Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MITÄ TAPAHTUI??  (Luettu 10421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
peipi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.11.2006 21:19:11 »

Mitä olette mieltä seuraavasta tapahtumasta;

Olen viimeaikoina etsinyt uutta suuntaa elämääni, joten ajatukset pyöri uskonasioissa.
Rukoilin  ääneen, jotta minua johdatettaisi oikeaan suuntaan mm. ammatin suhteen.
Olin siis autoilemassa ja Radio Nova soi. Yhtäkkiä kanava vaihtui itsestään Radio Deiksi(jota minulla ei ole ohjelmoituna!) ja hengellistä musiikkia alkoi soimaan, jonka jälkeen puhetta Jumalasta!
Itse en koskenutkaan radioon, joten miten kanava voi vaihtua itsestään? onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 27.11.2006 21:30:01 »

Olin siis autoilemassa ja Radio Nova soi. Yhtäkkiä kanava vaihtui itsestään Radio Deiksi(jota minulla ei ole ohjelmoituna!) ja hengellistä musiikkia alkoi soimaan, jonka jälkeen puhetta Jumalasta!
Itse en koskenutkaan radioon, joten miten kanava voi vaihtua itsestään? onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Yhdellä mielenhäiriöistä kärsivällä tuttavalla on ollut vastaavia kokemuksia. Jumala on kuulema halunnut kertoa jotain radion kautta.
tallennettu
peipi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2006 21:37:47 »

HEI LAKE!  Olen kyllä ihan täyspäinen, joten mielenhäiriöstä ei todellakaan ole kysymys!  kanava vaihtui silmienikin edessä. eli radion näytössä luki Radio Dei.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 27.11.2006 21:51:29 »

Tuskinpa Lake tarkoitti että olisit "pipipää" Wink Muistatko mitä radiosta kuului?  Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #4 : 27.11.2006 21:55:12 »

Kyllähän radioaaltoja on ilmatila niin täynnä, että tuo on täysin mahdollista. Itse huomasin kerran autoillessani yks kaks kuuntelevani poliisiradiota ja siihen mulla ei kyllä ole mitään omia vehkeitä. Tärkeintä on se tunsitko radiosta tulevan jutun olevan sinulle mieleinen. Jos jokin asia vetää puoleensa, niin sitä yleensä kannattaa katsoa vähän tarkemmin ainakin hetken aikaa.  Smiley
tallennettu
peipi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 27.11.2006 22:17:08 »

Niin, kyllähän minulla on käynyt mielessä, että sattumahan se saattoi olla, mutta jännä juttu jokatapauksessa, että juuri silloin kun ajattelin uskonasioita ja rukoilin ääneen niin kanava vaihtui. En muista mikä kappale siellä soi,hengellistä musaa kuitenkin. No, maailma on ihmeitä täynnä!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 28.11.2006 00:55:10 »

Onko olemassa sattumia?  :Smiley Mielestäni ei...  Wink Kuuntele sisintäsi ja luota Korkeimman johdatukseen...  angel
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 28.11.2006 09:58:43 »

Meilläpäin on välillä kaksi radiokanavaa samalla taajuudella. Luulee kuntelevansa paikallista, mutta sitten jostain mainoksesta tai paikallisuutisista huomaa, että se onkin reilun parin sadan kilometrin päässä olevan kaupungin/alueen kanava.

Mutta hei! Asioilla on se merkitys, jonka me sille annamme. Jos sinä ajattelet, että se on merkki sinulle, että käänny Jumalan puoleen enemmän (tai muuta sinulle sopivaa merkitystä) niin pidä se ajatus ja mieti syvemmin, mitä se oikeasti sinulle merkitsee. Kyllä se sieltä aukeaa ja tuo elämääsi juuri sitä, mitä tarvitset.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #8 : 28.11.2006 12:28:20 »

Kyllä vain radioaallot nimenomaan tekee just noin mitä olette kertoneet. Itse olen usein törmännyt niihin ongelmiin, kun ne asemat on niin lähekkäin toisiaan, ei ole mukavaa etsiä sitä oikeaa kanavaa.  Sad

Edit: Radio Dein taajus on  Helsinki 89 (101,9) MHz.

http://www.radiodei.fi/

Itse en kyllä tuota kuuntele. Grin
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 12:32:30 kirjoittanut Night Crawler » tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #9 : 28.11.2006 12:46:45 »

Ehkä sinua opastetaan löytämään oma sisäinen jumaluutesi..  Wink

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 28.11.2006 13:05:56 »

Mitä olette mieltä seuraavasta tapahtumasta;

Olen viimeaikoina etsinyt uutta suuntaa elämääni, joten ajatukset pyöri uskonasioissa.
Rukoilin  ääneen, jotta minua johdatettaisi oikeaan suuntaan mm. ammatin suhteen.

Unified Field'issähän ei aikaa ole olemassa. Puhdas eli
pelkkä tietoisuus (ilman sisältöä!) on käsittäkseni esim.
saankhya-joogan mukaan subjektiivinen kokemus unified fieldistä,
eli puruSasta. Siirtyminen Dein taajuudelle saattoi johtua
autosi toisen derivaatan muuttumisesta maantieteellisten
koordinaattien suhteen, mutta sinä ikäänkuin kenties ennakoit
sen ja kävit aakaashassa hetkellisesti tsekkaamassa lähisekuntien
häppeninkejä.
Olisi kiva tehdä sneak peek ensi lauantain löttöarvontaan...

crazy2
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 28.11.2006 13:11:28 »

... Itse huomasin kerran autoillessani yks kaks kuuntelevani poliisiradiota ja siihen mulla ei kyllä ole mitään omia vehkeitä.... Jos jokin asia vetää puoleensa, niin sitä yleensä kannattaa katsoa vähän tarkemmin ainakin hetken aikaa.  Smiley

Jospa sinua johdatellaan ryhtymään poliisiksi  Kiss police angel

Jospa sinulla onkin jo riittävän hyvät omat vehkeet  Kiss  police  angel

Wink Grin
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #12 : 28.11.2006 15:32:11 »

Jospa sinua johdatellaan ryhtymään poliisiksi  Kiss police angel

Jospa sinulla onkin jo riittävän hyvät omat vehkeet  Kiss  police  angel
 Wink Grin

Grin   2funny   Hyvä ehdotus. Ainakin oman elämäni poliisiksi kannattas ryhtyä. Pikkutarkka kuuneitsyt on vanhemmiten ryhtynyt proge-veskari-hipiksi.    police     knuppel2     police       2funny
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #13 : 19.12.2006 12:12:06 »

Sinulla on voimakas yhteys JUMALAAN, koska noin on käynyt. Itsellä mieleenpainuvin kokemus on sellainen, kun tein iltarukouksen, tunsin kuinka JUMALAN voima RAUHA laskeutui asuntooni ja tunsin voimakasta läheisyyttä, mutta en nähnyt ketään fyysisesti. Tämän jälkeen alkoi mahdoton, rytinä ja kolina kämpässäni, sekä sähkölaitteet paukkuivat. Eräällä henkisystävälläni, on sängyn päätykin noussut ilmaan, että tömmöistä angel
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 19.12.2006 13:58:16 »

Ihan tulee Manaaja mieleen kun sängynpääty nousee  Shocked

Mutta nythän olikin Jumala nostamassa sitä, niinkö  coolsmiley

Vahva heppu.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: