Elämänilo
|
|
« Vastaus #135 : 03.12.2006 13:37:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #136 : 03.12.2006 13:49:58 » |
|
Meikäläistä ahdistaa tuo mainosten paljous, joka valuu postiluukusta >: Hei "selkälokki" Tuohon on helppo lääke EI MAINOKSIA kyltti Vaan on aika ovelaa tuo krääsän tuputus.. Mullakin on tuo ei mainoksia-kyltti, vaan kun osoittavat ihan nimellä ja kirjekuoressa, niin eihän se postimies voi muuta kuin lykätä sen roskan luukusta sisään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #138 : 03.12.2006 14:12:17 » |
|
Äläkäähän nyt! Minun pitää pikkuisen puolustaa Elämänilon hössötystä. Sillä jokainen yritää omalla tavallansa 'roikkua kiinni'. Todellisuutta? Todellisuutta on siellä pinnan alla varmasti kaikkialla, mutta siellä on lyijynpainavaa joskus, ei halua antaa periksi. Pieni mitätön hössötys arjessakin pitää pystyssä. Hei "metsätonttu"
Kiitos sinulle
(http://65.18.214.134/images/smilies/candle.gif)
Hyvää 1. Adventtia Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #139 : 03.12.2006 19:13:27 » |
|
tarttee kai se kyltii kohta laittaa oveen...Jotenkin on tuntunut, että onkohan se feng shuin kannalta kovin hyvä, jos ovessa on ensimmäisenä kielteinen sana : EI mainoksia.... Mutta tuo tietty menee jo off topic, mutta sen takia en ole vielä sitä kylttiä laittanut. Voihan se olla vaan meikäläisen tärähtäneisyyttä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #141 : 03.12.2006 22:01:29 » |
|
Jotenkin on tuntunut, että onkohan se feng shuin kannalta kovin hyvä, jos ovessa on ensimmäisenä kielteinen sana : EI mainoksia....
Hei "selkälokki"
Älä laita ekaksi ei sanaa - esim. Huom! Ei mainoksia kiitos! Elämänilo Do niin tietty sen voiskin laittaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #142 : 04.12.2006 06:46:12 » |
|
Joutavaa höpinää mainnoksista, olisitte iloisia, että, joku, jossain, ajattelee teitäkin ja kantaa huolta yleisestä tietoisuudestanne, erillaisten, peräti tarpeellisten asioiden ja tavaroiden suhteen. Kaikenlisäksi postilaitos, tai opiskelijat kantavat ne lähes pyyteettömästi ihan nenänne eteen. Siitä kaikesta voi vapaasti valita mieleisensä. Mitä se sitten onkaan.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #143 : 04.12.2006 15:07:59 » |
|
Mä sain vihdoinkin laitettua oveen ei mainoksia kiitos! (ei sana ensin ). Sitä asiaa piti pohtia tovin, että enkö tosiaankaan halua niitä mainoksia ja ilmaisjakelu lehtiä. Ihan kuin se olis ollu joku maailman iso asia. Toi nousu neitsyt vissiin piinaa välillä, kun pitää niin pikkutarkasti pohdiskella. Se on itsessä yks varmaan ärsyttävin piirre. Kerrankin kun olin kirjastoon menossa, huomasin pohtivani pitkään laitanko kirjat reppuun vai muovikassiin .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #144 : 05.12.2006 23:20:58 » |
|
Ja TAAS opin ajattelemaan uudella tavalla. Tosiaankin,joku tienaa leipänsä kantamalla meille tuon tärkeän informaation. Pyyteettömästi myös kauppiaat niissä jakavat eri vaihtoehtoja,ettei tarvitse niin paljon omaa nuppia vaivata. Kiittämättömyyttä ja kiukkua vaan annamme vastineeksi! Buf! Minä en ole edes omaa nimeäni vielä asunnon oveen vaihtanut,saati muuta. En taida tuntea yhtään neitsytimmeistä,joten valoitit hieman miten se ilmenee. Tarvitsisin hiukkasen tuota ominaisuutta lisää. Itse jätän mainokset pinoon oven viereen ja kerään vain laskut. Roskapussia viedessä ne siitä lattialta kaappasen ja vien suoraan lehtiroskiin. Tuosta nimestä ovessa vielä,, Enpä taida omaani siihen laittaakkaan,pysyvät kutsumattomat vieraat poissa. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #145 : 05.12.2006 23:31:48 » |
|
minul taitaa lukea "KIITOS ei mainoksille"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #146 : 05.12.2006 23:38:12 » |
|
Minulle on nyt asiat edenneet niin, että saan viettää joulun yksin. Vähän jänskättää... En ole moista kokenut ennen... noh, onhan minulla sitten 'takaportteja' jos siltä tuntuu....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #147 : 05.12.2006 23:46:37 » |
|
minul taitaa lukea "KIITOS ei mainoksille" Niin mullakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #148 : 05.12.2006 23:52:41 » |
|
Minä taas kysyin kauniisti ukoltani, että saanko minä jäädä kotiin tänä vuonna. Saan (pienen nurinan kanssa). sitten halasin ukkoa. Hän sitten että 'sinä varmaan nukut koko päivän'. Ja minä hyvin oppineena: 'Voinhan viettää päivän pyjamassa, niin kuin jotkut viisaat ruukaavat'. - Jaha. Siis vihdoinkin olen poissa itsenäisyyspäivän juhlista! Pidän omat! Eläköön vapaa ihana Suomi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
cancer
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #149 : 06.12.2006 00:05:12 » |
|
Ei ahista!! Pidän joulusta, enkä anna mainosten ja oletusten häiritä. Meillä on perinteet joulun vietosta, muttei mitenkään rasittavat. Nykyään ihmiset kuitenkin siivoavat arkena sen verran, ettei jouluna tikahduta sotkuun, vaikka ei mitään himosiivouksia harrastaisikaan ennen joulua. Eineksiä saa kaupasta ja vielä maukkaita. Niillä kyllä pärjää, jos ei halua kokkailla jouluksi.Taikinoita saa myös ja niistä leipoo nopeasti. Teen itse osan ja osan ostan valmiina. Normaali viikkosiivous riittää ihan hyvin. Kuka vieras kaivelee kaikki kaapit yms. Ei nykyajan asunnoissa edes tarvita mitään koko huushollin ylösalaisin siivouksia. Lahjojen ostokaan ei vaadi ihmeitä, kun tuntee ystävänsä ja heidän harrastuksensa ja kiinnostuksensa kohteet. Eikä raha läheskään aina ratkaise. Kannattaa hyödyntää esim. huuto.net ja kirpparit. Niistä löytää uusiakin tavaroita. Kaikki pölynkerääjät kannattaa unohtaa. ( Koriste-esineet ) Tee vaikka herkkukori. Menipä paasaamiseksi. Sorry. Ei ollut tarkoitus. En vaan ymmärrä, miksi joulusta on tehty niin vaikea. Asiat yleensä menevät omalla painollaan, vaikka ei stressaisikaan.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Rapu Nousu-Kaksonen Keltainen galaktinen siemen Tulihevonen
|
|
|
|