Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua pyytävä  (Luettu 16963 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 27.11.2006 17:15:20 »

Tervehdys aviomies!

Sinulla on kolmas silmä ja selvä-aistit nyt hiljalleen avautumassa.
Siitä johtuu tuo, että "näet mummosi kasvot ja kynttilän". Ja että haistat (selvähaju) tai tunnet (selvätunto) mummosi läsnäolon.

Kehottaisinkin Sinua pyytämään mummosi apua sormuksen kanssa, mutta kuten mammamma tuossa sanoikin, mummosi saattoi vastata jo. Eli "en kaipaa kultaakaan" eli että sormuksesta murehtiminen voisi jäädä - se on nyt siellä missä pitääkin.
Voi myös olla, että mummisi viipyy lähelläsi nimenomaan siksi, että haluaisi Sinun lakkaavan huolehtimasta mm. tuosta sormuksesta.

Mikäli Sinusta tuntuu, ettei mummisi ole vielä vastannut ja sormuksen kohtalo harmittaa yhä, niin voisin ehdottaa kahta seuraavia konsteja.
- Pyydä mummiasi tai muita auttajiasi kertomaan unessa tai meditoinnin aikana missä sormus on.
- Pyydä kadonneitten tavaroitten enkeleitä, niitä ON olemassa!
- Pyydä Pyhää Antoniusta. Häntä pidetään katolisissa maissa kadonneitten tavaroitten löytäjänä. Eräässä kotimaisessa kijassani näin löydettiin kadonnut sormus.

" Tarvitsin Pyhän Antoniuksen apua pian uudelleen kun minulta katosi hyvin rakas sormus, jonka olin saanut ystävältäni vuonna 1934. Eräänä päivänä vain totesin, ettei minulla ole enää sormusta. Etsin turhaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat. Soitin paikkoihin, joissa olin käynyt. Sormusta ei löytynyt mistään. Muistin Pyhän Antoniuksen. Lupasin antaa vaatimattoman summan hyväntekeväisyyteen jos sormus löytyisi. Kului tuskin tuntiakaan, kun sormus löytyi hyllyltä, jonka serkkuni kanssa olin penkonut läpikohtaisin moneen kertaan"

Parhain terveisin SL
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #16 : 27.11.2006 17:27:03 »

Sormuksesta sen verran täytyy tässä vielä mainita että tunnearvo kallein arvo ei muu, jos olen muuta antanut ymmärtää sitä en ole tarkoittanut. Smiley

Kultaa mitä kultaa(?) "sama" se sille arvolle  Wink
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 30.11.2006 15:57:07 »

En tiedä oikein osaanko tota meditointi hommaa... on vähä vaikeaa keskittyä kun kuuluu ääniä aina jostai. Noista auttajista haluaisin kysyä joltai että mistä minä tiedän onko mulla ketään auttajaa??? Ovatko pois nukkuneet läheiset minulle niitä oppaita ja auttajia?Tiedän sen että minulla on suojelusenkeli angel joka pelasti henkeni nuorempana( kuulin naisen äänen joka käski laittaa turvavyön) ja sen laitettuani auto lähti.....
Joskus kuulen ihmisten puhetta josta en saa mitään selvää ja kuitenkaan meillä ei ole ketään tai en ainakaan näe ketään...
Joskus ajattelen että noinkohan olen tulossa pöpiksi kun kuulen omituisia Cheesy
tallennettu
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 30.11.2006 22:47:04 »

Hei aviomies!

Kiitos kun jaoit enkelitarinasi!

Jokaisella tosiaan on yleensä kaksi enkeliä. Toinen on tätä inkarnaatiota varten ja toinen ollut kaikki inkarnaatiot vierelläsi.

Yleensä henki-oppaat eivät ole kuolleita sukulaisia tästä elämästä, mutta ei se ole mahdotontakaan. Oppaat kun voivat vaihtua tai postua tai...
Ja monesti oppaana on joku henkilö, joka on ollut läheinen edellisissä elämissä! Oppaita on n.2-7 kappaletta, itselläni taitaa olla viisi.

Et Sinä ole pöpi, vaan selväkuuloinen! Se on hieno asia, ja uskon, että Sinulle voisi olla helppoa tuo kommunikoiminen auttajiesi kanssa.

Suosittelisin kokeilemaan meditointia, ihan vain hiljentymistä, vaikkapa korvatulppien kanssa.

Jos ei se toimi, jotkut ovat kokeilleet heiluria kommunikointivälineenä. Jotkut jopa automaattikirjoitusta. Näistä pidän heiluria turvallisempana vaihtoehtona, kannattaa tutustua "käyttö-ohjeisiin" ensin, esim. haastamiseen.
Heilurin voit tehdä pujottamalla liki mitä vaan lankaan, ja sitten puhdistamalla sen. Mulla menee niin, että myötäpäivään pyörintä tarkoittaa kyllä, ja eestaas-kiikkuminen ei. Siltä väliltä tulevat ovat epävarmuutta, tai sitä, etteivät halua kertoa.

Mutta siis, todellakin kannattaa ensin tutustua käyttö-ohjeisii, joita tältäkin foorumilta löytyy tuolta toisesta osiosta!

