Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hiukset, vesi ja uhraaminen!  (Luettu 5110 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 27.11.2006 13:16:59 »

Unessani olin minä ja minut vietiin väkisin huoneeseen, missä istui suurissa kylpyammeissa paljon partureita! Meitä oli joukko ihmisiä, jotka joutuivat hiustenleikkuuseen ja sitten malliksi esittelemään kampauksia. Parturit istuivat ammeissa ja napsuttelivat saksiaan. Osa leikkeli omia hiuksiaan ja kukaan ei puhunut mitään. Tunnelma oli kamala. Mietin, että voi prkele, joutuuko tässä menemään vielä kylpyammeeseen kaiken hiuskuonan keskelle.

Sitten olin huoneessa, missä ei-niin-miellyttävä nainen alkoi leikata tukkaani. HUUSIN, että nyt lähtee liikaa!! EIIII... nyt leikkaat liikaa.

Kampaaja näytti minulle peiliä, josta näin, että hiukseni olivat alta tummat ja päältä vitivalkoiset. Ne olivat palaneet auringossa. Hän oli leikannut suurimman osan tukastani pois. Sitten hän laittoi hiuksiini kaksi vaaleanpunaista kukkaa. Peilistä näin, että hän oli tehnyt kukista hiuskoristeen hiuksiini. Se oli kaunis. Samalla liian lyhyt tukkani sai lisää pituutta, ja ajattelin, ettei se nyt sitten NIIN kamala olekaan.

Seuraavaksi olin jossain kuumassa ympäristössä, missä oli syvänsininen taivas, kuuma aurinko ja uima-allas, joka oli kuitenkin meri. En ollut  minä vaan joku lapsi. Ja samalla katselin sitä kaikkea jostain ulkopuolelta.

Vedessä oli suuri kampa, jonka läpi piti vetää pieni koira  Shocked  Shocked
No koiraa vedettiin kamman läpi. En tajua miten se selvisi siitä.

Sitten uiskentelin ja eläydyin siihen koiran osaan, mietin miten se tajuaa ottaa happea juuri ennen kuin se tukehtuu, koska ihmiset vasta harjoittelivat vetämään sitä kamman läpi.  Huh

Jostain syystä (en muista) alettiin ihmisuhraus. Kuvioon tuli julma nainen, mies sekä heidän kolme lastaan ja minä. Luulin naista kivaksi, mutta tajusin unen aikana, että hän palveli jotakin suurempaa voimaa ja nyt hänen tuli uhrata lapsensa. Luulin ensin, että minut uhrataan, koska olin vieras, mutta kävikin ilmi että MINUN tuli veitsellä tappaa kolme lasta.

Julma nainen sanoi, että voisin harjoitella ensin nukella, että pystyisin sitten tappamaan oikeat ihmiset. Meinasin oksentaa. Nainen tajusi että se olisi minulle vaikeaa. Minä aloin keplotella itseäni pois tehtävästä, aloin ohjailla untani niin etten joudu tekemään sitä. Onnistuin lopulta siinä, että sotkin kuviot eikä uhrausta tapahtunut. Siinä vaiheessa olin taas minä enkä tuo vieras lapsi.

HOw weird is that? ?? ?? ??
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.11.2006 13:33:00 »

joudutko "uhraamaan" omaa elinvoimaasi toisten hyväksi,
vaikka oma tunne-elämäsi siitä kärsisikin?
koetko jonkun ystävyyden vaativan liikaa?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 27.11.2006 14:57:29 »

en tiedä. ehkä sitten kiellän sen ja uni yrittää kertoa...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.11.2006 15:08:25 »

.."en tiedä miten se selvisi siitä"..
nouseeko alitajunnasta pintaan lapsuuden traumoja?
sisäisen lapsen synnynnäinen luovuus on tukahdutettu vetämällä tiukan
kamman läpi,
kolme toivomusta vaaditaan uhrattavaksi,johon et suostu,
haluat säilyttää lapsen innostuksen,tai löytää sen uudelleen,
mahdollisuuden iloon ja onneen,
jota ei määritellä auktoriteettien taholta
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 03.12.2006 12:56:46 »

Nyt kun on kulunut aikaa, luulen että olen "vain"  Grin päästänyt irti menneisyydestä. Aikeissani on vaihtaa työpaikkaa ja tuo uni tuli silloin kun nykyisellä työpaikallani oli kovia ristiriitoja. Ehkä ne lapset olivat se sisäinen ääneni jota en ensin kuullut.  Smiley

Kiitos avustanne!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2006 12:47:06 »

Nostan tämän koska alkuperäinen aihe käsittelee hiuksia myös...
Tein kampausta tuossa muutama yö takaperin omiin hiuksiini. Kampasin ne käteeni päälaelle ja kietaisin solmuun. Somun päälle laittelin hiuslisäke"putken" ja aloin kiinnittämään sitä pinneillä, hyvin tottuneesti. Tavalliset pinnit näkyivät, koska hiuslisäkkeeni oli käynyt harvaksi ja ajattelinkin uuden hankkimista. Kokeilin hengettömillä pinneillä, ne eivät näkyneet, mutta minulla oli niitä liian vähän. Laitteesta ei tullut tukeva, suutuin ja tempaisin koko systeemin pois päästäni tickedoff Omat hiuksen valahtivat alas solmusta ja hämmästykseni ne olivatkin kauniit... siis miksi tarvitsisin enään lisäkkeitä?

Mitä hiukset kuvastavat?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.12.2006 13:50:01 »

elinvoimaa,
jonka olet solmusta vapauttanut,
kuin myös vapaaksi ulkopuolisista lisäkkeistä,
joita et tarvitse
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.2006 00:14:37 »

 Shocked thanks Nikki  smitten
Pistän tähän lisää, kun rupes naurattaan viime yönä  Cheesy Näin unta, että letitin kahta ransakalaista letiä päähäni  Shocked ja niiden väliin laitoin sinikantisen vihon... ai, olin sitten soma  2funny
« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 17:08:26 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: