Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten "näette" 3. silmällä?  (Luettu 44795 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 02.12.2006 00:01:32 »

Joskus värejä, muotoja, hahmoja, valoa ja joskus vain tulee sellainen selkeä visio, näkemys tai tieto jostain asiasta. Ei osaa selittää...  idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 02.12.2006 00:05:27 »


Sanotaan että
kehittyneempi selvänäköisyyden muoto
on tietää
vaikkei näkisikään.
Olennaista on se,
että hahmottaa asian ytimen. Smiley


Tuo on mielestäni niin totta.  Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #17 : 02.12.2006 00:13:20 »

Emminä näe mitään, sehän se kököintä onkin kun pitää vaan uskoa vaikkei oo mitään tukireitin poikastakaan, mielellekään tärppiä. Siis no jotain viuh vauh hailakka viuhahti mutta siinä kaikki. tickedoff Enkä varmaan tulekaan näkemäään millään silmilläni koska ne ovat sidotummat toisin kuin sydän.

*menee miettimään että mitä se tarkoottaa Huh*
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 02.12.2006 00:16:47 »

Emminä näe mitään, sehän se kököintä onkin kun pitää vaan uskoa vaikkei oo mitään tukireitin poikastakaan, mielellekään tärppiä. Siis no jotain viuh vauh hailakka viuhahti mutta siinä kaikki. tickedoff Enkä varmaan tulekaan näkemäään millään silmilläni koska ne ovat sidotummat toisin kuin sydän.

*menee miettimään että mitä se tarkoottaa Huh*

Oih mutta "sydämellään" sitä parhaiten näkeekin.  smitten Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #19 : 02.12.2006 16:17:57 »

Tuosta maadoituksesta vielä - senhän voi tehdä kuvittelemalla jalkoihinsa "juuret", mutta pitääkö välttämättä olla kanavat auki, vai voiko tuota tehdä pitkin päivää muutenkin? (vähän "väljä" olo...)
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #20 : 08.12.2006 08:45:46 »

Oih mutta "sydämellään" sitä parhaiten näkeekin.  smitten Wink

Paitsi jos sydänchakra on tukossa ja yhteys "yläkertaan" poikki. Silloin voi olla että aivan muu ohjaa toimintaa.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #21 : 13.12.2006 15:56:26 »

Juu - otsasuoni pullistuu kuin Stressi-Erkillä  2funny

Eikäkun tuo on ihan tavallista, kyse on lihaksesta, jota et ole käyttänyt - vie aikansa ennenkuin se joustaa riittävästi  Wink

Mie koin sen tunteen mahottomana poltteena ja tykytyksenä - ja sellaisina 'humahduksina'. Vähän kinkkua ja olutta, niin kyllä se siitä lakkaa tuntumasta  Wink
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #22 : 13.12.2006 15:57:25 »

Ei tarvitse yrittää,
se tulee helposti ja ajallaan.
Ylenmääräinen ponnistelu tuottaa tukoksia.

Spontaaneja erikoisia tuntemuksia ilman fyysistä lähdettä
(lämpöä, viileyttä, valoa, värejä, ääniefektejä, tuoksuja, hajuja jne.)
voi kyllä ilmetä päässä
ja muuallakin kehossa.
Se on herkistymistä. :Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #23 : 13.12.2006 16:01:19 »

Sorry - luulin, kyse olleen vain otsachakran energioiden tunnustelusta, en tiennyt, että kyse oli avausyrityksestä  Embarrassed

Pitäisi kai opetella lukemaan tai ainakin luetun ymmärtämistä  Cheesy  Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #24 : 13.12.2006 18:54:44 »

On viela yksi konsti kolmannen silman avautumiseen jonka opetti minulle mielikuvituksen opettajani; hengittaa navan kautta ilmaa suoraan kolmanteen silmaan-silloin ei tule tukoksia.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #25 : 13.12.2006 20:29:44 »


minä "näen" sisäisesti, ja AhtaMaarit sanoi aika osuvasti myös.
Minun sisäinen tunne,tieto,kuva, toimii kaikkea hyvää sekoittaen. Milloin mitenkin tarvitaan.
Valoa, värejä, muotoja, kuvajaisia, sieluni-silmin nähden joskus myös kuin nauhalta kirkasta selkeää kuvaa.
Vai onko se kolmannen silmän näkyä? Vai toimiiko se muun tietoisuuden ja toisten kanavien kautta,hmmmm, tiedä aina häntä.  Luotan kuitenkin siihen että se on jumalallisen korkean tahtoa ja kuuluu olla kenellä milläkin tavoin avun antona.
Siihenhän se perustuu, että meidän tulee olla puhtaita kanavia antamaan apu sinne minne se kuuluu,ja muistaa ettemme voi käyttää tätä suurta lahjaa viekkaudella tai vääryydellä, vain puhtaalla sydämellä smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #26 : 14.12.2006 22:58:31 »

On viela yksi konsti kolmannen silman avautumiseen jonka opetti minulle mielikuvituksen opettajani; hengittaa navan kautta ilmaa suoraan kolmanteen silmaan-silloin ei tule tukoksia.

Mielenkiintoinen tapa hengittää  Cheesy Mut eiku kokeilemaan  smitten
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #27 : 17.12.2006 22:05:06 »

Olen nähnyt nuorempana kaikenlaisia visioita jotka ovat ikäänkuin projisoituneet silmien välisestä pisteestä suoraan eteeni (toki silmäni ovat olleet kiinni). Näitä pidän kuvina ed. elämistäni. Olen myös nähnyt jotain mikä ei ole liittynyt mitenkään minuun (tietääkseni), mutta kaikesta tuosta on jo vuosia.

Sittemmin olen nähnyt meditatiivisen hiljentyneessä tilassa pimeässä silmät kiinni violetteja sykkiviä läiskiä. Olen kuullut että jotkut ihmiset ovat tuollaisesta kokemuksesta siirtyneet "pimeän tunnelin" kokemukseen ja sen jälkeen irronneet kehostaan.

EN ole ikinä ottanut mitään reikivihkimyksiä, en ole ollut minkäänlaisten järjestöjen energia- yms. jutuissa sen kummemmin mukana.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #28 : 18.12.2006 00:50:50 »

Itse en koe näkeväni mitään erityistä, mutta kuulen kyllä. En saa vielä selvää, eikä ole mitään kiirettäkään -mutta ehkä jonain päivänä jos niin on tarkoitus. Samoin ajatuksia joskun vaan tulee.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #29 : 19.12.2006 16:20:53 »

Kundaliini nousi, henkilö alkoi nähdä näkyjä, värejä,... mutta jotain siinä oli pielessä. Mielenkiintoinen kertomus:
http://www.kundalini.se/eng/breath.html
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: