Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uskomushoidot  (Luettu 15255 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 29.11.2006 10:06:36 »

http://www.adressit.com/luontaishoito

Tuossapa vielä sen addressin osoite. Lohduttaudutaan sillä välin faktalla, että totuuudella on tapana tulla julki ennemmin tai myöhemmin  smitten smitten smitten

Juuri näin! Toivotaan että tässä tapauksessa _ennemmin_. Wink Vaihtoehtohoitojen suuri suosio onneksi puhuu puolestaan päivä päivältä voimakkaammalla äänenpainolla.

Pitääpä käydä allekirjoittamassa adressi. Kiitos vinkistä!
tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 29.11.2006 10:43:11 »

... Nimenomaan tieteellistä tutkimusta on toivottu tukemaan vaihtoehtohoitojen asemaa yhteiskunnassa. Myllykangas ajaa voimakkaasti tätä asiaa ja osallistuu siis omalta osaltaan talkoisiin saada tieteellistä näyttöä uskomuslääketieteen alalta. Näin voimakasta tukijaa kannattaa kiittää lämpimästi. Tämä keskustelu varmasti parantaa tieteellisen tutkimuksen asemaa paranormaalilla alueella yleisestikin.   Wink

Kiitos Small  smitten
Nyt kun ensikimpaannus on helpottanut, niin todellakin tajuan saman asian. Näinhän tämä homma siis tosiaankin toimii, vastakkainasettelun aika on ohi ja erilaiset hoitotavat pitäisi saada samojen tutkimuskriteereiden alle, jos niitä pitää kerta mitata sellaisilla mittareilla, joita uskotaan ja ymmärretään.

Mutta kuitenkin.... Samalle viivalle on tietenkin mahdotonta päästä, koska ihmisten keksimiä asioita on helppo mitata ihmisten niiden mittaamista varten laatimilla mittareilla. Toisaalta sitten olisi tärkeää mittauksissa ottaa huomioon myös mahdolliset haittavaikutukset.

Olin kerran erittäin mielenkiintoisen mittauksen koehenkilönä - minulta mitattiin meridiaanien toiminta, olin hyväkuntoinen testin mukaan. Sen jälkeen porukka, josta oli suuri osa reikiläisiä, lähetti minulle reikiä tovin. Parin meridiaanin mittatulokset romahti terveydelle vaaralliselle tasolle sen jälkeen.
Syyksi ilmoitettiin, että olin  jännittänyt mittatilannetta.
Itse näin syyksi sen, että vilpittömässä mielessä poistin suojaukseni lähetyksen ajaksi, ja osittain tuntemattomassa joukossa saattoi olla sitten energia-imureitakin paikalla. So not.
Näin kyllä upeita mittaustuloksia, joissa yksittäishenkilöitä oli mitattu yksin ennen reikihoitoa ja sen jälkeen.
Tämä todisti mielestäni myös sen, mitä arvelinkin... motiivit, suojaukset ja niiden tärkeys asiassa kuin asiassa.
Että ette sitten reikiläiset vedä tästä poroja sieraimiin, jos vaikka joku tuolloin mukana ollut olisikin foorumilla.  Wink

tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 29.11.2006 11:31:13 »

Mielenkiintoinen tyyppi tämä Myllykangas  Cheesy
Kai vaihtoehtoiset hoitomuodot sitten ovat uhka lääkäreiden tuloille, kun niitä pitää mollata noin kovasti. Käsittääkseni vaihtoehtoisilla hoidoilla pyritään aktivoimaan keho parantamaan itse itsensä, ja sehän ei perinteiselle lääkärille sovi! Mitä siitä tulisi jos lääkkeitä ei tarvitakaan???
Aikaisemmin oli viittaus pimeään keskiaikaan; historian tuntemukseni on huono, mutta muistaakseni tarot-tulkitsijat eivät nakelleet ihmisiä roviolle, eivätkä muutenkaan tehneet keskiajasta "pimeää"Huh Vai olenko ymämärtänyt väärin?
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Aion
Vieras
« Vastaus #18 : 29.11.2006 14:26:42 »

Kaikki mitä ei voi käsin kosketella tai mitata
voi tuntua pelottavalta.
Voi olla että maailmankuva voisi romahtaa,
ei olisi enää ¨mistä pitää kii¨.

Tämä sisältää Jumalan, uskonnon, vaihtoehtohoidot
ja jopa taiteen terapeuttiset vaikutukset.
Näin ollen ei varmaan psykoanalyysikaan
auta ketään, kun sitäkään ei voi mitata.

Ja miten mitataan se mikä auttaa?
Jos joku voi huonosti,
onko hoito tehonnut
silloin kun oireet tukahdutetaan pillereillä
(esimerkiksi luunmurtumasta aiheutuva särky)
vai silloin kun syy on etsitty ja korjattu kuntoon?

Diktatuuria on se
kun halutaan kaikkien ajattelevan samalla tavalla,
kun ei hyväksytä
että joku toinen voi ajatella ja toimia toisin
kuin MINÄ ITSE tekisin.
Silloin koetaan oikeutetuksi
estää toisenlaiset ajattelutavat
uhkana omille, tiukille raameille.
- Se että niitä joutuisi höllentämään
pelottaa.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 29.11.2006 18:34:48 »

Huom, nelosella klo 19.00 bella ohjelma

Lainaus
Kia on 46-vuotias kuvataiteilija, jonka vuosia piinanneet migreenikohtaukset yritetään saada hallintaan rentouttavan reikihoidon avulla. Tavalliset hiusvärit aiheuttavat Kialle allergiaa, joten nyt kokeillaan luonnonmukaisia ekohiusvärejä. Kotimainen lifestyleohjelma.

Asiasta kiinnostuneet töllöttimen ääreen mars!
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #20 : 29.11.2006 20:47:45 »

Huom, nelosella klo 19.00 bella ohjelma

Lainaus
Kia on 46-vuotias kuvataiteilija, jonka vuosia piinanneet migreenikohtaukset yritetään saada hallintaan rentouttavan reikihoidon avulla. Tavalliset hiusvärit aiheuttavat Kialle allergiaa, joten nyt kokeillaan luonnonmukaisia ekohiusvärejä. Kotimainen lifestyleohjelma.

Asiasta kiinnostuneet töllöttimen ääreen mars!

Blaah, jäi just alusta TUO pätkä väliin  Angry
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #21 : 29.11.2006 21:19:15 »

Harmi, ihan kiva oli miusta, eikä tullut siitä sellainen huuhaa olo.
Korostettiin reikiä juuri itsehoitona, että parhaimmillaan silloin.
Ihan ok, paitsi aika lyhyt.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #22 : 29.11.2006 21:55:55 »

Olin kerran erittäin mielenkiintoisen mittauksen koehenkilönä - minulta mitattiin meridiaanien toiminta, olin hyväkuntoinen testin mukaan. Sen jälkeen porukka, josta oli suuri osa reikiläisiä, lähetti minulle reikiä tovin. Parin meridiaanin mittatulokset romahti terveydelle vaaralliselle tasolle sen jälkeen.

Millä vermeillä tuo mittaus käytännössä tehtiin?  Shocked
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 30.11.2006 09:52:02 »

Millä vermeillä tuo mittaus käytännössä tehtiin?  Shocked

Tämä venäläinen tutkija oli jo vuosia kehitellyt mittaria, jolla tämä tutkimus tehtiin. En muista tarkempaan, miten se perustuu energiavirtojen kulkuun, mutta itse mittaus tehtiin meridiaanien mukaan. Siis suo anteeksi, etten osaa selittää paremmin kuinka ne piuhat viriteltiin ja mitä hän näpytteli läppärilleen  Embarrassed

Mielenkiintoisena esimerkkinä hän kertoi henkilöstä, jolla oli sydänmeridiaanissa hyvin alhaiset lukemat. Tämä henkilö oli sitten käynyt ultraäänikuvassa, jossa todettiin tosiaankin sydänongelmaa. Uusintamittaus ultraäänikuvauksen jälkeen osoitti, että monien muidenkin meridiaanien toiminta oli laskenut huomattavissa määrin sekä sydämen käyrä myöskin aivan huolestuttavalle tasolle.

Kyseinen henkilö sai asianmukaisen hoidon ja toipui tilanteesta, mutta mittaus osoitti esim. ultraäänitutkimuksen aiheuttavan energiajärjestelmässämme heikentymistä.

Tästä tietenkin kävin pohtimaan sitä, kuinka juuri koululääketieteelliset mittaukset perustuvatkin hyvin pitkälti uskomuksiin - onko niiden antamasta tiedosta enemmän haittaa kuin hyötyä - olisiko hyvä tehostaa kiinalaisen lääketieteen mukaista oireiden tutkintaa kielen, pulssin yms. tutkimusten avulla.  coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 09:56:24 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: