Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En tiedä mikä olen  (Luettu 3460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pratsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.11.2005 22:36:53 »

Olen kauris ja nouseva härkä. Joitakin kauriin piirteitä tunnistan itsessäni, mutta en läheskään kaikkia. Siis mikähän minä olen ?? Tiedän varmasti että olen uusi ja pysyvä seikkailija tällä foorumilla Cheesy
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #1 : 18.11.2005 13:57:59 »

Kauris on yleensä jalat maassa ja järkevä. Status täytyy olla ainakin kohdallaan!
Ja sitten tuo Maa merkin Härkä. Aika tasasen varmaa liikettä sekin lupailee.  coolsmiley
Tosin Missä On Venuksesi? Tuo Nousevan merkin planeetta...
Onko se enään yhtä järkevä ja rauhallinen kuten edelliset. Kaikki aspektit ei yleensä ole pelkkää kolmion sulavuutta, jotain jännää voisi löytyä sieltä...
Saisko siitä jopa potkua suhun 2funny
tallennettu
Astroaave
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.11.2005 14:32:08 »

En minäkään. (vastaus otsikkoon siis)

Härkänouseva Kauris on hyvä juttu sikäli, että hänelle Elämä On. Varmaankin koet syvästi ja konkreettisesti, olet vakaa ja luotettava kumppani. Maailmassa on hyvä elää, kun on riittävän realistisesti mukana kaikessa, jalat maassa mutta pää aavistuksen verran pilviä hipoen, kuten sinulla täällä seikkaillessa.

Nousevana Härkänä varo kuopimasta maata altasi, kun joku ärsyttää sinua. Ennemminkin käytä voimaasi sen maan kiinteämmäksi tamppaamiseen  Wink
Ja varovaiseksi vihjeeksi: suuttunut Härkä (myös nouseva sellainen) = härkä posliinikaupassa - joten katso missä silloin satut seikkailemaan, kun harvinainen mutta sitäkin hurjempi kiukustuminen yllättää!

Astrologian tutkiminen luultavasti sopii sinulle, et ainakaan hörhöile käsittämättömissä atmosfääreissä niin kuin esim. eräät Kalat.

Astroaave kumartaa ja poistuu hiljaa hymyillen takavasemmalle  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: