Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten "näette" 3. silmällä?  (Luettu 44752 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #45 : 24.12.2006 01:15:57 »

Otsalla pullistelevat suonet on ihan harjoiteltavissa, kuten korvien heiluttelu.

Vakuuttavampaa ois tietää, mitä tyyppi sanoi.
Ja miks se vaikutti hmmm päihtyneeltä lurpottavine silmäluomineen.

Otsalla voi toki nähdä symboolimerkkejä.
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 30.12.2006 18:56:46 »

Otsalla pullistelevat suonet on ihan harjoiteltavissa, kuten korvien heiluttelu.


Kirjoitinkin tuon ihan satunnaisesti, on jokaisen omalla vastuulla miten
vakavasti minkäkin ottaa. Koska jokainen kuitenkin näkee maailman
eri tavalla ja olisi jotenkin kummallista sanoa toisen unta todellisemmaksi.

Lainaus
Vakuuttavampaa ois tietää, mitä tyyppi sanoi.
Ja miks se vaikutti hmmm päihtyneeltä lurpottavine silmäluomineen.

Mitä sun yhdeksännessä huoneessa on merkkihuonejärjestelmällä ja/tai missä
sen hallitsija on?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #47 : 31.12.2006 00:02:34 »

Mitä sun yhdeksännessä huoneessa on merkkihuonejärjestelmällä ja/tai missä
sen hallitsija on?

Sieltäkö tälle löytyisi selitys?  Cheesy
Kato 3. silmällä  :Smiley tai arvaa  Grin
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #48 : 31.12.2006 00:37:02 »

Kundaliinienergia äkkiseltään googlettaen:

http://www.crystalinks.com/kundalini.html

http://users.kymp.net/dsl06132/Kundaliini.htm

Pelkäksi seksuaali- tai elämänenergiaksi kuvailu ei riitä, sillä erittäin harva ihminen saa kokea kundaliinin nousun.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Valo
Vieras
« Vastaus #49 : 31.12.2006 01:02:29 »

Jos tietoisuutta kolmanneksi silmäksi sanotaan niin se tarjoilee hopealautasella uppiniskaiselle minälleni vastauksen omasta takaa jotakin  märistessäni, turhia kysellessäni tai levottomuudessani. Se näkee siis totuuden asioista ja pistää asian suoraksi, egoni kun aina jaksaa öllöttää. Kolmannessa silmässäni on linssi joka on ihan vaaleanpunainen sillä se aiheuttaa melko autuaallisia tunnetiloja ja kaikeksi kauhukseni kadottaa usein ylpeyden, kateuden tai vihan tuntemuksia - onko lie joku linssihäiriö tahi taittovika.
Jotakin värinnäköistä on joskus silmät kiinni näkynyt sekä askartelukiille-pölyä. Muuten olen aika näkemätön tauno.
Onneksi on kolmas silmä, ajoin autolla silmälasieni yli jo 1½v sitten. Sad
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 07.01.2007 20:29:20 »


Sieltäkö tälle löytyisi selitys?  Cheesy


Paha sanoa, kiinnostaisi kuitenkin?

Lainaus
Kato 3. silmällä  :Smiley tai arvaa  Grin

Toi oli hauska juttu, arvostan tota  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 20:34:52 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #51 : 07.01.2007 21:20:19 »

Toi oli hauska juttu, arvostan tota  Smiley
Shocked O-ho  2funny  kalat
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #52 : 09.01.2007 22:39:29 »

Jotkut ovat sanoneet näkevänsä silmät kiinni kaikenlaisia värejä ja muotoja saatuaan jonkun mystisen vihkinnän tai vastaavaa, mutta itse olen nähnyt niitä kakarasta asti. En ole edes koskaan ajatellut, että niissä olisi jotain mystistä Smiley Kun suljen silmät, alan useimmiten näkemään violetteja renkaita, jotka näkyvät ensin suurina, mutta pikkuhiljaa ne pienenevät kunnes häviävät kokonaan. Joskus renkaat saattavat olla myös sähkönsinisiä tai oliivinvihreitä. Välillä näen myös sähköisennäköisiä valkohopeita nauhoja risteilemässä ympäriinsä. Olen myös nähnyt persikanvärisiä palleroita. Mitään selkeitä todellisia kohteita tai muotoja en ole nähnyt.
 Ollakseni rehellinen sanon, että nämä kuviot ovat lähinnä ärsyttäneet mua Smiley Joskus lapsena mulla oli nukahtamisvaikeuksia, kun kaikenmaailman värikkäät pallerot vain pyörivät silmissä, vaikka puristin silmiäni tiukkaan kiinni. Jotenkin on vain vaikea nukahtaa, kun jää tuijottamaan niitä väri-ilmiöitä, eivätkä ne häviä kuin silmät avaamalla, mikä taas tekee nukahtamisen mahdottomaksi Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 10.01.2007 22:18:03 »

Hrum Hare Rama Krsna Hrum

On sanottu että tuliuhraukset lisäävät kolmannen silmän kykyä.
Tärkeää on se; miten tehdä oikein.

(http://www.sanskrit-sanscrito.com.ar/images/imagesmantras/kliim_mantras1.jpg)

With shriiM hriiM kliiM, the direction of movement is reversed and is (1) from left eye to right eye and then third eye for a male while (2) for a female this is right eye, left eye and third eye.

http://srath.com/blog/2006/11/hriim-shriim-kliim.html

Tosiaan, jos paastoaa täysikuun aikaan. Sekin saa ihmisen
lähemmäksi totuutta koska se liittyy Shaniin(Saturnukseen)

(http://www.shrifreedom.com/yoga/images/ajna-1.3.jpg)

http://www.shrifreedom.com/yogathirdeye.htm

Kasvisruokakin on välttämätöntä koska se toteuttaa ahimsaa, itsekkäät
periaatteet ja toiminta sumentavat ihmisen luontaisia kykyjä.

Aum Namaah Shivaaya
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #54 : 26.01.2007 14:15:23 »

Olen huomannut, että viimeisen vuoden aikana minulle käy välillä nukkumaan mennessäni niin, että laittaessani silmät kiinni alankin näkemään "pimeyden" sijasta keltaista/oranssia välkkyvää valoa. Liittyisikö sitten tuohon kolmannen silmän avautumiseen? Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa, antaa edetä omalla painollaan vai edistää tapahtumaa jotenkin? Nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen  smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #55 : 26.01.2007 14:48:13 »

Olen huomannut, että viimeisen vuoden aikana minulle käy välillä nukkumaan mennessäni niin, että laittaessani silmät kiinni alankin näkemään "pimeyden" sijasta keltaista/oranssia välkkyvää valoa. Liittyisikö sitten tuohon kolmannen silmän avautumiseen? Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa, antaa edetä omalla painollaan vai edistää tapahtumaa jotenkin? Nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen  smitten
Mielestäni liittyy juuri kolmanteen silmään.

Käyttöominaisuudet ovat rajattomat, mutta kannattaa antaa avautua omalla painollaan. Voit pyytää vaikka nukkumaan mentäessä välähdyksiä/videopätkää sinulle tärkeistä asioista, ihan mitä vain keksit. Omat kuvani hyppivät missä sattuu enkä tiedä ketä kuvissa on ja mihin aiheeseen ne edes liittyvät.

Taidan kerätä vasta jonkinlaista tuntumaa välähdyksistä ja niiden näkemisestä. Hitusen hätkähdän useasti etten minä voi herellä ollessani nähdä tuollaista. Siispä rennoin mielin mennään pienen pyynnön saattelemana.

Eilen näin
1. punaisen auton joka käsijarrulla pysähtyi poikittain jonkun asuinalueen tietämillä.
2. Ääni, Tulin suomeen Uglabugla maasta  2funny Jokin outo paikka se oli, en muista.
3. Nainen keilaamassa sininen kesämekko päällä, hame heilahtaa ja kuva katoaa

Ei mitään tolkkua mutta kosketusta havaittavissa.  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #56 : 26.01.2007 15:00:18 »

Mielenkiintoista. Minä en tosiaan vielä mitään selviä kuvia näe, pelkästään noita valoja. Taidan tosiaan antaa edetä omalla painollaan koko asian. Miten tuota kolmatta silmää voi sitten hyödyntää, kun se on avautunut ts. mitä sillä näkee? Mistä sen tietää, että silmä on avautunut, siitäkö, että alkaa näkemään "oikeita" kuvia?  Embarrassed Ei kai sentään elokuvia kuitenkaan  2funny
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #57 : 26.01.2007 15:13:52 »

Käsitykseni mukaan ihan mitä haluat, tai mitä sinulle näytetään. Auroja, ihmisten kipeitä paikkoja, ystäviä, maisemia, tulevaa(ei välttämättä kuitenkaan totta,koska vaihtoehtoja aina on), menneisyyttä ja entisiä elämiä.

Lyhyitä video clippejä olen nähnyt, pääasiassa välähdyksiä. Kuvat ovat teräviä ja mieleen jääviä, koska haju, kuulo ja näkö ovat täydellisessä hallinnassa.

Parhaiten olen saanut toimimaan niin että teen pyynnön että näkisin jotain ja sitten tavallaan unohdan koko asian, jolloin en pyri näkemään tietoisesti silmissäni sitä kuvaa.
Onnea kokeiluun ja malttia  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #58 : 26.01.2007 15:20:37 »

Kiitoksia Larille vastauksesta. Vielä muutama tarkentava kysymys  Embarrassed
Kauanko kolmannen silmän avautumiseen menee? Lähinnä siis tarkoitan onko kyse viikoista, kuukausista vaiko vuosista. Entäpä voiko silmä lähteä avautumaan kuitenkaan ikinä saavuttamatta täydellistä aukeamista?  idiot2 Täällä untuvikko asialla  Cheesy
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #59 : 26.01.2007 15:28:26 »

Hih, en ole mikään pro tässä asiassa vaan omien kokemusten kautta puhun. Ensinnäkin sinä olet nähnyt kauemmin välähdyksiä kun minä ja toisaalta kovin yksilöllisiä kyvyt taitavat olla. Kummasta tulee parempi leipuri jos nyt alamme harjoitella? Toinen on varmasti paremmin itseoppinut kuin toinen vuoden kuluttua Smiley

En tosiaankaan tiedä kauan jollain muulla menee aikaa johonkin ja oppivatko edes kaikki. Avaa se rakkauden kautta ja sinulle tapahtuu se, mikä on sinulle hyväksi. "Rautakanki" ei ole oikea työväline, vaan rakkauden lämpö sulattaa "jään"
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: