Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpionimies + Kaksosnainen  (Luettu 8044 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« : 23.11.2006 18:10:31 »

Mitä kokemuksia teillä muilla on?

Alkumme on kovin romanttinen ja leikit roihuvat korkealla. Olemme molemmat kovin onnellisia, mutta eräs astrologiaan tarkemmin perehtynyt ennusti lyhyttä liittoa. En tiedä onko tämä vain katkeraa puhetta, sillä olen valmis tekemään kaikkeni tämän suhteen eteen, sillä kyllä, välitän puolikkaastani hyvinkin paljon.

Onko elämäniloon ja viattomuuteen taipuvainen Kaksonen tuuliviiripiirteineen ja uteliasuutensa kanssa lainkaan toimiva kumppani mystiselle Skorpionille noin niinkuin tähtien kannalta?
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2006 20:01:20 »

Nyt on vähän kiirus, joten vastaan lyhyesti; mutta kokemusta siis on muutaman vuoden suhteesta skorpparimieheen (itse olen siis kaksonen). Ja öhhh, mistäköhän aloittaisi..?

Meillä on ollut silleen, että alussa hyvinkin hankalaa, mutta kokoajan mennään kohti parempaa ja lähemmäs kohti sitä kultaista keskitietä. Joissakin asioissa ollaan hyvin erilaisia, ja toisen ihmisen ajatusmaailman ja toimintamallien ymmärtäminen on vaikeaa, mutta tässähän sitä on tullut opittua. Lisäksi meillä menee aika hyvin yhteneväisesti nuo muut merkit (hän on kuu -kaksonen, nousu neitsyt, ja minä taas kuu-neitsyt) elikkäs sekin kai jo tuo jotain sellasiat yhteishenkeä tähän meidän meininkiin.  Wink

Ehkä parhaiten meidän yhdessäoloa kuvaa se, että pintapuolisesti ollaan erilaisia mutta sisimmältämme ja siäiseltä maailmaltamme yllättävän samanlaisia. Siitähän on ollut ennenkin täällä puhetta, kuinka jotkut juuttuvat kaksosten tapauksessa vaan siihen pintapuoleen..

Mutta kyllä tuo minun skorppari sietää tätä minun ajoittaista tuuliviirimäisyyttä, puhe- ja kyselytulvaa, riekkumista niin hyvässä kuin pahassakin. Välillä ehkä jopa vähän huvittuneena.. Samoin kun mie sitten jotain hänen intensiivistä keskittymistään moottoripyörän koneiston pienien osien kombinaatioihin..  idiot2  Klisesitä mutta totta, vastakohdat kyllä täydentää toisiaan..

Itse ainakin olen kokenut suhteen hyväksi, päivä päivältä paremmaksi, ja koen vahvasti että sillä on myös pitkä tulevaisuus. Mulla on ainakin niin, että liian helppoa ei saa olla tai kyllästyn (ah, kuinka kaksosmaista) Wink Ja hän kyllä tuntee samoin, Siinähän sitä on oppimista ja ihmettelyä, niin itsestään kuin toisesta koko loppuelämäksi.

Tuosta astrologia- osioista en silleen osaa sanoa, että miten (muka) kartoilta näkyy, että suhde ei kestä kauaa, mutta kaikissa tälläisissä mielestäni pitää muistaa, että mihinkään, ei tähtiin eikä "ennustajien" näkemisiin ei ole satavarmasti voitu kirjoittaa että suhde päättyy silloin ja silloin.

Kaikkea hyvää siis teille! Mielestäni kaksonen ja skorppari ei ole lainkaan hassumpi kombinaatio.. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 26.11.2006 19:53:16 »

heip! Mä olen kanssa ihastunut ja kovaa vauhtia kai enemmänkin skorppari mieheen.Itse olen tämä tuuliviiri rauhaton eli kasonen.Aiemminkin oli sellainen pikku hetki skorppari miehen kanssa,tämä silloinen oli ääretömän mustasukkainen ja sellainen omistja typpi. Se sii kuivui kai siihen.
Nyt kyseinen mies on aivan uskomattoman erillainen vaikka on myös skorppari. Olen kanssa lukenut nuo ennusteet ja suhteen ns.epätoivoisen ennusteen,Kuitskin tarkastelin myös kiinalaisen kartan ja siinä hän apina ja tää lohikäärme ja ne taas ihan ok, Olen aikas horoskooppi intoilija ja usein ne ovat aika paikkaasa pitäviäkin ja nyt en halua vain ensimmäisenä siihen uskoa,joten haluan katsella asian ja tapahtunman ihan näin muuten.
toivon että tälläkertaa suhde toimii ja etenee sillai onnellisesti ja samaa toivon sullekin ja tietysti olisi aivban ihanaa kun yleensäkin ihmis suhteet toimisivat paremmin,ihminen kun vaan on minusta luotu toisen rinnalle,,,tai sit tää vaan on niin ihkuuntunut smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: