Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastamisen ja luottamisen vaikeus..  (Luettu 14302 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 27.11.2006 23:10:42 »

Pyytäisin että joku ihana voisi tehdä jotain pientä yleistulkintaa.. Kuvittelenko vain että minun on harvinaisen vaikea löytää tasapainoista tapaa rakastaa, vai olenko todella karttani kiroama?

Ok, kirous se ei koskaan ole, mutta aika ristiriitaiselta joskus näyttää kun on itse yrittänyt pähkäillä näitä.

Ei löydy tasapainoa. Olen tulinen ja voimakastahtoinen, samalla herkkä ja alistuva, ilmaisen itseäni suurieleisesti, toisaalta minulla on hyvin kova kuori ja hillitsen itseäni vaikka maailman tappiin, jos en luota... Olen sekaisin! 
crazy2

7. huone pitää sisällään  aurinkomarsmerkuriuschiron ja  ceres kaikki kaksosissa.

askendentti jousimies.

kuu kauriissa 2. huoneessa.

venus oinaassa 4. huoneessa.

pluto skorpionissa 10. huoneessa.

aspekteja, jotka voisivat liittyä asiaan;
 kuu aspect_squ venus
 kuu aspect_squ keskitaivas
 saturnus aspect_sex kuu

pluto aspect_opp venus
 pluto aspect_tri mars
 mars aspect_sex venus
 neptunus aspect_opp mars
 pluto aspect_sex  neptunus

Kommentteja?  idiot2

Olisin enemmän kuin kiitollinen, jos joku vaivautuu kirjoittamaan jotakin!

« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 11:37:55 kirjoittanut Irish » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2006 23:42:18 »

Huokaus... kenenkään kartta tuskinkaan on mikään kirous, vaan ainoastaan oppiläksy.

Mitä vaikeemmalta ja haasteellisemmalta se tuntuu, sitä syvemmin olet päättänyt oppia, joten
oikein antoisalta sielun kehityksen mahdollisuudelta tuo itsesi kanssa kamppailu kuulostaa.  Smiley

Muista mitä on palkintona  :Smiley

smitten Voimia!
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 27.11.2006 23:48:10 »

Palkintona verisiä ja hikisiä tuskan kyyneleitä!  crazy2
 2funny 2funny uglystupid2

Ehkä hieman liiottelen, mut nyt vaan tuntuu siltä...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 28.11.2006 00:48:28 »

Hmmm... Eikö tuolla määrällä kaksoset:ta
kartalla tee sinusta oikeaa
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/aurinko05_200.png)

Onnekas olet. smitten

Vaikka Kaksosia pidetään pinnallisina,
facta on, että heillä todella on se toinen puoli,
siis ihan kaikessa,
sanokoon muut mitä tahtovat. Wink

Sinulla varmaan on tällä hetkellä Kaksosille tyypillinen
kahtia repimisen vaihe, jossa se kultainen keskitie löytyy. Wink

Tarkoitan siis tätä;
Lainaus
Ei löydy tasapainoa. Olen tulinen ja voimakastahtoinen, samalla herkkä ja alistuva, ilmaisen itseäni suurieleisesti, toisaalta minulla on hyvin kova kuori ja hillitsen itseäni vaikka maailman tappiin, jos en luota... Olen sekaisin! 

Kaksonen vain on kaikkea mahdollista! Smiley
Ota se voimavarana, äläkä anna sen repiä sinua.
Ajattele, siellä on kuule monia,
jotka haluaisivat olla juuri sinä tai omata juuri sinun jotain puoliasi. Smiley

aurinko kaksoset ja  merkurius kaksoset tekee sinusta verbaaliveikon vailla vertaa
ja askendentti jousimies lisää vain uteliaisuuttasi maailmaa kohtaan. Smiley

kuu kauris kait hakee turvallista suhdetta,
mutta niinhän kaksoset tekee alitajuntaisesti sitä? idiot2

Odotellaan viisaampien kommentteja. Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 28.11.2006 09:06:10 »

Onko vika niissä muissa vai suurissa seksihaluissa tms? Mitäs jos ei leikkis miesten kanssa koko ajan? Tosin sitä ei kai voi välttää jos noin paljon seiskassa.. Cool

Minä en koe olevani epätasainen tai vaikea rakastettava, mutta vaatimuslista täytynee muistaa.  :Smiley Mielenrauha menee repimisen ja sähläyksen edelle. Ja miehen tulisi olla tasapainoinen, ystävällinen, miellyttävä, hyväsydäminen, innostunut, rehellinen ja niin monta asiaa että hmm..kenties mutkaton ulkoilmaihminen ja matkustaja..ei pöyhkeilijä..

(http://www.fotosearch.com/comp/isp/isp165/ispc065057.jpg)
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 09:12:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #5 : 28.11.2006 09:31:52 »

Oivaltavaa viisautta *Mirjam*!

Ehkä elämän salaisuus onkin nimenomaan
'kokea verkkoja, kerätä kaloja' ja vielä
opetella niistä valmistamaan ravitseva ateria  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 28.11.2006 09:58:54 »

Mielenrauha on erittäin ihanaa. En tarvitse mihinkään repivää oloa tai teeskenneltyjä pikaisia intohimojuttuja=illuusioita (ja mikä oli kullakin miehellä taas ongelma..) jotka eivät johda kumppanuuteen. Tietty jos joskus asiat voi yhdistää niin sitten. Ei siinä kai muuta. Kukin tavallaan. ( Olihan minullakin pari vuotta sitten 5 miesjuttua/vuosi - viime vuonna enää 3 heh, ja tänä vuonna 1.5 eli laskeva on käyrä, eli on kokemustakin..taisi olla se nousuvaakavuosi  vaaka , sitten nousujoukkari, nyt nousukaksonen ja ens vuosi nousuleijona - sitten taas nousuvaaka  vaaka 2008, joka minulla 6=rakkaus- vuosi, eli ehkä virteni vaihtuu )Tasapainolla  vaaka ei ole mitään tekoa pelon kanssa, intohimo ja kuohu on draamaa jota joko kehittää tai ei kehitä. : Pikemmin sellainen pelkää joka koko ajan hakee seuraa..voin esittää joo, minulla on kova intohimo tän ja tän kanssa, mutta onkohan sittenkään? Kun tiedostan sen jo olevan esittämistä vaan. Eipä paljon missaa. Siksi. Että minusta seksi ymv on lopulta aika koomista.  Grin

Ihminen ei silloin etsikään jos itse on rauhallinen ja sanotaan täysi Itsessään. Mitäs silloin toisesta etsisi. Intohimo on luotu että tehtäis lapsia jne. Voihan sitä muutenkin kait harjoitella jos se on niin tärkeetä. ? Ja niin Irish eihän sitä koskaan tiedä, mutta kyllä on mahdollista saada tunteet hallintaan. Itse olen siirtynyt täydelliseen hyvän odotteluun kun ei jaksa pelmata eikä ehdi! Jos ei 2007-2008 tapahdu niin sitten menee kauan, ainakin jos AP karttoja katsoo. Mitens sinun Ap kartat?
  Wink

PS Minäkin olen ilmaiseva, voimakastahtoinen, herkkä jne enkä yhtään "sekaisin".-

Meditaatio auttaa kaikenlaiseen rauhoittumiseen ja tasapainottamiseen, muuten koet samat jutut uudestaan ja uudestaan.  angel
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 11:18:27 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.11.2006 11:16:57 »

pluto aspect_opp venus
se toinen pluton aspekti tuskin pitää paikkansa,jos muut tiedot ovat oikein..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 28.11.2006 11:20:15 »

Mutta Mirjam, nythän sinä ymmärsit.

Ei ole mitään pelottavaa kun tietää että Oikeasti Tietoisuus on sen yläpuolella ja kaikki on hallinnassa heti kun tahtoo. Kaikki on vain esitystä. Jos tahtoo esittää "olen oikullisuuteni/ ilkeyteni/ pelkoni/ intohimoni uhri" niin käyhän sekin mieleltä, mutta ei Tietoisuutta tällaisella hämätä.  :Smiley

Kunnes siellä asuu? Ei siellä tarvitse asua.

smitten smitten smitten smitten smitten angel angel angel :Smiley Cool
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 11:30:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #9 : 28.11.2006 11:32:45 »

Jaa. No onhan se helvetin helppoa sanoo, vielä kun joskus löytäisi sen tietoisuuden niin ei tarvisi välittää paskaakaan koko elämästä.  Cheesy

Eli ihmisen ei tarvitse opetella käsittelemään tunteitaan, tiedostaa vaan että ne ovat kaikki yhtä harhaa ja elää happily ever after.

Mielestäni täällä kuitenkin joku koko ajan valittaa ettei rakastu.. GS, mitä sinä miehellä teet kun sinulla on tietoisuus joka ylittää kaikki miehen tarpeet, jotka ovat vain harhaa?

Pyysin astrologista näkökulmaa.

Olen sen verran tietoinen että minulla on jonkinlainen haju siitä mitä ovat pintatunteet ja mitä on korkeampi tietoisuus. En vain satu olemaan mikään ihme guru ja aion elää normaalia ihmiselämää "yrittämättä liikoja".

Uhri ja uhri.. Ja peili ja peili ja mitä kaikkea!  Wink Eihän tässä maailmassa mitään ongelmia olisikaan jos me kaikki lopettaisimme olemasta jonkun asian uhreja. Mutta me kaikki olemme.  Wink Vaikka hyvin tiedämme että emme ole...

Mietin vaan, onko täällä ihan turha kysyä mitään, odottaen hieman öö.. tarkoituksenmukaista vastausta, kun aina tulee uhrit ja peilit, kristusrakkaus ja koskahan se Pohjolan Valokin pamahtaa niskaan..  Grin

Enkä minä ole loukkaantunut tai vihainen, on vaan kiva kirjoittaa suunsa puhtaaksi ja itse asiassa hihittelen täällä hyvin huvittuneena tälle kaikelle..
  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 28.11.2006 11:35:13 »

Niin, minä leikittelen sillä että onko se ongelma kun ei miehet kiinnosta?  2funny

Jatka omalla linjalla sitten. Minulla on sama. Miksi tänne kirjoitan?

Olet käsittääkseni joskus meditoinut, mitäs nyt uhoat? Kuka sanoi että silloin ei välitä?
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 11:37:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 28.11.2006 11:37:36 »

pluto aspect_opp venus
se toinen pluton aspekti tuskin pitää paikkansa,jos muut tiedot ovat oikein..

nikki!  Smiley Oikeassa olet.. Itse asiassa tuossahan on kolme pluton aspektia...

pluto aspect_opp venus
 pluto aspect_tri mars
 pluto aspect_sex venus

Ja tuo kolmas olikin oikeasti  pluto aspect_sex neptunus
korjaan sen.. Pahoittelen virhettä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 28.11.2006 11:40:20 »

Seksiin, miehiin ja intohimoon voi jäädä koukkuun..
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #13 : 28.11.2006 11:45:47 »

Mitä ihminen oikein silloin etsii, jos etsii elämässään alati vain tasapainoa?
Seesteistä olotilaa, tilaa, johon ei suuret intohimot yllä, itsensä yläpuolelle nousemisen tilaa, "tässä kahtelen maailmaa ja elämää sivusta'-oloa... mitä vielä? Ja ennenkaikkea MIKSI?

Minä etsinkin tällä hetkellä tasapainoista intohimoa..  Wink
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #14 : 28.11.2006 11:48:34 »

Seksiin, miehiin ja intohimoon voi jäädä koukkuun..

Sokeriinkin voi jäädä.. Ja tupakkaan, alkoholiin, huumeisiin, tv-sarjoihin, roskaruokaan, lenkkeilyyn, pelaamiseen! Kyllä elämä on vaarallista!  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: