metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #75 : 04.12.2006 19:25:03 » |
|
Hehheh! Olen vastuussa 'napista'. Ehkä olen niin vanhanaikainen, että luulen vielä, että kaikkeen tarvitaan herrasmiesmäinen 'kosiotanssi' tai ainakin sitkeä 'kalastaminen' ennen kuin mennään niitä herkkiä nappeja painelemaan. Mutta jos joku tykkää, että mitäs turhista, niin siitä nauttimaan painalluksista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #76 : 04.12.2006 19:26:02 » |
|
... hän puhuu koko ajan seksistä kuin robotti ja minä henkisyydestä, kunnes kyllästyin. laugh Kuitenkin se siellä näköjään vaikuttaa - takaraivossa tai jossain
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #77 : 04.12.2006 19:34:50 » |
|
Siinä keskimaastossa on sitten turvallisinta? Niin, leikkiähän tämä elämä täällä "universumin hiekkalaatikolla" jokatapauksessa onkin - seksiä ja henkisyyttä aina jossakin suhteessa toisiinsa nähden, jokaisella. Mittari siihen kun keksittäis :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #78 : 04.12.2006 19:39:13 » |
|
Mä en ole edes vilkaissut uutta AP-karttaani - pitäisiköhän Heippa munkin puolesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 20.12.2006 14:53:31 » |
|
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/SOULGLO.gif) Asterix herättelee taas ajatuksia... Kun kuvaa katsoo, tulee väistämättä mieleen seksi ja siitä ajatus automaattisesti kulkeutuu omaan Kultaani. Pitäisköhän mennä tästä suihkuun ja asettua puhtaana makariin odottelemaan miestä töistä? Entäs jos sama ajatus tulee muillekin foorumilaisille? Mikä on Asterixin vastuu, jos suurin osa foorumilaisista alkaa ponnekkaasti hakeutua seksuaalisiin toimintoihin? Koska seksuaalisuus kehittää myös henkisyyttä, onko Asterix tällöin parantanut foorumilaisten yleistä hyvinvointia vai onko hän noussut henkiseksi guruksi vaikutettuaan näin suuren joukon henkistymiseen? Mahdollisesti kuvan innoittamana saadut seksitaudit jättäisin kyllä jokaisen omalle vastuulle - vai mitä? Kiitos Asterix tuosta kuvasta. Tunnen jo henkistyneeni huomattavasti ja ukkokin varmaan henkistyy, kun tulee kotiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 20.12.2006 15:22:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #81 : 20.12.2006 18:56:47 » |
|
Mietinpä taas tänään tätä aihetta, kun tajusin, että ihastuin ihan suotta tyyppiin joka kaipasi vain seksiä ja kokemuksia.
Onko edes olemassa henkisiä MUTTA seksuaalisia JA sitoutumishaluisia miehiä samassa paketissa? Ei varmaan ainakaan Helsingissä!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #82 : 20.12.2006 19:27:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #83 : 20.12.2006 20:08:10 » |
|
Luin pelkän aloituksen. >Samalla heitä ympäröivä enkelikuoro puhkeaa riemulliseen lauluun ja Jumalan rakkauden ylistykseen. Jestas, eikö enää missään ole olemassa minkäänlaista yksityisyyttä? Vaikka parittelisinkin luonnossa mieheni kanssa, niin en kyllä siltikään kaipaa sinne mitään peeping tomeja. Ihmisiä tai enkeleitäkään.
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #84 : 20.12.2006 20:18:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aion
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 22.12.2006 12:10:47 » |
|
Emme ole koskaan yksin. Jopa ajatuksemme luetaan. Kun menet suihkuun tai rakastelet, sinut nähdään. Mutta miksi hävetä? : Kukapa meistä olisi täydellinen sellaisenaan vaikka olemmekin täydellisiä inhimillisyydessämme ja Luojamme valon heijastuksina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #88 : 21.07.2007 22:12:10 » |
|
Oi niitä aikoja.... (http://infohost.nmt.edu/~dbaldona/Lillyth/images/Mirage08_Q95G1_4a.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Ippuska
|
|