Tsemppiä sinulle, ja palaathan kertomaan kuinka etenet!

toivoopi SL
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 07.12.2006 20:26:54 »

Mulla on kanssa samankaltaisia tuntemuksia edesmenneestä mummistani.

Hajun tunnen ja läsnäoloa.

Toisinaan hän tulee uniini.. angel

tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #20 : 07.12.2006 22:54:45 »

- Pyydä mummiasi tai muita auttajiasi kertomaan unessa tai meditoinnin aikana missä sormus on.
- Pyydä kadonneitten tavaroitten enkeleitä, niitä ON olemassa!
- Pyydä Pyhää Antoniusta. Häntä pidetään katolisissa maissa kadonneitten tavaroitten löytäjänä. Eräässä kotimaisessa kijassani näin löydettiin kadonnut sormus.

Ihan täysin muuta asiaa ja off topic, mutta kun noita auttajia on niin kenet voisin pyytää selvittämään päätäni kun olen muutoksen keskellä hukannut kaikki oppaat ja intuitionkin. Pelot vallanneet joka nurkan joskin on hyvä tiedostaa pelkojakin mutta mutta. Ei viitsisi jäädä niihin pyörimään!
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 07.12.2006 23:12:15 »

Yulunga, sinä voit kutsua kaikki seitsemän arkkienkeliä, kaikki suojelusenkelit ja henkioppaat kerralla jos tahdot. Tärkein on Usko.

Miksi et hoitaisi itseäsi valolla ja sateenkaaren kaikilla väreillä yhdessä enkeleiden kanssa. Kaikki lähtee puhtaasta ajatuksesta.  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #22 : 11.12.2006 19:32:34 »

Lari, niinpä onkin tärkeintä usko. Eli mites sen saakaan takaisin...  idiot2  Huh uskomalla... mutta kun ei usko kun luuli meni jotenkin halu uskon edelle.  tickedoff KAIK PYSÄHTY.
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 16.12.2006 10:25:43 »

Hei kaikille!
Sormus löytyi ja löytyi muitakin sormuksia!
Sormukset olivat mummon omassa käsilaukussa vaikka niitä ei aiemmin muka sieltä löytynyt.... Smiley
Sitten asiasta aivan toisenlaiseen. Minulle tuli lääkärille kutsu joka koskee rannekanavanahtaumaa. Osaisiko joku sanoa mitä minun pitäisi tehdä? Leikkautanko kädet? Onko tämä tarkoitettu tapahtuvan minulle jotta energiat alkaisivat virrata kätteni kautta...? Huh
tallennettu
-manna-
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 21.12.2006 22:54:15 »

olipas värähtelevää tekstiä..ihan hytisten luin  Smiley Sinä tunnut olevan samassa vaiheessa kanssani.. En olisi tullut koneelle lainkaan, mutta se olikin päällä -joten istuin kattelemaan  Cheesy
tallennettu
Hane
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #25 : 22.12.2006 20:13:11 »

asiasta kukkapurkkiin.. niin mitä on automattikirjotus ja miten se tapahtuu??
miten saan tietää suojelus enkeleistäni? tiedän että mulla on niitä, mutta en tiedä montako. Haluaisin kommunikoida heidän kanssaan jotenkin. Miten se tapahtuu? luulisin että meditaatioimalla, mutta siittä on tullut nykyään hankalaa. Ehkä en keskity kunnolla tai jotain.. ääääk..
miten meditoimista voi harjottaa jos se on hukassa?? siis mä osasin ennen mut kolmas silmä pysyy kiinni. Tosin olen kyllä kuullut ja nähyt ihan pieniä asioita.Siittä on aikaa ja ei ole tullut toisten ( no: 2 kertaa tapahtunu)...

äh tulipa taas sekavaa.. voi kökkö.. buck2
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #26 : 22.12.2006 20:15:33 »

Hane,

ainakaan jos yrität kovasti, et onnistu vaan henkimaailman ovet menee kiinni. Keskity mieluummin nykyhetkeen, meditoi itsesi olemaan läsnä joka tilanteessa niin löydät tasapainon ja asiat alkaa virrata...  Wink Menneessä tai tulevassa oleminen aiheuttaa epätasapainon ja pahan olon.  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 22.12.2006 20:28:00 »

On hyva kirja Avaudu kanavaksi- miten saan yhteyden henkioppaaseen. Kirjoittaneet Sanaya Roman ja Duane Packer:
Avauduttasi kanavaksi elamasi saattaa muuttua taysin..
Sen avulla kirjoitin ensimmaisen kirjani, mina tosin en kayttanyt automaattikirjoitusta, mutta kirja avasi kanavat ja siina selostetaan myos automaattikirjoitus. Ostin sen muutama vuosi sitten Suomesta-suosittelen.
tallennettu
Hane
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 22.12.2006 21:34:37 »

vau.. milenkiintosta! kiitoksia.. Smiley pittääpäs rymistellä kirjastoon jos sattuis löytymään kyseinen teos..

tallennettu
Hane
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 22.12.2006 21:38:16 »

hups!! kirjotus häröjä.. koettakkaa kestää.. Cheesy oon taas tähä aikaa ilasta uglystupid2 Cheesy Grin crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: