Äänestys
Kysymys: Miten elät? Oletko avossa, avioliitossa, uusperhe vai sinkku?  (Äänestys päättynyt: 27.12.2006 01:17:18)
Sinkku - 26 (48.1%)
Avioliitto - 14 (25.9%)
Avoliitto - 13 (24.1%)
Uusioperhe - 1 (1.9%)
Kotona vielä - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 39

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Liitto vai ilman?  (Luettu 55954 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #60 : 28.11.2006 01:41:12 »

Minullapa kävikin tänään lukkomies,kun parvekkeen ovi jumittui.eikä avain ottanut mitenkään vastaan,pyöri vaan.
Lähti sitten hakemaan lisää työkaluja ja toi vielä toisen aika komean miehen mukanaan.

Muistahan laittaa hieman itseäsi kun ovimiehet tulee,,, Wink

Hei "Chandra"


Täytyy pitää mielessä
- touhuavat talon lukkojen kimpussa ainaskin 4-päivän ajan,
joten katsotaan, katsotaan ....

(http://www.postsmile.com/img/love2/31.gif)

Minulle riittäisi ihan mies ystäväkseni
- siitä sit kehkeytyy jotain, tai sit ei



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
MetalLady
Vieras
« Vastaus #61 : 28.11.2006 01:42:19 »

Ahaa lukkoseppä mielessä. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #62 : 28.11.2006 01:46:25 »

Avioliitossa.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #63 : 28.11.2006 01:48:04 »

No,en väännä kättä asiasta. Wink
Jokainen käyttää sitä,mikä parhaalta tuntuu.Mutta totta puhut Maarita,parempi olisi ollut pitää vaan se tyttönimi.

Tuskin kunniallista nimeä keksitäänkään.Tai ainakin sen jälkeen se väännetään jotenkin leväperäiseksi.
Enkä tarkoittanut nyt leveää perää! 2funny

Numerologisesti en nimeäni ole koskaan laskenut muulla kuin tyttönimellä.Ja vaikka se on tuiki tavallinen (ois yks hianokin tuolla jonossa),niin mielessäni käytän itsestäni sitä nimeä,josta minulla parhaat muistot! smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #64 : 28.11.2006 01:56:53 »

 Cheesy

Niin,enpä minäkään hänestä kummempaa ajatellut.Mutta mukavan näköinen ja olisi ollut kiva vähän flirttailla. Wink

Harmitonta ja iloista huulen heittoa.Mutta nyt lähinnä ajattelin et juupeli,haluan muovipussin päähän ja MIKSEN OLLUT VAIVAUTUNUT MEIKKAAMAAN! tickedoff

Laittanut edes silmiä päähän! crazy2  knuppel2
 
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 28.11.2006 02:01:29 »

Enkelikirjailija Diana Cooper sanoi,
että ihmisten ei tulisi muuttaa nimeään,
koska sen nimensä on jotenkin valinnut jo ennen syntymäänsä.

Hän puhui tästä, koska hänen molemmat tyttäret olivat muuttaneet
etunimensä. Mikä lie syynä siihenkin.. coolsmiley

Mutta minulle tuli mieleen, että suurin osa naisista muuttaa
nimensä naimisiin mentyään.

Onko tämä tulevan puolison nimi tai vielä ehkäpä niiden tulevien
puolisoiden nimet ikään kuin valittu,
siis taivaissa kiveen kirjoitettuja,
vai pitäisikö vain pitää omansa,
jonka on synnyinlahjana saanut? Huh

Toki yhdyn siihen, että helpommaksi ja edullisemmaksi
tulee pitäen oma nimensä! Grin

Onko jollain korkeampaa sprituaalista tietoa jaettavanaan?  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 28.11.2006 02:14:47 »

Siitä on niin kauan aikaa kun olen eronnut ja olen tottunut siihen että olen Ex-rouva, niin ja en ole enään mikään 3 kypänen. :Smiley

Täällä aika paljon myös 2-kymppisiäkin kirjoittelijoita. Smiley
Allekin.


Lainaus
No mutta mä olen kuullut monta kertaa kun miehet ovat sanoneet, että kiinnostaa enemmän kokeneet naiset tosin ei tietty kaikkia.

Näinpä. Wink
Niin uskomattoman monet 5 ja 6-kymppiset miehet juoksevat
hinkuräkä suupielistä valuen
nuorten tyttösten perässä kuvitellen ihan tosissaan,
etteivät vaikuta naurettaville heidän vierellään. Grin

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #67 : 28.11.2006 02:17:07 »

Enkelikirjailija Diana Cooper sanoi,
että ihmisten ei tulisi muuttaa nimeään,
koska sen nimensä on jotenkin valinnut jo ennen syntymäänsä.

Hän puhui tästä, koska hänen molemmat tyttäret olivat muuttaneet
etunimensä. Mikä lie syynä siihenkin.. coolsmiley

Mutta minulle tuli mieleen, että suurin osa naisista muuttaa
nimensä naimisiin mentyään.

Onko tämä tulevan puolison nimi tai vielä ehkäpä niiden tulevien
puolisoiden nimet ikään kuin valittu,
siis taivaissa kiveen kirjoitettuja,
vai pitäisikö vain pitää omansa,
jonka on synnyinlahjana saanut? Huh

Toki yhdyn siihen, että helpommaksi ja edullisemmaksi
tulee pitäen oma nimensä! Grin

Onko jollain korkeampaa sprituaalista tietoa jaettavanaan?  Wink


Minulla ei ole sen kummempaa tietoa jaettavana, kuin että itse en avioliiton myötä olisi edes päässyt vaihtamaan sukunimeäni. Sillä meilläpä sattui olemaan juuri sama, vaikkei se ole edes kaikista yleisimpiä.  Grin Emmekä ole edes kaukaista sukua toisillemme.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 28.11.2006 02:21:42 »


Minulla ei ole sen kummempaa tietoa jaettavana, kuin että itse en avioliiton myötä olisi edes päässyt vaihtamaan sukunimeäni. Sillä meilläpä sattui olemaan juuri sama, vaikkei se ole edes kaikista yleisimpiä.  Grin Emmekä ole edes kaukaista sukua toisillemme.

Ei totta! Cheesy

Sinä sitten olet todella hyvin valinnut nimesi. Smiley
..myöskin puolisosi. Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #69 : 28.11.2006 02:30:19 »


Minulla ei ole sen kummempaa tietoa jaettavana, kuin että itse en avioliiton myötä olisi edes päässyt vaihtamaan sukunimeäni. Sillä meilläpä sattui olemaan juuri sama, vaikkei se ole edes kaikista yleisimpiä.  Grin Emmekä ole edes kaukaista sukua toisillemme.

Ei totta! Cheesy

Sinä sitten olet todella hyvin valinnut nimesi. Smiley
..myöskin puolisosi. Grin


 Cheesy Näinpä taitaa olla.  smitten
tallennettu
Electra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #70 : 28.11.2006 03:16:08 »

Avioliitossa. smitten
tallennettu

aurinko leijona askendentti skorpioni kuu jousimies
Sininen Kristalli Apina Kin 51
Tuli Käärme
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #71 : 28.11.2006 09:38:23 »

Olipas mielenkiintoista.  Smiley

Itse kun tähän vastasin, niin huomasin myös noita samoja asioita, joita olette tässä kirjoitelleet.
Itse en kyllä haluaisi olla ex-rouva tai ex-avokki, nehän viittaa, että entinen... entinen missi, nykyinen poliitikko... tyyliin..  Wink
En muutenkaan koskaan sopinut tuohon rouvan tittelin sisään. Minusta se on jotenkin aika 'puistattavaa' r o u v a ...  coolsmiley
Mitä sillä on merkitystä mitä ennen ollut.... tai onhan sillä, mutta...
En toisaalta itseäni sinkuksikaan miellä.
Minä kun voisin käyttää leskenkin nimitystä...
Olenko siis ex-sinkku-avokki-leski-rouva....  Undecided Minusta ne kuvaa vain menneisyyden tapahtumia, ei minua sinällään, mitä nyt olen.

