Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teidän yliluonnolliset kokemuksenne  (Luettu 12802 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 23.11.2006 15:39:55 »

Voin itse lähettää enemmän omia kokemuksia sinulle YV:llä, jos sinua muiden yliluonnolliset kokemukset kiinnostavat. Smiley
Otan niitä vastaan mielelläni.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #16 : 23.11.2006 16:04:39 »

Yli luonnon menee tämä maapallon homma että tähän hommaan tuli lupauduttua me kaikki, turhaa haRhaa murhetta ylä-alamäkiä ja erillisyyttä. Ja vain sydänsäikeen varassa ja sitä pitkin ryömiskellä kohti luonnollisuutta.
Yes! Tässä on yliluonnollisen koko määritelmä!  2funny       smitten     Grin
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #17 : 23.11.2006 18:15:13 »

Yleisin yliluonnollinen muoto mitä olen kokenut, on varmastikin se, että kuulen puhetta ja ääniä kun istun yksin huoneessani. Ei sillä ole väliä missä huoneessa istun, yleensä selkeimpinä kuulen ne äänet jotka kuulen oman kotini huoneissa. Olen jopa aivan varma että yksi on pieni lapsi joka juttelee vanhemmilleen. En ole aivan varma, en saa sanoista selkoa mutta sen tiedän siis, että kyseessä on noin kymmemen vanha tyttölapsi.

Uskon myös vakaasti suojelusenkeleihin, sillä olen selvinnyt niin monista vakavista onnettomuustilanteista naarmulla, pienellä murtumalla tai vain säikähdyksellä. Lasikaappia on kaatunut, olen jäänyt moottoripyörän alle...ja silti olen elossa eikä minulla ole mitään vikaa. Uskon vakaasti siihen, että minulla on ainakin yksi suojelusenkeli.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 24.11.2006 09:47:42 »

niin, voiko mikään lopulta olla yliluonnollista...eikö kaikki lopulta ole luonnollista jostain näkökulmasta katsottuna?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 24.11.2006 14:59:14 »

Lainaus
"Asioita kannattaa tutkailla ja mietiskellä sen mukaan, mikä itsestään tuntuu hyvälle. minun totuuteni maailmasta ei ole sama kuin sinun totuutesi maailmasta. jokaisella on oma totuutensa joka on juuri sopiva hänelle itselleen. Toisian sanoen kukaan ei ole väärässä eikä oikeassa Wink Kaikki vain ovat."

itse totuus, ja asioiden luonne ei muutu katsojan mukaan.
ei omenakaan muutu siniseksi tai keltaiseksi, vaikka katsoja olisi värisokea.
asiat ovat, ja ne voi nähdä eri tavoilla, mutta se itse asia ei muutu sen mukaan kuka sitä miettii tai katselee

On olemassa perimmäinen totuus, kuten karmanlait ja muut vastaavat, siinä olet aivan oikeassa. Ajoin kuitenkin takaa "henkilökohtaista totuutta". Rasistille henkilökohtainen totuus on, että ulkomaalaiset eivät ole minkään arvoisia. Tämä sielu, joka on valinnut itselleen rasismin, opiskelee tai tuottaa itselleen karmaa ja kokemuksia tämän oman totuutensa mukaan. Uskonnoissa näkisin saman periaatteen. Kaikella on tarkoituksensa, myös erilaisilla näkemyksillä totuudesta.

Kun miettii omiakin elämiä taakse päin, henkilökohtainen totuus (eli eräänlainen katsontokanta siitä, mitä totuus on) on ollut erilainen eri elämissä. Silti perimmäinen maailman totuus ei ole muuttunut miksikään.

Sitä yritin ajaa takaa. Älä niele mitään sellaista, mikä ei sovi sinulle, josta niskakarvasi nousevat pystyyn. Perimmäinen totuus vaikuttaa meihin kuitenkin kaikesta huolimatta. On eri asia, olemme vielä valmiita sille vai emme. Jokainen kehittyy ajallaan ja kulkee tätä tietä tavallaan. Toisin sanoen kukaan ei ole väärässä eikä oikeassa, koska väärää ja oikeaa ei ole olemassa. Elämä vain on. On vain erilaisia sieluja erilaisine kokemuksineen ja suunnitelmineen.

Kuunnelkaa sydäntänne! Se vie teidät aina sinne, missä teidän kuuluukin olla.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 02.12.2006 00:44:01 »

Niin, mika on yliluonnollista, yleensa mina saan ratkaisut unissa ja meditoimalla-jos tieni on vaara-minut siirretaan takaisin paavaylalle-onko se sitten itsetuntemusta?
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.12.2006 11:18:02 »

Mulla on niitä niin paljon etten jaksa kirjoittaa kaikkia.. uglystupid2

Mutta yhden näkykokemukseni voin jakaa kanssanne:

Vuonna 1999 kesällä,kauniina aurinkoisena kesä aamúna heräsin kotoani.
Lähdin tepastelee wc:n, olin siis täysin hereillä.
Istahdin,koin oudon ilmestyksen(kauniin kylläkin).
Syliini juoksi pieni poika n.4-5 vanha kädet levällään,näin hänet selkeästi kasvon piirteineen.
Hän sanoi *äiti* kun juoksi syliini,tätä kesti hyvin lyhyen ajan.
Mutta tajusin,ja rekisteröin kaiken mieleeni.

Säikähdin ja ponkaisin wcstä pois.

Minulla oli tuohon aikaan vain 2 tytärtä..8v ja 1v.

Enkä ollut raskaanakaan.

Vuoden päivät tuosta syntyi poikani Nicholas,aivan samannäköinen kuin tuo lapsi joka näyttäytyi ennemmin.

Niko on mulle erityisen läheinen,raskaus oli helppo,samoin vauva aika.
Hänen kanssaan minulla oli kuin telepaattinen yhteys vauvana.

Nykyäänkin hän on perääni kaikkein kovin,ja herkimpiä lapsistani.. smitten
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 04.12.2006 13:41:13 »

Ihana kokemus Terhi!  smitten Minua kävivät myös molemmat tyttäreni ennen syntymäänsä unessa moikkaamassa täsmälleen saman näköisinä ja oloisina, kuin ovat.  smitten Onhan näitä kokemuksia vaikka mitä, mutta minulle ne eivät enää ole yliluonnollisia...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: