Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kärsivät eläimet  (Luettu 3361 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 29.11.2006 16:24:55 »

Olen nähnyt nyt monena yönä jo unta joissa on kärsiviä eläimiä. Yhtenä yönä musta hevonen makasi omakotitalon yläkerrassa miehen/pojan vieressä. Sillä oli osittainen halvaus ja se kärsi kovasti. seuraavaksi näin harmaa raidallisen kissaemon jolla oli yksi pentu. emo vuoti kovasti verta, sillä oli kylki auki. Seuraavaksi löysin hiiriä polulta, niillä oli samanlainen häntä kuin majavilla paitsi punainen, keräsin ne lumesta olivat aivan jäätyneitä ja luulin että ne oli kuolleet mutta sylissä lämpenivät ja alkoivat heräillä. Sain ystävältäni terraarion jonne laitoin paljon vettä ja ruokaa.. mm.koiran puruluun. hiiret vain kelluivat monta tuntia kunnes tajusin ettei siellä pidä olla vettä, avasin kannen poistaakseni vedet ja yksi hiiristä karkasi ja toinen puri ihan hirveästi mua! Etsin hiirtä ja löysin kuolemankielissä olevan kissanpennun jonka vein emon tissille, se oli tosi julman näköinen pentukissa, ihan raasku.. Tässä osa näistä kamalista unista.. Harmi etten osaa sitä kauhun tunnetta kirjoittaa teille mutta unet ovat pilata päiväni. Mitähän nämä mahtavat merkitä minulle?? OSAAKO KUKAAN SELITTÄÄ =,(
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2006 13:09:24 »

Luulen, etta nama karsivat elaimet symbolisoivat tunne-elaman kaaosta myos jossain laheisten keskuudessa-koska elaimet olivat kotielaimia,yritit kovasti auttaa, mutta myos nama hiiret voivat vahingoittaa-onko joku sairaana tai tulossa sairaaksi ja kissat tietysti kuvaavat sinun feminiinista puoltasi ja hoivaamisen tarvetta, tarvitset paljon raikasta ilmaa ymparillesi.
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2006 17:30:49 »

No oma elämäni on kyllä hieman kaaoksessa ja isä kipeänä, ei pahasti mutta kuitenkin, veljeni aiheuttaa harmia ja mielipahaa.. Rakkauselämä vähän sekaista, mielitiettyni on ollut väsynyt, kiukkuinen ja minä loukkaantunut ja pahantuulinen myös.. Ehkäpä se tosiaan sitten jotenkin viittaa noihin.. hmm.. Viimeyönä keskusteltiin mielitietyn kanssa ihan mukavasti ja nukuinkin todella levollisesti ilman mitään kummempia unia Smiley Hassua kuinka unet ja todellisuus kohtaavat näin!
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: