteisiä olentoja jne. Sellaisia, joita varmaan suurin osa forumin käyttäjistä on kokenut. En kuitenkaan muiden käyttäjien tavoin osaa pitää asioita mitenkään "yliluonnollisina". Kaikki on luonnollista ja normaalia.
Kokemuksia on niin hirgveästi, etten tiedä, minkä niistä kertoisin! Ne kaikki kuulostavat varmaan hirveän jännittäviltä henkilöistä, jotka alkavat vasta perehtyä asiaan! ^____^ Se on vain hyvä, olen iloinen jos omista kokemuksistani on kimmoketta jollekulle toiselle.
Viimeisin kokemus oli hyvinkin arkinen energioiden napsahtelu meditoinnin aikaan. Siskoni, joka on luonani nyt käymässä, valitti, ettei meinannut saada unta viime yönä, kun mikroaaltouuni napsui koko ajan. Hän irrotti töpselinkin ja silti se vain napisi. Pahoittelin ja kerroin meditoineeni, jolloin ympäristön energia reagoi omaan nousevaan energiaan ja aiheutti napsahduksia. Viime illan meditaation napsahdukset olivat yllättävän kovia, yleensä kuuluu vain pikkuista napinaa.
Voin itse lähettää enemmän omia kokemuksia sinulle YV:llä, jos sinua muiden yliluonnolliset kokemukset kiinnostavat.