Voisin olla vaikka... hmm... independent-compartment eli vapaasti suomennettuna incoCheesy

Tuosta tyttönimestä vielä, niin kyllä minä ainakin jotenkin pidän sitä ihan ookoo asiana, että minulla on nykyinen avioliiton myötä tullut sukunimi. Sen 'arvo' liittyy minulla pitkälti lapsiin. Siitä liitosta syntyi elämän lahojoja. Kyllä minä sen liiton 'nimeä' voin kantaa...Sama se mistä on juurensa saanut...
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #72 : 28.11.2006 10:51:04 »

Olen aika pahasti myöhässä, mutta tuolla Lapin kaupungissa asuu eräs perhe, jonka rouva oli kanssani samalla luokalla lukiossa ja mies oli perheellemme muuten tuttu. Mies tuli kaupungissa käymään ja veljeni otti 'puhemiehekseen' hakemaan ystävätärtäni ihan kotiovelta ja vielä isältä kysyi, saako neito lähteä heidän mukaan. Nyt ovat olleet jo reilusti toistakymmentä vuotta aviossa ja heillä on kolme lasta. Ja tämä tarina on tosi.

Olen itse, niinkuin alkukeskustelussa käväisin kertomassa, sinkku. Tai siis en ole koskaan ollut aviossa, kerran avossa, yksi varhaisteini tyttö eli tarkennettuna siis olen yh.
Baarikierroksella saatan joskus käydä, mutta kun sen tietää, miten tyhjänpäiväistä se on. Paras kierros oli toissa kesänä kaverin polttareita viettäen. En ole mikään bilettäjä, koska se ei ole mukavaa.
Mieluiten vietän vapaa-aikani kotona sohvalla pyjama päällä neuloen, vaikka ikä on vasta 3 ja 4 kympin puolivälissä.
Työ on sentään asiakaspalvelua, jossa asiakkaina pääasiassa miehiä  Wink Joskus käy sellaisia silmän iloja ja odotan sitä päivää, että Mister astuu ovesta sisään  Grin
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #73 : 28.11.2006 11:49:17 »

....Itse en kyllä haluaisi olla ex-rouva tai ex-avokki, nehän viittaa, että entinen... entinen missi, nykyinen poliitikko... tyyliin.. 

Miepä käytin avioeron jälkeen itsestäni nimitystä uusioneitsyt  coolsmiley

Tuosta tyttönimestä vielä, niin kyllä minä ainakin jotenkin pidän sitä ihan ookoo asiana, että minulla on nykyinen avioliiton myötä tullut sukunimi. Sen 'arvo' liittyy minulla pitkälti lapsiin. Siitä liitosta syntyi elämän lahojoja. Kyllä minä sen liiton 'nimeä' voin kantaa...Sama se mistä on juurensa saanut...

Avioeron jälkeen, kun olin ottanut 'tyttö'nimeni takaisin olin ajatellut, etten sitä enää vaihda.

Sitten myöhemmin tuli ajankohtaiseksi pohtia perheen nimitilannetta uudestaan, kun oli jo kaksi nimeä ovessa ja kolmas tulossa sekä vielä perheenlisäystäkin, niin katsoin selkeämmäksi ottaa käyttöön mieheni sukunimen. Vietimme kyllä hauskoja hetkiä pohtiessamme perhejuhlia, joissa esittelisin lapsia ja lapsipuoltani, joilla olisi eri sukunimet kuin minulla ja miehelläni. Toisaalta nimessäni ei ole nyt ääkkösiä, joten se ei ole niin nauruhermoja kutkuttava sahkopostiosoitteessa kuin entinen nimeni.

Olipa sitten mielenkiintoista kuulla numerologin kommentteja: olen itse käyttänyt aina ja vain kastenimeä, vaikka henkilö olisi vaihtanut nimeäänkin. Huhtikuussa erään numerologin kanssa keskustellessani, hän kertoi, että nimen vaihto kertoo uudenlaisen vaiheen alkamisesta elämässä, ja että ne vanhatkin otetaan mukaan. Myöskin uusiokäyttöön ottamani sukunimi...  Siis tämä jos mikä kuvastaa karttaani Pluto Ascilla: olen siis 'luonut nahkani' kolmesti  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #74 : 28.11.2006 13:08:07 »

Niin mä haluun muistuttaa muillekkin, että olen exä; en mä häpee sitä mitenkään onpahan se selvästi sanottu jos joskus joku (mies)sitä kyselee.  Wink

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: